• Hallo allemaal,
    Ik ben op zoek naar leuke stories (geen fanfiction) thriller &/ fantasy en vanuit meerdere personages (en niet alleen maar meiden). Weten jullie iets? xx

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 dec 2012 - 7:52 ]


    night thinking, day dreaming

    Houd je ook van fantasy? In dat geval heb ik namelijk wel iets voor je;


    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?

    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/avontuur
    ~ Dit is het afgeronde deel één van een serie van drie, deel twee vind je hier.
    ~ Klik op het plaatje voor de story.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    De man met het verenmasker voldoet aardig aan jouw wensen. Helaas update ik 'm niet erg vaak, aangezien het toch een beetje mijn 'precious pearl' is en ik daar echt alle tijd en ruimte voor neem om alles juist in elkaar te zetten, maar aangezien de woordenteller nu op 21.000+ staat, denk ik dat je voorlopig nog genoeg te lezen hebt. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    "Dit hoort mij 'stories promoten'


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    ik heb een OP:





    Never care for what they do
    Never care for what they know
    Never care fot what they say
    'Cause I know




    12+
    Vanuit de schrijver's POV

    Romantiek
    In de verleden tijd geschreven

    Onbekende personen
    Neem een Abo, ik waarschuw niet

    Ik ben niet perfect, dus ik maak ook fouten
    Ik schrijf iedere dag, en anders om de dag

    Reactie's en commentaar is altijd welkom
    If you want to reed... Good luck, you shout need that


    Ik hoop dat je wilt kijkenxD


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    http://www.quizlet.nl/stories/88434/i-say-that-i-need-to-find-you-but-now-most-anyone-find-me--one-direction/

    Proloog:
    Elke dag heb ik de hoop dat je gewoon in je kamer zit, maar elke keer weet ik dat je toch niet binnen die vier muren bent. Mijn hart word telkens weer in stukjes gebroken. Eerst waren het er twee, de dag daarna vier. En nu is het niet meer te tellen, zo klein zijn te stukjes. Please, come back! We missen je. Ik zal er alles aan doen je hier weer bij mij te hebben. Mijn leven hoort ook bij dat... Is dat nog niet genoeg? Ben je daarom niet hier? Leef je nog wel? Vragen waar ik geen antwoord op zal krijgen als ik je niet vind! Waarom geef je eigenlijk geen teken? Ben je ontvoerd? Ik denk het niet want je ging alleen weg omdat we ruzie haden... Die stomme ruzie is de reden waarschijnlijk. En echt waar! Het spijt me, het spijt me heel erg zelfs. Ik begrijp het als je mij nooit meer weelt zien, maar toch. Kom dan nog een keer naar mij toe en zeg het me. Ik wil je gewoon even zien, voelen en aanspreken. Daarna zal ik je wel laten gaan als dat is wat je wilt. Geef mij één kans zodat ik je kan laten zien dat ik van je hou! Echt, als je nu nog bij me was zou ik je dit elke dag kunnen vertellen. Alles zolang jij maar bij mij bent. Helaas gaf je mij die kans niet... Als ik je niet meer ga zien, dan wil ik zeggen dat ik van je hou en je nooit zal vergeten. Wil je dat onthouden? Of wil je zelfs niet aan mij denken? Ik begrijp niet waarom je weg ging. Waarschijnlijk zal ik dat ook nooit gaan begrijpen. Ik begrijp alleen wel dat je je niet laat zien over deze hele wereld. Mocht dit als een afscheid worden gezien, dan zal ik mijn tranen niet meer tegen houden. Sorry! Sorry voor die ruzie, voor die woorden en sorry voor de tranen op deze brief! Bye my little, je mag me vermoorden als ik je vergeet! Afgesproken? Dan zien we elkaar in de hemel! Dat is een goed iddee. O wacht... Doe toch maar niet. Onze, ja inderdaad ik zij onze, fans hebben ons nodig. Dus... Kom je ooit nog terug? Of ga ik je echt in de hemel pas zien? Dit is mijn brief met mijn woorden. Hij is voor jou, Niall James Horan.
    Goodbye,
    xx me


    http://www.quizlet.nl/stories/102314/all-i-do-is-for-that--one-direction/

    Proloog:

