• Welkom op Hollywood Arts High School,
    de school voor jongeren met een talent voor kunst.
    Als je kan zingen, een muziekinstrument bespeelt en/of kan acteren ben je hier meer dan welkom.
    Een school met verschillende unieke leerlingen, gekke leraren en tienerproblemen.


    Jongens:
    Damon Salvatore - WillNotLearn
    Daniël Scagotti - WillNotLearn
    Robbie Shapiro - 5HELLEY
    Beck Oliver
    Logan Drew Silvas - Coockies
    Louis James Golddigger - LostMagic
    Didier Declan Greystone - BlueHope
    Robert Alexander Loghwood "Moose" - LostMagic
    André Harris - LittleMixer
    Brandon Torres - Depay
    Lars Connor Austen - BlueHope

    Meisjes: [Full]
    Tori Vega - Jaimyhoi
    Catarina "Cat" Hannah Valentine - WillNotLearn
    Jade West - Spraggan
    Madison Jules Moore - LostMagic
    Laureen Rags - jaimyhoi
    Trina Vega - DreamWishes
    Carmella Adriane Bordeaux
    Rosalie Lauren Angels - Coockies
    Mikayla Rowene Carté - Curlies
    Kennedy Molly Khan - 5HELLEY
    Cherine Rose Marchelle
    Caitlynn Louise Djinn - RememberYoux

    Leraren:
    M.:
    Erwin Sikowitz - 5HELLEY
    V.:
    Mable Night - BlueHope

    Regels:
    - OCC tussen haakjes () [] {}
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Topics worden door mij aangemaakt (of door degene die ik ervoor toestemming geef)


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 6:52 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rosalie Lauren Angels

    Mijn wekker gaat af. Gelijk sla ik hem uit. Zo snel mogelijk kleed ik me aan, ren stilletjes de trap af. Ik maak mijn ontbijt klaar, pak mijn tas en wil naar buiten lopen. Ik word bij mijn schouder vastgepakt. Geschrokken draai ik me om. De man die ik zoveel haat kijkt me grijnzend aan.
    'veel plezier op school.' zijn hand glijd van mijn schouder via mijn zij. Ik voel me misselijk worden. Vlug trek ik de deur open en loop naar buiten. Zo snel mogelijk stap ik in mij auto en rijd met een gigantische snelheid weg. Nog steeds angstig stap ik uit. Mijn hart bonst in mijn keel. Mijn blik glijdt naar de tattoo op mijn pols. Waarom moest die man mijn vader vervangen?! Dat kan gewoon niet. Ik mis mijn vader. Ik mis hem zo erg...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Caitlynn Louise Djinn
    Zuchtend sta ik op en loop naar mijn kast, waar ik een kledingsetje pak, bestaand uit een grijze pullover met een grote rode strik en strakke rode broek erbij. Als schoenen heb ik gebloemde Vans. Ik spring van de trap af en smeer een broodje. Die werk ik snel naar binnen en ik loop naar school. Eenmaal daar aangekomen zie ik veel mensen staan. 'Hoi.' zeg ik zomaar tegen iemand.

    [Wie?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [ik doe wel]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Laureen Rags
    De jongen merkt mij op en glimlacht dan kort. Mijn hart mist een slag en dan pas glimlach ik terug. Wauw. Hij ziet er goed uit. 'Hoi,' zeg ik dan met nog de glimlach op mijn gezicht. 'Ben je nieuw hier of heb ik jou nog nooit eerder gezien?' Anders had ik me hem echt wel herinnert.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mikayla Rowene Carté
    ''Hoi!'' Ik bekijk het meisje. Leuke stijl van kleren , dat zeker. ''Kayla'', glimlach ik.
    Mijn mondhoeken krullen omhoog als ik zie dat er steeds meer mensen komen. ''Dit wordt echt heel erg leuk!'', roep ik blij. Hyper spring ik op en neer.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 19:26 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Daniël
    Ik keek na even naar de school te hebben gekeken de parkeerplaats rond, waarschijnlijk kenden de meesten elkaar al. En ik merkte vervolgens een meisje op dat haar auto een eindje van die van mij had geparkeerd en in iedergeval dichtbij genoeg om te kunnen zien dat ze angstig keek.


