• Call it sickness

    Call it madness

    Call it obsession

    I don't care

    I still call it perfection.




    Opgelet!! Dit verhaal gaat over pro ana. Ik wil niemand aanzetten tot dingen die in dit verhaal voorkomen. Als je niet tegen dit soort story's kunt lees ze dan liever niet!!

    zijn deze story's niet verboden ?


    I solemny swear i am up to no good

    Not again (no_chears)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    CRL schreef:
    zijn deze story's niet verboden ?

    Nee, alleen als er streefgewichten e.d. in worden gezet. Daarbij waarschuuwd ze duidelijk.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    CRL schreef:
    zijn deze story's niet verboden ?


    Was dat niet alleen als ze echt aanzetten tot anorexia en zo. Ik hoop dat toch en heb er toch ook een waarschuwing bijgezet. Dus mensen lezen het op eigen risico.

    Dear baby Christ, niet weer. (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Jeetje, wat een positieve reactie's, ik snap jullie punt maar zij schrijft er gewoon een verhaal over en wat kan zij eraan doen dat mensen voor haar al over dit onderwerp hebben geschreven?


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Jeetje, wat een positieve reactie's, ik snap jullie punt maar zij schrijft er gewoon een verhaal over en wat kan zij eraan doen dat mensen voor haar al over dit onderwerp hebben geschreven?

    Aangezien de helft van de schrijvers geen benul heeft van dit onderwerp, en ze het alleen maar doen voor lezers. (joehoe)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Bijna iedereen hier heeft wel niks positiefs te zeggen. Als zij een pro ana verhaal wil schrijven is dat haar probleem er zien hier toch ookal veel stories over Justin bieber, 1D, Harry Potter en noem maar op sommige mensen vinden het wel leuk. Zelf lees ik dat soort dingen niet, maar ik wens je wel veel succes verder met je verhaal.


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    DEATHBAT schreef:
    (...)
    Aangezien de helft van de schrijvers geen benul heeft van dit onderwerp, en ze het alleen maar doen voor lezers. (joehoe)


    Dus wie zegt dat zij zo'n schrijfster is? Ik bedoel, misschien weet ze wel een heleboel van het onderwerp af en is het verhaal een waarschuwing voor iedereen die anorexia heeft. Als dat niet zo is, jammer maar dat moet ieder voor zich weten


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Dus wie zegt dat zij zo'n schrijfster is? Ik bedoel, misschien weet ze wel een heleboel van het onderwerp af en is het verhaal een waarschuwing voor iedereen die anorexia heeft. Als dat niet zo is, jammer maar dat moet ieder voor zich weten


    Ik ben het eens met je.
    Persoonlijk vind ik dat elke schrijfster of schrijver anders de ene weet waar ze over schrijven, omdat ze het zelf hebben meegemaakt de andere doen het gewoon voor de lezers.


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Zulke stories zijn zo deprimerend. ;'(
    Serieus, ik had er eens een keer eentje gelezen en zelf ík voelde me depri. -terwijl ik niet zo een probleem heb- ...

    Buckingham schreef:
    (...)

    Ik ben het eens met je.
    Persoonlijk vind ik dat elke schrijfster of schrijver anders de ene weet waar ze over schrijven, omdat ze het zelf hebben meegemaakt de andere doen het gewoon voor de lezers.

    Dat is niet helemaal waar, ik heb een verhaal over liefde, ik ben nog nooit verliefd geweest. Maar ik schrijf dit niet voor de lezers maar voor mij zelf.
    Dat heb ik met elk verhaal, behalve sommige sa's.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Dat is niet helemaal waar, ik heb een verhaal over liefde, ik ben nog nooit verliefd geweest. Maar ik schrijf dit niet voor de lezers maar voor mij zelf.
    Dat heb ik met elk verhaal, behalve sommige sa's.


    Dat kan ook.
    Maar ik blijf toch bij mijn mening.


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 17:14 ]


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Sorry, ik lees niet zo graag pro-ana verhalen.


    Travel far enough, you'll meet yourself