• DarrenCrissy schreef:
    Deze RPG is in principe een vervolg op; My school's Glee club. die dood is gelopen.

Toen kwam er iemand op het idee er nieuw leven in te blazen;
    Vijf jaar later. Iedereen is opgegroeid, nog samen of uit elkaar. Heeft een super baan of juist helemaal niet. Heeft kinderen of studeert nog verder. Woont in een groot huis of in een klein huisje in een achterbuurt.

Dit speelt zich dus af na hun schooltijd en dezelfde personen.
    -Natuurlijk mag je meedoen, maar doe dan wel een goed verleden met hoe het was op die school en wat die allemaal heeft meegemaakt.-

Wil je meedoen? Klik dan hier.

===================
    Nieuwe mensen;
    -
    -
    -

De al bestaande mensen;
    - Levi Unknown Ninuturu
    - Michael Thomas Brown Nadal
    - Charlotte Suavez Gancanagh
    - Mary Elizabeth Santiago Calantha
    - Kyle Noah Morgan. MakeMeIrish
    - William Irial Smelting Gancanagh
    - Arion O'Leary Gancanagh
    - Donna Banu Ganj Heimersson - Jalili Nadal
    - André Sean Stenvers MakeMeIrish
    - Maya Hart AroonCat
    - Dimitry Hart AroonCat
    -
    ===================
    Regels;
    *Schrijf gelieve meer dan 5 regels.
    *Ga niet aanstellen of juist niets doen.
    *Speel alleen je eigen personage, niet die van andere.
    *Géén perfecte personen.
    *Wees beleefd -in RPg hoeft dat niet persé-
    *Personen hoeven elkaar niet persé meer te kennen, het kan zijn dat ze elkaar niet meer herkennen of niet willen kennen.

[ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 20:06 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Arion

Ik moet even lachen als ze zachtjes giechelt.
    "Kietelt het ofzo?" grinnik ik, terwijl ik even met mijn heupen wiebel.
    Nu ik onze kus afgebroken heb, voelt het alsof ik een kostbare zuurstoflijn afgesloten heb onder water. Mijn hele borstkas trekt samen uit puur verlangen naar haar. Mijn blik dwaalt naar haar zachte lippen en al snel ben ik haar opnieuw aan het zoenen.
    Ik laat mijn handen over hare goddelijke lichaam omhoog glijden en laat ze op haar wangen rusten. Ze gloeien, net als die van mij. Ik hoef me niet af te vragen hoe dat komt, koorts is het zeker niet.
    Heel langzaam beweeg ik mijn heupen weer een beetje. Elke keer lijkt het een stukje intiemer te worden, in tegenstelling tot wat je vaak hoort van andere koppels. Van sleur is er bij ons echt geen sprake. Misschien komt het omdat we allebei moeite blijven doen er goed voor elkaar uit te zien, misschien is het omdat we beiden compromissen durven sluiten -al is dat niet vaak nodig- of misschien omdat je dit soort liefde maar één keer tegen komt. Mochten zwanen niet zulke venijnige beesten zijn, dan had ik ons er graag mee vergeleken. Samen voor het leven. Tenminste, dat hoop ik. Maar op dit moment twijfel ik er niet aan.
    Ik open rustig mijn ogen en laat mijn blik over haar gezicht glijden. Ze wordt met de dag mooier. De jaren staan haar prachtig. Ik hou net zoveel van de jongvolwassen vrouw nu als van de tiener van vijf jaar terug. Misschien zelfs meer.

Irial

Ik ril zachtjes als zijn handen over mijn lichaam glijden en laat mijn tong een stukje zijn mond in glijden als ik merk dat hij die open doet. Het was niet meteen iets wat ik van plan was maar zo'n aanbod sla ik natuurlijk niet af.
    Mijn eigen handen banen zich een weg onder zijn t-shirt. Ik breek de kus heel even af om het ding uit te trekken bij hem. Daarna druk ik mijn lippen weer stevig tegen de zijne.
    "Je mag met me doen wat je wilt," mompel ik er tussen het kussen door tegen aan.
    Op dit moment ben ik gewoon zo opgewonden dat ik voor heel wat dingen open sta. Ik neem Kyle's handen vast en duw ze over mijn lichaam naar mijn kont toe terwijl ik mijn kruis tegen het zijne aan duw. Zijn jeans schuurt lekker tegen mijn naakte huid aan en ik kan een kleine kreun niet onderdrukken.
    Ik ben zo blij dat we ons drie jaar geleden laten testen hebben op elke mogelijke geslachtsziekte en beiden op alles negatief kwamen. Het is gewoon veel leuker zonder condoom. Ten eerste voel je het beter, ten tweede moet je het niet onderbreken om zo'n ding te nemen en aan te doen en het is ook gewoonweg een stuk intiemer zo.
    Ik maak mijn lippen los van die Kyle om ze in zijn hals te plaatsen en hem daar te overstelpen met kusjes.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Mary