    Don't be like the rest of them, darling

    Robert Alexander Loghwood "Moose"
    Ik lach 'Ja want wij zijn ook o zo geweldig.' grinnik ik en loop mee naar binnen. Ik loop naar mijn kluisje en leg mijn spullen erin. Ik hou enkel mijn stylo en cursusblok in mijn tas. 'Zo.. wat hebben we nu ook alweer het eerste lesuur?' denk ik hardop. 'O ja, drama.' We hebben onze boeken nog niet dus sla ik mijn kluisje dicht.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jade West
    Ik zucht als de wekker biepend afgaat, maar houd me verder in. Ik heb deze maand al drie wekkers door mijn kamer heen gegooid, dat hoeven er geen vier te worden. Ik douche, krul mijn haar en kleed me aan, waarna ik luid stompend de trap afloop. 'Jade liefje, kan dat iets zachter?' vraagt mijn moeder op haar vervelende moederlijke toon. 'Nee,' zeg ik resoluut. Ik doe wat poptarts in de toaster en ga op zoek naar mijn autosleutels. Als ik die heb gevonden, pak ik mijn tas, en de poptarts en loop zonder nog iets te zeggen de deur uit. Ik start mijn auto en zucht, het wordt steeds moeilijker om Beck elke dag te zien. Al zou ik dat nooit van mijn leven toegeven.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 19:29 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Caitlynn Louise Djinn
    'Caitlynn.' lach ik terug. 'Weet ik.' mijn blik glijd over alle leerlingen, en zie dat er een paar jongens bij zitten die er niet verkeerd uitzien. Ik zwaai naar een groepje en richt me vervolgens weer tot Kayla. 'Wat doe jij? Ik acteren en zang, maar ik vind gitaar ook heel leuk. Ik hoop dat de drama lessen leuk zijn, en dat we aardige leraren hebben.' ratel ik.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    jaimyhoi schreef:
    Laureen Rags
    De jongen merkt mij op en glimlacht dan kort. Mijn hart mist een slag en dan pas glimlach ik terug. Wauw. Hij ziet er goed uit. 'Hoi,' zeg ik dan met nog de glimlach op mijn gezicht. 'Ben je nieuw hier of heb ik jou nog nooit eerder gezien?' Anders had ik me hem echt wel herinnert.


    Damon Salvatore
    'Het eerste' Andwoorde ik vervolgens, 'Jij zit hier al langer op school?' Vroeg ik haar vervolgens bevestigend, dat leek me namelijk het meest logisch


    Don't be like the rest of them, darling

    Didier Declan Greystone
    "Ik heb geen zin in drama!" Roep ik heel dramatisch en schud mijn hoofd. "Ik meen het, ik heb er geen zin in." Ik open mijn kluisje en gooi de helft van de inhoud van mijn tas erin. Zal wel goed wezen. Ik bekijk een oude foto die nog in mijn tas zit en leg die vervolgens ook in mijn kluisje. Ik gooi mijn kluisje weer dicht en draai me om. "Ik denk dat we vroeg zijn." Zeg ik om me heen kijkend. Want er liepen echt heel veel leerlingen door ded gang.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Depay schreef:
    Brandon Torres
    'Met mij gaat ook alles goed hoor.' zei ik glimlachend. Nog een leugen erbij. Het ging helemaal niet goed, mijn vriendin had het een week geleden uitgemaakt, en ik was er nog steeds kapot van. Dat ik erover loog, daar koos ik zelf voor, ik vond niet dat iedereen hoefde te weten wat er aan de hand was en dat ik er kapot van was. Gelukkig kon ik dat soort dingen goed voor mezelf houden, en mijn emoties verbergen.
    'Ik heb ook zin in het nieuwe schooljaar! Weet je al bij wie je allemaal in de klas zit?' vraag ik dan maar.


    Tori Vega
    Hij zegt glimlachend dat alles goed gaat en ik knik dan. 'Dat is dan mooi om te horen,' zeg ik. 'Heb je veel gedaan deze vakantie? Leuke dingen met.. Hoe heet je vriendin ook alweer? Sorry, ik ben slecht met namen.' En ik grinnik kort. Ik schud mijn hoofd op zijn volgende vraag. 'Geen flauw idee bij wie nee, dat is me toch een mysterie maar goed. Dat zie ik vanzelf wel als ik de klas binnenloop.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mikayla Rowene Carté
    Ik grijns van oor tot oor. ''Hetzelfde! Ik houd van acteren.. En ik denk dat ik gelijk auditeer voor de eerste stuk dat er is'', glimlach ik. ''Gitaar is ook zeker leuk.. En zingen ook , niet dat ik dat goed kan of zo.. Maar je kan je vrije tijd wel ermee opvullen'', ratel ik dan door. Eventjes kijk ik om me heen. Mensen zijn druk met elkaar aan het praten en je hoort allemaal geroezemoes.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Robert Alexander Loghwood "Moose"
    Ik knik. 'Je hebt volgens mij gelijk.' zeg ik en ga op de trappen zitten. ik kijk om me heen en herken sommigen van vorig jaar.
    'En hoe kan je geen zin hebben in drama?' vraag ik en kijk hem aan. 'Het is Sikowitz?!' zeg ik alsof dat al zijn redenen waarom hij geen zin heeft wegneemt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rosalie Lauren Angels

    Ik grijp mijn pols stevig vast en adem goed in en uit. Hij is er niet. Hij kan me niet aanraken. Ik laat mijn armen weer langs mijn lichaam hangen. Als ik opkijk zie ik een jongen naar me kijken. Ik kijk hem even aan en dan achter me om te kijken of hij niet naar iemand anders kijkt, maar volgens mij kijkt hij naar mij. Ik zet een glimlach op mijn gezicht en loop langzaam naar hem toe.
    'Eh weet jij waar ik heen moet. Ik ben nieuw hier,' zeg ik aarzelend.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne