• DarrenCrissy schreef:
    Deze RPG is in principe een vervolg op; My school's Glee club. die dood is gelopen.

    Toen kwam er iemand op het idee er nieuw leven in te blazen;
    Vijf jaar later. Iedereen is opgegroeid, nog samen of uit elkaar. Heeft een super baan of juist helemaal niet. Heeft kinderen of studeert nog verder. Woont in een groot huis of in een klein huisje in een achterbuurt.

    Dit speelt zich dus af na hun schooltijd en dezelfde personen.
    -Natuurlijk mag je meedoen, maar doe dan wel een goed verleden met hoe het was op die school en wat die allemaal heeft meegemaakt.-

    Wil je meedoen? Klik dan hier.

    ===================
    Nieuwe mensen;
    -
    -
    -

    De al bestaande mensen;
    - Levi Unknown Ninuturu
    - Michael Thomas Brown Nadal
    - Charlotte Suavez Gancanagh
    - Mary Elizabeth Santiago Calantha
    - Kyle Noah Morgan. MakeMeIrish
    - William Irial Smelting Gancanagh
    - Arion O'Leary Gancanagh
    - Donna Banu Ganj Heimersson - Jalili Nadal
    - André Sean Stenvers MakeMeIrish
    - Maya Hart AroonCat
    - Dimitry Hart AroonCat
    -
    ===================
    Regels;
    *Schrijf gelieve meer dan 5 regels.
    *Ga niet aanstellen of juist niets doen.
    *Speel alleen je eigen personage, niet die van andere.
    *Géén perfecte personen.
    *Wees beleefd -in RPg hoeft dat niet persé-
    *Personen hoeven elkaar niet persé meer te kennen, het kan zijn dat ze elkaar niet meer herkennen of niet willen kennen.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 20:06 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Typ maar gewoon met Irial, dan komt Dietje er vanzzelf wel achteraan ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Colfer --> Barack


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Gancanagh schreef:
    Arion

    "Hete koekjes, dat hadden we afgesproken. Ik hou van je."
    Zonder haar blik los te laten, veeg ik mijn lippen over de hare. Degenen die vinden dat met open ogen kussen niet romantisch is hebben het duidelijk nog niet geprobeerd.
    "Ik hou van jou," fluister ik op mijn beurt tegen haar lippen aan.
    Ik beweeg rustig mijn eigen heupen mee op haar tempo. Langzaam maak ik mijn lippen los van de hare om ze vervolgens naar haar hals te brengen. Ik schraap mijn tanden even over haar huid voordat ik een plekje kies om op te zuigen. Trots bekijk ik het vlekje dat er gekomen is.
    "Van mij," fluister ik, voor ik er een kusje op geef.



    Mary

    "Ik hou van jou."
    Zachtjes kreun ik wanneer ik zijn lippen in mijn hals voel. Een hemels gevoel trekt door me heen wanneer de ritmische bewegingen van onze lichamen en het gevoel van zijn tanden over mijn huid me doen rillen.
    "Van mij."
    Ik neem zijn gezicht in mijn handen.
    "Helemaal van jou," zucht ik zacht. "Altijd geweest."
    Ik druk zacht mijn lippen op de zijne en kreun tegen zijn mond aan wanneer zijn erectie langs mijn gevoelige plekje streelt. Mijn hand dwaalt even door zijn haren en ik kijk hem in zijn mooie ogen aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Diederik
    Ik zie dat Kyle ongerust is over iets, en voel me schuldig, heb ik iets gedaan? 'Dus, wat gaan we doen?' Vraag ik, en ik sta op. Ik kan er echt niet tegen om langer dan drie minuten te blijven zitten. Ik loop wat rond door de kamer en blijf staan bij een foto van mij en Kyle toen we nog klein waren daarnaast staan nog wat foto 's van het gezin, maar ik kan het even niet meer aanzien. Ik loop naar de gang om mijn schoenen aan te doen, en dan zie ik de autosleutels. Één seconde twijfel ik om ze te pakken, maar ik doe het niet, het is diefstal, en dan mag ik hier niet meer komen. Ik ren naar buiten en zie dat er mensen naar me kijken. Ik weet de weg precies, ik ken hem uit mijn hoofd. Terwijl ik blijf rennen besef ik dat het nog best wel ver is en begin rustig te lopen. Ik stop bij het huis van Mara, mijn vriendin. Zijzelf doet open en kijkt me vrolijk aan. 'Hoi,' Zegt ze, en ik begroet haar terug. Daarna lopen we rechtstreeks naar haar kamer, en ik weet dat ik haar kan vertrouwen, dar weet ik al lang.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Zomaar rent Diederik weg xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial


