• DarrenCrissy schreef:
    Deze RPG is in principe een vervolg op; My school's Glee club. die dood is gelopen.

    Toen kwam er iemand op het idee er nieuw leven in te blazen;
    Vijf jaar later. Iedereen is opgegroeid, nog samen of uit elkaar. Heeft een super baan of juist helemaal niet. Heeft kinderen of studeert nog verder. Woont in een groot huis of in een klein huisje in een achterbuurt.

    Dit speelt zich dus af na hun schooltijd en dezelfde personen.
    -Natuurlijk mag je meedoen, maar doe dan wel een goed verleden met hoe het was op die school en wat die allemaal heeft meegemaakt.-

    Wil je meedoen? Klik dan hier.

    ===================
    Nieuwe mensen;
    -
    -
    -

    De al bestaande mensen;
    - Levi Unknown Ninuturu
    - Michael Thomas Brown Nadal
    - Charlotte Suavez Gancanagh
    - Mary Elizabeth Santiago Calantha
    - Kyle Noah Morgan. MakeMeIrish
    - William Irial Smelting Gancanagh
    - Arion O'Leary Gancanagh
    - Donna Banu Ganj Heimersson - Jalili Nadal
    - André Sean Stenvers MakeMeIrish
    - Maya Hart AroonCat
    - Dimitry Hart AroonCat
    -
    ===================
    Regels;
    *Schrijf gelieve meer dan 5 regels.
    *Ga niet aanstellen of juist niets doen.
    *Speel alleen je eigen personage, niet die van andere.
    *Géén perfecte personen.
    *Wees beleefd -in RPg hoeft dat niet persé-
    *Personen hoeven elkaar niet persé meer te kennen, het kan zijn dat ze elkaar niet meer herkennen of niet willen kennen.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 20:06 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael

    "Ik doe het meer voor haar. Dan kan ze me niet verwijten dat ik zelf ook gestopt ben met school als ze er in haar puberteit een hekel aan heeft."
    Ik knik zachtjes. Ze is wel heel erg bezig met de toekomst. Eigenlijk zou dat wel het laatste zijn waar ik me druk over zou maken, nou ja, het zou niet heel hoog op mijn lijst staan.
    "Alors, tu parlez la français?"
    Ik grinnik zachtjes en haal een hand door mijn haren. Charlotte verbergt haar hoofd in een kussen en begint te vloeken. Lachend kijk ik haar aan.
    “Waarom kies je dan ook in Vredesnaam Frans?” vraag ik lachend en ik schud mijn hoofd.
    Het kussen trek ik van haar weg en lachend kijk ik haar aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    Ik voel Irial zijn armen om me heen, nu zit ik gevangen in zijn kooitje. Hij haalt zijn lippen van de mijne omdat hij, maar ook ik weer op adem moet komen.
    "Je mag wel meer mensen slaan als dit elke keer erna gebeurt," grinnikt Irial en ik begin te lachen. Ik voel mijn wangen gloeien, niet door de inspanning van net maar nu juist door wat Irial daarnet zei. Ik voel zijn lippen een aantal keer zacht op de mijne en ik glimlach naar hem.
    "Dan zou jij mij wel telkens goed moeten troosten," zeg ik met een wenkbrauw wiebel en kom iets omhoog, ik maak figuurtjes op zijn borstkas met mijn vinger. De littekens zitten er nog altijd, maar ik zie ze niet meer. Zelf niet in ieder geval, ik kijk er doorheen. Ik zet mijn lippen plots in Irial zijn hals en geef er zachte kusjes.
    "Never dat ik jou kwijt ga raken," zeg ik tussen de kusjes door.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    "Nee, niet alles bestellen. Ik zou zeggen dat ik wel zal koken, maar daar heb ik absoluut geen zin in. Hmm, we hebben vorige week nog pizza gegeten. En daarvoor Mexicaans, dus ik zou gaan voor Chinees? En dan kunnen we gelukskoekjes eten."
    Ik grinnik even. Volgens mij zijn wij de enige mensen ter wereld die de gelukskoekjes ook effectief opeten en niet alleen de spreuken er in lezen. Net zoals ik wel verwacht had, verbiedt Mary me van alles wat te bestellen. Hoewel ik meer zin heb in Mexicaans, heeft ze gelijk, we hebben het onlangs nog maar gehad.
    "Oké, ik bestel wel," grinnik ik.
    Ik leg één arm stevig om haar middel en buig me dan voorover zodat ik mijn broek aan het uiteinde van het bed kan pakken. Ik ga terug normaal zitten en sleep mijn broek mee. Ik peuter er met één hand mijn mobiel uit want echt niet dat ik Mary zomaar los ga laten. Ik draai het nummer van de Chinees en terwijl de telefoon verbinding zoekt, druk ik nog een kusje op Mary's lippen.
    "Ja, hallo. Wij willen graag bestellen. Eén keer nummer achtendertig en één keer nummer zestien. Allebei met gebakken rijst erbij, te bezorgen op Langendam 52."
    Er wordt bevestigd dat het eten er binnen twintig minuutjes is en dan wordt er opgehangen. Ik heb geen idee wat ik zojuist besteld hebt, zo doen we het altjd als we Chinees bestellen. Random nummertjes doorgeven.
    "Het eten is bijna klaar," grinnik ik.

