• Welkom op Hollywood Arts High School,
    de school voor jongeren met een talent voor kunst.
    Als je kan zingen, een muziekinstrument bespeelt en/of kan acteren ben je hier meer dan welkom.
    Een school met verschillende unieke leerlingen, gekke leraren en tienerproblemen.

Jongens:
    Damon Salvatore - WillNotLearn
    Daniël Scagotti - WillNotLearn
    Robbie Shapiro - 5HELLEY
    Beck Oliver
    Logan Drew Silvas - Coockies
    Louis James Golddigger - LostMagic
    Didier Declan Greystone - BlueHope
    Robert Alexander Loghwood "Moose" - LostMagic
    André Harris - LittleMixer
    Brandon Torres - Depay
    Lars Connor Austen - BlueHope

Meisjes: [Full]
    Tori Vega - Jaimyhoi
    Catarina "Cat" Hannah Valentine - WillNotLearn
    Jade West - Spraggan
    Madison Jules Moore - LostMagic
    Laureen Rags - jaimyhoi
    Trina Vega - DreamWishes
    Carmella Adriane Bordeaux
    Rosalie Lauren Angels - Coockies
    Mikayla Rowene Carté - Curlies
    Kennedy Molly Khan - 5HELLEY
    Cherine Rose Marchelle
    Caitlynn Louise Djinn - RememberYoux

Leraren:
    M.:
    Erwin Sikowitz - 5HELLEY
    V.:
    Mable Night - BlueHope

Regels:
    - OCC tussen haakjes () [] {}
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Topics worden door mij aangemaakt (of door degene die ik ervoor toestemming geef)

Rollentopic

[ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 6:52 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

|Okay, thank you. ^-^|

kindness is never a burden.

Lars Connor Austen
    Vrolijk skate ik de school binnen. Ik had het hier zo gemist. Ik zwaai even naar Didier. De vakantie was geweldig geweest, maar ik was wel vreselijk moe. Ik open mijn kluisje en doorzoek mijn tas. alles wat ik niet nodig had gooide ik in mijn kluisje. Daarna gooide ik mijn kluisje eer dicht en liep ik naar het lokaal. Ik had best wel zin in de les, maar hé, ik hield van Drama. En het was gewoon geweldig om les te hebben van sikowitz.

We've lived in the shadows for far too long.

Rosalie Lauren Angels

Ik kijk hem even aan en knik dan. Langzaam loop ik een gang in met lokalen. Hopelijk de goede kant op. Ik kijk Daniel zwijgend aan en sla dan mijn ogen weer neer. Er was duidelijk wat en ik wilde hem helpen, maar ik weet niet met wat en als ik het vraag ben ik bang om het kleine beetje criendschap gelijk kapot te maken. Ik zet een glimlach op mijn gezicht en kijk Daniel aan. 'kan je zingen,' vraag ik hem.

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

[Iemand voor Logan]

{Wie wil Cat meeten?}

Don't be like the rest of them, darling

Coockies schreef:
    Rosalie Lauren Angels

Ik kijk hem even aan en knik dan. Langzaam loop ik een gang in met lokalen. Hopelijk de goede kant op. Ik kijk Daniel zwijgend aan en sla dan mijn ogen weer neer. Er was duidelijk wat en ik wilde hem helpen, maar ik weet niet met wat en als ik het vraag ben ik bang om het kleine beetje criendschap gelijk kapot te maken. Ik zet een glimlach op mijn gezicht en kijk Daniel aan. 'kan je zingen,' vraag ik hem.

Daniël
    Ik merkte op dat ze naar me keek om vervolgens weer snel weg te kijken, aan de ene kant zou ik wel willen weten wat er in haar hooft omging maar aan de andere kant juist niet. Ze vroeg of ik kon zingen en ik haalde mijn schouders op 'Ik doe het niet vaak' Was mijn andwoord.

