• DarrenCrissy schreef:
    Deze RPG is in principe een vervolg op; My school's Glee club. die dood is gelopen.

    Toen kwam er iemand op het idee er nieuw leven in te blazen;
    Vijf jaar later. Iedereen is opgegroeid, nog samen of uit elkaar. Heeft een super baan of juist helemaal niet. Heeft kinderen of studeert nog verder. Woont in een groot huis of in een klein huisje in een achterbuurt.

    Dit speelt zich dus af na hun schooltijd en dezelfde personen.
    -Natuurlijk mag je meedoen, maar doe dan wel een goed verleden met hoe het was op die school en wat die allemaal heeft meegemaakt.-

    Wil je meedoen? Klik dan hier.

    ===================
    Nieuwe mensen;
    -
    -
    -

    De al bestaande mensen;
    - Levi Unknown Ninuturu
    - Michael Thomas Brown Nadal
    - Charlotte Suavez Gancanagh
    - Mary Elizabeth Santiago Calantha
    - Kyle Noah Morgan. MakeMeIrish
    - William Irial Smelting Gancanagh
    - Arion O'Leary Gancanagh
    - Donna Banu Ganj Heimersson - Jalili Nadal
    - André Sean Stenvers MakeMeIrish
    - Maya Hart AroonCat
    - Dimitry Hart AroonCat
    -
    ===================
    Regels;
    *Schrijf gelieve meer dan 5 regels.
    *Ga niet aanstellen of juist niets doen.
    *Speel alleen je eigen personage, niet die van andere.
    *Géén perfecte personen.
    *Wees beleefd -in RPg hoeft dat niet persé-
    *Personen hoeven elkaar niet persé meer te kennen, het kan zijn dat ze elkaar niet meer herkennen of niet willen kennen.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 20:06 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    AroonCat schreef:
    (waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar is aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaandre!?)


    (You killed him...
    You killed him with your tears...

    (duivel))


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (DarrenCrissy, kan je met Kyle reageren?)


    Spoiler alert: you will save yourself

    wolffire schreef:
    (DarrenCrissy, kan je met Kyle reageren?)


    [Natuurlijk wil ik dat hihi. Maar wil jij dan iets grotere stukjes schrijven?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (Ik denk er echt aan, ik wil alleen te snel reageren en dan heb ik te weinig om over te schrijven, maar ik ga er echt aan denken.)


    Spoiler alert: you will save yourself

    wolffire schreef:
    (Ik denk er echt aan, ik wil alleen te snel reageren en dan heb ik te weinig om over te schrijven, maar ik ga er echt aan denken.)


    [Wees gerust, deze RPG gaat niet zo snel als andere. Hier heb je álle tijd om te reageren. Want wij wachten op elkaar :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kyle