    Charlotte

    “Waarom kies je dan ook in Vredesnaam Frans?” vraagt Michael lachend, waarop hij me mijn kussen afneemt.
    Ik haal een hand door mijn haren die nu vreselijk overhoop liggen en kijk hem aan. Ik zucht even en haal nog een keer mijn schouders op.
    "Omdat je zelf je vakken niet kan kiezen. Iedereen die examens voor de commissie doet krijgt eenzelfde pakket dat ze moeten leren. Blijkbaar vinden ze het leuk om arme meisjes met Frans te martelen," zeg ik met een klein lachje.
    Plots klinkt er een schreeuw uit de kamer van Evangelynn. Net wanneer ik recht wil springen om naar haar kamer te lopen, komt ze zelf de "woonkamer" al ingerend. Het is verbazingwekkend welk tempo ze steeds weet te halen met die korte beentjes. Ik open automatisch mijn armen waarin zij zich op haar beurt spontaan komt verschuilen.
    "Wat is er, Koekje?" vraag ik bezorgd terwijl ik over haar haren aai.
    "Er zit een meermin onder mijn bed," zegt ze met een heel levendige expressie. "En ze wil me opeten."
    Ik moet mijn uiterste best doen niet te lachen en laat Evangelynn los.
    "Niet tijdens mijn wacht, Koek," zeg ik vastberaden terwijl ik rechtop ga staan en mijn onzichtbare mouwen opstroop. Ik neem haar bij de hand en wil haar meetrekken, maar merk dat ze enige weerstand biedt. Ik kijk om en zie dat ze Michael's hand vast genomen heeft.
    "Hij moet ook helpen," zegt ze stilletjes.

    Irial

    "Dan zou jij mij wel telkens goed moeten troosten." Ik grinnik even en zucht zachtjes als hij zijn lippen in mijn hals zet. Over mijn hele lichaam komen de haartjes overeind. "Never dat ik jou kwijt ga raken."
    Er verschijnt een brede glimlach op mijn gezicht en ik haal mijn hand door zijn haren.
    "Daar mag je zeker van zijn," beloof ik zachtjes.
    Ik weet dat het een gevaarlijke belofte is, maar ik ben nog nergens zo zeker van geweest als van Kyle. Na vijf jaar mag je ook wel af en toe eens zweven. Ik zie ons gewoon niet snel uit elkaar gaan, na alles wat we al overwonnen hebben. Op lange termijn trouwens ook niet.
    "Niet om de sfeer te verpesten, maar ik vraag me af waar Diedje zo snel heen moest," fluister ik.
    Het idee dat die "kleine" in het donker alleen over straat loopt zint me namelijk niet zo.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Oké, ik bestel wel."
    "Brave jongen," grinnikend ga ik met mijn hand door zijn haren.
    "Ja, hallo. Wij willen graag bestellen. Eén keer nummer achtendertig en één keer nummer zestien. Allebei met gebakken rijst erbij, te bezorgen op Langendam 52. Het eten is bijna klaar."
    Lachend kijk ik hem aan.
    "Die nummertjes hebben we volgens mij nog niet gegeten. Als het niet lekker is, is het jouw schuld."
    Ach, zo'n moeilijke eter ben ik nou niet, en ik heb Arion ook nog niet vaak horen klagen over voedsel.
    Grinnikend steek ik mijn armen met grijphandjes naar hem uit en tuit met gesloten ogen mijn lippen. Mimsy wil knuffel.
    Misschien moet een van ons dan best seffens wat kleren aandoen, want anders gaat die Chinees ons nogal raar aankijken. Ik grinnik even in mezelf en open langzaam een oog terwijl ik nog wacht op mijn kusje en knuffel.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    "Daar mag je zeker van zijn," hoor ik Irial zacht zeggen. Ik glimlach breed en ik leg mijn hoofd op zijn schouder.
    "Niet om de sfeer te verpesten, maar ik vraag me af waar Diedje zo snel heen moest," fluistert Irial. Ik bijt nadenkend op mijn lip.
    Meestal als hij snel weg gaat, gaat hij naar zijn vriendinnetje. Of als hij ergens mee zit en het niet aan ons wil vertellen.
    "Ik denk dat het wel goed is, dat hij bij zijn vriendin is," zeg ik dan en streel over zijn borstkas. Ik teken opnieuw weer figuurtjes. Ik wilde nog wel eens in de stress vliegen wanneer Diedje ineens weg is, maar ik weet gewoon. Dat als hij geen andere keuze heeft dan naar Irial en mij en zijn vriendin te gaan kiest hij voor zijn vriendin. Ook al is hij even bij ons geweest. Hij heeft dit een aantal keer eerder geflikt en toen stresste ik wel helemaal. Toen kreeg ik ineens een telefoontje van hem dat hij bij haar zat.
    "Irial, morgen gingen we naar het graf van Vincent, toch?" vraag ik dan en sluit mijn ogen. Ik geef mezelf op mijn kop dat ik dat bijna was vergeten, niet alleen omdat ik het was vergeten maar ook omdat het de sterfdag is van Vincent. Waarom vergeet ik dat nu weer? Ik weet mezelf al snel weer te kalmeren en streel over Irial zijn borstkas heen. Ik zucht een keer genietend en laat me naast Irial zakken om vervolgens tegen hem aan te kruipen.

