• DarrenCrissy schreef:
    Deze RPG is in principe een vervolg op; My school's Glee club. die dood is gelopen.

    Toen kwam er iemand op het idee er nieuw leven in te blazen;
    Vijf jaar later. Iedereen is opgegroeid, nog samen of uit elkaar. Heeft een super baan of juist helemaal niet. Heeft kinderen of studeert nog verder. Woont in een groot huis of in een klein huisje in een achterbuurt.

    Dit speelt zich dus af na hun schooltijd en dezelfde personen.
    -Natuurlijk mag je meedoen, maar doe dan wel een goed verleden met hoe het was op die school en wat die allemaal heeft meegemaakt.-

    Wil je meedoen? Klik dan hier.

    ===================
    Nieuwe mensen;
    -
    -
    -

    De al bestaande mensen;
    - Levi Unknown Ninuturu
    - Michael Thomas Brown Nadal
    - Charlotte Suavez Gancanagh
    - Mary Elizabeth Santiago Calantha
    - Kyle Noah Morgan. MakeMeIrish
    - William Irial Smelting Gancanagh
    - Arion O'Leary Gancanagh
    - Donna Banu Ganj Heimersson - Jalili Nadal
    - André Sean Stenvers MakeMeIrish
    - Maya Hart AroonCat
    - Dimitry Hart AroonCat
    -
    ===================
    Regels;
    *Schrijf gelieve meer dan 5 regels.
    *Ga niet aanstellen of juist niets doen.
    *Speel alleen je eigen personage, niet die van andere.
    *Géén perfecte personen.
    *Wees beleefd -in RPg hoeft dat niet persé-
    *Personen hoeven elkaar niet persé meer te kennen, het kan zijn dat ze elkaar niet meer herkennen of niet willen kennen.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 20:06 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Arion

    "Dat probleem ken ik. Ik hou van je, echt zoveel. Zo, zo blijven liggen voor altijd."
    Ik grinnik even en geniet er van hoe ze me dichter tegen zich aan trekt. Mijn eigen vingers kriebelen zachtjes haar rug.
    "Voor altijd babe? Volgens mij zou het een vreemd zicht zijn hoor, met de priester en ons familie rond ons bed," zeg ik met een lachje. "En ik denk niet dat de pizzaberzorgers geacht worden naar boven te komen."
    Ik laat mijn eigen hoofd zachtjes tegen dat van haar rusten.
    Er verschijnt een kleine grijns op mijn gezicht en ik fluister ondeugend,
    "En er zijn nog zoveel plekjes die we nog moeten ontdekken."

