• Amused schreef op 20 maart 2011 - 21:21:

    Wedstrijd

    Hallo SjuulMusic,

    Je hebt toestemming om te beginnen met je wedstrijd.

    groetjes
    Amused


    Beste users,
    Ik ga een nieuwe wedstrijd organiseren! Een wedstrijd die lijkt op het tv-programma "Wie is de Mol?".

    Speluitleg

    Aan het begin van de wedstrijd wijs ik (onder alle deelnemers) een mol aan. De taak van de mol is om te proberen de opdrachten te laten mislukken. Dit op een subtiele manier, waardoor het bijna niet opvalt. Uiteindelijk (in de finale) zullen er twee mensen overblijven. Een van die mensen is de mol, de andere de winnaar van het spel.

    De wedstrijd duurt ongeveer 10 weken. Er kunnen 22 mensen zich inschrijven. Aan het einde van de week, valt er een kandidaat af. Dat gebeurd aan de hand van vragen over de mol, de andere gebeurtenissen en de deelnemers van deze week. Helaas, vol=vol. Wees er dus snel bij, maar denk goed na voordat je mee doet, want uitschrijven is niet mogelijk. Zodra er 22 deelnemers zijn, komt de eerste opdracht online en begint het spel. Ik open ook een speciale story waarop al het nieuws vermeld zal komen te staan.

    Mocht er iets onduidelijk zijn, vraag het me en je krijgt antwoord!


    De eerste opdracht
    Ik wil dat alle deelnemers voor zichzelf een paspoort ontwerpen. Hieronder staat wat er in paspoort moet komen te staan!
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Hobby's:
    Specialiteiten:
    Zwaktes:
    Doet mee omdat:
    Extra:



    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Naam: Joy
    Leeftijd: 16
    Nationaliteit: Nederlands
    Hobby's: Gitaar, Keyboard, muziek in het algemeen, scouting
    Specialiteiten: Sneaky en slim
    Zwaktes: Ongeduldig
    Doet mee omdat: Het leuk is? (:
    Extra: Baksteen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    I would love to join! Moet ik dan gewoon dit dingetje hierboven invullen en naar jou opsturen in een PB?

    Naam: Amy
    Leeftijd: 15
    Nationaliteit: Nederlands - Zweeds
    Hobby's: Schrijven, piano spelen, foto's maken
    Specialiteiten: Hmm, dit vind ik zo moeilijk! Ik kan best goed vertalen, doorzetter?
    Zwaktes: Kan niet goed tegen mijn verlies, ongeduldig.
    Doet mee omdat: Ik van Wie is de Mol hou, en me dit echt mega awesome lijkt!
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 20 maart 2011 - 21:37 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    > Hoofdletters in titel niet toegestaan
    > Voor deze wedstrijd heb je nog geen toestemming.