• Hallo,
    Ik weet niet of ik het hier goed neer zet of niet. Anders sorry.
    maar zo als de titel al zegt heb ik iemand nodig die een van deze opleidingen doet of heeft gedaan.
    Als jij dat bent en je wat vragen wilt beantwoorden, wil je me dan een pb'tje sturen?


    Dankje wel alvast

    x

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    out of time, all out of fight, you are the only thing in life that i got right

    Ik had overwogen om zo'n opleiding te doen
    Maar daar schijn je niveau 4 voor nodig te hebben, slaat nergens op maar oke

    [ bericht aangepast op 20 feb 2013 - 15:02 ]

    Ik ga het waarschijnlijk doen, als ik word toegelaten..


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Toulon schreef:
    Ik had overweegt om zo'n opleiding te doen
    Maar daar schijn je niveau 4 voor nodig te hebben, slaat nergens op maar oke


    Het is wel kei en kei hard werken, hè.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Oakenshield schreef:
    (...)

    Het is wel kei en kei hard werken, hè.

    Ja, dat weet ik, maar iemand die geen niveau 4 heeft gedaan kan naar mijn mening ook acteur/actrice worden

    Toulon schreef:
    Ja, dat weet ik, maar iemand die geen niveau 4 heeft gedaan kan naar mijn mening ook acteur/actrice worden

    Ja. Ik weet niet hoe het met de opleiding acteur/actrice zit, maar ik vind dat de niveau 4 opleiding héél ver uiteen lopen qua niveau. Sommige zijn héél moeilijk met heel veel theorie, leerwerk en stages terwijl andere bijna niks aan huiswerk hebben en de theorie echt heel weinig is (van wat ik bij mij op school zie)


    Chaos is a ladder.

    CarrotNiall schreef:
    Ik ga het waarschijnlijk doen, als ik word toegelaten..


    ik dus ook maar ik heb iemand nodig die de opleiding al doet :)
    heb je al auditie gedaan dan?
    en welke van de 2 ga je dan eigenlijk doen?

    [ bericht aangepast op 20 feb 2013 - 22:16 ]


    out of time, all out of fight, you are the only thing in life that i got right

    Toulon schreef:
    (...)
    Ja, dat weet ik, maar iemand die geen niveau 4 heeft gedaan kan naar mijn mening ook acteur/actrice worden


    Dat vind ik idd ook! ik vind dat je het op basis van je talent moeten doen...
    Helaas doen ze dat niet...


    out of time, all out of fight, you are the only thing in life that i got right

    katharsis schreef:
    (...)

    ik dus ook maar ik heb iemand nodig die de opleiding al doet :)
    heb je al auditie gedaan dan?
    en welke van de 2 ga je dan eigenlijk doen?


    Ik ga, nouja wil heel graag, de opleiding acteur doen, waar dan weer twee keuzes in zijn musical en gewoon. Dus eigenlijk kan ik met de laatste alle kanten op.
    Nou kan ik niet zingen dus kies ik dan toch voor gewoon 'normaal' waarmee ik dus op een podium zou kunnen staan maar ook voor een camera.
    Dat is dan maar weer net waar werk in te vinden is.
    Ook zou ik kunnen door stromen naar docent drama of beelden kunst of iets in die richting.
    Nee mijn audities zijn pas in mei volgens mij, heel handig want dan zijn natuurlijk ook mijn school examens van de middelbare school.
    Ik denk eigenlijk ook dat het in april is inplaats van in mei, maar goed dat merk ik allemaal vanzelf wel, ik moet eerst namelijk nog een intake gesprek hebben.
    Heb me alleen nog maar aangemeld namelijk, daarna een intake en daarna een solo auditie en als ze me dan goed genoeg vinden een groepsauditie
    en als ik dan nog steeds goed genoeg zou zijn zit ik in een klas van ongeveer 18/25 leerlingen, waar per jaar ongeveer 0 tot 4 van af zullen vallen omdat het te zwaar is.
    Jeeeeeej


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Steroline schreef:
    (...)
    Ja. Ik weet niet hoe het met de opleiding acteur/actrice zit, maar ik vind dat de niveau 4 opleiding héél ver uiteen lopen qua niveau. Sommige zijn héél moeilijk met heel veel theorie, leerwerk en stages terwijl andere bijna niks aan huiswerk hebben en de theorie echt heel weinig is (van wat ik bij mij op school zie)


    Hmmm wat mij is vertelt is dat je op die opleiding die ik dus wil gaan doen nog best veel theorie hebt, waaronder dan Nederlands Engels en Burgerschap, ook heb je dans klassen, stem klassen en daar zit ook allemaal nog weer theorie bij. Ik denk dat het vooral niveau 4 is omdat je er echt voor wilt gaan en je best er voor moet doen. De school waar ik heen wil heeft als regel dat je 90 procent van de lessen bij moet wonen per kwartaal, en nou ja als je dan een les mist ben je al 5 procent kwijt. Dus je moet het ook echt willen, en (dit is wat mijn huidige school zegt) hoe lager het niveau is hoe minder ze op school willen zitten en minder ze hun best echt voor school doen.
    Hier ben ik het overigens zelf niet mee eens want niet iedereen kan nou eenmaal het zelfde niveau aan omdat het soms gewoon simpel weg te snel gaat.


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    CarrotNiall schreef:
    (...)

    Ik ga, nouja wil heel graag, de opleiding acteur doen, waar dan weer twee keuzes in zijn musical en gewoon. Dus eigenlijk kan ik met de laatste alle kanten op.
    Nou kan ik niet zingen dus kies ik dan toch voor gewoon 'normaal' waarmee ik dus op een podium zou kunnen staan maar ook voor een camera.
    Dat is dan maar weer net waar werk in te vinden is.
    Ook zou ik kunnen door stromen naar docent drama of beelden kunst of iets in die richting.
    Nee mijn audities zijn pas in mei volgens mij, heel handig want dan zijn natuurlijk ook mijn school examens van de middelbare school.
    Ik denk eigenlijk ook dat het in april is inplaats van in mei, maar goed dat merk ik allemaal vanzelf wel, ik moet eerst namelijk nog een intake gesprek hebben.
    Heb me alleen nog maar aangemeld namelijk, daarna een intake en daarna een solo auditie en als ze me dan goed genoeg vinden een groepsauditie
    en als ik dan nog steeds goed genoeg zou zijn zit ik in een klas van ongeveer 18/25 leerlingen, waar per jaar ongeveer 0 tot 4 van af zullen vallen omdat het te zwaar is.
    Jeeeeeej


    Niet om nu heel gemeen te zijn maar acteren voor een camera is zo anders dan acteren op toneel...
    Dus ik vraag me af hoe ze dat doen dan.
    Ik hoop dat je aangenomen word! :)


    out of time, all out of fight, you are the only thing in life that i got right

    Als ik dit jaar zak voor mijn examens, ga ik volgend jaar auditie doen voor de HKU


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    katharsis schreef:
    (...)

    Niet om nu heel gemeen te zijn maar acteren voor een camera is zo anders dan acteren op toneel...
    Dus ik vraag me af hoe ze dat doen dan.
    Ik hoop dat je aangenomen word! :)


    Daar hebben ze verschillende klassen voor ofzo?
    I don't know, ag ik zie vanzelf en ik hoop het ook xD


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."