• Welkom op Hollywood Arts High School,
    de school voor jongeren met een talent voor kunst.
    Als je kan zingen, een muziekinstrument bespeelt en/of kan acteren ben je hier meer dan welkom.
    Een school met verschillende unieke leerlingen, gekke leraren en tienerproblemen.


    Jongens:
    Damon Salvatore - WillNotLearn
    Daniël Scagotti - WillNotLearn
    Robbie Shapiro - 5HELLEY
    Beck Oliver
    Logan Drew Silvas - Coockies
    Louis James Golddigger - LostMagic
    Didier Declan Greystone - BlueHope
    Robert Alexander Loghwood "Moose" - LostMagic
    André Harris - LittleMixer
    Brandon Torres - Depay
    Lars Connor Austen - BlueHope

    Meisjes: [Full]
    Tori Vega - Jaimyhoi
    Catarina "Cat" Hannah Valentine - WillNotLearn
    Jade West - Spraggan
    Madison Jules Moore - LostMagic
    Laureen Rags - jaimyhoi
    Trina Vega - DreamWishes
    Carmella Adriane Bordeaux
    Rosalie Lauren Angels - Coockies
    Mikayla Rowene Carté - Curlies
    Kennedy Molly Khan - 5HELLEY
    Cherine Rose Marchelle
    Caitlynn Louise Djinn - RememberYoux

    Leraren:
    M.:
    Erwin Sikowitz - 5HELLEY
    V.:
    Mable Night - BlueHope

    Regels:
    - OCC tussen haakjes () [] {}
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Topics worden door mij aangemaakt (of door degene die ik ervoor toestemming geef)


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 6:52 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rosalie lauren Angels

    Het loopt niet Zoals ik had verwacht. Daniel komt me niet achterna en als ik naar de parkeerplaats loop is zijn auto weg. Ik zucht. Geweldig dit. Ik loop het lokaal in en ga weer zitten. Afwezig kijk ik naar alle leerlingen. Wat was er eigenlijk gebeurd? Ik bijt op mijn lip en denk na.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    |When I'm bored, I start to post useless stuff:



    Lowl.|


    kindness is never a burden.



    Dat was zo''n zielig stukje :c


    Don't be like the rest of them, darling

    Tori Vega
    Ik zie het meisje weer de klas binnen komen maar zonder de jongen. Door het meisje ben ik erachter gekomen dat de jongen Daniël heet. Ze schreeuwde het namelijk nogal hard vlak bij mijn oor. Ik had gehoopt dat zij hem wel mee terug zou kunnen nemen naar de les. Dan loop ik naar haar toe. 'We moeten samenwerken en improviseren. En in elke zin moet een getal verwerkt worden.' En ik kijk haar even aan om te zien of ze het begrijpt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rosalie Lauren Angels

    Ik kijk op als ik het meisje naar me toe zie komen en glimlach even. 'Oké, ik begrijp het.' Ik sta op. 'Ik ben Rosalie trouwens,' zeg ik maar. Ik kijk even naar de docent. 'Hoe heet hij,' vraag ik haar. Het was misschien toch niet zo handig om weg te lopen tijdens de les. Ik begrijp Daniël ook niet echt, maar hij zal er vast een goede reden voor hebben. Ik zucht en zou willen dat ik stop met denken over hem. Ik kijk haar aan. Benieuwd naar haar naam. 'Ben jij ook nieuw of niet?' Ik bijt op mijn lip en kijk haar aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Tori Vega
    Ze stelt zichzelf voor als Rosalie. 'Ik ben Tori Vega en dat is Sikowitz. Hij drinkt graag kokosnoten want hij zegt van de melk ervan visioenen te krijgen.' En ik glimlach zwakjes. 'Ik ben dus niet nieuw hier.' We kijken elkaar aan, 'Laten we maar beginnen met de opdracht,' mompel ik dan. 'Vandaag was me toch een dag, zo'n dag waarin mensen alles twee keer tegen je moeten zeggen voordat je het begrijpt.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rosalie Lauren Angels

    Ik kijk naar die Sikowitz. Hij is echt vreemd. Dan kijk ik Tori aan. Waarom was zij Daniël eigenlijk achterna gegaan. Waarom dacht ik aan Daniël? Hij is zelf weggegaan... Ik kijk haar aan en knik instemmend. Dan begint ze en ik glimlach even. Die dagen heb ik wel eens, dan voel ik me altijd nogal dom. Ik schud met een grijns de gedachte van me af en kijk haar aan. 'Ik had vannacht een droom waar drie paarse koeien in voor kwamen,' grinnik ik en kijk Tori even aan. Ik heb het inderdaad een keer gedroomd.. Paarse koeien... Zie je het al voor je. O wacht... Het is gewoon een milka koe, van dat chocola. Ik grinnik even en kijk om me heen naar mijn klasgenoten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jade West
    'Cat,' Zeg ik luid. 'Jij bent nu mijn partner,' Ik weet dat Cat er waarschijnlijk niet tegen ingaat, omdat ze geloof ik een beetje bang voor mij is. Daar heb ik geen problemen mee, het kan altijd handig zijn om iemand te hebben die alles voor je doet.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Cat
    Als ik mijn naam hoor moet ik eerst even bedenken wie het zij en merk dan Jade op, 'Okey' Andwoord ik met een glimlach en loop naar haar toe en speel weer met een lok van mijn rode haar.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jade West
    'Ik begin wel. 3 maanden geleden maakte Beck het uit,' zeg ik. Elke keer beloof ik mezelf dat ik er niet aan zal denken, en het er niet over zal hebben, maar het lukt gewoon niet. Ik begin bijna op Cat te lijken die het continue over haar vage broer heeft. Maar sinds hij familie van haar is, is dat nog steeds normaler dan wat ik aan het doen ben.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    (Hoi^^ Ik was even een middagje bowlen, hoe kan ik inspringen??)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Cat
    'Mijn oom heeft maar 4 tenen' Vervolgde ik een beetje afwezig, het was waar.. Ik had het een keer gezien je had dan je kleine teen, maar de teen daarnaast niet meer..


    Don't be like the rest of them, darling

    Jade West
    Cat klonk een beetje afwezig. 'Is er iets?' vraag ik, en ik merk dat ik echt bezorgd ben om haar. Ze is de enige die ook maar in de buurt van mij komt en geen problemen met mij heeft. 'Mijn telefoonnummer eindigt op 5,'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    BlueHope schreef:
    (Hoi^^ Ik was even een middagje bowlen, hoe kan ik inspringen??)


    [Woow ik las blowen. Wtf? Hahahahaha. De drama les is begonnen, dus ik denk dat je het best ekan doen alsof je te laat bent...]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Madison Moore
    'Shit.' mompel ik en trek Moose overeind. 'We missen de les.' zeg ik paniekerig en trek hem mee naar het drama lokaal ervan uit gaand dat Didier ons wel zal volgen. Ik slip de les binnen en doe alsof ik hier de hele tijd al was.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 17:32 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'