• Als iemand suggesties heeft, ik hoor ze graag. C:

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 0:06 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    En nu ga ik slapen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Heyyyyyyy &doei, ik ga naar school. 3toetsen vandaag :(


    Say you love me, and the silence will set you free.

    Ik wil geen schoooohoool ;-;


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Goeiesmorgens.
    Ik heb straks van 15.00 - 18.00 toetsen. Zucht.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Hier is een suggestie: PLAATS DE BEGINPOST!


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik had 1uur school vandaag, Duits toets die nogal slecht ging, en ik ga wat voor 12 naar de school van een paar van m'n vriendinnen om bij hun in hun pauze te staan. En ik heb nu echt alle liedjes op TMH geluisterd(dus ook de extra liedjes, die echt heel goed zijn). Leuke GIF in de beginpost trouwens Melissa :)
    En ik moet later vandaag nog Maatschappijleer leren en dan heb ik alleen nog maandag Wiskunde en dan ben ik klaar met de toetsweek(die voor mij dus langer dan 1 week duurt...) :3


    "Some people care too much, I think it's called love" - A.A. Milne

    Cool, Barack Obama op het topic.
    Gefeliciteerd met de verkiezingen hè :)


    "Some people care too much, I think it's called love" - A.A. Milne

    Ik ben net zowat wenend uit de les gelopen. Jippie.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Hoi :Y)


    It's never gonna happen, Guys.

    *leert*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    GOD GLOEIENDE GOD KUTACTIVITEITENWEEK MET JULLIE BRUGGERS (mogelijk derde/tweede klassers, maar das hetzelfde)
    WIE VAN ONZE SCHOOL DACHT IN HEMELSNAAM DAT HET EEN SLIM IDEE WAS OM TIJDENS DE TOETSWEEK VAN DE GEHELE BOVENBOUW (waaronder SE'S) KEIHARD CARLY RAE JEPSEN FT. OWL CITY - GOOD TIME DOOR DE HELE SCHOOL TE KNALLEN?

    Om jullie een illustratie te geven: ik zat bij een behoorlijk lastige biotoets, en we zaten op de tweede etage (eigenlijk derde, inclusief begane grond), en ze draaiden het zowel buiten echt op vol volume (ik hoorde het in het lokaal zo hard, het leek alsof ik naast een box in een club stond), en ook op de begane grond in een lokaal draaiden ze het. Ik denk dat ik het in 100 minuten wel 10 keer gehoord heb. Of van buiten, of vanaf binnen.
    Dus nu wil ik bruggers wurgen.


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    WearyEyed schreef:
    GOD GLOEIENDE GOD KUTACTIVITEITENWEEK MET JULLIE BRUGGERS (mogelijk derde/tweede klassers, maar das hetzelfde)
    WIE VAN ONZE SCHOOL DACHT IN HEMELSNAAM DAT HET EEN SLIM IDEE WAS OM TIJDENS DE TOETSWEEK VAN DE GEHELE BOVENBOUW (waaronder SE'S) KEIHARD CARLY RAE JEPSEN FT. OWL CITY - GOOD TIME DOOR DE HELE SCHOOL TE KNALLEN?

    Om jullie een illustratie te geven: ik zat bij een behoorlijk lastige biotoets, en we zaten op de tweede etage (eigenlijk derde, inclusief begane grond), en ze draaiden het zowel buiten echt op vol volume (ik hoorde het in het lokaal zo hard, het leek alsof ik naast een box in een club stond), en ook op de begane grond in een lokaal draaiden ze het. Ik denk dat ik het in 100 minuten wel 10 keer gehoord heb. Of van buiten, of vanaf binnen.
    Dus nu wil ik bruggers wurgen.

    Poor you D:
    Gelukkig hebben wij allemaal tegelijk toetsweek op onze school :'D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik heb economie trouwens zwaar verpest.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    GOEEEIIEEEMIDDAAGGG :'D
    Ik ben hier gister helemaal niet geweest. ;c
    Anyway, ik hoef nog maar 1 toets! ^^ ^^
    FEESTJEEEHHH XD


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Treelo schreef:
    (...)
    Poor you D:
    Gelukkig hebben wij allemaal tegelijk toetsweek op onze school :'D

    Bij ons hebben de eerste en de alleen na de vierde periode toetsweek, en de derde na de tweede en de vierde.
    De bovenbouw mag elke periode blokken, en de onderbouw heeft activiteitenweek. Ik vond het woensdag veel chiller, toen zaten ze tenminste in Amsterdam, ver weg bij mij vandaan.


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!