• Welkom op Hollywood Arts High School,
    de school voor jongeren met een talent voor kunst.
    Als je kan zingen, een muziekinstrument bespeelt en/of kan acteren ben je hier meer dan welkom.
    Een school met verschillende unieke leerlingen, gekke leraren en tienerproblemen.


    Jongens:
    Damon Salvatore - WillNotLearn
    Daniël Scagotti - WillNotLearn
    Robbie Shapiro - 5HELLEY
    Beck Oliver
    Logan Drew Silvas - Coockies
    Louis James Golddigger - LostMagic
    Didier Declan Greystone - BlueHope
    Robert Alexander Loghwood "Moose" - LostMagic
    André Harris - LittleMixer
    Brandon Torres - Depay
    Lars Connor Austen - BlueHope

    Meisjes: [Full]
    Tori Vega - Jaimyhoi
    Catarina "Cat" Hannah Valentine - WillNotLearn
    Jade West - Spraggan
    Madison Jules Moore - LostMagic
    Laureen Rags - jaimyhoi
    Trina Vega - DreamWishes
    Carmella Adriane Bordeaux
    Rosalie Lauren Angels - Coockies
    Mikayla Rowene Carté - Curlies
    Kennedy Molly Khan - 5HELLEY
    Cherine Rose Marchelle
    Caitlynn Louise Djinn - RememberYoux

    Leraren:
    M.:
    Erwin Sikowitz - 5HELLEY
    V.:
    Mable Night - BlueHope

    Regels:
    - OCC tussen haakjes () [] {}
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Topics worden door mij aangemaakt (of door degene die ik ervoor toestemming geef)


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 6:52 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rosalie Lauren Angels

    Vanuit mijn ooghoek zie ik een jongen opkijken. Vaag had ik hem iets tegen Sikowitz horen zeggen, maar ik had er niet op gelet. Waarschijnlijk had hij mij nu ook gehoord, omdat ik weer te hard heb gepraat. Ik kijk vlug weg naar Tori en glimlach even naar haar. Ik sla mijn benen over elkaar en zucht diep. Dit ging vervelen. Ik sta op. 'Waar is de wc,' vraag ik Tori nu. Ik moest even mijn benen strekken. Het kon me niet schelen of je weg mocht of niet, dat had ik toch al gedaan. Om Daniël achterna te gaan. Ik weet niet eens waar hij nu is en het doet me ook vrij weinig. Nou ja, het hoort me vrij weinig te doen. Ik was best nieuwsgierig waarom hij weg was gelopen, maar aan de andere kant begrijp ik dat hij er niet over wilt praten. Eigenlijk mist hij nog niet zo gek veel in deze les. Ik zucht diep en ga zo liggen dat ik drie stoeltjes in beslag neem. Ik gaap en sluit mijn ogen. 'En dan ga ik nu 21 minuten slapen,' mompel ik en gaap weer. 7 uur opstaan... Dat viel me vanochtend heel vroeg.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (Hoi,iemand voor Lars of didier? en wat heb ik gemist?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Coockies schreef:
    Logan Drew Silvas

    Ik knik lachend. 'Ja inspiratie genoeg. Maar ja. Ik versier hem deze week wel gewoon. Zijn de lessen al begonnen,' vraag ik hem en grijns even. Het was erg stil en ik vroeg me af, als de lessen al zijn begonnen, waarom hij niet in de les zit. En anders waarom hij al op school is. Ik kijk weer naar de andere de andere kluisjes. Wat zou Ik doen? Gitaar, piano en muziek noot? Ik zucht even. Ik zou het nog wel verzinnen.


    Brandon Torres
    'Ik denk het wel..' grinnik ik. 'Sorry, slechte gewoonte, altijd te laat komen.' gaf ik lachend toe. Ja, ik was gewoon niet zo goed met tijd, en ik sliep liever uit dan dat ik op tijd op school zat.
    'Volgens mij hebben we nu drama. Zullen we daar maar naartoe gaan dan?' vroeg ik zuchtend en ik keek hem even vragend aan.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Ja , doe maar Kayla. Ze is aan het praten met Caitlynn , maar ze weet niet hoe ze moet antwoorden :') ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Rosalie Lauren Angels

    Na een tijdje sta ik weer op. 'Even naar de wc,' deel ik Tori mee en loop met grote passen het lokaal uit. De wc... Juist ja, waar zijn die? Ik bijt op mijn lip en loop maar richting de hal. Weet ik veel waar ik heen moet... Opgelucht zucht ik als ik het bordje aangegeven zie. Ik storm de wc in. Ik kijk even in de spiegel en fatsoeneer mijn haar weer een beetje. Dan loop ik de wc weer uit en kijk naar 2 jongens die staan te praten. Ik zucht en rek me uit. Dan maar even frisse lucht halen. Ik loop naar buiten en haal diep adem. Ik glimlach even en ga op het trappetje zitten. Ik ga met een hand door mijn haar en kijk naar de lucht. Daarna laat ik mijn blik over de parkeerplaats gaan. De auto van Daniël valt me gelijk op. Is hij terug op school?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Logan Drew Silvas