    "We praten met hem, en we vinden wel een oplossing. Bel jij naar je moeder en leg haar uit dat hij voorlopig hier even blijft en dat we voor hem zullen zorgen. Ik ga alvast even luisteren naar die kleine." Ik krijg een kusje en Irial pakt de stukken pizza uit de magnetron.
    Hij loopt naar de woonkamer en ik lach nog even.
    "Kleine?" zeg ik en schudt mijn hoofd dan even. Wacht, wat zei Irial net nou? Moet ík mijn moeder bellen?
    Ik bijt even op mijn lip en loop naar de televisie toe waar de huistelefoon naast staat. Ik tik het nummer van onze moeder in.
    "Oh, en niet morsen want dan gaat Kyle pas echt open," hoor ik Irial zeggen en ik grinnik even.
    "Ja echt ik ha- Hooooi, mam," zeg ik en loop richting Irial en mijn slaapkamer. Daar doe ik de deur dicht en ga op het bed zitten.
    "Kyle? Waar is Diederik, is hij bij jou en Irial?" vraagt mam gestrest.
    "Wat denk je?" zeg ik dan zacht. "Natuurlijk is Diederik hier. Hij blijft een tijdje bij Irial en mij wonen, dat hebben wij besloten." Ik hoor mam zuchten.
    "Mam, je hebt hem geslagen. Je had me belooft dat nooit te doen!" roep ik nu iets harder. "Je hebt een belofte gebroken, je zou niet zoals pap gaan doen als Diederik irritant zou zijn!" Ik voel de tranen in mijn ogen springen. Dat is al lang niet meer gebeurd.
    "Kyle, stop hiermee!" ik schudt mijn hoofd, als weet ik dat ze dat niet kan zien. "Het ging per ongeluk."
    "Per- Per ongeluk? Je slaat Diederik per ongeluk?!" vraag ik luid dan met een trillende stem. Ze had belooft nooit te slaan, ze zou het nooit gaan doen. "Diederik blijft hier een tijd wonen, klaar uit, mam." zeg ik en kijk naar de muur. Ik bijt op mijn lip om de tranen weg te dringen.
    Het is een tijdje stil, zo stil dat het haast angstaanjagend is.
    "Goed, Kyle... Als jullie denken dat je Diederik langer dan een weekend kunt volhouden vind ik het knap." zegt ze dan en ik rol met mijn ogen. Natuurlijk weer zo een antwoord om medelijden op te wekken, wat misschien een beetje lukt. "Overmorgen bel ik terug, Kyle. Het is al laat, je hebt me wakker gebeld." Mijn ogen vergroten, gaat ze nou echt dat doen?
    "Ik hou van je lieverd." zegt mam. "Ja- Ja ik ook van jou, mam." zeg ik moeilijk en niet veel later hoor ik het deuntje dat er is opgehangen. Ik blijf een tijdje zo zitten met de telefoon aan mijn oor.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Diederik Jared Morgan
    'Ja, dat weet ik, je moest eens weten hoe hard hij kan slaan als je je pizza op de bank hebt gegooid' Zeg ik, en ik grijns naar Irial, hij is echt aardig, als ik een tweede vader mocht kiezen dan zou hij zeker mijn vader worden. met Kyle spreekt het al voor zich dat hij als een vader voor mij is, ik heb meer van hem geleerd als van allebei mijn ouders samen. 'Wil je het verhaal horen?' vraag ik aan Irial, en ik wacht niet op zijn antwoord, ik vertel gewoon. 'Het begon eigenlijk al de vorige keer toen ik bij jullie kwam logeren, ze was toen echt boos op me. Ze heeft me toen voor de eerste keer geslagen' Zeg ik, en mijn hand schiet heel eventjes naar de plek op mijn bovenarm, waar ook mijn tatoeage plaatsvindt. 'De volgende dag heeft ze me de hele dag niet aangekeken en ook niet gesproken, het was eigenlijk best fijn. Zo ging het de hele week door en toen merkte ze ineens mijn slechte cijfers op mijn rapport op, hoewel ik die al een maand geleden heb gekregen en ze voor die keer er nog geen een keer in heeft gekeken. Ik zei dat ik dit semester veel beter mijn best doe en dat ik vind dat ze overdreef, dat zij vast ook wel een keer een slecht rapport heeft gehad. Toen heb ik deze opgelopen' Zeg ik, en ik laat een wond zien op mijn been. 'Ik kon twee dagen niet lopen. Maar daarna liep ik een keer naar mijn moeders speciale koelkast, omdat haar kamer de laatste tijd heel erg stonk, en ik zag heel erg veel alcohol, en volgens mij ook drugs, ik had ze tenminste al ooit bij mijn vader zien liggen' en ik gooi een zakje pillen op tafel. 'Toen ze merkte dat ik doorhad dat het niet goed met haar ging heeft ze me in elkaar gemept, en dan bedoel ik dat ik echt een uur op de grond heb liggen schreeuwen van de pijn, en de buurvrouw heeft nog aangebeld om te zeggen dat het te veel lawaai was. En toen ben ik weggegaan' Zeg ik, en daarmee eindig ik mijn verhaal. De pijn de mensen die mijn hele leven verpesten zijn de mensen die mij dit leven hebben gegeven, en soms wens ik dat ze het nooit aan me hadden gegeven.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Vind het wel wat hebben. Haha Kyle en Diederik hun moeder aan de drugs. Waardoor? ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [baan kwijt?]