"Kietelt het ofzo?"
    Voor ik kan antwoorden voel ik zijn lippen op de mijne en aangezien ik dat helemaal niet erg vind, kus ik hem liefdevol terug in plaats van te antwoorden.
    "Vanbinnen," zucht ik na een tijdje tegen zijn lippen aan.
    "Vanbinnen kriebelt alles dankzij jou."
    Met pretlichtjes in mijn ogen kijk ik hem aan. Voorzichtig leg ik mijn armen om zijn hals en kreun zacht wanneer hij zijn heupen weer beweegt. Zachtjes beweeg ik tegen hem aan en druk kleine kusjes op zijn lippen.
    Die dag dat hij voor het eerst mee uitvroeg, toen ik er zo miserabel uitzag, had ik nooit gedacht dat dit de man was waarmee ik mijn leven ooit ging willen delen, en nu wil ik helemaal niets liever. Nooit nog kijk ik naar een andere man dan degene die me nu in zijn armen heeft, omdat hij me helemaal veroverd heeft.
    Wanneer ik hem aankijk, zie ik recht in zijn mooie ogen en automatisch glimlach ik. Ik druk een kusje op zijn lippen en span heel even mijn spieren op, terwijl ik zachtjes kreun.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Levi
    Ik verveel me dood en ik loop hopeloos chips uit een bak te graaien.
    Ik schrik van mijn mobiel en bak die uit mijn borst zak, ik wil net een hap nemen van een dorito als ik zie wie er op het schermpje staat, ik wil luid vloeken stop ik een reflex de dorito in mijn mond en bijt daardoor keihard op mijn lip, als volgende verslik ik me in de chips.
    Ik hoest wat luid terwijl ik naar buiten loop, als ik wat beter kan ademen neem ik hijgend de telefoon op.
    "Jemig hey kon je me nog langer laten wachten? Wat hijg je had je sex ofzo?" ik hou de telefoon iets van mijn oor af zodat ik niet doof word van het schelle gepraat, ik wil net antwoord geven maar hij praat allweer verder. Onderhand loop ik naar de deur die naar buiten loopt. "Maar ja who cares, ik heb een klus voor je, een belangrijke, en de vorige die ik stuurde heeft het verknalt dus waag het niet om dat ook te doen!" Ik loop nu buiten totaal niet op mijn omgeving lettend "jaja, maar ik verknal het nooit" antwoord ik onbewust, ik pak een klein klatblokje uit mijn zak. "Niet zo'n grote bek tegen mij! Maar ja je hebt wel gelijk. Hmm. Als je het goed doet betaal ik je het dubbele dan normaal, heb je je kladblokje bij de hand? Ja vast wel, schrijf op wat ik zeg"

"Find peace in who and what you are." — Saphira

Kyle

Wanneer Irial mijn shirt uit heeft getrokken plaatst hij zijn lippen meteen weer stevig op de mijne.
    "Je mag met me doen wat je wilt," mompelt hij tussen het kussen door. Hij neemt mijn handen vast en geleid ze naar zijn kont, ik pak die stevig vast en ril wanneer hij zijn kruis tegen het mijne drukt, de rilling wordt groter wanneer Irial een kreuntje slaakt. Irial maakt zijn lippen van de mijne los en zet ze in mijn hals, ik voel een zee van kusjes. Ik doe mijn kin iets omhoog om hem de ruimte te geven. Ik duw zijn kont wat omhoog om hem beter vast te houden. Er komt een grijnsje op mijn gezicht en ik draai ons, na eerst een aantal mislukte pogingen, om zodat ik bovenop Irial zit. Ik laat mijn handen over zijn borstkas glijden en ik kijk hem met een speels opgetrokken wenkbrauw aan.
    "Je weet wel altijd de momenten uit te kiezen hé," zeg ik speels en zet mijn lippen op zijn borstkas. Ik zet een lijn van kusjes naar beneden en bij zijn onderbuik stop ik. Ik zuig even op de huid zodat mijn kenmerk er staat, dan kruip ik weer over Irial heen omhoog en ik zet mijn lippen in zijn hals. Nu doe ik wat hij net bij mij deed, een zee van kusjes geven. Mijn handen dwalen over zijn lichaam naar beneden en komen uiteindelijk bij mijn eigen broek uit, ik open de knoop en rits de rits naar beneden. Ik ga letterlijk op het bed staan en trek mijn broek uit, die beland ergens in de kamer. Ik laat me terug zakken op Irial en kijk hem uitdagend aan. Telkens weer is het spannender, nieuwer maar boven al heerlijker.