    [Heette hij nou Vincent? Ik weet het niet meer. ;s]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael

    "Omdat je zelf je vakken niet kan kiezen. Iedereen die examens voor de commissie doet krijgt eenzelfde pakket dat ze moeten leren. Blijkbaar vinden ze het leuk om arme meisjes met Frans te martelen.”
    Ik doe mijn mond open om te antwoorden maar ik word onderbroken door hard geschreeuw. Het kleine meisje rent de woonkamer binnen en stort zich in haar moeders armen. Met een glimlach kijk ik naar het meisje. Ze zou eens moeten weten.
    "Wat is er, Koekje?"
    "Er zit een meermin onder mijn bed. En ze wil me opeten."
    Ik kijk vertederd naar het schouwspel voor mijn neus en hoe Charlotte met het meisje mee speelt.
    "Niet tijdens mijn wacht, Koek.”
    Ik schiet in de lach maar wanneer het meisje mijn hand pakt voel ik paniek mijn lichaam in stromen. Met grote ogen kijk ik even naar Charlotte en dan weer naar mijn dochtertje.
    “Hij moet ook helpen.”
    Ik slik zachtjes en sta dan op. Aan je woord houden Michael. Nu en voor altijd.
    “Ik zal de meermin wel weghalen,” grinnik ik geforceerd en ik houd het handje van het meisje vast.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Die nummertjes hebben we volgens mij nog niet gegeten. Als het niet lekker is, is het jouw schuld."
    Ik grinnik even en kijk vertederd toe hoe ze haar ogen sluit en grijphandjes naar me maakt. Maar al te graag neem ik haar in mijn armen en ik druk mijn lippen zachtjes op de hare. Ik streel met mijn neus even langs de hare en kijk haar glimlachend aan.
    "Dan zal ik met plezier mijn straf ondergaan," zeg ik ondeugend.
    Ik geef haar nog een kusje en trek haar wat dichter tegen me aan. Mijn hand neemt de hare vast en mijn vingers verstrengelen zich met de hare.
    "Ken je deze nog?" fluister ik zachtjes.
    Heel stilletjes begin ik "Let me be your wings" te neuriën, in mijn ogen het liedje waarmee ik haar definitief voor me gewonnen heb.
    "We'll see the universe and dance on Saturn's rings. Heaven isn't too far..."
    Ik laat de rest open zodat zij kan aanvullen als ze wil.

