• Welkom op Hollywood Arts High School,
    de school voor jongeren met een talent voor kunst.
    Als je kan zingen, een muziekinstrument bespeelt en/of kan acteren ben je hier meer dan welkom.
    Een school met verschillende unieke leerlingen, gekke leraren en tienerproblemen.


    Jongens:
    Damon Salvatore - WillNotLearn
    Daniël Scagotti - WillNotLearn
    Robbie Shapiro - 5HELLEY
    Beck Oliver
    Logan Drew Silvas - Coockies
    Louis James Golddigger - LostMagic
    Didier Declan Greystone - BlueHope
    Robert Alexander Loghwood "Moose" - LostMagic
    André Harris - LittleMixer
    Brandon Torres - Depay
    Lars Connor Austen - BlueHope

    Meisjes: [Full]
    Tori Vega - Jaimyhoi
    Catarina "Cat" Hannah Valentine - WillNotLearn
    Jade West - Spraggan
    Madison Jules Moore - LostMagic
    Laureen Rags - jaimyhoi
    Trina Vega - DreamWishes
    Carmella Adriane Bordeaux
    Rosalie Lauren Angels - Coockies
    Mikayla Rowene Carté - Curlies
    Kennedy Molly Khan - 5HELLEY
    Cherine Rose Marchelle
    Caitlynn Louise Djinn - RememberYoux

    Leraren:
    M.:
    Erwin Sikowitz - 5HELLEY
    V.:
    Mable Night - BlueHope

    Regels:
    - OCC tussen haakjes () [] {}
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Topics worden door mij aangemaakt (of door degene die ik ervoor toestemming geef)


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 6:52 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Brandon Torres
    'Mam ik ben weg!' roep ik als ik mijn rugzak over mijn schouder gooi en de deur achter me sluit. Vandaag was de eerste schooldag en toegegeven, ik was best wel nerveus. De school was niet ver weg van mijn huis, dus gelukkig kon ik lopend, en als het regende had ik altijd nog mijn spikslinter nieuwe auto waar ik super trots op was. Glimlachend liep ik richting de school en de zon scheen in mijn ogen. Mijn kleding bestond uit een simpele jeans met een geblokte blouse en een wit t-shirt. Aan mijn voeten sierde mijn nieuwe zwarte sneakers.
    De school kwam in zicht en nerveus en nieuwsgierig liep ik door de klapdeuren heen naar binnen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Tori Vega
    Ik kom aan bij school en bekijk die dan even. Hollywood Arts. Er verschijnt een glimlach op mijn gezicht en ik loop dan de school binnen. Ik ben nog redelijk vroeg, hier en daar lopen er wat mensen en je ziet dat, naarmate het later wordt, er meer en meer mensen komen. Ik vind dit echt een geweldige school. Hiervoor zat ik op een gewone school en wist ik wel dat ik dit een leuke school vond, maar niet echt zo'n geweldige school. Maar sinds ik er zelf op zit.. Geweldig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Logan Drew Silvas

    Ik zucht diep en ram de wekker uit. Ik sluit mijn ogen maar spring dan toch uit bed. Ik glimlach even en kleed me snel aan. Opgewekt loop ik naar beneden. Mijn moeder slaapt nog, maar mijn vader is zelf al klaar om naar school te gaan. Ik kijk even naar mijn vader en loop dan naar de koelkast.
    'Heb je zin in de eerste schooldag,' vraagt mijn vader. Ik kijk op en mompel een ja. Dan maak ik mijn eten verder klaar. Met een klap gooi ik de koelkast dicht en ga met mijn eten aan tafel zitten. Ik ga met mijn hand door mijn haar en eet rustig mijn eten op. Ik kijk op de klok en zie dat ik al aan de late kant ben. Vlug ren ik naar boven, poets mijn tanden, pak mijn tas en trek mijn jas aan. 'doei,' schreeuw ik en loop naar mijn auto om naar school te gaan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Iemand voor Madison, Moose of Louis?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik zou willen zeggen Tori! Maar ik moet zo gaan -.-]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Ik heb Didier voor je.. En mocht ik nou nog een gewone jongen of leraar dans aanmaken??)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [ja dat mocht je en wie wil je?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mikayla Rowene Carté
    Ik zucht als mijn wekker gaat. Met mijn ogen dicht gooi ik hem ergens de kamer in. Hij ringt niet meer. Dan herinner ik me dat het de eerste dag van school is. ''Shit'' Vrijwel onmiddellijk sta ik op en doe een makkelijk setje aan. Ik kijk tevreden in de spiegel en knik dan. Ik sleep mijn tas mee naar beneden en smeer snel een broodje chocopasta. Ik eet hem zo snel mogelijk op en zeg mijn ouders gedag. Ik stap in mijn Cabrio en geef gas. Als ik bij de school aankom bekijk ik het met een grote grijns. ''Hollywood Arts'', zeg ik glimlachend. Ik stap uit mijn auto en loop naar de ingang.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    LostMagic schreef:
    [ja dat mocht je en wie wil je?]


    (Imh, doe maar Moose)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Ik heb nog eventjes de tijd. Wie wil? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Brandon is beschikbaar]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    {Dammet.. Moet waarschijnlijk weg :c}


    Don't be like the rest of them, darling

    Depay schreef:
    [Brandon is beschikbaar]


    [*kwartje valt nu pas*

    AAAYYYMMZZZZ <3


    :3

    Kennen ze elkaar al?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Robert Alexander Loghwood "Moose"
    Ik glimlach nog even naar Madie en ga op een bank zitten. Ik zie een jongen met een skateboard aankomen en grijnst.
    'He Didier!' lach ik begroetend en sta op. 'Lang niet gezien man.' Ik hou mijn vuist in de lucht voor het opblaaseffect.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ik heb logan voor iemand]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne