• Ja ik zat er aan te denken een story te starten over 1D :)) Maar ik weet niet waar het over kan gaan enn wat de titel is :cc

    kan iemand mij een berichtje sturen of het achterlaten in mijn gastenboek?

    Dankjee Xx Iris

    Tja, als je een verhaal wilt schrijven, zul je het toch echt zelf moeten verzinnen.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Svale schreef:
    Tja, als je een verhaal wilt schrijven, zul je het toch echt zelf moeten verzinnen.
    Ja je hebt best wel gelijk... maar ik kom niet op een idee :/

    MIsschien kan je One Shots maken? Je kan dan zeggen dat ze zelf een situatie moeten verzinnen en hem zo maken? Hier heb je geen hele verhaallijn voor nodig en geen titel ;D

    NiallerBear schreef:
    (...) Ja je hebt best wel gelijk... maar ik kom niet op een idee :/


    Het hoeft toch ook niet meteen. Je moet er gewoon tijd in steken om een goede verhaallijn te bedenken en uit te werken. En het is veel leuker om een verhaal te schrijven wat je zelf verzint, dan het idee van een ander uit te werken, lijkt mij.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Svale schreef:
    Tja, als je een verhaal wilt schrijven, zul je het toch echt zelf moeten verzinnen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Luister muziek en probeer zelf op ideeën te komen. Mijn ideeën zullen alleen door mij geschreven worden, vrees ik.


    Take me to wonderland

    Als anderen het moeten voorkauwen vind ik het niet bepaald eerlijk. Zoals al werd gezegd, luister naar muziek. Kijk rond in je kamer, luister naar je omgeving... weet ik het. Er is overal wel iets uit te halen, zolang je maar op inspiratie kunt komen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    One Direction raakt geïnfecteerd met een virus waardoor ze zombies worden. De enige die wat kan doen is een meisje, die het tegengif heeft en ervoor moet zorgen dat het in ieders drinkwater terecht komt. Helaas faalt ze en wordt ze langzaam opgegeten door Harry en Ierse boy.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Doo schreef:
    One Direction raakt geïnfecteerd met een virus waardoor ze zombies worden. De enige die wat kan doen is een meisje, die het tegengif heeft en ervoor moet zorgen dat het in ieders drinkwater terecht komt. Helaas faalt ze en wordt ze langzaam opgegeten door Harry en Ierse boy.


    Je moet toegeven, het is vrij origineel voor een fanfic. :')


    Reading a good book is like taking a journey.




    ''Mom! They're making more 1D fanfict!''

    [ bericht aangepast op 27 maart 2013 - 23:38 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Als je geen goede zelfbedachte orginele plot kan bedenken maak dan alsjeblieft geen verhaal. Probeer is eens een keer wat geks en maak een OP verhaal.


    I still think of the guitar bible.

    Ik heb het al, bedankt voor de reactie's!

    Alayna schreef:
    Als je geen goede zelfbedachte orginele plot kan bedenken maak dan alsjeblieft geen verhaal. Probeer is eens een keer wat geks en maak een OP verhaal.


    26 - 02 - '16