    "Eh, ja- Dat vind ik ook."
    Ik moet me inhouden niet te gaan lachen omdat ik gewoon wéét dat Kyle me niet gehoord heeft. Het maakt ook niet erg uit. In tegendeel, ik vind het zelfs lief dat hij me zonder aarzelen steunt, zelfs al weet hij niet waar hij mee instemt.
    Verbaasd kijk ik Diederik aan die ondertussen recht is gaan staan en plots zonder pardon de kamer uit wandelt. Nog voor ik kan protesteren, is hij de deur al uit. Een beetje verstomd blijf ik zitten. Wat is er zojuist gebeurd?
    Veel tijd om na te denken krijg ik niet, want in de keuken hoor ik een scherp gerinkel. Als een bezetene spring ik overeind en ren er heen. Ik tref er Kyle op de grond aan, tussen glasscherven, met een gepijnigde blik op zijn gezicht.
    Zonder erbij na te denken ga ik op mijn knieën voor hem zitten en neem voorzichtig zijn gezicht in mijn handen. Met mijn duimen streel ik zacht zijn wangen.
    "Je houdt je toch niet in omwille van Diederik of mij he?" vraag ik rustig, doelend op zijn waterige ogen.
    Ik haal één hand van zijn wang af en veeg de scherven aan de kant. Dan ga ik op mijn kont zitten en trek Kyle op mijn schoot. Ik hou hem stevig in mijn armen en wieg hem zachtjes heen en weer.
    "Wil je vertellen wat er daarnet nou gebeurde op de reünie?" zeg ik stil.

    Arion

    "Helemaal van jou. Altijd geweest."
    Ik glimlach zachtjes tegen haar lippen aan. Dat is een leugen. Ik heb heel wat moeite moeten doen om haar mee uit te krijgen. Maar mocht ze me vertellen dat ze altijd de mijne blijft, dan geloof ik haar maar al te graag.
    Ik kreun zacht en sluit mijn ogen even van genot. Als ik ze weer open, verwelkomt haar zachte blik me weer.
    Heel teder bijt ik even op haar onderlip en kijk haar met een brede glimlach aan. Ik beweeg mijn heupen wat trager, maar tegelijk ook steviger.
    "Laat de koekjes maar lang bakken," zucht ik.
    Mary en ik zijn niet het soort koppel dat elkaar elke dag de hoeken van de kamer laat zien. Ik neem er liever de tijd voor om haar te doen genieten en om er natuurlijk zelf ook van te genieten. Kwaliteit boven kwantiteit, toch?
    Ik kijk haar met een kleine grijns aan. Haar laat ik echt niet zomaar meer gaan.
    Mijn vingertoppen tellen voelend elke schakel van haar ruggengraat terwijl mijn ogen zich nog dieper in de hare boren.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    Ineens zie ik Irial voor mij opdoemen wat me even laat schrikken. Wanneer hij mijn gezicht tussen zijn handen neemt wordt ik al iets rustiger.
    "Je houdt je toch niet in omwille van Diederik of mij he?" vraagt hij dan, ik schudt mijn hoofd. Ik weet dat hij doelt op de tranen in mijn ogen. Hij haalt wat scherven weg en gaat op zijn kont zitten, dan trek hij me op zijn schoot. Ik voel hoe hij ons heen en weer wiegt en het is rustgevend.
    "Wil je vertellen wat er daarnet nou gebeurde op de reünie?" Ik haal mijn schouders op.
    "Levi... Ik was naar buiten gegaan omdat ik me wat benauwd voelde, ik ging op een bankje zitten. Ineens stond Levi achter me en irriteerde me. Ik zei hem te stoppen maar dat deed hij niet, toen ben ik naar jou wagen gegaan en ben daar tegenaan gaan zitten. Ik voelde een hand door mijn haar gaan en het was Levi weer, ik was zo boos dat ik hem een klap in zijn gezicht gaf, waarna ik op ben gestaan en naar binnen rende," vertel ik in grote lijnen. "En, net liep er iemand voorbij en ik dacht dat het Levi was, want hij droeg ook altijd zijn capuchon over zijn hoofd... Ik ben bang voor hem, Irial. Straks dan doet hij me wat..." ik veeg een traan weg. Ik wil neit meer om ieder dingetje huilen. Maar dit waren geen tranen van verdriet, nee dit waren tranen van angst. Ik leun tegen Irial aan en sla mijn armen om hem heen, waarna ik mijn hoofd op zijn schouder te rusten leg. "Ik had hem niet moeten slaan." Piep ik.

