• DarrenCrissy schreef:
    Deze RPG is in principe een vervolg op; My school's Glee club. die dood is gelopen.

    Toen kwam er iemand op het idee er nieuw leven in te blazen;
    Vijf jaar later. Iedereen is opgegroeid, nog samen of uit elkaar. Heeft een super baan of juist helemaal niet. Heeft kinderen of studeert nog verder. Woont in een groot huis of in een klein huisje in een achterbuurt.

    Dit speelt zich dus af na hun schooltijd en dezelfde personen.
    -Natuurlijk mag je meedoen, maar doe dan wel een goed verleden met hoe het was op die school en wat die allemaal heeft meegemaakt.-

    Wil je meedoen? Klik dan hier.

    ===================
    Nieuwe mensen;
    -
    -
    -

    De al bestaande mensen;
    - Levi Unknown Ninuturu
    - Michael Thomas Brown Nadal
    - Charlotte Suavez Gancanagh
    - Mary Elizabeth Santiago Calantha
    - Kyle Noah Morgan. MakeMeIrish
    - William Irial Smelting Gancanagh
    - Arion O'Leary Gancanagh
    - Donna Banu Ganj Heimersson - Jalili Nadal
    - André Sean Stenvers MakeMeIrish
    - Maya Hart AroonCat
    - Dimitry Hart AroonCat
    -
    ===================
    Regels;
    *Schrijf gelieve meer dan 5 regels.
    *Ga niet aanstellen of juist niets doen.
    *Speel alleen je eigen personage, niet die van andere.
    *Géén perfecte personen.
    *Wees beleefd -in RPg hoeft dat niet persé-
    *Personen hoeven elkaar niet persé meer te kennen, het kan zijn dat ze elkaar niet meer herkennen of niet willen kennen.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 20:06 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Levi

    'Nope, is ze niet, maar geloof me, zij wordt niet zwanger.' zegt ze en ze glimlacht.
    Ze kijkt me even raar aan, en pakt mijn schouder dan vast.
    'sorry, ik moet even naar buiten' zegt ze snel, ze laat me los en loop snel naar buiten.
    Ik wrijf even over mijn achterhoofd en haal mijn schouders op.
    Ik werp nog een blik op de foto van Sarona die Maya niet terug gepakt had.
    Die stop ik dan maar in mijn portomonee, voor een oudere foto van haar en naast een foto van Lizzy, een vriendin van me.
    Verveeld kijk ik om me heen, wat zal ik nu eens doen?


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Mary

    "Ik wil je."
    Opgewonden kijk ik hem aan en druk een korte kus op zijn lippen.
    "Ik ben de jouwe," zeg ik zacht, "altijd."
    Zachtjes schuur ik met mijn kruis tegen het zijne en kruip dichter tegen hem aan.
    Mijn handen glijden door zijn haren, en voorzichtig haak ik mijn vingers erin vast. Mijn lippen vinden de zijne weer en zuchtend bijt ik op zijn onderlip.
    "Je maakt me gek," mompel ik opgewonden.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [en nu wachten op Diedje haha ^^]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    "Ik ben de jouwe, altijd."
    Ik kreun zachtjes als ik haar kruis langs het mijne voel schuren. Ik geloof dat ik haast gek word, als haar vingers zich in mijn haren haken en ik haar tanden in mijn onderlip voel.
    "Je maakt me gek."
    Dan ben ik gelukkig niet de enige. Ik druk nog een kusje op haar lippen en kijk haar in de ogen.
    Mijn handen glijden over haar rug naar beneden tot bij haar kont. Ik til haar rustig op en laat haar dan voorzichtig over me heen zakken. Bijna meteen schiet mijn hartslag de hoogte in. Ik druk nogmaals mijn lippen liefdevol op die van haar. Vervolgens verberg ik mijn gezicht in haar hals en geef haar kleine kusjes.
    "Zo warm," mompel ik opgewonden tegen haar huid aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik kreun even wanneer hij me optilt en hij bij me binnenkomt. Mijn hart gaat weer een versnelling hoger en gretig kus ik hem terug.
    "Zo warm."
    Lichtgrijnzend kijk ik hem aan.
    "Hete koekjes, dat hadden we afgesproken," zucht ik.
    Ik druk mijn lichaam tegen het zijne en ril bij de warmte die ik daarbij voel. Zachtjes beweeg ik mijn heupen heen en weer tegen de zijne en sluit genietend mijn ogen. Ik neem zijn gezicht in mijn handen en druk tedere kusjes op zijn lippen.
    "Ik hou van je," fluister ik stil.
    Ik bijt even op zijn onderlip en kijk hem in de ogen aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ancora --> Barack]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Oh my gosh Evelien :') Je naam is echt geweldig.
    Ik ga trouwens wel weer reageren maar zit in mijn testweek dus ik heb 't behoorlijk druk weer (:


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Yes, I know -wbw- en veel succes ;3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 19:04 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    Michael