    Irial

    "Ik denk dat het wel goed is, dat hij bij zijn vriendin is," antwoordt Kyle terwijl hij zijn vingers een willekeurig patroon op mijn borstkas maken. Ik knik even en daarop blijft het stil. Mij best dat hij naar zijn vriendin gaat, maar het zou fijn zijn mocht hij het even op voorhand laten weten. Het is Kyle die me weer uit mijn gedachten rukt.
    "Irial, morgen gingen we naar het graf van Vincent, toch?"
    Shit. Dat was ik helemaal vergeten. Ondertussen heb ik wel tegen de eigenaar van de tattoo shop gezegd dat ik zou komen.
    "Als na drie uur goed is voor jou," zeg ik zachtjes.
    Terwijl Kyle tegen me aankruipt, streel ik zachtjes door zijn haren en trek de dekens wat meer over ons heen.
    "Dan ben ik klaar met werken," voeg ik er ter verduidelijking aan toe.

    Charlotte

    “Ik zal de meermin wel weghalen."
    Ik kan de spanning voelen en bewonder Michael ervoor dat hij toch toegeeft. Ik glimlach bemoedigend en knik even. Hij reageert prima.
    "I owe you," zeg ik zonder geluid zodat Evangelynn het niet in de gaten heeft.
    Ik trek even aan mijn kleintje haar hand en begeef me samen met haar en Michael naar haar slaapkamer. Daar til ik haar op en zet haar op het bed. Ik ga op mijn knieën voor haar zitten en fluister geheimzinnig,
    "Zit ze nog steeds onder het bed?"
    Ze schudt haar hoofdje en wijst naar de inloopkast, waarop haar blik even naar Michael flitst. Ik knik even en probeer de sfeer wat luchtiger te krijgen voor Michael.
    "Pak jij haar of doe ik het?" zeg ik zo serieus mogelijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Dan zal ik met plezier mijn straf ondergaan."
    Giechelend leg ik mijn armen om hem heen en zuchtend kruip ik tegen hem aan. Ik trek de dekens weer om ons heen, en kijk vervolgens naar onze verstrengelde vingers.
    "Ken je deze nog?"
    Ik krijg het helemaal warm wanneer hij het liedje begint te zingen, dat hij vijf jaar geleden ook zong. Hierdoor ben ik zo verliefd geworden, en er is geen dag voorbij gegaan zonder dat ik nog meer van hem ging houden.
    "We'll see the universe and dance on Saturn's rings. Heaven isn't too far..."
    "Heaven is where you are," zing ik zachtjes mee.
    Lipbijtend kijk ik hem aan. Dat is het meest romantische dat ik me ooit heb kunnen inbeelden.
    "Stay with me and let me be your wings," vervolg ik bijna op fluistertoon.
    Telkens ik dat liedje hoor, krijg ik het ietwat moeilijk en besef ik hoe gelukkig ik ben.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    "Als na drie uur goed is voor jou," zegt Irial zachtjes. Hij streelt door mijn haar en trekt de deken wat over ons heen.
    "Dan ben ik klaar met werken," zegt hij dan. Een glimlachje komt op mijn mond en ik knik.
    "Dat is goed, dan doe ik voor die tijd wel boodschappen." zeg ik zacht en kruip nog wat meer tegen Irial aan.
    Ik leg mijn arm over zijn borstkas heen en trek hem tegen mij aan.
    "Irial," ik kom omhoog en kijk hem gespeelt ernstig aan. "De volgende keer ga ik onder!" zeg ik dan en begin te lachen, ik zet mijn handen in zijn zij en begin hem te kietelen. Op zijn buik, zijn zij, benen, overal. Ik bijt speels op mijn tong en stop dan na een aantal seconde met kietelen. Ik kijk Irial redelijk uitdagend aan.
    "Your love is my love, and my love is your love." zing ik dan en kijk hem glimlachend aan.

    André

    ''Nu al? en Dimi dan? en de rest?''
    Ik kijk Maya aan.
    "Dimitri komt wel thuis, toch?" Ik volg met mijn ogen waar Levi heen gaat. Ik pak Maya haar hand vast en trek haar overeind.
    "Kom, naar mijn wagen!" zeg ik en trek haar achter me aan, terwijl ik onopvallend voor Levi naar mijn wagen sprint. Ik open hem en open de deur voor Maya.
    "Stap in," zeg ik dan met een klein glimlachje. Ik moet Levi in de gaten houden, ik heb geen zin om straks de 'verdachte' uit oog te verliezen.
    Ik wil weten wat hij op schreef en waar hij nu heen moet. Hij doet verdacht, ik vertrouw het niet. Boksen? Levi is altijd wel sterk geweest, maar een type voor boksen? Nee, dat niet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    "Heaven is where you are. Stay with me and let me be your wings."
    Ik kijk haar glimlachend aan en druk een kusje op haar lippen.
    Ik sta op uit bed en grijp mijn kamerjas van het kapstokje, net als die van Mary. Met een kleine grijns gooi ik hem naar haar. Ik vind het heerlijk hoe hij maar een heel klein beetje tot onder haar kont komt, al komt dat misschien ook wel omdat ze hem van mij cadeau kreeg. Vervolgens loop ik naar de radio, die aanzet en ik zoek naar een post met ietwat zachtere nummers.
    Ik draai me terug naar Mary toe en steek mijn hand naar haar uit.
    "Mag ik deze dans, MaryMarySantiago?" fluister ik.
    Ik glimlach terwijl de verliefdheid waarschijnlijk van mijn gezicht af te lezen staat.