    We kregen alle drie een brief thuis, het was alleen geen normale brief! We werden gevraagd mee te doen aan jullie stomme wedstrijd, toen klonk het niet stom maar geweldig. Meteen deden ze mee, maar ik was er niet zeker van. Wie doet er nou mee aan een wedstrijd als dit? Inderdaad, wij dus! We pakten onze spullen in, het zou een lange strijd zijn. We waren er zeker van, wij zouden winnen. Het was vast niet zo erg om de rest op zo'n manier uit te schakelen, tenminste, dat dachten we. Terug trekken kon niet meer. Zodra we weer een brief kregen, waar in stond dat we ons konden gaan melden, gingen we op weg. Het paktte anders uit dan we verwachten, héél anders! Langzaam drong het tot me door wat dit betekende, twijfelend liep ik naar binnen. Ik kreeg een groen bandje om, het stond voor het teken dat ik voor jou vocht, de gozer die mij dit allemaal aan doet. Misschien had ik gewoon niet met je moeten praten of dat met... Ach laat maar. Het is toch al gebeurd. Al binnen een paar uur had ik één van mijn honderden, wacht wat zeg ik, duizenden vijanden uit geschakelt. Alleen maar voor, verdomme, dat! Was het anders gelopen als ik gewoon eigenwijs was geweest vóór jij mij sprak? Het antwoord zal ik waarschijnlijk nooit weten. Ik ben er later achter gekomen, het was geen toeval dat je mij koos. Nee, je zag het al vanaf dat ik mijn formulier inleverdde. Jij wou me al sinds de eerste seconde dat ik hier was, ik daarin tegen wist niet eens dat je in de buurt was. Eigenlijk had ik dit nooit van jullie verwacht, jullie leken altijd zulke cuties! Wedden? Als jullie gewoon wat minder beroemd waren, waren jullie nooit zulke leeghoofden geworden! Nee, hoor! Jij zal dat vast ontkennen, jij zal alles ontkennen! Je zal dingen beweren die nooit gebeurd zijn. Hopelijk zal je dit nooit meer zo plannen, veel mensen haten jullie nu. Ik? Ik haat jullie ook, maar toch ook niet... Verdomme! Ik kan jullie niet eens haten, terwijl jullie me dit hebben aangedaan. Jullie haaldden mij weg bij hun! Bij mijn mensen, de mensen die wel een fuck om me gaven! Konden jullie echt niet iemand anders kiezen? Het spijt me trouwens, het zal vast ook niet leuk voor jullie geweest zijn, ik ben gewoon eigenwijs. Begrijp je dat? Ik kon ook niet luisteren naar jullie. Het kon écht niet! Het spijt me ook tegen over hún. Niet dat het jou intereseert, jij ging alleen voor mij...


    Zou je het willen zeggen of je hem wel/niet gaat lezen?
    Reacties altijd welkom!!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    @nessje mweh, liever geen fanfictions meer, heb ik al teveel van. ik zoek nu vooral naar stories als die van Parachutes.


    night thinking, day dreaming

    Hm. Dit zijn twee verhalen in dezelfde wereld over verschillende personages. Voldoet niet helemaal aan je eisen maar ik stel hem toch voor :Y)




    This is the story of Sjiriki Sylisar, the Shadowguardian. A man who has sold his death to grant his daughter mercy.

    To lose one's ability to die seems like a gift rather than a price, something you would want. True immortality, something which many have sought. But when choosing for this shady unlife, Sjiriki knew it would be a curse rather than a blessing. Since then he has learned the true depth of his curse, and he still hasn't been able to do what he set out to do. He's losing himself, and he knows he doesn't have much time left.

    Time to find and kill his daughter, before he loses the last shreds of his soul.


    *Verhaal is volledig in het engels
    *Fantasy met onbekende personen. Beetje duister
    *ik schrijf ongeveer 1000 woorden per week
    *het is mijn enige verhaal, en ik ben van plan het af te maken

    Reserve linkje: Klik




    The dead are not always willing to return to the pool of life. Instead they linger in our world. This is why there is a god of death, to guide them, and to return their life force to the pool of life. But not even gods are all-powerful, and sometimes their work is better left to mortals.

    This is why the Thanatos were created. The sacred wolfmen. Demonhunters. They may not be harmed by the living, for they protect them from the dead. Created by the combined power of the two divine pantheons, they carry on their hunt.

    They keep our world safe.

