• Welkom op Hollywood Arts High School,
    de school voor jongeren met een talent voor kunst.
    Als je kan zingen, een muziekinstrument bespeelt en/of kan acteren ben je hier meer dan welkom.
    Een school met verschillende unieke leerlingen, gekke leraren en tienerproblemen.


    Jongens:
    Damon Salvatore - WillNotLearn
    Daniël Scagotti - WillNotLearn
    Robbie Shapiro - 5HELLEY
    Beck Oliver
    Logan Drew Silvas - Coockies
    Louis James Golddigger - LostMagic
    Didier Declan Greystone - BlueHope
    Robert Alexander Loghwood "Moose" - LostMagic
    André Harris - LittleMixer
    Brandon Torres - Depay
    Lars Connor Austen - BlueHope

    Meisjes: [Full]
    Tori Vega - Jaimyhoi
    Catarina "Cat" Hannah Valentine - WillNotLearn
    Jade West - Spraggan
    Madison Jules Moore - LostMagic
    Laureen Rags - jaimyhoi
    Trina Vega - DreamWishes
    Carmella Adriane Bordeaux
    Rosalie Lauren Angels - Coockies
    Mikayla Rowene Carté - Curlies
    Kennedy Molly Khan - 5HELLEY
    Cherine Rose Marchelle
    Caitlynn Louise Djinn - RememberYoux

    Leraren:
    M.:
    Erwin Sikowitz - 5HELLEY
    V.:
    Mable Night - BlueHope

    Regels:
    - OCC tussen haakjes () [] {}
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Topics worden door mij aangemaakt (of door degene die ik ervoor toestemming geef)


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 6:52 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Maargoed.. Zolang ik nog online kan: Wie wil Daniël of Damon meeten?}


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [*kwartje valt nu pas*

    AAAYYYMMZZZZ <3


    :3

    Kennen ze elkaar al?]


    [Jaimssssssss :3,
    is goed =), maak er maak wat van hihi]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [LAUREEN VOOR DAMON.


    Dat is hilarisch want dat zijn Elena en Damon XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Tori Vega
    Ik loop door de school naar mijn kluisje waar 'make it shine' op staat. Ik ben er nog steeds trots op. Ik leg er wat spullen in en draai me dan om. Ik zie Brandon lopen en glimlach dan. 'Hee Brandon!' Zeg ik dan vrolijk. En ik loop in zijn richting. Altijd leuk om mensen na een tijd weer te zien.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Okay.. Ik laat Damon wel op school komen}

    Damon
    Zonder iets tegen mijn ouders te zeggen -en mijn vader gewoon negerend zoals altijd- stap ik in mijn auto en rij naar de school, volgens mijn vader kon je niets met zo'n school berijken maar we konden sowieso al niet goed opschieten. Ik had mijn zwarte jasje aan zoals altijd -niets kon me er van weerhouden het niet te doen- en stapte nadat ik mijn auto had geparkeert uit.