    Ik lach. 'Ach ik ben ook weer is te laat,' grijns ik en ga recht op staan. Mijn kluisje kwam later wel. 'Mmm... Drama dus. Ja is goed,' zeg ik. Drama was niet het leukste van deze school, vond ik. Ik zong liever, maar ja. Deze school is gewoon beter dan een normale. Veel beter dan Wiskunde en alles. Al was ik niet eens zo heel slecht in wiskunde. Zingen, acteren, piano spelen en gitaar spelen is gewoon leuker. Dat is gewoon zo. Ik kijk naar Brandon. 'Welke kant op,' vraag ik lachend en grijns even.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Curlies schreef:
    [Ja , doe maar Kayla. Ze is aan het praten met Caitlynn , maar ze weet niet hoe ze moet antwoorden :') ]



    (Waar zijn/zitten/staan ze?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Brandon Torres
    Ik dacht even na over de vraag die hij stelde. Die vakantie had echt mijn hersenen aangetast. Misschien kwam dat wel door de ladingen champagne die ik naar binnen had gewerkt samen met mijn inmiddels ex-vriendin.. Hier mocht je pas vanaf je 21ste drinken, maar in Ibiza kon ik drank krijgen wanneer ik maar wilde.
    Ik wees even verdwaasd naar rechts maar bedacht toen dat we toch links moesten.
    'Linksaf.' corrigeerde ik mezelf en ik liep aan naar het lokaal. Toen we voor het lokaal stonden klopte ik aan en liep glimlachend de klas in.
    'Sorry meneer! Maar u bent van mij vast niet anders gewend.' zei ik grinnikend toen ik ging zitten. De leraren deden niet eens meer moeilijk als ik te laat kwam, ze kende me niet anders dan dat en ze wisten dat ik dat toch niet ging veranderen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Logan Drew Silvas

    Ik kijk lachend naar Brandon en loop hem dan achterna. In het lokaal plof ik op een stoel neer. Ik kijk even naar de leraar. Hij was anders dan normale docenten. 'Waarom een kokosnoot,' vraag ik me hardop af en kijk de man vreemd aan. Hij was zo ie zo vreemd, maar eigenlijk laat me dat wel lachen. Ik zit dan ook grinnikend naar die man te kijken. Daarna laat ik mijn blik door het lokaal gaan. Ze waren allemaal in tweetallen bezig, maar wat waren ze aan het doen?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    BlueHope schreef:
    (...)


    (Waar zijn/zitten/staan ze?)


    [Ergens bij de ingang]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Daniël
    Aangezien ik de moet niet had om naar binnen te gaan bleef ik buiten zitten en pakte mijn telefoon om een van mijn vrienden uit Italië te sms'en, ik had in iedergeval engels geleerd aangezien mijn moeder van oorsprong Amerikaans was maar Italiaans was meer mijn eerste taal.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Zal ik Rosalie naar Daniël laten gaan? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {Sure}


    Don't be like the rest of them, darling

    Rosalie Lauren Angels

    Ik stond op, klaar om weer naar binnen te gaan. Ik kijk nog even over de parkeerplaats in de hoop Daniël te zien. Net als ik echt naar binnen wil lopen, zie ik hem zitten op een stoepje met zijn mobiel. Ik loop langzaam naar hem toe. Zal ik hem laten schrikken of gewoon naast hem gaan zitten? Ik besluit het tweede en ga naast hem op het stoepje zitten. Ik zwijg even en kijk hem vanuit mijn ooghoek aan. 'Was het leuk waar je ook was,' vraag ik hem en kijk hem nu recht aan. Ik glimlach niet. Ik vraag het hem gewoon met een neutraal gezicht. Ik loop toch ook niet zomaar weg? Eigenlijk wel, maar dat hoeft hij niet te weten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Didier Declan Greystone
    Zuchtend liep ik het klas lokaal weer uit. Ik was nnu al verveeld, dat begon goed vandaag. Ik ging op de trap zitten en begon te lezen. Het boek was vrij interessant. Het ging eigenlijk helemaal nerens over. Ik was ongeveer op de helft en had nog geen duidelijke verhaallijn ontdekt. Na een tijdje had ik ook genoeg van het boek, dus lag ik het weer weg. Zuchtend stond ik eer op om naar buiten te lopen. Waar ik bijna tegen een meisje aanloop. "Sorry." Zei ik.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    We've lived in the shadows for far too long.