Ich liebe dich 27.12.23

[Oeps ik vergeet aldoor met André te reageren. Mijn fout :$]

Ich liebe dich 27.12.23

[headdesk]

Arion

"Vanbinnen. Vanbinnen kriebelt alles dankzij jou."
    Mag ik smelten tot er niks meer over blijft dan een hoopje Arion-flubber? Ik slaak een tamelijk luide kreun als ze plots haar spieren aanspant. Ik kan er niet goed tegen dat ze dat doet. Niet op een slechte manier, ik vind het wel lekker maar dat is ook net juist het probleem. Ik vind het net iets té lekker en het helpt in elk geval niet om het moment te rekken.
    Ik verberg mijn gezicht in haar hals en haal diep adem. Haar zoete geur doet mijn neusgaten branden. Heel zachtjes druk ik een kusje op haar tere huid.
    "Ik hou van je," fluister ik.
    Ik laat mijn armen om haar middel glijden en trek haar steviger tegen me aan. Van uitstellen is volgens mij niet veel sprake meer. Voor mij in elk geval niet.

Irial

Ik zucht opgewonden als Kyle ons omdraait en bijgevolg op mij komt te liggen. Af en toe hou ik er wel van dat hij de touwtjes in handen neemt.
    "Je weet wel altijd de momenten uit te kiezen hé."
    Ik zou hem willen vragen wat hij precies bedoelt, maar het enige dat uit mijn mond komt is een serie klein kreuntjes als ik zijn lippen over mijn huid voel reizen. Ik til mijn hoofd een beetje op om toe te kijken hoe hij me een zuigplek geeft. Ik vind het zo kinky als hij dat doet, het is een beetje als brandmerken vind ik. Een duidelijkere "van mij" kan je eventuele concurrentie -die er bij ons helemaal niet is- niet geven.
    Grijnzend leg ik mijn handen onder mijn hoofd als Kyle recht gaat staan en en zijn broek uit doet. Ik laat mijn ogen langzaam van boven naar beneden glijden. Mijn ogen fonkelen van plezier als hij weer op me komt zitten.
    "Je bent je boxershort vergeten uit doen," fluister ik geamuseerd. "Of zal ik een handje helpen?"
    Ik haak mijn vingers onder de rekker en trek het ding alvast wat naar beneden. Mijn blik haakt zich in de zijne vast en ik zuig even op mijn piercing. Het plagen is fijn maar ik begin stilaan mijn geduld kwijt te raken. Met een klein rukje trek ik zijn boxershort een heel eind naar beneden. Ik til mijn hoofd opnieuw wat op als teken dat ik hem wil kusssen. Ik wil hem gewoon helemaal. Onbewust spreid ik mijn benen een beetje.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Dodge schreef:
    [headdesk]

[Shut up honey x3]

Ich liebe dich 27.12.23

[Ik ga ook maar slapen- Oh... Er is niemand meer x3
    Honey, I see you tomorrow at the corner -don't know if you read this whaha- so, night night!]

[ bericht aangepast op 13 nov 2012 - 0:02 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Mary

"Ik hou van je."
    Het gefluisterde zinnetje doet me rillen, hoewel ik nu alles behalve koud heb en genietend sluit ik mijn ogen.
    "Ik ook van jou," kreun ik zacht als antwoord.
    Mijn ademhaling wordt iets onregelmatiger en ik voel dat ik het niet lang meer kan uitstellen. Zachtjes kras ik met mijn nagels over zijn rug, maar let erop dat ik hem geen pijn doe. Dat zou ik mezelf nooit vergeven. Liefdevol druk ik nog een kusje op zijn lippen en ik merk dat mijn hoogtepunt nadert.
    "Arion," zucht ik zacht.
    Ik probeer hem nog even aan te kijken, maar sluit uiteindelijk mijn ogen wanneer een gold van genot mijn lichaam overspoelt. Ik klem me dichter tegen hem aan en geniet trillend van onze verstrengelde lichamen.

