• Welkom op Hollywood Arts High School,
    de school voor jongeren met een talent voor kunst.
    Als je kan zingen, een muziekinstrument bespeelt en/of kan acteren ben je hier meer dan welkom.
    Een school met verschillende unieke leerlingen, gekke leraren en tienerproblemen.


    Jongens:
    Damon Salvatore - WillNotLearn
    Daniël Scagotti - WillNotLearn
    Robbie Shapiro - 5HELLEY
    Beck Oliver
    Logan Drew Silvas - Coockies
    Louis James Golddigger - LostMagic
    Didier Declan Greystone - BlueHope
    Robert Alexander Loghwood "Moose" - LostMagic
    André Harris - LittleMixer
    Brandon Torres - Depay
    Lars Connor Austen - BlueHope

    Meisjes: [Full]
    Tori Vega - Jaimyhoi
    Catarina "Cat" Hannah Valentine - WillNotLearn
    Jade West - Spraggan
    Madison Jules Moore - LostMagic
    Laureen Rags - jaimyhoi
    Trina Vega - DreamWishes
    Carmella Adriane Bordeaux
    Rosalie Lauren Angels - Coockies
    Mikayla Rowene Carté - Curlies
    Kennedy Molly Khan - 5HELLEY
    Cherine Rose Marchelle
    Caitlynn Louise Djinn - RememberYoux

    Leraren:
    M.:
    Erwin Sikowitz - 5HELLEY
    V.:
    Mable Night - BlueHope

    Regels:
    - OCC tussen haakjes () [] {}
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Topics worden door mij aangemaakt (of door degene die ik ervoor toestemming geef)


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 6:52 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Tori Vega
    Hij wil het niet vertellen. Ik kijk hem aan en vraag me af waarom hij het niet zou willen vertellen. Dan zegt hij dat ik misschien anders beter zelf terug kan gaan. Ik zucht een keertje onhoorbaar. 'Oke, je wilt het dus niet vertellen..' Zeg ik dan. 'Dan moet ik misschien inderdaad terug gaan.. Met jou. Kom op. Het is gewoon een les.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rosalie Lauren Angels

    Ik kijk verward om. Wat moest ik doen?! Ik kijk naar de deur opening en bijt op mijn lip. Dan kijk ik weer naar de rare docent. In een tweestrijd zit ik op mijn stoel. Dan sta ik op en loop het lokaal uit. 'daniel,' vraag ik zacht en kijk om me heen. Wie was het andere meisje met wie hij wegging? We hadden het gezellig toch?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [HA ROSALIE HA! :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël
    'Of je gaat gewoon zelf terug' Andwoorde ik terug en liep vervolgens door naar buiten, nadenkent over waar ik heen zou gaan en ergens of het meisje deze keer wel zou luisteren of gewoon weer achter me aan zou komen.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Jaimzz gun me ook een keer iets:(]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cat
    '1 van mijn appels is groen terwijl de andere rood zijn.' Andwoorde Cat na een paar minuten nog op Sikowitz, meestal reageerde ze laat op dingen maar had ze dit zelf niet door en speelde wat met haar haar.


    Don't be like the rest of them, darling

    Rosalie Lauren Angels

    Ik loop de hoek om en zie het meisje. 'waar is daniel,' vraag ik haar en kijk om me heen. Ik bijt op mijn lip en kijk haar aan. Ik schrik op van een klap en zie de buitendeur dichtvallen. 'daniel,' schreeuw ik en ren achter hem aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Hoe bedoel je... ): ach oke. Wat jij wilt]

    Tori Vega
    Ik zucht dan een keer. 'Oke, wat jij wilt. Maar misschien doe je er goed aan om er niet voor weg te lopen. Wat het dan ook is.' En ik kijk nog een laatste keer naar hem maar loop dan weer terug naar het lokaal. Ik probeer alleen maar te helpen. Er komt een meisje naar me toegelopen. En ik trek een wenkbrauw op. Wauw. Voelt die iets voor hem ofzo. Maar voor ik kan antwoorden rent ze ineens weg. Doei..

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 15:49 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    |Jup, ren maar in en uit Sikowitz' les. Vind-ie totaal niet erg hoor. |
    Sikowitz.
    "Dankje Cat." zei Sikowitz. "En nu, hup hup. Groepjes!" Sikowitz stond op, liep naar voren en negeerde het feit dat al 3 leerlingen zijn klas uitgerend zijn. Ah, wat zou hem het boeien. Dat zijn er al drie om geen zorgen meer om te maken.


    kindness is never a burden.

    Daniël
    Ik hoor mijn naam maar draai me niet om, inplaats daarvan loop ik naar mijn auto en gooi mijn tas daarin, ik had geen zin in mensen om me heen nu.


    Don't be like the rest of them, darling

    Rosalie lauren Angels

    Ik ren verbaasd achter hem aan en bijt op mijn lip. 'daniel,' roep ik nog een keer. Ik ren achter hem aan naar zijn auto. Ik kijk hem aan en houd hem tegen. 'Wat is er? Waaro loop je ineens weg?' ik kijk hem aan. 'Je hoeft het me niet te vertellen, maar je zit een jaar op deze school. Je kan niet zomaar weggaan. Hoe moeilijk het ook is. Je moet het accepteren.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Daniël
    Aangezien ze me tegen houd kan ik niet weg, 'Geen zin in school' Andwoord ik simpelweg, en het was de waarheid.. Deels, ik kon nu ook moeilijk terug gaan.. Waarom zou ik ook?


    Don't be like the rest of them, darling

    Rosalie lauren Angels

    Ik kijk hem aan en zucht diep. Volgens mij kon ik hem niet tegen houden. 'prima. Veel plezier thuis,' ze ik en loop terug. Ik bijt oo mijn lip en kijk voor me uit. Met grote passen loop ik het gebouw in. Ik zucht en kijk om naar Daniel. Wat was er toch met hem? Ik verminder mijn snelheid en loop naar het lokaal van drama.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Daniël
    Ik zuchte en stapte vervolgens mijn auto in zakte onderuit om vervolgens na te denken waar ik heen kon, thuis? Dat bracht alleen maar problemen op. Ik reed na een tijdje de parkeerplaats af richting het strand.


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Laureen Rags
    Ik zie hem rondkijken en ik strijk een lok achter mijn oor. 'Ja, dat is waar,' zeg ik dan. 'Waarom ben je eigenlijk naar deze school gekomen?' Vraag ik hem dan. Ik kijk naar hem met mijn bruine met goud gespikkelde ogen en kijk even naar de rest van zijn uiterlijk ook. Het lijkt net alsof hij uit een of ander motorblad is komen wandelen.


    Damon
    Ik haalde mijn schouders op bij haar vraag, 'Volgensmij zijn we te laat voor de les' Zei ik vervolgens, niet dat het me veel kon schelen. Maar eerder als een soort mededeling.


    Don't be like the rest of them, darling