• Welkom op Hollywood Arts High School,
    de school voor jongeren met een talent voor kunst.
    Als je kan zingen, een muziekinstrument bespeelt en/of kan acteren ben je hier meer dan welkom.
    Een school met verschillende unieke leerlingen, gekke leraren en tienerproblemen.


    Jongens:
    Damon Salvatore - WillNotLearn
    Daniël Scagotti - WillNotLearn
    Robbie Shapiro - 5HELLEY
    Beck Oliver
    Logan Drew Silvas - Coockies
    Louis James Golddigger - LostMagic
    Didier Declan Greystone - BlueHope
    Robert Alexander Loghwood "Moose" - LostMagic
    André Harris - LittleMixer
    Brandon Torres - Depay
    Lars Connor Austen - BlueHope

    Meisjes: [Full]
    Tori Vega - Jaimyhoi
    Catarina "Cat" Hannah Valentine - WillNotLearn
    Jade West - Spraggan
    Madison Jules Moore - LostMagic
    Laureen Rags - jaimyhoi
    Trina Vega - DreamWishes
    Carmella Adriane Bordeaux
    Rosalie Lauren Angels - Coockies
    Mikayla Rowene Carté - Curlies
    Kennedy Molly Khan - 5HELLEY
    Cherine Rose Marchelle
    Caitlynn Louise Djinn - RememberYoux

    Leraren:
    M.:
    Erwin Sikowitz - 5HELLEY
    V.:
    Mable Night - BlueHope

    Regels:
    - OCC tussen haakjes () [] {}
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Topics worden door mij aangemaakt (of door degene die ik ervoor toestemming geef)


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 6:52 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Madison Moore
    Ik schud mijn hoofd en gaap even. Vlug sla ik mijn hand voor mijn mond. 'Sorry.' zeg ik schaapachtig en haal mijn boek uit mijn tas met allemaal teksten van liedjes en gedichten in. 'Moose zit je weer samen met me voor dansen?' vraag ik terwijl ik verder schrijf. 'Ja ik denk het. Didier, doe jij dansen van de jaar?' vraagt Moose dan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Coockies schreef:
    Rosalie Lauren Angels

    'ja ik ben er geweest. Drie keer. Een keer Rome met mijn oude school, het noorden Toscane om precies te zijn met mijn vader en nog een keer naar Venetie met mijn vader en moeder.' ik glimlach even en knik. Daniel dus. Ik laat zijn hand weer los en glimlach even. 'Ben ik in iedergeval niet meer alleen,' glimlach ik en kijk naar de ingang van de school. 'zullen we naar binnen?'

    [eten]


    Daniël
    Het vrolijkte me in iedergeval een beetje op om er over te praten, tenminste al het andere even vergetend. 'Tuurlijk' Andwoorde ik en liep vervolgens samen met haar naar binnen. 'Waardoor ben jij van school veranderd als ik vragen mag?' Vraag ik haar vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Didier Declan Greystone
    Ik schud wilt met mijn hoofd, kijk even moelijk en knik dan. "De afspraak was dat als ik ging dansen, Lars ging zigen. Dus verwacht niet teveel van mijn danskunsten." Zeg ik halflachend. Ik had wel balroom geleerd, maar dat was vooral voor mijn moeder bij haar bruiloft. Mijn moeder was wel hertrouwd. voor de rest danste ik niet veel, maar daar zou dit jaar dan verandering in komen. "Dus, is dansles leuk?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Madison Moore
    Ik kijk glimlach en kijk op uit het schrift. 'Ja eigenlijk wel, je kiest een stijl en werkt in groepjes. Daarom vroeg ik of Moose bij mij zit dit jaar. Wij doen streetdance.' zeg ik 'Is best leuk, leuker dan jazz, ballet en zo want bij streetdance zijn er geen regels en geen eisen. Je doet gewoon je ding.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Didier Declan Greystone
    Ik knik even. "Dat klinkt nog wel leuk." Zeg ik met wel heel veel enthousiasme. Ik wist niet goed wat ik er van moest denken, het klonkt echt heel apart, tenminste alsik uitging van wat ik van Lars gehoord had. Ik had nu wel zin in Dramaomdat ik niet meer zo vreselijk moe was. ""wanneer begint de les?" fluister ik en zet mijn muziek wat zachter.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [kan even niet meer reageren, ben naar film aan het kijken]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    Damon
    'Hmm.. Leuk genoeg om niet de aandrang te hebben om te willen spijbelen betwijfel ik' Zeg ik met een grijns, en kijk wat beter naar de school.