    Don't be like the rest of them, darling

    Didier Declan Greystone
    Na drie keer bijna aangereden te zijn en twee keer een stoplicht genegeerd te hebben kwam ik bij school aan. Ik was niet voorzichtig en vond het dan ook niet raar dat ik drie keer bijna aangereden werd. Toen ik bij shool aankwam zag ik Moose al staan. "Moose!" Riep ik vrolijk en stopte mijn skateboard om hem op te pakken en vervolgens verder te lopen. "Hoe gaat het?" Vroeg ik en hief mijn hand op.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Rosalie kan Daniel meeten. Ik laat haar op school komen]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Brandon Torres
    'Hee Brandon!" hoor ik ineens iemand vrolijk roepen en ik herkende de stem van Tori. Ik draaide me om en glimlachte even naar haar.
    'Tori Vega.' zeg ik als ik haar grijnzend omhels. 'Dat is lang geleden! Ik heb je gemist.' zeg ik als ik haar weer los laat en nonchalant tegen mijn kluisje aanleun.
    Ik kende Tori nog vaag van vroeger, en ik was haar laatst nog een keer tegen gekomen, maar het was echt al een tijd geleden dat we gepraat hadden.
    'Hoe is het nu met je?' vraag ik glimlachend.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Moose
    Ik lach en sla mijn hand tegen de zijne. Oke een highfive dus... normaal doe ik iets anders maar goed. 'Geweldige zomer achter de rug, dus valt wel mee.' grinnik ik terug denkend aan het dansen. 'En jij? Iets leuks gedaan? Leuke meiden gezien?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Laureen Rags
    Ik ben met mijn Audi naar school gereden na een hectische maandagochtend bij ons thuis. Ik had me verslapen, snel ontbeten, me klaargemaakt en in mijn auto gesprongen. Maar nu ik op de klok in mijn auto kijk zie ik dat ik ruim op tijd ben. Ik parkeer mijn auto naast een jongen met een zwart jasje. Ik herken hem niet, geen idee of hij al bij ons op school zat of niet. Ik stap uit en sla het portier achter me dicht. Met mijn rugzak over mijn rechterschouder kijk ik even naar de jongen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [mijn topics]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Tori Vega
    Brandon omhelst me en ik glimlach. Als hij me los laat kijk ik hem aan en hij leunt nonchalant tegen zijn kluisje. 'Inderdaad een tijd geleden,' zeg ik dan, nog steeds glimlachend. Ik heb zin in het nieuwe schooljaar. 'En ik heb jou ook gemist hoor.' Ik kijk even naar hem, hij is amper verandert. Ikzelf geloof ik ook niet zo heel erg, ach ja, geen idee. Hij vraagt hoe het nu met me is. 'Met mij gaat het goed, maar hoe zit het met jou?' Vraag ik hem en blijf hem aankijken terwijl ik een hand door mijn haar haal.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damon Salvatore
    Ik pak mijn tas uit de auto na zelf uitgestapt te zijn en sla vervolgens de auotoportier dicht vervolgens merk ik het meisje op dat haar auto naast die van mij heeft gepakeert en glimlach kort.

    Daniël
    Ik rij met mijn auto de parkeerplaats op, de auto was waarschijnlijk het enigste ding dat ik mee nam -behalve een aantal kleren- vanuit Italië, ik weet nog dat ik mijn vader en moeder jaren lang had gesmeekt hem te kopen vooral aangezien ik verlieft was geworden op de kleur. Ik stapte uit om vervolgens naar de school te kijken en zucht, ik was veel liever in Italië gebleven.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 19:21 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Brandon Torres
    'Met mij gaat ook alles goed hoor.' zei ik glimlachend. Nog een leugen erbij. Het ging helemaal niet goed, mijn vriendin had het een week geleden uitgemaakt, en ik was er nog steeds kapot van. Dat ik erover loog, daar koos ik zelf voor, ik vond niet dat iedereen hoefde te weten wat er aan de hand was en dat ik er kapot van was. Gelukkig kon ik dat soort dingen goed voor mezelf houden, en mijn emoties verbergen.
    'Ik heb ook zin in het nieuwe schooljaar! Weet je al bij wie je allemaal in de klas zit?' vraag ik dan maar.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Didier Declan Greystone
    Ik wist dat een highfive niet echt zijn ding was, maar voor mij werkte het altijd nog het best. "De vakantie was geweldig. Ik, Lars en Matthew gingen samen twee weken naar Spanje en daarna nog een week naar frankrijk. Kon niet beter. Alleen ik was mijn telefoon vergeten in Spanje, dus heb ik een nieuwe gekregen." Zeg ik lachend enhou mijn nieuwe mobiel omhoog. Ik vond het jammer want ik hield van mijn nieuwe telefoon, maar een nieuwe was altijd goed. "En meiden genoeg, meiden te veel." Zeg ik verbaasd over mijn eigen woorden. "Dus ik voel me ook heel erg geweldig." Ik loop een stukje richting de schooldeuren en zucht. "Maar ik heb jullie wel gemist."

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 19:25 ]


    We've lived in the shadows for far too long.