    Irial

    "Je weet dat ik je wil, maar je kunt de woorden niet vinden." Ik kijk hem grijnzend aan en haal even een hand door zijn haren. Dat hij me zo goed kent maakt het alleen maar opwindender. "Ik help je wel met de woorden te vinden."
    Zijn zwoele stem bezorgt me rillingen. Als hij me kust, kus ik maar al te graag terug. Zonder dat ik het kan tegen houden grijp ik hem vast in de haren en haal ze flink overhoop.
    Ik kreun luid als hij bj me binnen komt. De opwinding raast door mijn lijf. Ik klem mijn benen wat meer om zijn middel en trek hem zo wat meer naar me toe waardoor hij gelijk ook wat dieper in me glijdt.
    Langzaam laat ik zijn lippen los en kijk hem aan. Ik bijt en zuig op mijn piercing omdat ik met mezelf geen blijf weet van genot. Er trek een elektrisch gevoel door mijn lichaam heen waardoor het weer in brand lijkt te vliegen. Ik hou zijn blik stevig vast terwijl mijn vingers zijn haren blijven kriebelen.
    "God," zucht ik. "Je bent een god, Kyle." Zijn naam kwam er een beetje als een kreun uit maar ik denk niet dat hij dat erg vindt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Voor altijd babe? Volgens mij zou het een vreemd zicht zijn hoor, met de priester en ons familie rond ons bed. En ik denk niet dat de pizzaberzorgers geacht worden naar boven te komen. En er zijn nog zoveel plekjes die we nog moeten ontdekken."
    Ik giechel even.
    "Ja, voor altijd."
    Ik haal mijn hand even door zijn haren en kijk verliefd in zijn ogen. Ik druk een klein kusje op zijn lippen.
    "Welke plekjes wil jij nog ontdekken?" vraag ik zacht.
    Mijn vrije hand gaat op zoek naar de zijne, terwijl de andere nog steeds door zijn haren streelt. Even denk ik terug aan vijf jaar geleden, toen ik hem net leerde kennen. En dan in te beelden dat ik eerst niets van hem moest hebben, ongelooflijk. Nu hou ik meer van hem dan van mezelf, en ik weet niet wat ik zou doen als ik zonder hem te vallen kom. Maar dat is niet zo, hij is hier bij mij, en ik geniet van elk moment dat we samen hebben. De simpele maar mooie momenten zoals deze zijn mijn favoriet.
    Ik druk een kusje op zijn neus en kijk hem glimlachend aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Hi, mijn testweek is gelukkig weer voorbij dus de komende periode hoop ik het weer rustig te hebben. Ik reageer denk ik van het weekend weer. Sorry at het zolang duurt.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 15:10 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Is t een beetje goed gegaan, Demi? En niet mee inzitten ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    [Is t een beetje goed gegaan, Demi? En niet mee inzitten ^^]

    [Mwah, het ging wel maar ik denk dat er wel wat mindere cijfers bij zitten. Ik merk vooral dat dit jaar echt zoveel zwaarder
    /moeilijker is maar ach. Het is keer bijna op de helft (:.
    Ik vind het wel vervelend voor jullie omdat ik eigenlijk veel online ben maar nooit reageer. Haha.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    (...)
    [Mwah, het ging wel maar ik denk dat er wel wat mindere cijfers bij zitten. Ik merk vooral dat dit jaar echt zoveel zwaarder
    /moeilijker is maar ach. Het is keer bijna op de helft (:.
    Ik vind het wel vervelend voor jullie omdat ik eigenlijk veel online ben maar nooit reageer. Haha.]


    [Welk jaar zit je? ^]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Ik wil niet moeilijk doen, maar kunnen jullie ontopic blijven en dit in pb/gb bespreken?]

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 17:29 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Le Gasp]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    MakeMeIrish schreef:
    (...)

    [Welk jaar zit je? ^]

    [4VWO, en ja Evelien. De rest zullen we in PB doen.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Maya (srry voor spellingsfouten, min j toets doer raar vandaag)

    Ik open mijn ogen bi de vraag van min vriendje.
    Ik kijk op naar André, en kijk hem raar aan.
    ''Nu al? en Dimi dan? en de rest?'' ik kik even bedenkelijk en bit op min lip, wat ik de laatste tijd vaak doe als ik nadenk.
    Waarop zou hij dat willen? hij is nooit in een rush geweest, altijd relaxed en rustig, waarom nu opeens weg?
    Ik krijg een idee, en ja hoor, daar, verderop loopt Levi, zou het met André en Levi temaken hebben? moet hi nog iets vragen ofzo?