    Laureen Rags
    De grijns op zijn gezicht is ook aantrekkelijk. Eigenlijk is alles wel aan hem aantrekkelijk. Ach ja, zo zijn er waarschijnlijk wel meer jongens op de wereld. Veel meer jongens nog dus dat maakt hem niet zo speciaal. Ik grinnik na zijn woorden, 'Zijn er dan niet meer redenen om naar school te gaan,' zeg ik dan met een klein knipoogje. 'Of zijn die er niet?' Ik loop rustig met hem richting het lokaal.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rosalie Lauren Angels

    Ik kijk hem aan en loop met hem naar binnen. Ik denk na over het antwoord dat ik ga geven. 'gewoon verhuisd,' mompel ik en kijk even voor me uit. Dan kijk ik om me heen. Een muur met kluisjes zie ik voor me. Ik kijk er verbaasd naar. 'Kom ik ga mijn kluisje zoeken!' Zonder na te denken pak ik zijn hand vast en trek hem achter me aan. Ik kijk naar alle kluisnummers en stop voor de mijne. Hij ziet er grijs uit tussen alle gepimpte kluisjes. 'waar is de jouw kluisje?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Laureen Rags
    De grijns op zijn gezicht is ook aantrekkelijk. Eigenlijk is alles wel aan hem aantrekkelijk. Ach ja, zo zijn er waarschijnlijk wel meer jongens op de wereld. Veel meer jongens nog dus dat maakt hem niet zo speciaal. Ik grinnik na zijn woorden, 'Zijn er dan niet meer redenen om naar school te gaan,' zeg ik dan met een klein knipoogje. 'Of zijn die er niet?' Ik loop rustig met hem richting het lokaal.


    Damon
    'Soms, maar dan moet je ze eerst vinden' Andwoorde ik met een glimlach, en kijk een beetje rond. Het was nogaltijd beter dan mijn vorige school, altans.. Daar werd ik afgetrapt.


    Don't be like the rest of them, darling

    Coockies schreef:
    Rosalie Lauren Angels

    Ik kijk hem aan en loop met hem naar binnen. Ik denk na over het antwoord dat ik ga geven. 'gewoon verhuisd,' mompel ik en kijk even voor me uit. Dan kijk ik om me heen. Een muur met kluisjes zie ik voor me. Ik kijk er verbaasd naar. 'Kom ik ga mijn kluisje zoeken!' Zonder na te denken pak ik zijn hand vast en trek hem achter me aan. Ik kijk naar alle kluisnummers en stop voor de mijne. Hij ziet er grijs uit tussen alle gepimpte kluisjes. 'waar is de jouw kluisje?'


    Daniël
    Ik kijk naar de kluisjes die er best leuk uitzien en wijs vervolgens mijn kluisje aan aan de andere kant van de gang, duidelijk zichtbaar aangezien het een grijs kluisje is tussen allemaal versierde kluisjes. 'Die is van mij' Zeg ik vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Rosalie Lauren Angels

    Ik kijk hem aan en lach. 'misschien moeten we ons kluisje maar gaan pimpen,' grijns Ik. Ik kijk hem lachend aan en grijns. 'Mmm... Ik voel me saai als ik niets met mijn kluisje doe, maar als ik er niks meedoe en iedereen wel dan ben ik uniek toch,' grinnik ik en kijk hem lachend aan. Ik kijk naar de tattoo op mijn pols. Ik weet al wat ik ga doen. Ik kijk hem aan. 'maar ik laat hem niet grijs,' glimlach ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Daniël
    Ik denk aan de tattoo op mijn schouderblad en vervolgens aan Italië, sowieso Italie maar ik zette de tekst er niet bij. 'Ik denk er nog wel even overna' Andwoorde ik vervolgens schouderophalend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Rosalie Lauren Angels

    Ik knik dat ik het begrijp. Het moest natuurlijk bijzonder zijn. En persoonlijk. Dat was mijne wel denk ik. Ik open mijn kluisje en gooi een paar boeken erin. Ik denk even aan vanochtend en sluit voor een moment mijn ogen. Dan sla ik mijn kluisje dicht en zet weer een glimlach op mijn gezicht. 'dus wat ziin jouw talenten,' vraag ik met een glimlachje en kijk hem aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ga film kijken. Reageer misschien af en toe]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Daniël
    'Het spelen van Piano, Gitaar, Drums en acteren' Andwoorde ik met een glimlach, ik had op Italië op een acteerschool gezeten.. Maar deze leek me.. Aparter. 'Jij?'


    Don't be like the rest of them, darling