• Welkom op Hollywood Arts High School,
    de school voor jongeren met een talent voor kunst.
    Als je kan zingen, een muziekinstrument bespeelt en/of kan acteren ben je hier meer dan welkom.
    Een school met verschillende unieke leerlingen, gekke leraren en tienerproblemen.


    Jongens:
    Damon Salvatore - WillNotLearn
    Daniël Scagotti - WillNotLearn
    Robbie Shapiro - 5HELLEY
    Beck Oliver
    Logan Drew Silvas - Coockies
    Louis James Golddigger - LostMagic
    Didier Declan Greystone - BlueHope
    Robert Alexander Loghwood "Moose" - LostMagic
    André Harris - LittleMixer
    Brandon Torres - Depay
    Lars Connor Austen - BlueHope

    Meisjes: [Full]
    Tori Vega - Jaimyhoi
    Catarina "Cat" Hannah Valentine - WillNotLearn
    Jade West - Spraggan
    Madison Jules Moore - LostMagic
    Laureen Rags - jaimyhoi
    Trina Vega - DreamWishes
    Carmella Adriane Bordeaux
    Rosalie Lauren Angels - Coockies
    Mikayla Rowene Carté - Curlies
    Kennedy Molly Khan - 5HELLEY
    Cherine Rose Marchelle
    Caitlynn Louise Djinn - RememberYoux

    Leraren:
    M.:
    Erwin Sikowitz - 5HELLEY
    V.:
    Mable Night - BlueHope

    Regels:
    - OCC tussen haakjes () [] {}
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Topics worden door mij aangemaakt (of door degene die ik ervoor toestemming geef)


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 6:52 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Erwin Sikowitz
    Sikowitz haalt een kokosnoot uit zijn bureau en stopt er een rietje in. "Goed, mensen. De eerste les is improvisatie." Hij stap zijn vinger uit en begon die door de klas,"En de eerste die naar voor zullen komen zijn..." Op dat moment kwamen 3 mensen de klas binnen. "Sorry dat we te laat zijn," zegt een van de twee meisje. Sikowitz vinger blijft haken aan haar gezicht. "Mooi, dan mogen jullie twee beginnen." Sikowitz wees naar de jongen en het meisje en ging toen met een huppelpas op een vrije stoel zitten om van zijn kokosnootmelk te drinken.


    kindness is never a burden.

    [Moet ik dan doen dat Tori te laat gekomen is?


    En Ellie hoe zit het met Damon en Elena.. Ik bedoel Laureen :Y)_]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [WOW WAT HIJ ZONG VOOR DINGENS D:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Haha, Jaimes is jarloers.. Het was mischien één minut lang Jaimes :3 En ik denk dat hij zometeen toch de les uit vlucht dus een van jouw karakters hem wel achterna.}


    Don't be like the rest of them, darling

    Tori Vega
    Fuck FUCK fuck. Ik ben te laat voor de les en normaal ben ik altijd op tijd. Ik ren richting mijn lokaal, drama. Fuckzooi. Voor het lokaal haal ik nog even diep adem en doe mijn haar en kleren goed. Dan doe ik de deur open en stap het lokaal in. 'Sorry Sikowitz, ik moest thuis nog wat ophalen, daarom ben ik te laat,' zeg ik dan maar gelijk en loop richting een stoel en zet me tas ernaast.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    {Haha, Jaimes is jarloers.. Het was mischien één minut lang Jaimes :3 En ik denk dat hij zometeen toch de les uit vlucht dus een van jouw karakters hem wel achterna.}



    _[Hmpf... Natuurlijk ben ik jaloers D:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël
    Geweldig, ik had nu al de aandrang gewoon het lokaal uit te lopen. De leraar die ik nu al raar vond zei dat wij moesten beginnen -nog iets waar ik geen zin in had- Aangezien ik nog bij de deuropening stond draaide ik me gewoon weer om en liep het lokaal uit, niet omdat ik bang was om het te doen maar er nu gewoon geen zin in had.

    {wie gaat hem achterna? -wbw-}

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 15:18 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [...... TORI]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    |Jammaja. Niet zomaar in en uit de klas lopen é; XD |


    kindness is never a burden.

    Tori Vega
    Ik kijk even om als ik een jongen ineens zie weglopen uit de les. Ik heb te horen gekregen dat hij en het meisje ook te laat waren en een improvisatie opdracht moeten doen. Is er soms iets met hem. 'Ik ga hem wel even achterna,' zeg ik dan. Ik sta op en negeer gewoon het feit dat ik les heb. Ik help liever mensen. Ik zie de jongen lopen en zeg dan, 'Wacht even.' En ik haal hem in. 'Waarom ga je ineens weg?' Vraag ik dan. Hij ziet er best redelijk heel erg goed uit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Tori Vega
    Ik kijk even om als ik een jongen ineens zie weglopen uit de les. Ik heb te horen gekregen dat hij en het meisje ook te laat waren en een improvisatie opdracht moeten doen. Is er soms iets met hem. 'Ik ga hem wel even achterna,' zeg ik dan. Ik sta op en negeer gewoon het feit dat ik les heb. Ik help liever mensen. Ik zie de jongen lopen en zeg dan, 'Wacht even.' En ik haal hem in. 'Waarom ga je ineens weg?' Vraag ik dan. Hij ziet er best redelijk heel erg goed uit.


    {XD Died of laughing}

    Daniël
    Ik zucht als iemand me achterna loopt en vervolgens vraagt waarom ik wag ga, ik haal mijn schouders op en loop gewoon verder. Hoopent dat ze gewoon weg ging.


    Don't be like the rest of them, darling

    Tori Vega
    Hij haalt zijn schouders op en kijkt niet eens mijn kant op terwijl hij doorloopt. Hij heeft me dus wel gehoord. 'Kan ik je misschien helpen?' Vraag ik dan. 'Of je loopt gewoon door..' Als hij nog steeds doorloopt. 'En alleen je schouders ophalen is niet echt een antwoordt. Tenminste, in mijn ogen betekent het; geen idee. En als je geen idee hebt waarom je weg ging heb je dus niet echt een reden om weg te gaan.' Ik praat weer eens veel te veel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël
    Ik zucht en blijf vervolgens staan en draai me om naar het meisje, 'In mijn ogen betekent het dat ik het mischien niet wil vertellen?' Opper ik, 'Mischien kun je beter zelf terug gaan'


    Don't be like the rest of them, darling

    [jongens ik ben even weg en dit gebeurd:(]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sikowitz
    Sikowitz trok zijn wenkbrauwen op. "Oké, aangezien mijn twee voorbeelden weg lopen. Maak groepjes per twee of drie en improviseer een stukje in elkaar." Hij nam een slokje. "Maar, in elke zin moet er een cijfer zitten in volgorde. Voorbeeld!" Sikowitz wees naar Cat om aan te tonen dat zij een voorbeeld moest geven op zijn opdracht.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 15:38 ]


    kindness is never a burden.