• Welkom op Hollywood Arts High School,
    de school voor jongeren met een talent voor kunst.
    Als je kan zingen, een muziekinstrument bespeelt en/of kan acteren ben je hier meer dan welkom.
    Een school met verschillende unieke leerlingen, gekke leraren en tienerproblemen.

Jongens:
    Damon Salvatore - WillNotLearn
    Daniël Scagotti - WillNotLearn
    Robbie Shapiro - 5HELLEY
    Beck Oliver
    Logan Drew Silvas - Coockies
    Louis James Golddigger - LostMagic
    Didier Declan Greystone - BlueHope
    Robert Alexander Loghwood "Moose" - LostMagic
    André Harris - LittleMixer
    Brandon Torres - Depay
    Lars Connor Austen - BlueHope

Meisjes: [Full]
    Tori Vega - Jaimyhoi
    Catarina "Cat" Hannah Valentine - WillNotLearn
    Jade West - Spraggan
    Madison Jules Moore - LostMagic
    Laureen Rags - jaimyhoi
    Trina Vega - DreamWishes
    Carmella Adriane Bordeaux
    Rosalie Lauren Angels - Coockies
    Mikayla Rowene Carté - Curlies
    Kennedy Molly Khan - 5HELLEY
    Cherine Rose Marchelle
    Caitlynn Louise Djinn - RememberYoux

Leraren:
    M.:
    Erwin Sikowitz - 5HELLEY
    V.:
    Mable Night - BlueHope

Regels:
    - OCC tussen haakjes () [] {}
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Topics worden door mij aangemaakt (of door degene die ik ervoor toestemming geef)

Rollentopic

[ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 6:52 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Coockies schreef:
    Rosalie Lauren Angels

Ik kijk hem aan en grijns. 'Niet vaak, betekent dat je kan zingen,' grijns ik. ik pak zijn hand en trek hem een lokaal in. De deur stond open, dus vandaar dat ik wist dat er instrumenten en alles stond. Ik neem plaats achter de piano en grinnik naar hem. 'Je kon ook piano toch?' Ik lach en trek hem naast me op het piano krukje. Ik kijk hem even aan en zet mijn vingers op de toetsen. Hij zei niet echt veel, dus dan maar muziek. Dat werkt altijd wel, toch? Ik bijt op de binnen kant van mijn wang en sla een paar akkoorden aan. In de hoop dat Daniël ook iets gaat doen. 'Welk lied?'

Daniël
    Voordat ik ook maar iets kon doen werd ik een lokaal in getrokken en zat ik naast haar achter een piano, toen ze vroeg welk lied dacht ik even na maar plaatste mijn handen vervolgens ook op de piano om vervolgens te beginnen met spelen en het eerste deel te zingen om te kijken of ze het liedje ook kende.

[ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 14:43 ]

Don't be like the rest of them, darling

|Sikowitz heeft geen rare liefde voor vloeibare zeep. Dat is Lane, de rector. ^-^ Hij is gewoon geobsedeerd door kokosnoten. :Y) |

kindness is never a burden.

5HELLEY schreef:
    |Sikowitz heeft geen rare liefde voor vloeibare zeep. Dat is Lane, de rector. ^-^ Hij is gewoon geobsedeerd door kokosnoten. :Y) |

[ oeps, dan verander ik dat even. Ik dacht gewoon dat Sikowitz dat ook had door die aflevering waar ze bij hem thuis zijn.]

Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

Spraggan schreef:
    (...)
    [ oeps, dan verander ik dat even. Ik dacht gewoon dat Sikowitz dat ook had door die aflevering waar ze bij hem thuis zijn.]

|Ah ja dat. Oké, dan geef ik je wel gelijk. Je hoeft het niet aan te passen hoor. ^-^ |

Kennedy Molly Khan
    Kennedy stond vermoeid op en keek naar haar wekker. Shit! Ze was te laat voor school. En dat op de eerste dag van het nieuwe jaar. Snel douchte ze zich en trok wat randomkleren aan. Ze kamde haar haar en deed het in een strakke paardenstaart. Kennedy propte een boterham in haar mond, nam haar rugzak en viooltas en sprong in haar auto. Even later kwam Kennedy aan op school, te laat, maar de lessen waren nog niet lang begonnen. Ze snelde het lokaal van Sikowitz in en ging op een stoel zitten.

