• Welkom op Hollywood Arts High School,
    de school voor jongeren met een talent voor kunst.
    Als je kan zingen, een muziekinstrument bespeelt en/of kan acteren ben je hier meer dan welkom.
    Een school met verschillende unieke leerlingen, gekke leraren en tienerproblemen.

Jongens:
    Damon Salvatore - WillNotLearn
    Daniël Scagotti - WillNotLearn
    Robbie Shapiro - 5HELLEY
    Beck Oliver
    Logan Drew Silvas - Coockies
    Louis James Golddigger - LostMagic
    Didier Declan Greystone - BlueHope
    Robert Alexander Loghwood "Moose" - LostMagic
    André Harris - LittleMixer
    Brandon Torres - Depay
    Lars Connor Austen - BlueHope

Meisjes: [Full]
    Tori Vega - Jaimyhoi
    Catarina "Cat" Hannah Valentine - WillNotLearn
    Jade West - Spraggan
    Madison Jules Moore - LostMagic
    Laureen Rags - jaimyhoi
    Trina Vega - DreamWishes
    Carmella Adriane Bordeaux
    Rosalie Lauren Angels - Coockies
    Mikayla Rowene Carté - Curlies
    Kennedy Molly Khan - 5HELLEY
    Cherine Rose Marchelle
    Caitlynn Louise Djinn - RememberYoux

Leraren:
    M.:
    Erwin Sikowitz - 5HELLEY
    V.:
    Mable Night - BlueHope

Regels:
    - OCC tussen haakjes () [] {}
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Topics worden door mij aangemaakt (of door degene die ik ervoor toestemming geef)

Rollentopic

[ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 6:52 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

WillNotLearn schreef:
    (...)

Damon Salvatore
    'Het eerste' Andwoorde ik vervolgens, 'Jij zit hier al langer op school?' Vroeg ik haar vervolgens bevestigend, dat leek me namelijk het meest logisch

Laureen Rags
    Ik grinnik dan en knik. 'Ja, ik zit hier al langer op school ja. Dit wordt mijn derde jaar hier op Hollywood Arts, O, en ik ben Laureen Rags.' En ik steek mijn hand naar hem uit, gewoon beleefd. 'En jij bent?' Vraag ik dan met een glimlachje op mijn lippen.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Brandon Torres
    'Deze vakantie ben ik samen met Jenna naar Ibiza geweest, maar het is nu over tussen mij en Jenna.' zucht ik en ik probeer te glimlachen. Ja, deze vakantie was ik nog samen met Jenna naar Ibiza geweest. Voor het eerst samen weg zonder ouders voor een weekje. We hadden het super naar onze zin gehad, elke dag heerlijk naar het strand en uit eten.
    Ik slikte even en herpakte me weer.
    'En hoe is het met jou liefdesleven?' zeg ik als ik plagend mijn wenkbrauwen wiebel.

Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

Didier Declan Greystone
    Ik moet toegeven, ik mocht die gast. "Omdat hoeveel ik ook hou van drama en acteren. Ik hou meer van zingen. en het is te vroeg." Zeg ik. Het was echt veel te vroeg. Ik was gister avond pas thuis aangekomen en had vannacht nauwelijks geslapen. "jij heb er dus duidelijk wel zin in." Zeg ik en ga naast hem zitten.

We've lived in the shadows for far too long.

jaimyhoi schreef:
    (...)

Laureen Rags
    Ik grinnik dan en knik. 'Ja, ik zit hier al langer op school ja. Dit wordt mijn derde jaar hier op Hollywood Arts, O, en ik ben Laureen Rags.' En ik steek mijn hand naar hem uit, gewoon beleefd. 'En jij bent?' Vraag ik dan met een glimlachje op mijn lippen.

Damon Salvatore
    'Hmm..' Mompel ik en kijk het meisje aan dat zich voorstelt als Laureen, 'Damon Salvatore' Stel ik mezelf vervolgens voor en neem haar hand aan, mischien alleen deze keer. En mischien alleen dit maal uit beleeftheid of aangezien ik nu nog in een goed humeur ben.

