• Welkom op Hollywood Arts High School,
    de school voor jongeren met een talent voor kunst.
    Als je kan zingen, een muziekinstrument bespeelt en/of kan acteren ben je hier meer dan welkom.
    Een school met verschillende unieke leerlingen, gekke leraren en tienerproblemen.

Jongens:
    Damon Salvatore - WillNotLearn
    Daniël Scagotti - WillNotLearn
    Robbie Shapiro - 5HELLEY
    Beck Oliver
    Logan Drew Silvas - Coockies
    Louis James Golddigger - LostMagic
    Didier Declan Greystone - BlueHope
    Robert Alexander Loghwood "Moose" - LostMagic
    André Harris - LittleMixer
    Brandon Torres - Depay
    Lars Connor Austen - BlueHope

Meisjes: [Full]
    Tori Vega - Jaimyhoi
    Catarina "Cat" Hannah Valentine - WillNotLearn
    Jade West - Spraggan
    Madison Jules Moore - LostMagic
    Laureen Rags - jaimyhoi
    Trina Vega - DreamWishes
    Carmella Adriane Bordeaux
    Rosalie Lauren Angels - Coockies
    Mikayla Rowene Carté - Curlies
    Kennedy Molly Khan - 5HELLEY
    Cherine Rose Marchelle
    Caitlynn Louise Djinn - RememberYoux

Leraren:
    M.:
    Erwin Sikowitz - 5HELLEY
    V.:
    Mable Night - BlueHope

Regels:
    - OCC tussen haakjes () [] {}
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Topics worden door mij aangemaakt (of door degene die ik ervoor toestemming geef)

Rollentopic

[ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 6:52 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Coockies schreef:
    Rosalie Lauren Angels

Ik kijk hem aan. 'o,' breng ik uit. Ik kijk om me heen en rommel dan in mijn tas en pak mijn rooster. Ook daar word ik niet wijzer van. Ik zucht even diep en kijk vanonder mijn wimpers naar de jongen. 'Dan moeten we maar gaan zoeken,' mompel ik en kijk hem nu weer gewoon aan. Ik weet mijn kluisnummer, maar meer weet ik niet. Ik bijt op mijn lip en kijk hem enkele seconde aan. Hij is dus ook nieuw. Gezellig. Ik glimlach even. 'heb je zin in dit jaar?'

Daniël
    'Hmm.. Niet echt' andwoorde ik schouderophalend voordat ik daar overna kon denken, aangezien zo'n andwoord vragen ging opleveren waarop ik liever niet andwoorde.

Don't be like the rest of them, darling

Laureen Rags
    Zijn glimlach is killing. 'Je hebt een mooie glimlach,' floep ik er dan uit. En ik merk wat ik gezegd heb maar lach er gewoon overheen met een ietwat sexy glimlach. 'En heb jij ook het eerste drama?' En ik kijk hem recht aan met mijn bruine ogen waar gouden spikkeltjes in zitten. 'En anders, dan moet je vertellen in welk lokaal je hebt.'

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Moose
    'Geen zin.' grinnik ik en kijk naar Madison. Ze glimlacht naar Didier. 'Madison, maar ze noemen me ook Maddie.' zegt ze 'En het gaat wel, alleen is het veel te vroeg en was meneer hier zo irritant om mijn vader een omweg te laten maken en we nog langer in de auto zaten.' Ik lach. Ik weet hoe hard ze een hekel aan hem heeft.

jaimyhoi schreef:
    Laureen Rags
    Zijn glimlach is killing. 'Je hebt een mooie glimlach,' floep ik er dan uit. En ik merk wat ik gezegd heb maar lach er gewoon overheen met een ietwat sexy glimlach. 'En heb jij ook het eerste drama?' En ik kijk hem recht aan met mijn bruine ogen waar gouden spikkeltjes in zitten. 'En anders, dan moet je vertellen in welk lokaal je hebt.'

Damon
    Ik grijns om haar eerste opmerking en ze vraagt vervolgens of ik het eerste uur ook Drama heb, 'Ik heb toevallig het eerste uur Drama' Andwoord ik vervolgens.