    Spoiler alert: you will save yourself

    wolffire schreef:
    [baan kwijt?]


    [Anders een tweede misgelopen relatie en baan verloren. Dat is wat logischer :P]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 20:26 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael

    "Dat bedoelde ik daarnet ook. Ik ben ook niet altijd een engeltje geweest. En daar heb ik zoveel spijt van."
    Ik glimlach en haal mijn schouders op. Echt druk om dingen die zij heeft gedaan kan ik me niet maken aangezien ik een groot gedeelte er toch niet meer echt bij was.
    "We waren jong. En eigenwijs en dwaas. En geil. Vooral geil. Dan kan je gewoon niet helder denken."
    Ik grinnik en kijk haar lachend aan. Het lijkt alsof de spanning de kamer uitloopt. Even haal ik diep adem en richt me weer op de dichtgeklapte laptop. Evangelynn, daarom was ik hier. Mijn ogen laat ik er even op rusten en richt me dan weer op Charlotte.
    “Weet ze wie ik ben?” vraag ik zacht.
    Ik haal een hand door mijn haren en kijk haar afwachtend aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Je bent écht gek," fluistert ze.
    Mijn ademhaling besluit mijn controle te ontglippen als Mary's nagels over mijn borstkas glijden terwijl ik haar tanden in mijn onderlip voel. De manier waarop ze mijn naam kreunt zorgt ervoor dat mijn kleine vriend meteen paraat staat.
    "Ik wil je," zegt ze nogal hees.
    Ik kan maar niet begrijpen dat ze niet wil beseffen hoe aantrekkelijk ze is. Ze weet precies hoe ze me met elke vezel van mijn lichaam naar haar kan doen verlangen. Ik laat mijn armen om haar heen glijden en druk haar helemaal tegen me aan zodat ik haar borsten tegen mijn borstkas voel.
    "Ja, compleet gek... Op jou," fluister ik tegen haar lippen aan. Plagerig kus ik haar nog even niet. "En je mag me helemaal hebben."
    Heel lichtjes veeg ik mijn lippen over de hare. Ik laat ze via haar wang naar haar hals reizen waar ik even pauzeer om op een stukje zachte huid te bijten. Dan laat ik mijn lippen verder naar beneden dwalen. Bij haar sleutelbeen laten ze enkele kusjes achter. De laatste keer dat ik stop bevind mijn gezicht zich tussen haar borsten. Ik neem een stukje huid tussen mijn lippen en zuig er zachtjes op.
    Ondertussen druk ik mijn kruis tegen het hare aan.