Don't be like the rest of them, darling

Coockies schreef:
    Rosalie Lauren Angels

Ik grijp mijn pols stevig vast en adem goed in en uit. Hij is er niet. Hij kan me niet aanraken. Ik laat mijn armen weer langs mijn lichaam hangen. Als ik opkijk zie ik een jongen naar me kijken. Ik kijk hem even aan en dan achter me om te kijken of hij niet naar iemand anders kijkt, maar volgens mij kijkt hij naar mij. Ik zet een glimlach op mijn gezicht en loop langzaam naar hem toe.
    'Eh weet jij waar ik heen moet. Ik ben nieuw hier,' zeg ik aarzelend.

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Robert Alexander Loghwood "Moose"
    'Ik ben een ochtendmens.' zeg ik gewoon en haal mijn schouders op. 'En ik kan niet zingen. Dansen en drama zijn mijn passies dat weet je toch.' lach ik en kijk verder rond. Ik zie wat nieuwe gezichten toekomen en draai me dan weer naar Didier. 'Dus gezongen van de vakantie? Of was je stem ook op vakantie?' grinnik ik.

Depay schreef:
    Brandon Torres
    'Deze vakantie ben ik samen met Jenna naar Ibiza geweest, maar het is nu over tussen mij en Jenna.' zucht ik en ik probeer te glimlachen. Ja, deze vakantie was ik nog samen met Jenna naar Ibiza geweest. Voor het eerst samen weg zonder ouders voor een weekje. We hadden het super naar onze zin gehad, elke dag heerlijk naar het strand en uit eten.
    Ik slikte even en herpakte me weer.
    'En hoe is het met jou liefdesleven?' zeg ik als ik plagend mijn wenkbrauwen wiebel.

Tori Vega
    'Oja, Jenna, zo heet ze,' zeg ik dan. En ik luister naar wat hij nog meer zegt. 'O.. Over?' En ik kijk hem aan. 'Het spijt me,' zeg ik. Hij vraagt hoe het met mijn liefdeleven is en ik grinnik dan. 'Totaal single, wil je een keer met me daten?' Vraag ik dan. Maar ik kan mijn lach niet inhouden. 'Nee, flauw grapje.' En ik kijk hem aan. Dan herinner ik me dat ik thuis wat ben vergeten. 'Fuck,' mompel ik. 'Ik moet ervandoor, nog wat van thuis halen. Ik zie je later wel oke?' En ik kijk hem aan. 'O, en Brandon, ik ben er voor je als je me nodig hebt.' En ik glimlach en loop dan naar buiten.

Coockies schreef:
    Rosalie Lauren Angels

Ik grijp mijn pols stevig vast en adem goed in en uit. Hij is er niet. Hij kan me niet aanraken. Ik laat mijn armen weer langs mijn lichaam hangen. Als ik opkijk zie ik een jongen naar me kijken. Ik kijk hem even aan en dan achter me om te kijken of hij niet naar iemand anders kijkt, maar volgens mij kijkt hij naar mij. Ik zet een glimlach op mijn gezicht en loop langzaam naar hem toe.
    'Eh weet jij waar ik heen moet. Ik ben nieuw hier,' zeg ik aarzelend.

Daniël
    'Ik denk niet dat ik je daar mee kan helpen aangezien ik ook nieuw ben' Zeg ik met een vriendelijke glimlach, vanochtend had ik geen woord gezecht en voordat mijn pleegouders iets konden zeggen was ik naar buiten gelopen. Ik had eerlijk gezecht totaal geen zin om hier heen te gaan.

Didier Declan Greystone
    Ik lach even nep en knik dan. "ik heb genoeg gezongen. Veel te veel karaoke, maar wel geweldig." Zeg ik blij en bekijk even alle nieuwe mensen. Met een tevreden glimlach leun ik iets achterover. "Mijn stem is nooit op vakantie, maar dan ook echt nooit." Ik zucht even en haal mijn hand door mijn haar. Ik vond het altijd zo saai om opschool op de les e moeten wachten.