[Logan is vrij:) ]

{Waar is Logan?}

Brandon Torres
    'Dankje.' riep ik Tori nog na en ik leunde weer nonchalant tegen mijn kluisje aan. Groepjes liepen voorbij, druk pratend en roddelend over van alles en nog wat.
    Daar stond ik dan, alleen, zonder ook maar enige bekenden om me heen tegen een kluisje aan te leunen. Het zag er vast idioot uit, maar dat maakte me niet zoveel uit. Ik was vast niet de enige die zich zo verdwaald en alleen voelde.

[Iemand voor Brandon?]

Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

Rosalie Lauren Angels

Ik kijk hem aan en grijns. 'Niet vaak, betekent dat je kan zingen,' grijns ik. ik pak zijn hand en trek hem een lokaal in. De deur stond open, dus vandaar dat ik wist dat er instrumenten en alles stond. Ik neem plaats achter de piano en grinnik naar hem. 'Je kon ook piano toch?' Ik lach en trek hem naast me op het piano krukje. Ik kijk hem even aan en zet mijn vingers op de toetsen. Hij zei niet echt veel, dus dan maar muziek. Dat werkt altijd wel, toch? Ik bijt op de binnen kant van mijn wang en sla een paar akkoorden aan. In de hoop dat Daniël ook iets gaat doen. 'Welk lied?'

Robbie Shapiro
    Robbie liep over het schoolplein discussiërend met Rex. "Je had gezegd dat het me goed stond!" zei hij tegen Rex die meteen hevig zijn hoofd schudde. "Nee man, ik zei, koop-em. En dat zei ik zodat we weer konden gaan." Robbie zuchtte lang en diep maar Rex ging verder. "Ik had nog een feestje, weetje. De meisjes wachtten op me."-"Je ben ongelofelijk." wierp Robbie tegen en duwde de deuren van Hollywood Arts op. Hij liep meteen rechtstreeks door naar het lokaal van Sikowitz en ging op een vrije stoel zitten.

Erwin Sikowitz
    Sikowitz schoof het raam van zijn lokaal open en ging zo naar binnen. "GEFELICITEERD!" schreeuwde hij voor de hele klas. Sikowitz gooide zijn schoudertas tegen de muur aan en ging op het verhoogje staan. Even struikelde hij over iets dat er niet was en stak zijn handen beschermend uit. "Welkom, mijn kleine, sappige suikerwormpjes bij Sikowitz' drama en toneellessen." Hij lachte breed en duivels.

Sinjin Van Cleef
    Sinjin stopte zijn boeken en zijn doosje met tanden in zijn kluisje die beplakt was met gekauwde kauwgommen. Hij vulde zijn boekentas met de boeken die hij nodig had voor de lessen die hij als eerste had en stak toen ook stiekem een stukje mos in zijn boekentas. Toen een meisje uit zijn klas langsliep zwaaide Sinjin uitbundig en riep,"Hi Natasha!" Ze draaide zich om en mompelde,"Creep."

|Iemand voor mijn mannen? ^-^ |

[ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 14:34 ]

[Ergens voor de school. Kan Brandon ook naar Cat en Logan komen of vinden jullie dat onhandig? x]

|De les drama is btw begonnen. :Y) |

Cat
    Vrolijk kwam Cat de klas binnen en zag hoe Sikowitz door het raam van het lokaal binnenkwam en vervolgens 'GEFELICITEERD' schreeuwde en er nog wat achteraan zei maar zelf lette ze niet echt meer op, ze had hem altijd.. Eng gevonden. Ze ging op een stoel zitten om vervolgens in haar tas te kijken of daar nog snoepjes in zaten, ze was gek op snoepjes.

Jade West
    Ik neem plaats ergens achterin het lokaal en begin de dode punten van mijn haar af te knippen. Dat is een slechte gewoonte van mij, maar ik ga geen moeite doen het te veranderen. Sikowitz begint en hoeveel ik ook kan zeggen dat ik een hekel aan hem heb, het is niet waar. Hij is een geweldige, gestoorde leraar met een ietwat rare liefde voor vloeibare zeep en kokosnoten.

[ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 14:47 ]

Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see