Rosalie Lauren Angels

Ik kijk naar hem terwijl hij speelt en zingt. Een glimlach komt op mijn lippen. Hij kon zingen. Ik grinnik en zet mijn handen ook weer op de piano. 'Ik ken dat lied,' deel ik hem mee en speel met hem mee om vervolgens ook te zingen. Ik luisterde het liedje vaak. Vanuit mijn ooghoek kijk ik even naar Daniël, maar zing dan verder en let op mijn pianospel. Mijn vingers vliegen over de piano. Ik hield van pianospelen. Ik deed het vaker dan gitaar. Ik glimlach. Dit deed ik graag en dit wilde ik altijd blijven doen. Piano spelen en zingen. Twee dingen die niet van me af genomen konden worden. Ook niet door die klote stiefvader van me. Een bang gevoel ging weer even door me heen. Hij had me al gedwongen mijn piano achter te laten, maar gelukkig had ik mijn gitaar nog. Hij kon niet over mij bepalen. Als deze school leuk is, dan weet ik zeker dat ik hier rond blijf hangen tot het avond eten en in de avond weer de straat op ga. Thuis.... Tja, daar was mijn nachtmerrie. Ik sluit mijn ogen en stop met zingen. Waarom denk ik er aan? Ik haal diep adem en laat mijn vingers van de piano toetsen afglijden.

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Daniël
    'Ga je mee naar de les?' Vroeg ik haar, ookal kon het me niets schelen als ik te laat kwam maar ook het spelen bracht herinneringen op, en dit was ook presies de reden waarom ik naar een gewone school had gewilt maar mijn pleegouders me hier heen hadden willen sturen.

[Wat heb ik gemist? :3 btw Ibiza is great :)]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

jaimyhoi schreef:
    [Wat heb ik gemist? :3 btw Ibiza is great :)]

{Daniël, zingend. :3

Je wilt gewoon iedereen jarloers maken ._.}

WillNotLearn schreef:
    (...)

{Daniël, zingend. :3

Je wilt gewoon iedereen jarloers maken ._.}

[GOD WHY DID I MISS THAT ):]

_[En hoe kan ik inspringen?]

|Drama les is begonnen. ^-^
    Jaimes, ik wil met je mee. ): |

Rosalie Lauren Angels

Ik kijk hem aan en knik even. Vlug sta ik op, pak mijn tas en hijs die weer over mijn schouder. Ik kijk naar de grond en probeer me te herpakken. Als Daniël zijn vingers van de toetsen afzijn sla ik de piano met een klap dicht en loop vlug het lokaal uit. Ik sluit mijn ogen en haal diep adem. Dan kijk ik de gang door en denk na. Waar is dat lokaal? Ik wacht op Daniël en loop dan richting het lokaal. Aangezien er nummers bij de lokalen waren, wist ik of ik de goede kant op ging. Ik stop voor het goede lokaal en doe de deur open. Aarzelend open ik de deur. Een man staat voor de klas. Hij ziet er nogal.... Vreemd uit.
    'Sorry dat we te laat zijn,' breng ik uit en ga vlug op een stoel zitten die vrij is. Ik kijk naar de medeleerlignen en bijt op mijn lip.

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

jaimyhoi schreef:
    (...)

[GOD WHY DID I MISS THAT ):]

{Maybe he will sing for you -wbw- Just have to win his trust}

[Iedereen die wil komen. KOM ;D

Er is hier ruimte zat en dan gaan we met z'n alle in het zwembad! ;D]