    [Ik schrijf zo en stukje voor André ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [;]


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Mary

    "Laat de koekjes maar lang bakken."
    Ik grijns even tegen zijn lippen aan.
    "Zoals je wil, meneer O'Leary," fluister ik zacht.
    Ik zuig even op zijn onderlip. Zuchtend breng ik mijn onderlichaam weer dichter tegen het zijne aan en even span ik mijn spieren op. Lipbijtend ontwijk ik voor geen seconde zijn blik wanneer ik zijn vingers over mijn rug voel strelen.
    "Ik hou van je," herhaal ik nog een keer kreunend en druk mijn lippen weer op de zijne.
    Ik kan het maar blijven herhalen, en elke keer wordt het weer een klein beetje meer waar. Mijn vingers haken zich vast in zijn haren en een lichte grijns siert mijn lippen. De warmte van zijn huid doet de mijne tintelen, en ik geniet van elke seconde in zijn armen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    "Levi... Ik was naar buiten gegaan omdat ik me wat benauwd voelde, ik ging op een bankje zitten. Ineens stond Levi achter me en irriteerde me. Ik zei hem te stoppen maar dat deed hij niet, toen ben ik naar jou wagen gegaan en ben daar tegenaan gaan zitten. Ik voelde een hand door mijn haar gaan en het was Levi weer, ik was zo boos dat ik hem een klap in zijn gezicht gaf, waarna ik op ben gestaan en naar binnen rende. En, net liep er iemand voorbij en ik dacht dat het Levi was, want hij droeg ook altijd zijn capuchon over zijn hoofd... Ik ben bang voor hem, Irial. Straks dan doet hij me wat... Ik had hem niet moeten slaan."
    Ik aai zachtjes over zijn haren als ik merk dat hij aan het huilen is. Ondertussen trek ik hem nog wat dichter tegen me aan. Ondanks dat hij zo van slag lijkt te schijn, verschijnt een kleine grijns op mijn gezicht.
    "Sinds wanneer weet Levi waar we wonen? En ik heb hem al een keer tegen de grond gewerkt, dat lukt me vast nog wel een keer, mocht het nodig zijn. Het is juist goed dat je voor jezelf op kwam, a ghrá."
    Dat ik daar toen heel wat moeite mee had, verzwijg ik maar. Er zat toen al een serieuze vijs los bij die kerel.
    De grijns op mijn gezicht wordt nog een heel stuk breder.
    "Heb je hem echt geslagen?" fluister ik in Kyle's oor. "Da's best wel sexy, Kyle," ga ik verder. Met een ondeugende blik kijk ik hem aan.

    Arion

    "Zoals je wil, meneer O'Leary."
    Ik ril even. Ik ben niet echt het machtsgeile type, maar ik moet toegeven dat ik er in deze context best wel opgewonden van wordt -best wel is trouwens een serieuze onderschatting-
    "Ik hou van je."
    Die woorden en de manier waarop zorgen ervoor dat mijn soldaat nog net iets parater gaat staan. Ik grijns een beetje tegen haar lippen aan. Ik ben best trots op "de kleine commandant". Ik had er nooit echt reden toe om me te schamen in de kleedkamers.
    "Hou van jou," herhaal ik een beetje ademloos.
    Ik breng mijn lippen naar haar sleutelbeen en bezorg haar ook daar een zuigplekje. Vervolgens verplaatsen mijn lippen zich via kusjes over haar huid tot ze zich weer tussen haar borsten bevinden. In een vlaag van opwinding grijp ik ze stevig vast om ze zacht te kneden. Ook tussen haar tweeling in bezorg ik haar een "brandmerk".