    "Weet je het zeker?"
    Ik knik.
    “Ja,” zeg ik zacht. “Het is wel zo eerlijk. Ze heeft me toch al gezien, vragen komen sowieso en anders wordt het voor iedereen alleen maar moeilijker.”
    Tuurlijk heb ik een keus maar dit zie ik eigenlijk niet meer als een keus. Ik heb ook zo mijn verantwoordelijkheden – zelfs als ik me er weinig van kan herinneren.
    Ik haal één hand door mijn korte bruine haren en zucht zachtjes. Ik had me vandaag toch heel anders voor gesteld.
    [Oké, het duurde even. Haha. Sorry daarvoor maar dit is met stipt mijn moeilijkste jaar ooit :’D]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Hete koekjes, dat hadden we afgesproken. Ik hou van je."
    Zonder haar blik los te laten, veeg ik mijn lippen over de hare. Degenen die vinden dat met open ogen kussen niet romantisch is hebben het duidelijk nog niet geprobeerd.
    "Ik hou van jou," fluister ik op mijn beurt tegen haar lippen aan.
    Ik beweeg rustig mijn eigen heupen mee op haar tempo. Langzaam maak ik mijn lippen los van de hare om ze vervolgens naar haar hals te brengen. Ik schraap mijn tanden even over haar huid voordat ik een plekje kies om op te zuigen. Trots bekijk ik het vlekje dat er gekomen is.
    "Van mij," fluister ik, voor ik er een kusje op geef.

    Charlotte

    “Ja. Het is wel zo eerlijk. Ze heeft me toch al gezien, vragen komen sowieso en anders wordt het voor iedereen alleen maar moeilijker.”
    Ik hou mijn adem even in terwijl hij een hand door zijn haren haalt. Ik had veel verwacht van vanavond maar ik kan niet zeggen dat dit scenario erbij was. Wanneer mijn longen beginnen te branden, haal ik diep adem.
    "Oké," zeg ik met een ongewilde toon zowel verbazing als opluchting. Ik doe mijn mond open maar sluit hem weer als ik besef dat ik niet echt weet wat ik nu moet zeggen. Er bestaat niet echt een handboek voor dit soort situaties, denk ik - hoewel het me niet zou verwonderen, tegenwoordig maken ze alles. Ik knik even, nog steeds een beetje sprakeloos.
    "Oké..." Ik haal even een hand door mijn haren en kijk vervolgens Michael aan. "Wil je het haar zelf vertellen of heb je liever dat ik het doe? Het hoeft ook niet meteen, als je wilt kan het nog wel enkele dagen wachten. Misschien moet ik oma en Sergei bellen om te zeggen dat ik wat langer wegblijf en-" Ik hou prompt mijn mond als ik merk dat ik aan het ratelen ben. "Sorry. Zeg maar hoe jij het ziet."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Geeft niet hoor, Demi. School gaat voor ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    MakeMeIrish schreef:
    Kyle

    "Een glaasje water. Een glas héél koud water," antwoordt Irial. Het duurt even tot het tot mij doordringt. Ik schudt mijn hoofd even en kijk naar hem.
    "Héél koud water, ja- Dat komt eraan." zeg ik helemaal van de baan. Ik loop naar de kast en pak er een glas uit.
    Dan loop ik naar de koelkast en open hem. Ik staar in het niets.
    Als Irial en ik vannacht, want dat is het al, nog wel even besluiten een leuke nacht te hebben moet dat zachtjes want Diederik komt overal achter. Oren als een vos heeft dat kind. Maar hoe moet je ooit stil seks hebben?
    Ik kom weer in werkelijkheid en pak een flesje water, langzaam loop ik terug en zet het flesje en het glas op en viltje op tafel.
    Ik zie Irial me aankijken en weet dat hij bevestiging zoekt, maar voor wat? "Eh, ja- Dat vind ik ook." zeg ik dan en kijk Irial even aan. Geen idee waar ze het over hebben, ik ben er niet zo bij met mijn gedachten. Afwezig loop ik weer terug naar de keuken en pak een ander glas voor mezelf, ik kijk even naar buiten. Ineens loopt er iemand met capuchon voorbij en kijkt naar binnen. Van schrik laat ik het glas vallen, het breekt op de grond. Ik houd mijn adem even in en hoor geen bel gaan of dat er geklopt wordt.
    Ik dacht dat het Levi was, hij leek er zo op. Het was hem niet, hoe moet Levi nou weten waar ik woon? Niet, juist. Stel je niet zo aan Kyle. Ik ga op mijn knieën zitten en begin de scherven op de ruimen.
    Die Levi heeft mij altijd al een angstig gevoel gegeven, maar nu helemaal. Nadat ik hem daarstraks sloeg ben ik echt bang voor hem, straks wil hij mij wat terug doen of zo. Ik bijt op mijn lip en voel tranen opwellen. Ik bijt harder op mijn lip en probeer ze tegen te houden.


    ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (wooop andre andre andreeeee woop! _O_ (hoera) )


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    AroonCat schreef:
    (wooop andre andre andreeeee woop! _O_ (hoera) )


    [Arja please. Stop daarmee]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.