    Irial

    "Irial. De volgende keer ga ik onder!"
    Ik grijns en haal even mijn schouders op. Voor ik het doorheb is Kyle me aan het kietelen. Ik barst in lachen uit en probeer tevergeefs zijn handen weg te slaan. Ondertussen lig ik als een halve gare te kronkelen om toch maar aan zijn gekietel te ontsnappen. Dankbaar, en opnieuw een beeje buiten adem, kijk ik hem aan als hij dan toch ophoudt.
    "Your love is my love, and my love is your love," zingt hij.
    Ik sluit mijn ogen en geniet even van zijn stem. Hij zingt nog steeds zo mooi. Soms is het moeilijk te weten of er nou een meisje of een jongen aan het zingen is, als je je ogen sluit.
    Ik open mijn ogen weer en kijk hem met een brede glimlach aan. Ik leg mijn handen in zijn nek en druk mijn lippen zachtjes op de zijne om vervolgens met fonkelende ogen in die van hem te staren.
    "Ik hou van je," fluister ik liefdevol.
    Ik draai ons om zodat ik boven hem kom te hangen en druk mijn lippen weer tegen de zijne aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik trek even een pruillip wanneer hij opstaat en grijns algauw wanneer hij me de badjas toewerpt. Glimlachend kijk ik toe hoe hij de radio aanzet.
    "Mag ik deze dans, MaryMarySantiago?"
    Lipbijtend probeer ik niet te giechelen.
    "Even wachten," zeg ik zacht.
    Grinnikend trek ik een van zijn boxers aan. Geen denken aan dat ik hier even in mijn blote kont ga staan dansen.
    "Klaar."
    Ik haal even een hand door mijn haar en neem zijn hand in de mijne.
    "En natuurlijk mag je dat."
    Verliefd kijk ik hem aan en druk een kusje op zijn lippen. Deze simpele dingen ga ik nooit beu worden. Het samen zijn, samen onvolwassen doen, en tegelijk proberen om op onze eigen benen te staan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Maya

    Ik sla mijn armen over mekaar en kijk lichtelijk zuur naar André.
    Wat denkt hij nou? een minuut geleden viel ik bijna om, en nu verwacht hij dat ik de auto in stap?
    ''André. Serieus?'' mompel ik, en ga even anders staan.
    Ik trek me los, en draai me even om, Levi is bijna van het terrein af.
    ''André...'' zucht ik dan en ik laat mijn armen zakken.
    ''Ik zie je net weer een half uurtje, en meteen wil je de auto in, net opeens heel haastig als Levi vertrekt nadat hij een telefoontje had?''
    Ik beantwoord André zijn gezicht met een zucht: ''Halloooooow! jij ben tmiss. wel politie, maar ik bel wel een zuster&juf! ik heb ooogeeeeeen''
    ik zucht diep en wrijf even over mijn pijnlijke arm, waarom kon ik vanochtend niet van dat huis wegblijven...


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Levi
    Ik werp nog even een blik op het kladblok en stop hem dan in mijn zak, die ik dichtrits.
    Ik doe mijn capuchon op en werp een blik over de straat, het was niet druk, een van de straatlantaars flikkerde en er reden wijnig auto's.
    Ik vroeg me af of ik naar huis moest gaan rennen, maar dan zou ik geen energie meer over hebben, en waarom zou ik eigenlijk gaan rennen?
    Hij had geen tijd limiet gezegt, of ik was het al vergeten. Ik knikte naar een man die zijn hond uit laat en langs mij loopt, misschien moest ik wat meer info zoeken over de man die ik moet gaan vermoorden. Ik adem even luid door mijn neus, wat moeilijker gaat door het vele breken van het ding.
    Eigenlijk moest ik er helemaal niet over na denken, iemand vermoorden terwijl hij een klein kind thuis had zitten was barbaars. Gelukkig zijn mijn klusjes nooit zo ver gekomen, het waren meestal mensen die een van de groepen in de weg lopen, of te veel info weten over iets.
    In gedachten verzonken loop ik verder.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Kyle