WillNotLearn schreef:
    (...)

Damon Salvatore
    'Hmm..' Mompel ik en kijk het meisje aan dat zich voorstelt als Laureen, 'Damon Salvatore' Stel ik mezelf vervolgens voor en neem haar hand aan, mischien alleen deze keer. En mischien alleen dit maal uit beleeftheid of aangezien ik nu nog in een goed humeur ben.

Laureen Rags
    Damon dus. 'Aangenaam, Damon,' zeg ik dan met een gllmlach. Ik laat zijn hand los en kijk nog even naar hem maar dan weg. Nog even en ik ga staren. Ik heb een zwak voor mooie jongens. 'Als je een keer een rondleiding nodig heb hoor ik het wel,' zeg ik dan.

Curlies schreef:
    Mikayla Rowene Carté
    Ik grijns van oor tot oor. ''Hetzelfde! Ik houd van acteren.. En ik denk dat ik gelijk auditeer voor de eerste stuk dat er is'', glimlach ik. ''Gitaar is ook zeker leuk.. En zingen ook , niet dat ik dat goed kan of zo.. Maar je kan je vrije tijd wel ermee opvullen'', ratel ik dan door. Eventjes kijk ik om me heen. Mensen zijn druk met elkaar aan het praten en je hoort allemaal geroezemoes.

[Weet niet echt hoe ik hier nog op moet reageren :/ ]

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

'Moose"
    'Ocharme je stem, nooit eens vrijaf.' mompel ik droog en kijk voor me uit even. Ik ben nog moe en ga mijn hand even door mijn krullen. Madison komt naast me zitten. Waarschijnlijk vind ze haar vriendinnen niet. Ik weet niet of Didier en zij elkaar kennen maar heb geen zin om hen voor te stellen. 'School steekt me nu al tegen, wow dat gaat snel.' merk ik vrolijk op.

jaimyhoi schreef:
    (...)

Laureen Rags
    Damon dus. 'Aangenaam, Damon,' zeg ik dan met een gllmlach. Ik laat zijn hand los en kijk nog even naar hem maar dan weg. Nog even en ik ga staren. Ik heb een zwak voor mooie jongens. 'Als je een keer een rondleiding nodig heb hoor ik het wel,' zeg ik dan.

Damon
    'Hmm.. Hulp bij het vinden van mijn klaslokaal kan ook geen kwaad' Andwoorde ik met een verleidelijke glimlach, ik had in de auto mijn eerste les opgezocht en dat was drama.. Iets wat opzich al iets was opzich om me heen te moeten gaan en dan ook nog die les moeten volgen.. Op mijn vorige school spijbelde ik nogal vaak.

Rosalie Lauren Angels

Ik kijk hem aan. 'o,' breng ik uit. Ik kijk om me heen en rommel dan in mijn tas en pak mijn rooster. Ook daar word ik niet wijzer van. Ik zucht even diep en kijk vanonder mijn wimpers naar de jongen. 'Dan moeten we maar gaan zoeken,' mompel ik en kijk hem nu weer gewoon aan. Ik weet mijn kluisnummer, maar meer weet ik niet. Ik bijt op mijn lip en kijk hem enkele seconde aan. Hij is dus ook nieuw. Gezellig. Ik glimlach even. 'heb je zin in dit jaar?'

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Didier Declan Greystone
    Ik lach even. Moose kon soms zo droog zijn. Ik wreef over mijn slaap en ging weer recht op zitten. "Jou ken ik niet. Didier." Zeg ik tegen het meisje dat erbij is komen zitten en steek mijn hand naar haar uit. Ze leek me vrij aardig, maar we zouden wel zien of ze dat ook was. Ik keek even naar Moose. "Zo onbeleefd, dat je ons niet even voorstelt." Zeg ik en probeer mijn Autralische accent te benadrukken. HEt was nu zo goed als weg als ik normaal praatte, maar omdat ik het thuis nog hoorde was mijn accent nog wel hoorbaar. "Hoe gaat het?" Vraag ik aan het meisje.