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Hou van jou."
    Ik kreun zacht wanneer ik zijn lippen overal voel. Opgewonden kijk ik toe hoe hij met mijn borsten speelt en ook daar voor een zuigplekje zorgt. Genietend sluit ik mijn ogen. Langzaamaan versnel ik het tempo ietwat, en kantel mijn bekken een beetje zodat ik hem dieper en intenser voel. Een kreun ontsnapt mijn lippen weer en in een poging die te smoren druk ik mijn lippen op de zijne. Ik lik even over zijn onderlip en kijk hem opgewonden in de ogen aan.
    Ik merk dat mijn hoogtepunt begint aan te komen, maar probeer het nog zoveel mogelijk uit te stellen. Ik focus me op zijn lippen, die ik met kleine liefdevolle kusjes belaad. Even zucht ik zijn naam, en weer sluit ik mijn ogen. Voor mij mag dit moment eeuwen duren, ook zonder het seksuele. Gewoon in Arion's armen, voor altijd.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    "Sinds wanneer weet Levi waar we wonen? En ik heb hem al een keer tegen de grond gewerkt, dat lukt me vast nog wel een keer, mocht het nodig zijn. Het is juist goed dat je voor jezelf op kwam, a ghrá." Ik kijk Irial aan als hij dat uitspreekt.
    Ineens zie ik een grijns op zijn gezicht, die almaar breder wordt. Ik ga weer terug met mijn hoofd op zijn schouder.
    "Heb je hem echt geslagen?" fluistert hij in mijn oor. "Da's best wel sexy, Kyle," zegt hij dan. Nu kom ik weer omhoog en ik zie een ondeugende blik in zijn ogen. Ik trek een wenkbrauw op en moet even lachen. Irial weet me altijd wel weer aan het lachen te maken.
    "Irial..." zeg ik zacht en ik kijk hem aan. Ik breng mijn gezicht dichter naar het zijne. Onze lippen zijn nog maar een aantal centimeter van elkaar vandaan, een kleine grijns vormt zich op mijn gezicht en ik blijf op deze afstand zitten. "Het glas..." zeg ik dan op fluistertoon en ik trek speels een wenkbrauw op. "Straks- bezeren we ons nog," breng ik uit voor ik het niet meer houd. Ik druk mijn lippen gretig op de zijne, de bom in mijn buik ontploft, zoals altijd, hevig en ik sluit mijn ogen.
    Hij weet me altijd wel weer vrolijk te krijgen, dat is gewoon iets dat hij heeft.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    Ik geniet van Mary's kleine kusjes en tuit mijn lippen maar al te graag om er meer en meer te ontvangen. Zo zou ik willen sterven. Alleen nu nog niet. Over dingen gesproken die ik nu nog niet wil; ik voel mijn hoogtepunt aankomen.
    Ik grijp Mary's heupen vast om haar tempo wat te vertragen terwijl ik sprakeloos mijn hoofd schud. Ik geniet er nog te veel van om het nu al te laten eindigen.
    Mijn vingers zinken zachtjes in haar huid, een zachte dwang om haar even stil te houden.
    Om de sfeer niet te verliezen druk ik passioneel mijn lippen op die van haar en zuig zachtjes op haar onderlip. Plagerig lik ik even over haar lippen, als een smeekbede om binnen gelaten te worden.
    Ondertussen laat ik één hand weer zachtjes op en neer glijden over haar ruggengraat.

    Irial

    "Irial... Het glas... Straks- bezeren we ons nog."
    Voor ik de kans krijg te antwoorden, drukt Kyle zijn lippen stevig op de mijne. Maar al te graag zoen ik hem terug met dezelfde hevigheid.
    Bijna automatisch grijpen mijn handen zijn gezicht vast. Met een klein smakje trek ik mijn lippen bij de zijne vandaan.
    "Niet zo gretig, a ghrá. Je krijgt eerst een beloning," grinnik ik.
    Dit keer geef ik hém de kans niet iets te zeggen en leg hem over mijn schouder terwijl ik recht ga staan. Ik geef hem een klapje op zijn kont terwijl ik me naar onze slaapkamer begeef. Dat is wel het voordeel van op een studio wonen; geen trappen. Als ik op mijn bestemming ben aangekomen, gooi ik Kyle op het bed neer. Ik leun zo dicht mogelijk naar hem toe en breng mijn lippen naar zijn oor.
    "Blijf," fluister ik grijnzend. Ik bijt zachtjes op zijn oorlel.
    Dan sta ik op en loop naar de stereo. Ik stop er mijn CD van Panic! At the disco in. Het eerste liedje dat begint te spelen is meteen mijn favoriet. Ik draai me om naar Kyle, maar blijf staan waar ik sta terwijl ik mijn lippen meebeweeg met de lyrics.
    Is it still me that makes you sweat?
    Am I who you think about in bed?
    When the lights are dim and your hands are shaking as you're sliding off your dress?
    Then think of what you did
    And how I hope to God he was worth it.
    When the lights are dim and your heart is racing as your fingers touch his skin.
    I've got more wit, a better kiss, a hotter touch, a better fuck
    Than any boy you'll ever meet, sweetie you had me.

