• Omdat de zomervakantie is begonnen enzo hebben ik en mijn vrienden nogal veel plannen gemaakt. Totdan niets en de hand en alles leuk en aardig. Maar er hangt de heletijd een meisje bij ons groepje overal waar wij gaan is zij ook. Niemand mag haar echt en zij ziet ons als haar beste vrienden. En ik weetniet hoe ik haar zonder haar te kwetsen moet zeggen dat ik en de andere dat anders zien. Ik weet ook niet waarom ze de heletijd bij ons hangt. Misschien omdat wij met jongens omgaan ofso...

    Help?

    Sorry, best wel zielig om dat te doen. Ik vind dat er niks is om te zeggen tegen haar, waarom zou ze er niet bij mogen hangen? Probeer wat vrienden te worden ofzo, aye..


    We accept the love we think we deserve.

    Gewoon eerlijk zeggen,want dit is voor beide niet leuk en goed.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dat kan je niet zeggen zonder haar te kwetsen. Probeer het gewoon op een aardige manier te zeggen, maar toch to the point.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik en mijn vriendinnen hebben het zelfde probleem, we hebben het al een paar keer beleefd proberen uit te leggen, maar ze lijkt het echt niet te snappen.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Asleep schreef:
    Dat kan je niet zeggen zonder haar te kwetsen. Probeer het gewoon op een aardige manier te zeggen, maar toch to the point.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik ken je probleem.. En meestal hebben ze het niet door.
    Ik had hetzelfde probleem, maar dan op school. En toen zeiden we steeds dat ze weg moest gaan, eerst vriendelijk maar daarna gewoon bot. Maar ze deed er niets op uit.
    Dus ik zou het gewoon zeggen tegen haar, maar wel eerst vriendelijk (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    gewoon zeggen, ervaring met zulke kinderen, spijtig genoeg voor hun hebben wij mensen als VamPrincess die gewoon kortaf zegt dat we hen niet moeten in ons groepje :'D


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Asleep schreef:
    Dat kan je niet zeggen zonder haar te kwetsen. Probeer het gewoon op een aardige manier te zeggen, maar toch to the point.


    Believe in yourself, change the world.

    Claw schreef:
    Sorry, best wel zielig om dat te doen. Ik vind dat er niks is om te zeggen tegen haar, waarom zou ze er niet bij mogen hangen? Probeer wat vrienden te worden ofzo, aye..


    Het is niet dat ik haar niet wil kennen...

    Maar ik heb tijd nodig en zij bomberdeerd me meteen tot bfff

    Asleep schreef:
    Dat kan je niet zeggen zonder haar te kwetsen. Probeer het gewoon op een aardige manier te zeggen, maar toch to the point.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    poor girl D: Zo was ik vroeger ook(nerd)
    probeer het tegen haar vriendelijk te zeggen , maar ik zou toch een soort "vriend" blijven ander gaat ze zich allen maar ongelukkiger voelen


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    raplove schreef:
    (...)

    Het is niet dat ik haar niet wil kennen...

    Maar ik heb tijd nodig en zij bomberdeerd me meteen tot bfff


    Als je tijd nodig hebt waarom laat je haar dan geen eindje blijven? Ze kan tot een echte awesome vriendin veranderen als je haar beter leert kennen. Ik zou toch nog even wachten met vriendelijk of onvriendelijk afwijzen. Kun je later nog spijt van krijgen.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    MrBackwards schreef:
    (...)

    Als je tijd nodig hebt waarom laat je haar dan geen eindje blijven? Ze kan tot een echte awesome vriendin veranderen als je haar beter leert kennen. Ik zou toch nog even wachten met vriendelijk of onvriendelijk afwijzen. Kun je later nog spijt van krijgen.


    ok,dat is ook waar.

    Niet direct volledig afwijzen, maar gewoon zeggen dat je soms ook dingen met alleen je " oude" vrienden wil doen zeg bijv. Tegen haar dat ze 3 dagen in de week meekan, dan heb je kans om haar beter te leren en kenne en misschien wel hele goede vrienden te worden, zonder dat ze meteen aan jullie 'vastgekleefd' zit. En spreek ook anders eens iets af met alleen haar, misschien blijkt dat jullie met zijn tweeen ook wel enorm veel lol kunnen hebben :) iig niet meteen afwijzen, als ze zo aan jullie kleeft, heeft ze verder waarschijnlijk niet echt vrienden, geef haar een kans, misschien blijkt ze wel een topvriendin :)

    raplove schreef:
    (...)

    Het is niet dat ik haar niet wil kennen...

    Maar ik heb tijd nodig en zij bomberdeerd me meteen tot bfff

    Geef haar anders één dag een kans, en als ze jullie écht op de zenuwen werkt moet je het gewoon eerlijk vertellen. Eerlijkheid duurt 't langst. 8D

    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 23:16 ]


    We accept the love we think we deserve.