    Irial

    "Ja, dat weet ik, je moest eens weten hoe hard hij kan slaan als je je pizza op de bank hebt gegooid."
    Ik moet even lachen, want de spieren van Kyle jagen echt niemand angst aan. Hij is nog steeds zo'n mager ventje, al is hij wel nog flink wat gegroeid. Maar ik vind het niet erg. Ik vind hem meer dan aantrekkelijk genoeg zoals hij is.
    "Wil je het verhaal horen?" vraagt Diederik terwijl ik in gedachten dreig te verzinken. Ik doe mijn mond open om te antwoorden, maar Diederik valt me bijna meteen in de rede.
    "Het begon eigenlijk al de vorige keer toen ik bij jullie kwam logeren, ze was toen echt boos op me. Ze heeft me toen voor de eerste keer geslagen. De volgende dag heeft ze me de hele dag niet aangekeken en ook niet gesproken, het was eigenlijk best fijn. Zo ging het de hele week door en toen merkte ze ineens mijn slechte cijfers op mijn rapport op, hoewel ik die al een maand geleden heb gekregen en ze voor die keer er nog geen een keer in heeft gekeken. Ik zei dat ik dit semester veel beter mijn best doe en dat ik vind dat ze overdreef, dat zij vast ook wel een keer een slecht rapport heeft gehad. Toen heb ik deze opgelopen. Ik kon twee dagen niet lopen."
    Vol afgrijzen zit ik naar de wond op zijn been te kijken. Ik begrijp niet dat hij niet veel eerder ermee naar ons toegekomen is.
    "Maar daarna liep ik een keer naar mijn moeders speciale koelkast, omdat haar kamer de laatste tijd heel erg stonk, en ik zag heel erg veel alcohol, en volgens mij ook drugs, ik had ze tenminste al ooit bij mijn vader zien liggen. Toen ze merkte dat ik doorhad dat het niet goed met haar ging heeft ze me in elkaar gemept, en dan bedoel ik dat ik echt een uur op de grond heb liggen schreeuwen van de pijn, en de buurvrouw heeft nog aangebeld om te zeggen dat het te veel lawaai was. En toen ben ik weggegaan."
    Ik neem het zakje met pillen dat hij op tafel smeet in mijn hand en bekijk de dingen een keer. Ik doe het open en ruik er een keer aan maar ik zou zo niet meteen kunnen zeggen wat het is. Wel weet ik dat ik die rommel niet in mijn huis wil en die dingen zo snel mogelijk doorgespoeld kunnen worden.
    "Nou, voorlopig blijf je gewoon lekker hier. Als ze binnen enkele dagen haar excuses niet heeft aangeboden dan gaan we naar de politie, gezien je buurvrouw kan getuigen," zeg ik resoluut.
    Ik zucht even en haal mijn hand door mijn haar. Ik begrijp heel goed hoe het voelt om zo vernederd te worden, maar ik kan ik me inbeelden dat het nog twee keer zo hard aankomt als het een van je eigen ouders is die je zo toe takelt. Ik bekijk het zakje in mijn hand nog een keer en besluit dat ik het in een lade ga leggen zodat ik het als het zover komt aan de politie kan geven als bewijsmateriaal.
    "Hé, hoe is het trouwens met je tattoo? Heb je hem verzorgd zoals ik je uitgelegd heb?"
    Ik gebaar dat hij even zijn mouw omhoog moet stropen. Het is tijd voor een luchtiger gesprek.

