• Welkom op Hollywood Arts High School,
    de school voor jongeren met een talent voor kunst.
    Als je kan zingen, een muziekinstrument bespeelt en/of kan acteren ben je hier meer dan welkom.
    Een school met verschillende unieke leerlingen, gekke leraren en tienerproblemen.


    Jongens:
    Damon Salvatore - WillNotLearn
    Daniël Scagotti - WillNotLearn
    Robbie Shapiro - 5HELLEY
    Beck Oliver
    Logan Drew Silvas - Coockies
    Louis James Golddigger - LostMagic
    Didier Declan Greystone - BlueHope
    Robert Alexander Loghwood "Moose" - LostMagic
    André Harris - LittleMixer
    Brandon Torres - Depay
    Lars Connor Austen - BlueHope

    Meisjes: [Full]
    Tori Vega - Jaimyhoi
    Catarina "Cat" Hannah Valentine - WillNotLearn
    Jade West - Spraggan
    Madison Jules Moore - LostMagic
    Laureen Rags - jaimyhoi
    Trina Vega - DreamWishes
    Carmella Adriane Bordeaux
    Rosalie Lauren Angels - Coockies
    Mikayla Rowene Carté - Curlies
    Kennedy Molly Khan - 5HELLEY
    Cherine Rose Marchelle
    Caitlynn Louise Djinn - RememberYoux

    Leraren:
    M.:
    Erwin Sikowitz - 5HELLEY
    V.:
    Mable Night - BlueHope

    Regels:
    - OCC tussen haakjes () [] {}
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Topics worden door mij aangemaakt (of door degene die ik ervoor toestemming geef)


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 6:52 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Damon
    'Ik hen thuis twee moters staan' zeg ik als ik de opdracht begrijp, het was waar ik had er twee.. De een heb ik jaren voor gespaart en de ander gekregen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Coockies schreef:
    Rosalie Lauren Angels

    Ik kijk naar die Sikowitz. Hij is echt vreemd. Dan kijk ik Tori aan. Waarom was zij Daniël eigenlijk achterna gegaan. Waarom dacht ik aan Daniël? Hij is zelf weggegaan... Ik kijk haar aan en knik instemmend. Dan begint ze en ik glimlach even. Die dagen heb ik wel eens, dan voel ik me altijd nogal dom. Ik schud met een grijns de gedachte van me af en kijk haar aan. 'Ik had vannacht een droom waar drie paarse koeien in voor kwamen,' grinnik ik en kijk Tori even aan. Ik heb het inderdaad een keer gedroomd.. Paarse koeien... Zie je het al voor je. O wacht... Het is gewoon een milka koe, van dat chocola. Ik grinnik even en kijk om me heen naar mijn klasgenoten.


    [Your turn Jaimzz:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Laureen Rags
    'Ik heb drie broers die veel te beschermend zijn. En motors zijn cool om te zien, ik word alleen altijd misselijk als ik er zelf op zit,' zeg ik dan en ik kijk naar hem. Het is zijn beurt weer en ik ben benieuwd. Zo kom je eigenlijk ook dingen over elkaar te weten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Tori Vega
    'Drie paarse koeien?' Vraag ik dan lachend. 'Ik moet zeggen, ik droom raar... Maar over paarse koeien dan weer niet.' Ik denk even na. Iets met een vier. 'Ik houd van vier kazen pizza,' zeg ik dan. Dat is een pizza met vier verschillende soorten kaas. Dat is echt lekker, maar mijn lievelings pizza is pizza salami.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rosalie Lauren Angels

    Ik lach. 'Ja, ik had waarschijnlijk teveel milka chocola op. Je weet wel met die paarse koe,' grinnik ik. Ik denk na. Een vijf.... 'Ik heb aan een hand vijf vingers,' grijns ik en kijk haar lachend aan. Tja... Het was het eerste wat me te binnen schoot. 'Éen pink, een ringvinger, een duim, een middelvinger en een wijsvinger. Voor als je het nog niet wist,' grinnik ik en kijk haar vrolijk aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Damon
    'Mijn gezin bestaat uit 4 personen, mijn ouders, mijn broertje en ik. Hoe kun je ooit misselijk worden op een moter?' vraag ik haar vervolgens

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 21:26 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Tori Vega
    'Hele lekkere chocolade,' zeg ik dan grinnikend. 'En weet je, eigenlijk is je duim geen vinger. Heeft iets met de biologie te maken geloof ik. Maar dat boeit niets. We houden het op vijf.' Ik denk even na. 'Ik ben in de zesde maand jarig, juni.'

    Laureen Rags
    'Laat ik het erop houden dat ik niemand heb die ik vertrouw om bij achterop te zitten op een motor,' zeg ik met een scheef lachje. 'Er zitten vijf dagen in een week, plus een weekend.' En ik kijk Damon nog steeds aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damon
    'Hmm.. Ik snap nog steeds niet hoe je misselijk kunt worden op een moter' mompel ik en denk vervolgens na.. Iets met een 6 'Er zitten 12 maanden in een jaar en de helft van 12 is 6'


    Don't be like the rest of them, darling

    Have to go.. Night Night


    Don't be like the rest of them, darling

    Rosalie Lauren Angels

    Ik kijk haar grinnikend aan en denk dan na. 'Biologie is nooit mijn sterkste vak geweest,' glimlach ik en kijk haar aan. Een 7... 'Ik moest vandaag om zeven uur opstaan,' zeg ik en kijk haar aan. 'Dat vind ik overigens veel te vroeg, maar ja,' grinnik ik en kijk Tori aan. Ik mocht haar wel, al hadden we niet veel meer uitgewisseld dan een paar zinnen met cijfers erin. Toch leek ze me wel aardig. Ik glimlach naar haar en wacht tot ze wat zegt. Zonder het te willen gaat mijn gedachte weer naar vanochtend. Ik zucht... Eigenlijk moet ik nog vroeger opstaan om hem te mijden...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Iemand voor Logan?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Tot morgen! x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Laureen Rags
    Ik kijk hem aan en haal onschuldig mijn schouders op. 'Slecht vertrouwen in mensen, ze gaan te hard. En als je me niet gelooft moet ik het je dan laten zien?' En ik kijk hem nog steeds aan. 'Om de 7 jaar vernieuwen onze huidcellen zich volledig. En dat brengt ons bij 8'

    Tori Vega
    '7 uur vindt je vroeg?' Vraag ik dan. 'Hm, misschien komt het doordat ik een ochtendmens ben. Ik kan niet zo goed uitslapen. En ben nagenoeg altijd vrolijk.' En ik glimlach terug naar haar. Hoe heette ze ook alweer. Ik ben echt slecht met namen. Oja. Rosalie. 'Het liefst zou ik 8 dagen in de week hebben omdat ik de tijd te snel vind gaan.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Sorry ik heb niemand meer vrij voor je Deemz :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Iemand beschikbaar voor Brandon :3]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.