• Hoi allemaal!

    Hier is mijn eerste vlog. Ik laat hem eerst aan jullie zien, omdat ik bevestiging wil vooraleer ik de vlog ga 'verspreiden' op het internet. Dus vertel mij: Doorgaan of stoppen? BE HONEST. Ik kan tegen commentaar hoor (:

    Hier is de link: MIJN EERSTE VLOG

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Eerst even een vraagje: Waarom ben je begonnen met vloggen?


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik vind je grappig! Ik zeg doorgaan en ik denk dat ik zeker weten je filmpjes zal bekijken!

    Ik denk, dat als je vlogt, het sowieso in het Engels moet doen, want tja, wie van Youtube kan Vlaams? (: En misschien dat je ook daadwerkelijk 'iets' kunt doen wat het filmpje leuk maakt. Iets geks, I don't know. Something that the people will like (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik wilde ook gaan vloggen, maar dat heb ik toch niet gedaan, omdat ik het best druk had met school. Oh well.

    EDIT:
    Ik vind je grappig, vooral doorgaan + ik heb geliked & gereageerd.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2013 - 21:03 ]

    Fillan schreef:
    Ik denk, dat als je vlogt, het sowieso in het Engels moet doen, want tja, wie van Youtube kan Vlaams? (: En misschien dat je ook daadwerkelijk 'iets' kunt doen wat het filmpje leuk maakt. Iets geks, I don't know. Something that the people will like (:


    Ik vrees dat mijn engels daar niet goed genoeg voor is. Het is ook niet mijn bedoeling om 'groot' te worden op youtube. Het lijkt me gewoon leuk om voor mezelf een soort van uitlaatklep te hebben en toch een aantal kijkers. (:
    Dit filmpje is, zoals de titel ("themaloos begin" ) ook zegt, is inderdaad een filmpje waarin ik niets speciaals doe. Maar het is gewoon om mezelf even te introduceren en om te zien of ik wel overkom bij mensen. Volgende vlogs zullen zeker meer inhoud hebben!

    [ bericht aangepast op 23 jan 2013 - 0:27 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Dragneel schreef:
    Ik wilde ook gaan vloggen, maar dat heb ik toch niet gedaan, omdat ik het best druk had met school. Oh well.

    EDIT:
    Ik vind je grappig, vooral doorgaan + ik heb geliked & gereageerd.


    Ik wilde ook al een hele tijd beginnen met vloggen, een jaar ongeveer. En ik stelde het steeds maar uit omdat ik ook niet erg veel tijd had. Maar ik ben van plan om er vanaf nu af aan tijd voor te maken (;

    Als je ook met je vlog begint, stuur me het dan eens door! (;


    If we had not a soul, music would have created it.

    Junns schreef:
    Eerst even een vraagje: Waarom ben je begonnen met vloggen?


    Omdat ik vaak momenten heb waarop ik denk 'damn, dit zou ik grappig kunnen vertellen aan mensen' of dat ik gewoon ideëen heb die perfect zouden zijn voor een vlog.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2013 - 0:52 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Is er niemand meer dat wilt zeggen wat hij/zij ervan vindt? Ik wil graag nog wat meer meningen horen vooraleer ik me eventueel publiekelijk belachelijk maak (;

    Sorry voor de bump in mijn eigen topic, vergeef me.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    (...)

    Ik wilde ook al een hele tijd beginnen met vloggen, een jaar ongeveer. En ik stelde het steeds maar uit omdat ik ook niet erg veel tijd had. Maar ik ben van plan om er vanaf nu af aan tijd voor te maken (;

    Als je ook met je vlog begint, stuur me het dan eens door! (;

    Ik denk dat ik het plan om te vloggen een beetje laat vallen. Ik denk dat het gewoon even leuk was, voor mijn idee.
    Ik wil nu gaan Let's Playen (grote kans dat dat ook gewoon "even" is) als Cry, Pewdiepie, etc..

    Ik vind je echt grappig, maar misschien kan je op het einde ook zeggen dat het einde ís? :'D


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.