    Ondertussen hou ik mijn blik strak op hem gericht terwijl ik tergend langzaam mijn hemd uit doe. Ik til mijn t-shirt een eindje omhoog en hou het tegen met mijn kin. Ik laat mijn handen over mijn borstkas en buik glijden en maak dan mijn broek los. Ik laat mijn t-shirt weer zakken om dat vervolgens eerst uit te doen. Net zo langzaam als mijn hem gaat dan mijn broek uit. Ik rek het moment nog wat langer maar uiteindelijk sta ik poedelnaakt in de kamer. Mijn kleren liggen over de kamer verspreid.
    Bijna in slow motion wandel ik nu naar Kyle toe en als ik er ben ga ik op zijn schoot zitten. Ik neem zijn gezicht opnieuw stevg in mijn handen en druk op mijn beurt mijn lippen niet al te zacht op de zijne.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik kijk hem dankbaar aan wanneer hij ons even ophoudt en om hem nog dichter tegen me aan te voelen, leg ik mijn benen om zijn middel. Gewillig open ik mijn mond een stukje en kus hem liefdevol terug. Mijn armen rusten om zijn middel en ik druk mijn borst tegen de zijne. Genietend sluit ik mijn ogen. Keer op keer blijf ik dit romantisch vinden, ik zou het niet anders willen. Dit is perfect, Arion is perfect. Ik bijt zachtjes op zijn onderlip en kijk hem even giechelend aan. Ik kan en wil wel eeuwen zo doorbrengen, veilig in zijn armen, en ik weet dat het gewoon kan. Ooit zal het ook zo zijn, huisje, tuintje, boompje hebben we bij wijze van spreken al. Kindje komt nog wel, ooit. Dat weet ik zeker.
    Liefdevol leun ik iets meer naar hem toe en sluit genietend mijn ogen tijdens onze kus.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    "Niet zo gretig, a ghrá. Je krijgt eerst een beloning," Vragend kijk ik Irial aan en een gilletje verlaat mijn mond als hij mij over zijn schouder tilt en me richting de slaapkamer tilt. Als we daar zijn laat hij me op het bed vallen, nou hij gooit me er eerder op.
    Hij leunt naar me toe en brengt zijn lippen naar mijn oor. "Blijf," zegt hij fluisterend en ik voel dat hij zacht op mijn oorlel bijt. Wanneer hij overeind komt ga ik iets omhoog om op mijn ellebogen te leunen. Mijn blik volgt Irial naar de stereo, en wanneer de muziek begint te draaien draait hij zich naar mij om en beweegt zijn lippen op de lyrics.
    Ik kijk mijn ogen uit wanneer Irial begint te strippen, het laat me niet helemaal koud moet ik vertellen. Wanneer Irial alles uit heeft en ik mijn ogen de kans heb gegeven hem helemaal te bekijken, komt hij op mijn schoot zitten. Irial pakt mijn gezicht vast en plaatst zijn lippen op de mijne. Mijn hart maakt een sprongetje en ik laat mijn handen over zijn borstkas dwalen. Ik kus hem maar al te graag terug. Super sexy dit! Mijn ogen sluiten vrijwel vanzelf omdat ik er zo van geniet. Hoe de kus ook is, telkens weer geniet ik van Irial zijn lippen op de mijne. Ik open mijn mond een klein stukje, twijfelend omdat ik niet weet wat Irial wil gaan doen. Het is duidelijk dat hij er met de leiding vandoor gaat, wat ik helemaal niet erg vindt. Mijn handen gaan alsnog over zijn lichaam heen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.