• Hallo.

    Ja ik heb dus waarschijnlijk de mexicaanse griep, en ik kwam er net achter dat ik heel vies smaak! O.o In mijn keel zit echt een hele vieze smaak, maar net zat in op mijn vinger te bijten, daar bij mijn nagel. En iewl gatverdamme! Ik smaak ineens vet vies! Toen ging ik ff voor de zekerheid op mijn arm likken, en zelf daar smaak ik ranzig. Sinds ik ziek ben is dat zo O.o Kan dat komen door die griep? Want ik maak me best zorgen :'$

    x.


    Sometimes it's best not to care.

    omg dat is heel raar! o.o
    huisarts :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    weird..
    bel een dokter, teminste dat zou ik doen..

    Ik weet het niet meid, maar ik zou toch maar naar de dokter gaan. Je weet maar nooit wat het is. Waarom denk je eigenlijk dat je de mexicaanse griep hebt? Welke symptomen heb je?
    Ik kan alleen maar zeggen: heel veel beterschap!

    Noah98 schreef:
    Ik weet het niet meid, maar ik zou toch maar naar de dokter gaan. Je weet maar nooit wat het is. Waarom denk je eigenlijk dat je de mexicaanse griep hebt? Welke symptomen heb je?
    Ik kan alleen maar zeggen: heel veel beterschap!


    Ik ben heel erg moe, heb hoofdpijn, misselijk, Mijn huid smaakt heel vies x] en ehm, de ene keer zweet ik vet erg terwijl ik het koud heb, en dan opeens krijg ik allemaal hittegolfen over mij heen, =[


    Sometimes it's best not to care.

    Raar. Maar hoezo lik je aan jezelf? ;x

    De mexicaanse griep is maar een gewone griep hoor :'D & misschien moet je je wassen met een zeer goedriekende zeep ofzo? ;3


    None but ourselves can free our minds.

    Suppressed schreef:
    Raar. Maar hoezo lik je aan jezelf? ;x


    Nee dat deed ik niet, maar ik beet een paar velletjes weg bij mijn vinger, daar bij me nagel. En toen opeens proefde ik heel iets goors, Toen likte ik even mijn vinger om te checken of dat het was. En het blijkt dat mijn huid gewoon ineens heel vies smaakt O.o


    Sometimes it's best not to care.

    Bel de dokter zou ik zeggen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Deathwish schreef:
    De mexicaanse griep is maar een gewone griep hoor :'D & misschien moet je je wassen met een zeer goedriekende zeep ofzo? ;3


    Ik zeg maar even, als ik mij douche, maak ik mij goed schoon hoor, en dat was vanochtend nog x3


    Sometimes it's best not to care.

    Prayers schreef:
    (...)

    Nee dat deed ik niet, maar ik beet een paar velletjes weg bij mijn vinger, daar bij me nagel. En toen opeens proefde ik heel iets goors, Toen likte ik even mijn vinger om te checken of dat het was. En het blijkt dat mijn huid gewoon ineens heel vies smaakt O.o

    Ohzo, misschien zit die vieze smaak in je mond ofzo? Geen idee, maar zoals iedereen zegt: dokter? (:

    Prayers schreef:
    (...)

    Ik zeg maar even, als ik mij douche, maak ik mij goed schoon hoor, en dat was vanochtend nog x3

    ghehe :3 misschien is het gewoon zweet dat slecht smaakt ofzo? ôo


    None but ourselves can free our minds.

    haha, ik heb het --'


    your eyes are like stars in the night.

    Ikzou doktor doen ofzo iets


    Food.

    HugsEva schreef:
    Bel de dokter zou ik zeggen.


    Never run out of reasons to smile...