    *volledig in het engels
    *schrijf niet zo vaak (1000 woorden per 2/3 weken). dit verhaal is namelijk voor wanneer ik wil schrijven, maar niet aan The Shaduwguardian wil schrijven
    *Fantasy, beetje duister
    *Over goden, demonen en heilige wolfmensen


    quidquid excusatio prandium pro

    @RainbowDash hmm, vind het een beetje hoe zeg ik dat, te magisch en bloederig ofzo


    night thinking, day dreaming

    ohemdjie schreef:
    @RainbowDash hmm, vind het een beetje hoe zeg ik dat, te magisch en bloederig ofzo


    Je zocht thrillers, die zijn meestal bloederig, en nig wel meer, en fantasy (wat dit is) heeft meestal magie :p
    Maar okay xD


    quidquid excusatio prandium pro

    ja oke, maar niet te veel haha.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2012 - 13:21 ]


    night thinking, day dreaming

    Wellicht is dit iets voor je:


    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar...


    *volledig Nederlands geschreven
    *onbekende personen
    *thriller
    *avontuur
    *vleugje romantiek
    *ik waarschuw niet
    *link in plaatje



    En anders misschien:


    Na een auto-ongeluk is Islène niet meer wie ze was. Ze is haar geheugen kwijt en moet alles opnieuw ontdekken. Net als haar familie en vrienden weer betekenis voor haar krijgen en ze weer deel aan het leven kan nemen, glippen ze één voor één door haar vingers en moet ze hen aan de natuur teruggeven. Is dit toeval? Of schuilt hier een brein achter dat haar ergste nachtmerries overtreft? Islène raakt ervan overtuigd dat iemand haar leven wil ruïneren, maar wie zal haar geloven? Wie kan ze vertrouwen nu zelfs haar eigen geheugen haar in de steek gelaten heeft?
    *Onbekende personen
    *Thriller
    *Link in plaatje


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hey, misschien zijn deze stories wel iets voor jou! ;)

    http://www.quizlet.nl/stories/101461/around-the-island--the-vampire-diaries/
    - Zelf geschreven
    - Start vanaf 5 abo’s
    - volledig ABN
    - Fanfiction van the vampire diaries (alleen namen daar uit gebruikt)
    - Post minimaal 1x per week, hoe meer abo’s hoe sneller ik post
    - avontuur, origineel



    http://www.quizlet.nl/stories/101871/me-myself-and-i/
    - Zelf geschreven
    - Start vanaf 5 abo’s
    - Volledig ABN
    - Geen fanfiction, onbekende personen
    - Thriller (er wordt, tot nu toe wat mijn idee is, niemand vermoord, het is alleen een vrij heftig verhaal), 12+, origineel



    Het zou echt super zijn als je het zou lezen! :D
    tnxx


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    Dan zou dit nog wel eens iets voor jou kunnen zijn:

    Fallen Angels & Extinguished Devils
    Birds of passage




    Eerst leef je, dan ga je dood. Er is niets om bang voor te zijn.
    Toch?


    Chanice woont in het vredige Blackbird Village: een klein, ouderwets dorpje waar iedereen elkaar kent en het avontuur ver te zoeken is. De komst van twee merkwaardige jongens is dan ook niemand ontgaan.
    Wanneer Chanice de twee leert kennen, komt ze er al gauw achter dat er zich in deze wereld meer geheimzinnige gebeurtenissen afspelen dan ze had gedacht. Haar simpele leven in Blackbird Village verandert in een leven waarvan ze vreest het verliezen. Met het doel de wereld te beschermen tegen het slechte, neemt ze het dappere besluit om mee te gaan op een gevaarlijke reis.


    Beter houd je je stil. Laat niemand weten dat je terug bent. 'Leven' is zwaarder dan je ooit hebt kunnen vrezen. Open je ogen, sluit je gedachtes. Ze zien alles.




    ~ Voor het eerst online maart 2011
    ~ Gedeeltelijk herschreven januari 2012
    ~ Nogmaals herschreven december 2012
    ~ Onbekende personen
    ~ Bevat plaatjes uit anime's, maar heeft geen
    betrekking tot een van hen


    i put the fun in funeral

    Weet niet of je van The Hunger Games houd?



    District 13 heeft plannen voor een heuse infiltratie in het Capitool. Hun doelwit? June Snow. Niet veel later vind in het bijna lege Capitoolpark een onverwachte ontmoeting plaats tussen een tengere jongen en een schuchter meisje en alhoewel het niet altijd makkelijk is ontstaat er een hechte vriendschap. Tot de dag dat President Snow achter de waarheid komt. De waarheid achter hun relatie, de waarheid achter de jongen en de waarheid achter zijn eigen nicht.


    • Start 26-6-12


    http://www.quizlet.nl/stories/84062/playing-with-memories--june-snow/


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb alleen een detective/misdaad/triller in de aanbieding c; als je het wat vind ----> http://www.quizlet.nl/stories/105002/the-first-case/