Didier Declan Greystone
    ik laat mijn hoofd zakken als Moose zegt dat hij geen zin heeft. "Lui mens." Zeg ik en kijk weer naar het meisje wat verteld dat ze Maddie heet, of eigenlijk Madison. "Hoewel ik Madison een hele mooie naam vind, hou ik het op Maddie." Zeg ik spijtig en laat me weer onderuit zakken. "Ik zieniet echt hoe in een auto zitten erg is, maar dat zal vast aan mij liggen." Ik haal mijn schouders op.

We've lived in the shadows for far too long.

Laureen Rags
    Ik glimlach dan, 'Oke, dan heb je met mij les, Damon,' zeg ik. En ik begin richting de school te lopen. 'Je zal het wel leuk op deze school vinden, het is een geweldige school. Leuke mensen,' zoals hij, 'gekke leraren.'

Rosalie Lauren Angels

Ik kijk hem verbaasd aan. 'Waarom niet,' vraag ik iet wat verbaasd en kijk even naar de school. 'ik bedoel,' zeg ik snel. 'je zal er vast je redenen voor hebben, maar de school is wel leuk geloof ik.' ik kijk hem aan. 'je houdt toch van zingen, acteren,dansen of instrument bespelen neem ik aan. Daarom zit je hier toch?' ik kijk hem twijfelend aan. 'je hoeft niet op mijn vragen te beantwoorden,' zeg ik zacht. Enkel omdat ik ook niet alle vragen wil beantwoorden.

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Madison Moore
    Ik lach eventjes. 'Ik heb ook niets tegen de auto. Zeg maar dat ik en mijn vader geen geweldige band hebben.' zeg ik en Moose besluit zich erin te mengen. 'Ze gaat hem gewoon kortweg daarom is het zo grappig.' grijnst hij en ik rol met mijn ogen. 'Dat vind jij grappig, ik niet.'

Damon
    'Hmm.. Leuk genoeg om niet de aandrang te hebben om te willen spijbelen betwijfel ik' Zeg ik met een grijns, en kijk wat beter naar de school.

Daniël
    'Ik ben van Italië hierheen verhuist om een paar redenen, gewoon heimwee naar mijn oude school' Andwoorde ik, zonder echt andere redenen te geven zoals het overleden van mijn moeder en vriendin en het nu wonen bij een pleeggezin.

Didier Declan Greystone
    "Dus Moose is weer eens gemeen bezig geweest?" Ik kijk hem aan alsof ik wil zeggen: 'Moose toch'. Ik rek me even uit en bedenk me dat ik eigenlijk wel uitgepraat ben. Ik had eigenlijk nooit zoveel te zeggen. "Oke, een van jullie nog wat te vertellen?"

We've lived in the shadows for far too long.

Rosalie Lauren Angels

Ik kijk hem aan. 'Italië?' ik grijns. Ja ik vond Italië een geweldig land. Net als mijn vader. 'ik houd van Italië,' zeg ik grijnzend en kijk hem aan. 'hoe heet je eigenlijk,' vraag ik met een lachje. We waren nu wel vrolijk aan het kletsen maar zijn naam wist ik nog niet. 'Rosalie,' stel ik mezelf voor. Ik steek mijn hand uit en kijk hem aan.

Daniël
    'Ben je er al eens geweest?' Vraag ik haar vervolgens, 'Ik ben Daniël' Stel ik me voor en neem haar hand aan om die vervolgens te schudden. Ik was benieuwt waarom zij naar deze school was gegaan.

[Ik moet gaaaaan, sorry, baaayyy]

Rosalie Lauren Angels

'ja ik ben er geweest. Drie keer. Een keer Rome met mijn oude school, het noorden Toscane om precies te zijn met mijn vader en nog een keer naar Venetie met mijn vader en moeder.' ik glimlach even en knik. Daniel dus. Ik laat zijn hand weer los en glimlach even. 'Ben ik in iedergeval niet meer alleen,' glimlach ik en kijk naar de ingang van de school. 'zullen we naar binnen?'

[eten]

{:c}