    Charlotte

    Ik lach zachtjes met Michael mee en zucht tevreden. Zelfs voor we beiden vertrokken was de sfeer niet zo luchtig. Ik haal even een hand door mijn haren en neem nog een paar slokjes van mijn water. Als ik opkijk zie ik dat Michael naar de laptop zit te staren. Het duurt niet lang voor zijn blik de mijne kruist.
    "Weet ze wie ik ben?" vraagt hij zacht.
    Ik denk even na voor ik antwoord.
    "Ik heb haar al veel over je verteld," zeg ik dan eerlijk. "Ze vraagt zelf ook wel eens naar je, ze merkt dat ons gezin anders is dan die van haar schoolvriendjes maar ik kan niet zeggen dat ze er echt verdrietig door is. Het is meer alsof ze zichzelf afvraagt wat ze precies mist."
    Ik kijk even naar de deur waarachter mijn -ons- dochtertje ligt te slapen.
    "Maar ik denk niet dat ze al de link gelegd heeft dat jij de man uit de verhalen bent. Dan had ze je er zeker op aangesproken," vervolg ik zachtjes.
    Ik richt mijn blik weer op Michael en glimlach zachtjes.
    "En ik ben niet van plan je nog een keer een keuze te ontnemen, als ze te weten komt wie je bent, dan is het omdat je dat zelf wilt en wanneer je het zelf wilt," besluit ik luidop.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Ja, compleet gek... Op jou. En je mag me helemaal hebben."
    Giechelend kijk ik hem aan, en druk mijn lippen liefdevol op de zijne.
    Er rolt een kreun over mijn lippen bij de strelingen van zijn lippen, en ik kijk hem veelbetekenend aan wanneer ik zijn kruis tegen het mijne aan voel. Langzaam glijden mijn vingers over de rand van zijn boxer terwijl ik mijn lippen weer zacht op de zijne druk. Ik haak mijn duim in de stof, en trek ze iets naar onder. Ik til mijn heupen ietwat op zodat ik zijn boxer wat meer kan uittrekken, en trek bij mezelf ook meteen het laatste kledingstuk uit.
    Toch heb ik nog even enkel oog voor zijn ogen, lippen en strelingen, en druk mijn lippen weer liefdevol op de zijne. Mijn ene hand rust op zijn borst, terwijl de andere plagerig rond zijn middel streelt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Ik weet niet waarom maar ik bleef maar zo zitten, omdat ik het gewoon nog altijd niet kan geloven dat mam Diederik geslagen heeft.'
    Uiteindelijk sta ik op en loop naar de deur, rustig open ik hem en kijk naar Irial en Diederik.
    "Hé, hoe is het trouwens met je tattoo? Heb je hem verzorgd zoals ik je uitgelegd heb?" hoor ik Irial vragen en een glimlach komt op mijn lippen. Dat is waar, Irial en ik hadden Diederik aan een tatoeage geholpen. Van mam mocht hij die niet, maar Irial vond het wel goed en ik stemde erin mee. Het is toch Diederik zijn eigen lichaam. Niet die van mam.
    Ik loop rustig richting de keuken. "Irial, wil je wat te drinken?" vraag ik en kijk om het hoekje naar mijn leuke vriend.
    Wat wij hebben meegemaakt en dat we nog altijd samen zijn. Volgens mij heeft niemand anders zo een krakkemikkige relatie gehad als het om acceptatie van ouders gaat.
    Mijn vader heeft nog een tijd heel moeilijk gedaan tot Irial en hij een gesprek hebben gehad. Tot op het heden weet ik niet wat er is gebeurd, maar toen ik Irial de dag na het gesprek mee nam naar huis deed mijn vader heel aardig, en wilde alles doen om het ons naar de zin te maken. Ach ja, mijn vader heeft het volledig geaccepteerd uiteindelijk, nou geaccepteerd? De drank hielp hem er luchtig over te gaan denken.
    Ik kijk nog altijd naar Irial, en volgens mij is mijn blik echt zo verliefd als maar kan op dit moment.
    Ik heb zin, ik wil hem! Het liefst spring ik naar Irial toe, trek hem overeind, sleep hem naar de slaapkamer en duw hem op het bed. Om daarna eens lekker los te gaan.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 19:49 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael

    Na een kleine stilte antwoordt ze.
    "Ik heb haar al veel over je verteld. Ze vraagt zelf ook wel eens naar je, ze merkt dat ons gezin anders is dan die van haar schoolvriendjes maar ik kan niet zeggen dat ze er echt verdrietig door is. Het is meer alsof ze zichzelf afvraagt wat ze precies mist."
    Zachtjes knik ik. Charlotte kon moeilijk tegen haar dochtertje zwijgen over haar vader.
    “Maar ik denk niet dat ze al de link gelegd heeft dat jij de man uit de verhalen bent. Dan had ze je er zeker op aangesproken. En ik ben niet van plan je nog een keer een keuze te ontnemen, als ze te weten komt wie je bent, dan is het omdat je dat zelf wilt en wanneer je het zelf wilt,” vervolgt ze. Nogmaals knik ik en bijt zachtjes op mijn onderlip. Om mijn glas te pakken buig ik me naar voren en nip er een beetje aan nadenkend over de keuze die me voorligt. Een kind haar vader afnemen kan niet. Zelf weet ik nog hoe verschrikkelijk ik het vond toen mijn ouders ooit scheidden. Ik was helemaal anders dan alle andere want toen was het nog geen trend om te scheiden. Uiteindelijk kwamen mijn ouders weer samen maar met een gebroken gezin kreeg je toch vragen. Ik neem een slokje en zet het glas weer terug op het tafeltje. Aan de andere kant. Als Evangelynn eenmaal weet wie haar vader is dan moet ik er ook iets mee. Zo’n klein meisje kan je dan niet meer laten zitten. Ik zuig wat afwezig op mijn lip en kijk weer naar buiten.
    “Ze mag het wel weten. Dat is beter,” besluit ik dan na enige twijfeling.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."