AroonCat schreef:
    Maya

Ik voel André om me heen, en als ik een kus op mijn haar voel, voel ik me al beter worden.
    Als ik de duizelig kwijt ben, slik ik de misselijk heid ook weg.
    Ik kijk op, en glimlach bleekjes terug naar André.
    ''Ja, alles is oké, ik werd sinds tijden weer een beetje duizelig, ik weet niet echt wat het was.''
    Ik nestel me tegen hem aan en zucht van verlichting.
    ''Wat heb ik dit gemist'' mompel ik, en ik pak zijn hand vast.
    Ik luister naar zijn hartslag, en denk na over hoe ik me gevoel heb sinds hij weg was.
    Er was altijd een leegte om me heen. Niet een keer had ik meer naar andere jongens omgekeken, me vastklampend aan het idee dat hij terug zou komen.
    En daar zitten we dan weer. Met zn 2en op een bankje, voor onze oude school.

André

"Wat heb ik dit gemist," mompelt Maya en pakt mijn hand vast. Ik glimlach en streel met mijn vrije hand door haar haar.
    Ineens komt Levi naar buiten gelopen, ik hoor hem van alles zeggen en luister ernaar. Het lijkt wel of hij gedwongen wordt, of in ieder geval gebruikt, want hij schrijft iets op. En aan het gesprek te horen heeft hij een soort van opdracht gekregen.
    Ik kijk naar Maya en bijt even nadenkend op mijn lip, ik ben nu buiten dienst. Zoveel kwaad kan het niet om hem zo achterna te gaan toch? Gewoon om zeker te weten dat hij geen foute dingen doet.
    "Maya, zullen we zo anders naar mijn huis gaan?" zeg ik glimlachend en druk een kusje op haar lippen. Ik heb haar gemist, heel erg zelfs.
    Hoe moet ik het eigenlijk uitleggen zo als we Levi achterna gaan dan? Ach ik verzin er wel wat op. Ik wil gewoon zeker zijn dat hij niets foutief doet, punt.

Kyle

"Je bent je boxershort vergeten uit doen. Of zal ik een handje helpen?"
    Irial haakt zijn vingers onder de rand en trek hem een stukje naar beneden. Hij kijkt me recht aan en ik grinnik even. Met een klein rukje trekt hij mijn boxershort een heel eind naar beneden. Hij tilt zijn hoofd wat op en ik ga naar voor om mijn lippen op de zijne te drukken. Ik merk dat Irial zijn geduld begint te verliezen. Ik merk dat hij zijn benen wat spreidt en ik kom iets omhoog om vervolgens tussen zijn benen te gaan liggen.
    "Irial..." Fluister ik en geef een lik over zijn onderlip. Ik ga met mijn kruis langs het zijne en ik grinnik even. "I want you, you and only you." zeg ik zangerig en kijk hem recht in de ogen. Ik streel met mijn handen langs zijn zij en plant mijn lippen nu stevig op de zijne. Ik bijt even zacht op zijn onderlip en trek er zachtjes aan. Ik streel met een hand over zijn borstkas en de ander gaat langs zijn bovenbeen. Wat wil ik hem toch graag en wat gaat dat zo ook gebeuren.
    Ik sluit mijn ogen en geniet nog even van dit moment zo.

[ bericht aangepast op 13 nov 2012 - 18:01 ]

Ich liebe dich 27.12.23

[ bam eerste reactie vandaag, doet Q het weer? Dat weet ik namelijk niet, ik heb mijn mobiel verkracht en hem gedwongen op Q te gaan xD]

[Ja, Q doet het weer gewoon.]

