• Welkom op Hollywood Arts High School,
    de school voor jongeren met een talent voor kunst.
    Als je kan zingen, een muziekinstrument bespeelt en/of kan acteren ben je hier meer dan welkom.
    Een school met verschillende unieke leerlingen, gekke leraren en tienerproblemen.


    Jongens:
    Damon Salvatore - WillNotLearn
    Daniël Scagotti - WillNotLearn
    Robbie Shapiro - 5HELLEY
    Beck Oliver
    Logan Drew Silvas - Coockies
    Louis James Golddigger - LostMagic
    Didier Declan Greystone - BlueHope
    Robert Alexander Loghwood "Moose" - LostMagic
    André Harris - LittleMixer
    Brandon Torres - Depay
    Lars Connor Austen - BlueHope

    Meisjes: [Full]
    Tori Vega - Jaimyhoi
    Catarina "Cat" Hannah Valentine - WillNotLearn
    Jade West - Spraggan
    Madison Jules Moore - LostMagic
    Laureen Rags - jaimyhoi
    Trina Vega - DreamWishes
    Carmella Adriane Bordeaux
    Rosalie Lauren Angels - Coockies
    Mikayla Rowene Carté - Curlies
    Kennedy Molly Khan - 5HELLEY
    Cherine Rose Marchelle
    Caitlynn Louise Djinn - RememberYoux

    Leraren:
    M.:
    Erwin Sikowitz - 5HELLEY
    V.:
    Mable Night - BlueHope

    Regels:
    - OCC tussen haakjes () [] {}
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Topics worden door mij aangemaakt (of door degene die ik ervoor toestemming geef)


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 6:52 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rosalie Lauren Angels

    Ik glimlach naar hem. 'Acteren, piano spelen, gitaarspelen en zingen,' glimlach Ik. Ik kijk hem aan en dan door de gang. 'wil jij nog naar ke kluisje of niet,' vraag ik hem en kijk hem even aan. Hij zag er goed uit, eerlijk gezegd viel dat me gelijk al op. Ik glimlach even en ga met mijn hand door mijn haren.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Damon
    'Soms, maar dan moet je ze eerst vinden' Andwoorde ik met een glimlach, en kijk een beetje rond. Het was nogaltijd beter dan mijn vorige school, altans.. Daar werd ik afgetrapt.


    Laureen Rags
    Ik zie hem rondkijken en ik strijk een lok achter mijn oor. 'Ja, dat is waar,' zeg ik dan. 'Waarom ben je eigenlijk naar deze school gekomen?' Vraag ik hem dan. Ik kijk naar hem met mijn bruine met goud gespikkelde ogen en kijk even naar de rest van zijn uiterlijk ook. Het lijkt net alsof hij uit een of ander motorblad is komen wandelen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Okay lieve mensjes. Ik ga nu afsluiten en slapen :3 om 2 uur gaat de wekker namelijk want dan moet ik opstaan. Ik ga vanaf dan tot en met vrijdag op zaterdag nacht naar Ibiza en kan vanaf zaterdag weer volop reageren. Ik heb WIFI bij het huis, maar ik zal veel weg zijn, en waarschijnlijk alleen in de avond pas laat kunnen reageren. Dus sorry ): gonna miss you all <3333333333]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [HEEL VEEL PLEZIER JAIMZZZZ! IBIZA IS GEWELDIG! MISS YOU TO<3]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Rosalie Lauren Angels

    Ik glimlach naar hem. 'Acteren, piano spelen, gitaarspelen en zingen,' glimlach Ik. Ik kijk hem aan en dan door de gang. 'wil jij nog naar ke kluisje of niet,' vraag ik hem en kijk hem even aan. Hij zag er goed uit, eerlijk gezegd viel dat me gelijk al op. Ik glimlach even en ga met mijn hand door mijn haren.


    Daniël
    'Nee ik heb alles wel bij me' zeg ik schouderopahalend, en mijn tas was niet zo zwaar dat ik er een paar in mijn kluisje zou moeten dumpen om hem te kunnen tillen.


    Don't be like the rest of them, darling

    BlueHope schreef:
    Didier Declan Greystone
    Ik knik even. "Dat klinkt nog wel leuk." Zeg ik met wel heel veel enthousiasme. Ik wist niet goed wat ik er van moest denken, het klonkt echt heel apart, tenminste alsik uitging van wat ik van Lars gehoord had. Ik had nu wel zin in Drama omdat ik niet meer zo vreselijk moe was. ""wanneer begint de les?" fluister ik en zet mijn muziek wat zachter.


    Robert Alexander Loghwood "Moose"
    'Weet het niet, wanneer Sikowitz er is?' vraag ik grinnikend en kijk hem even lachend aan. Ik sta even op en haal een koek uit de automaat. Ik laat me dan weer tussen hen invallen. 'Honger, nog niet ontbeten.' zeg ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rosalie Lauren Angels

    Ik knik en kijk hem even aan. Dan laat ik mijn blik door de gang gaan. Misschien moesten we onze klas maar gaan zoeken of iets? Ik kijk Daniel aan en glimlach even. 'zullen we het lokaal gaan zoeken?' ik bijt op mijn lip. 'Zitten we eigenlijk in dezelfde klas?' ik hoop zo van wel, anders ben ik alsnog alleen. Ik bijt op mijn lip en kijk naar mijn saaie kluisje. Vanmiddag zou ik die gaan pimpen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Daniël
    Ik knik en haal vervolgens mijn rooster uit mijn tas, 'Ik heb het eerste uur Drama' Zeg ik vervolgens mischien een beetje met mijn hooft ergens anders, bij de klas waarin in vorig jaar zat mischien. Of anders mijn vriendin die na school bijna altijd op het strand te vinden was, zelfs wanneer het ijskoud was.


    Don't be like the rest of them, darling

    Rosalie Lauren Angels

    Ik kijk naar mijn eigen rooster. 'ik ook,' zeg ik blij. Aan zijn houding zie ik dat hij er niet helemaal bij is met zijn gedachte. Moet ik ernaar vragen of niet? Ik bijt op mijn lip en speel een beetje met mijn armbandje om mijn pols. Ik kijk om me heen naar de andere leerlingen en dan weer naar Daniel. 'Is er iets,' vraag ik zacht en aarzelend.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Daniël
    Ik schud mijn hooft als andwoord en om de gedachten los te laten. 'Hoe lang nog voordat de les begint?' Vroeg ik haar vervolgens om een ander onderwerp te beginnen.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 12:42 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Rosalie Lauren Angels

    Ik kijk hem even aan. Ik geloofde het niet helemaal. Ik glimlach even. 'ik denk zo'n tien minuten. Ik weet niet,' zeg ik als antwoord op zijn vraag. Ik kijk even om me heen en bijt op mijn lip. 'daniel,' vraag ik aarzeled. Ik kijk hem aan. 'zullen we naast elkaar zitten,' vraag ik hem aarzelend.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Daniël
    Toen ik naar haar gezicht keek kon ik zien dat ze me niet helemaal geloofde, maar eerlijk gezecht maakte dat me niet heel erg veel uit. 'Is goed' Andwoorde ik op haar vraag.


    Don't be like the rest of them, darling

    [ik ben op familie reunie dus reageer langzaam]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    |Hi, wat heb ik gemist? ^-^ |


    kindness is never a burden.

    (Nee, niet echt. Iedereen moet achten tot hij naar de les kan^^)


    We've lived in the shadows for far too long.