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Kyle

    Irial klemt zijn benen om mijn middel en trekt me naar zich toe, waardoor ik ook dieper in hem kom. Hij onderbreekt de kus en zuigt op zijn piercing, dat ziet er eigenlijk best sexy uit. Irial kijkt me recht aan, ik voel zijn vingers door mijn haar gaan.
    "God. Je bent een god, Kyle," Mijn naam kwam er kreunend uit en ik krijg een warme vlaag over mij heen. Dat klonk zo- zo HOT! Op dit soort momenten vindt ik het niet erg dat mijn haar zo erg door de war gaat, dat hoort erbij en het voelt veel vrijer, lekkerder, losser.
    "Irial, jij- bent mijn-" Een zachte kreun verlaat mijn mond. "Mijn... Alles," zeg ik dan en kijk hem aan. Ik weet geen woord te zeggen, ik weet het gewoon niet. Ik zet mijn lippen in zijn hals en geef er zachte kusjes in. Ondertussen probeer ik me ook de concentreren om het stoten, ik beweeg mijn heupen iets sneller en harder.
    Ik hou zo veel van Irial, al die jaren, nooit heb ik minder gevoeld. En dat wil ik ook niet. Ik zou niet meer zonder hem kunnen, ik weet niet wat ik dan zou moeten doen. Ik denk dat ik een emotioneel wrak zal worden. Ho, stop! Niet aan denken. Irial zal mij nooit verlaten, forever together!
    Ik zet mijn lippen nu tegen zijn huid aan en zuig op het plekje, wanneer ik tevreden ben met de plek stop ik en kijk ik ernaar. Ik zet mijn lippen op zijn kaaklijn en volg die tot zijn lippen. "Ik hou van je, Irial." zeg ik zachtjes, druk een kusje zijn lippen en kijk hem betoverd aan. Betoverd door hem.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Arion

    "Welke plekjes wil jij nog ontdekken?"
    Ik zet mijn ik-denk-na-gezicht op terwijl ik het hele huis in gedachten overloop.
    "De douche, nog een keer. Het aanrecht, de keu- Oh." Ik schrik even en moet om mezelf lachen als ze me plots een kusje op de neus geeft. Spontaan geef ik er haar eentje terug waarna ik doorga met mijn opsomming.
    "De keukentafel, de achterbank van de auto, nog een keer in de eenzit in de woonkamer,.... ehm. Weet jij nog plekjes?"
    Ik kijk haar met een kleine grijns aan. Ik zou het niet erg vinden mocht zij die plekjes niet zien zitten, het hoeft ook niet persé van mij maar ik moet wel toegeven dat ik er al een keer over gefantaseerd heb.
    Door de gedachten begint mijn opwinding weer toe te nemen, maar ik onderdruk het een beetje. Ik vind de gesprekken achteraf namelijk minstens zo fijn als de daad zelf. Oké, misschien niet helemaal zo fijn maar het is ook leuk, op een andere manier.
    Mijn lippen kan er echter niet van weerhouden haar hele gezicht vol kusjes te zetten. Als engelen bestaan, dan is zij zeker weten die van mij.

    Irial

    "Irial, jij- bent mijn- Mijn... Alles," kreunt Kyle.
    De geile blik in mijn ogen maakt even plaats voor eentje van pure liefde. Ik vrees er alleen voor dat Kyle het niet gezien heeft want zodra zijn lippen mijn hals liefkozen, vallen mijn ogen dicht van genot. Bijna automatisch kromt mijn rug zich een beetje als Kyle het tempo versnelt. De ene kreun na de andere verlaat mijn lippen en mocht Diederik nu thuis komen dan zou hij volgens mij weer meteen de deur uit zijn want ik ben niet van de stilste.
    Ik laat mijn handen over Kyle's rug glijden en kras er in met mijn vingernagels. Ik wissel af tussen zacht en hard tot het punt waar ik hem maar een heel klein beetje pijn zou kunnen doen. Na vijf jaar ken je de grenzen als je broekzak.
    Dat hij me een zuigplek in mijn hals bezorgt kan me op dit moment helemaal niks schelen. Het enige dat het nu teweegbrengt bij mij is dat ik nog meer opgewonden raak. Terwijl zijn lippen de mijne vinden, laat ik één van mijn handen tussen ons in glijden, helemaal naar beneden zodat ik ook mezelf kan bevredigen, niet omdat Kyle dat effect niet op me heeft maar omdat ik op ontploffen sta.
    "Ik hou van je, Irial."
    Ik open mijn ogen en zie Kyle naar me staren. Ik mompel iets dat op een herhaling van die woorden naar hem toe moet lijken, maar eerlijk gezegd zou ik mezelf ook niet begrijpen als ik niet wist wat ik zojuist gezegd had. Ik laat mijn hoofd weer achterover vallen en trek Kyle's gezicht naar me toe om hem te kunnen kussen. Ondertussen beweeg ik mijn heupen mee op het ritme waarmee hij aan het stoten is.
    "Fuuuck," breng ik half hijgend uit omdat ik al bijna aan mijn hoogtepunt ben.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    Ik merk nu pas op dat Irial zichzelf aan het bevredigen is. Dat is eigenlijk erg opwindend, moet ik zeggen. Irial zei net iets wat op een herhaling van wat ik zei was, alleen het was zo onverstaanbaar. Hij trekt mijn gezicht naar het zijne en kust me. Hij beweegt zijn heupen ook mee met mijn bewegingen.
    "Fuuuck," zegt Irial ineens half hijgend, ik begrijp dit signaal en langzaam minder ik de snelheid. Laat het nog niet klaar zijn, alsjeblieft. Het is te lekker, ik wil nog niet stoppen. Ik stopte niet alleen voor Irial, maar ook voor mezelf. Ik was zelf ook eigenlijk al best wel ver en voelde mijn hoogtepunt ook naderen. Ik wil gewoon nog niet dat dit moment over is. Ik laat mijn hand tussen ons in glijden en leg die om zijn hand waarmee hij zichzelf bevredigd. Ik kijk Irial aan en glimlach.
    "Ik wil nog niet stoppen," zeg ik dan met een lachje en kijk hem recht aan. Ik geniet hier gewoon te veel van. Ik druk mijn lippen weer op de zijne om aan te geven dat ik het niet erg vindt om even een `pauze` te hebben. Ik houd van Irial en alleen van hem, alleen van mijn lieve vriend. Hij heeft mij uiteindelijk alles wel geleerd.
    Hij weet ook precies hoe ver hij bij mij kan gaan. Zoals net met zijn nagels, ik vindt dat heerlijk.

    [Sorry als het een flut stukje is, maar ik zit niet zo lekker in m'n vel.]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Levi
    "Ja ik heb het opgeschreven, ik spreek je later nog wel"
    Voor hij nog iets kon zeggen hing ik mijn mobiel op en zette hem op stil,
    ik schoof mijn mobiel terug in mijn broekzak en liep de straat op.
    Eerst maar langs huis, om wat spullen op te halen en mijn kleding te veranderen.
    Damm dat iemand vermoorden, makkelijk soms, ligt aan hoe je het aanpakt.
    Ik had denk ik liever inbreken, iemand vermoorden was eigenlijk nog stom, en vooral omdat die vorige het had verknoeid, de man zou wel extra waakzaam zijn.
    Of helemaal niet.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Mary

    "De keukentafel, de achterbank van de auto, nog een keer in de eenzit in de woonkamer,.... ehm. Weet jij nog plekjes?"
    Het duurt even voor het tot me doordringt, en volgens mij ziet het er ongelooflijk stom uit. Eerst kijk ik hem niet-begrijpend aan, en vervolgens begin ik te lachen. Hoofdschuddend kijk ik hem aan.
    "Kun je nu geloven dat ik dacht dat je bedoelde dat je nog reizen wilde maken?" grinnik ik.
    Ik druk een kus op zijn lippen om mezelf wat te kalmeren. Giechelend kijk ik hem aan.
    "Maar om op jouw suggesties terug te komen, vind ik dat we een jacuzzi moeten aanschaffen," fluister ik ondeugend. Ik druk nog een klein kusje op zijn lippen en zucht even verliefd.
    "Ik hoop dat dit gevoel nooit meer weggaat."
    Ik verberg mijn gezicht in zijn hals.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.