Arion

Ik kan aan Mary's ademhaling horen dat ik niet de enige ben die bijna aan het einde van de rit is. Als ik haar nagels in mijn rug voel, krijg ik kippenvel over mijn hele lichaam.
    "Arion."
    Het is genoeg, geen meneer, geen spelletjes nu; alleen wij. Ik sluit haar stevig in mijn armen en verberg mijn gezicht in haar hals. Op ons hoogtepunt zit maar een verschil van luttele seconden. Ik haal zo rustig mogelijk adem en druk een klein kusje op de huid van mijn schuilplaats. Dan kom ik wat overeind en trek Mary nog meer tegen me aan zodat ze met haar hoofd op mijn schouder kan uitrusten. Mijn vingers aaien haar bleke haren.
    "Ik zou iets willen zeggen, maar ik vind de woorden niet," fluister ik zacht met gesloten ogen.
    Zo is het wel vaker, dat de woorden niet aan de gevoelens kunnen tippen.
    Ik stop één been onder het laken en trek het omhoog door mijn knie op te halen. Als ik er met mijn handen aan kan, trek ik het een beetje over Mary heen. Mijn lippen laten een natte afdruk achter op haar voorhoofd.

Irial

"Irial...I want you, you and only you."
    Ik kreun even als hij zijn kruis tegen het mijne duwt. Ik zou willen antwoorden dat ik dat wel weet, maar ik ben gewoon sprakeloos van opwinding. Als Kyle me, niet al te zachtjes, kust en zijn handen over mijn lichaam laat gaan krijg ik even de vlam. Mijn kop gloeit en mijn hele lijf gloeit mee. Ik heb het zo warm dat ik er bijna misselijk van word. Ik brand haast letterlijk van verlangen.
    Ik hou er zo van als Kyle het voortouw neemt, of het van me overneemt. Dat valt me trouwens wel op, dat degene die het in gang zet meestal niet degene is die aan de leiding blijft. Best grappig. Maar het deert me niet.
    Met heel wat moeite weten mijn hersenen een signaal naar mijn armen te sturen waardoor ze om Kyle's bovenlichaam glijden en hem stevig naar me toe trekken. Ik voel tintelingen overal waar zijn huid de mijne raakt.
    "Kyle..." zucht ik smekend.
    Ik druk steeds maar weer kleine kusjes op zijn lippen.

Mary

"Ik zou iets willen zeggen, maar ik vind de woorden niet."
    Ik nestel me dichter tegen hem aan en druk een kusje op zijn lippen.
    "Dat probleem ken ik," zucht ik.
    Verliefd kijk ik hem aan.
    "Ik hou van je, echt zoveel," fluister ik stil.
    Ik leg mijn armen om zijn middel en streel zacht met mijn duim over zijn huid. Na even te rillen, kruip ik wat dieper onder het laken en trek hem tegen me aan.
    "Zo," zeg ik tevreden, "zo blijven liggen voor altijd."
    Ik nestel me zo mogelijk nog dichter tegen hem aan.

Kyle

Wanneer Irial me naar zich toe trekt trekken de tintelingen door mij heen.
    "Kyle..." Zucht Irial smekend. Ik voel de kleine kusjes op mijn lippen. Het schijnt dat ik de leiding heb gekregen van hem, wat ik hekemaal niet erg vindt. Ik kan me nog herinneren, de eerste keer dat ik de leiding nam. Ik was bang dat ik hem pijn zou doen of het niet goed deed.
    Ik kijk Irial aan en grinnik. De kusjes voelen heerlijk aan. Ik streel over zijn bostkas en ondertussen heb ik mijn boxer ook helemaal uitgewerkt.
    "Je weet dat ik je wil, maar je kunt de woorden niet vinden," fluister ik. Ik ken Irial in die vijf jaar zo goed dat ik zie aan hem dat hij niets terug weet te zeggen. Ik zak iets naar onder en ga goed liggen tussen zijn benen. Omdat ik sowieso de kleinste ben en nlijf is het wel nodig dat ik iets naar onder zak.
    "Ik help je wel met de woorden te vinden," zeg ik zwoel en breng zijn benenets meer uit elkaar. Die ik daarna om mijn middel houd. Ik buig naar voor en druk.mijn lippen op die van Irial, dan ga ik bij hem naar binnen.
    Dat ik dit eerst niet durfde... raar, misschien omdat ik toen nog niet zoveel ervaring had. Oké ik was ook echt wel een mietje, nu misschien ook nog wel maar niet zo erg als vroeger.
    Een kreuntje ontsnapt mijn mond wanneer ik langzaam begin te stoten. Mijn lippen zitten nog stevig op die van Irial. Maar echt twee dingen gelijk kan ik niet, ik blijf het telkens weer proberen. Mijn handen strelen over zijn bovenbenen. Ik kus hem zo goed als lukt terwijl ik zacht stoot.

(Boem ik ben er ook weer xF)

Ich liebe dich 27.12.23