    Ik kijk naar Irial als hij zijn ogen even sluit en glimlach.
    "Ik hou van je," fluistert hij en plots lig ik onder Irial. Ik voel zijn lippen tegen de mijne. Mijn ogen vallen vanzelf dicht.
    "En ik van jou," zeg ik dan tegen zijn lippen aan. Ik sla mijn armen om zijn hals en geniet van zijn lichaam tegen het mijne.
    Plots wordt ik erg moe en draai ik mijn hoofd van Irial weg om een geeuw te laten.
    "Sorry, mijn lief." zeg ik als ik weer terug kijk en glimlach naar hem. Vroeger had ik nooit kunnen denken iemand mijn lief te noemen, ik dacht altijd; Forever alone. Maar zo zie je, zelfs ik vindt iemand die net zoveel van mij houd als ik van hem. Al vijf jaar hebben we een relatie, vijf jaar! Er komt ditmaal een hele brede glimlach op mijn gezicht. Mijn ogen glinsteren ook van blijdschap.

    André

    Ik kijk naar Maya die van alles zegt.
    "Maya, alsjeblief. Stap in de wagen," ik kijk achterom en zie Levi weg lopen.
    "Oké, ik vertel het je. Ik moet Levi in de gaten houden, ik moet weten wat hij uitspookt, hij doet verdacht. Maya, stap in."
    Ik loop naar de bestuurders kant en stap in. Dan kijk ik door naar Maya.
    "Kies maar, wil je mee of blijf je hier. Gooi de deur maar dicht als je hier blijft." Zeg ik dan wat teleurgesteld. Ik hoop zo erg dat ze mee gaat. Dat ze me dit niet alleen laat doen. "Kom op zuster, of moet deze politie man je straks straffen?" Ik houd per direct mijn mond. Nee, shut up André!
    Ik bijt op mijn lip. Nu moet ik terug denken aan Nadia, zij was net als Maya zuster, en tegen haar had ik dit ook gezegd. Ik moet heel eerlijk zeggen, Nadia en ik hebben een korte relatie gehad. Ik wil het Maya niet vertellen, ze heeft vijf jaar lang op mij moeten wachten, dan kan ik het haar niet aan doen om te zeggen dat ik tussendoor een ander heb gehad. Ze zal kapot zijn. En vooral als ik haar dan ook nog vertel dat Nadia mijn eerste was. Nee, dat kan ik niet maken. Niet tegenover die mooie jonge vrouw die aan de wagen staat.
    "Maya..." zeg ik dan smekend en kijk naar haar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    "Even wachten."
    Ik blijf staan zoals ik sta en laat mijn ogen over haar heen glijden terwijl ze mijn boxershort aantrekt. Jammer.
    "Klaar. En natuurlijk mag je dat."
    Als ze eindelijk mijn hand neemt en me een kusje geeft, trek ik haar haar tegen me aan.
    Ik leg, zoals het hoort haar handen op mijn schouders en leg de mijne in haar zij. Heel langzaam begin ik op de muziek te bewegen. Mijn ogen laten de hare geen seconde los.
    Heel even vergeet ik mijn honger. Op dit moment is er gewoon niks anders dan zij en ik en de muziek.
    Ik druk mijn lippen zachtjes op de hare.
    "Als huwelijksreis neem ik je mee naar Disneyland," fluister ik met een glimlach tegen haar lippen aan.

    Irial

    "En ik van jou."
    Ik kijk vertederd toe als hij geeuwt. Alsof je een koala iets schattigs ziet doen.
    "Sorry, mijn lief."
    Ik grinnik even en zet plagerig mijn lippen in zijn hals en overlaad hem met piepkleine kusjes. Mijn hand glijd over zijn borstkas en zij.
    "Wil je slapen, a ghrá?" fluister ik speels.
    Ik kom terug wat omhoog en druk mijn lippen heel zachtjes op de zijne.
    Misschien is het ook maar beter dat we gaan slapen, gezien we beiden plannen hebben voor morgen. Ik stop met mijn geplaag en haal nog even mijn handen door zijn haar waarop ik naast hem ga liggen. Ik lig op mijn zij en laat mijn ogen over zijn gezicht dwalen. Hij is echt zo vreselijk knap geworden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.