• Welkom op Hollywood Arts High School,
    de school voor jongeren met een talent voor kunst.
    Als je kan zingen, een muziekinstrument bespeelt en/of kan acteren ben je hier meer dan welkom.
    Een school met verschillende unieke leerlingen, gekke leraren en tienerproblemen.

Jongens:
    Damon Salvatore - WillNotLearn
    Daniël Scagotti - WillNotLearn
    Robbie Shapiro - 5HELLEY
    Beck Oliver
    Logan Drew Silvas - Coockies
    Louis James Golddigger - LostMagic
    Didier Declan Greystone - BlueHope
    Robert Alexander Loghwood "Moose" - LostMagic
    André Harris - LittleMixer
    Brandon Torres - Depay
    Lars Connor Austen - BlueHope

Meisjes: [Full]
    Tori Vega - Jaimyhoi
    Catarina "Cat" Hannah Valentine - WillNotLearn
    Jade West - Spraggan
    Madison Jules Moore - LostMagic
    Laureen Rags - jaimyhoi
    Trina Vega - DreamWishes
    Carmella Adriane Bordeaux
    Rosalie Lauren Angels - Coockies
    Mikayla Rowene Carté - Curlies
    Kennedy Molly Khan - 5HELLEY
    Cherine Rose Marchelle
    Caitlynn Louise Djinn - RememberYoux

Leraren:
    M.:
    Erwin Sikowitz - 5HELLEY
    V.:
    Mable Night - BlueHope

Regels:
    - OCC tussen haakjes () [] {}
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Topics worden door mij aangemaakt (of door degene die ik ervoor toestemming geef)

Rollentopic

[ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 6:52 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Brandon Torres
    Hij stelde zichzelf voor als Logan Silvas en glimlachte kort. Daarna keek hij naar zijn kluisje en besloot hem ook maar te versieren. Hij keek even om zich heen en richtte zich toen weer tot mij.
    'Wat heb jij?' vraagt hij en ik stap glimlachend weg van mijn kluisje waar ik daarna trots naar kijk. Ik had mijn kluisje blauw gespoten met graffiti en er daarna wat enkele zwarte en witte sterren op gemaakt. Niet meisjesachtig hoor, je zag echt wel dat het van een jongen was. Ik wou het niet te druk maken, zoals de meeste hier al hadden, en dit vond ik precies bij mij passen.
    Blauw was mijn lievelingskleur, en sterren, omdat ik altijd over de toekomst droomde.
    'Inspiratie genoeg hier op de gang lijkt me zo.' zei ik grinnikend tegen Logan.

Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

Coockies schreef:
    Rosalie Lauren Angels

'Ahw,' zeg ik lachend en kijk haar aan. 'Twee jaar geleden,' zeg ik fronsend en kijk haar aan. 'Heb je niet een vriendje gehad tussendoor dan ofzo,' vraag ik haar en glimlach even kleintjes. Een 11.... 'Het cijfer elf schrijf je hetzelfde als het sprookjesfiguur 11,' grijns ik. Geen idee hoe ik daar nu weer bij kwam. Ik kijk haar lachend aan en dan naar Sikowitz. Hoelang moesten we hiermee doorgaan?

Tori Vega
    Ik grinnik. 'Het zou best gekund hebben dat ik geen vriendje meer tussendoor gehad zou hebben. Zo raar is dat toch niet? Maar oke, toevallig heb ik nog wel een vriendje gehad, Danny. Alleen ik heb het uitgemaakt na bijna twaalf maanden.' En ik glimlach dan naar haar.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Logan Drew Silvas

Ik knik lachend. 'Ja inspiratie genoeg. Maar ja. Ik versier hem deze week wel gewoon. Zijn de lessen al begonnen,' vraag ik hem en grijns even. Het was erg stil en ik vroeg me af, als de lessen al zijn begonnen, waarom hij niet in de les zit. En anders waarom hij al op school is. Ik kijk weer naar de andere de andere kluisjes. Wat zou Ik doen? Gitaar, piano en muziek noot? Ik zucht even. Ik zou het nog wel verzinnen.

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Rosalie LaurencAngels

Ik luister naar haar verhaal. 'Nee is het Ook niet, maar je leek me niet een type dat geen vriendje meer heeft in 2 jaar,' leg ik uit. 'Ik bedoel, je zou waarschijnlijk veel aandacht krijgen van jongens,' grinnik ik. Ik wil zeggen dat ze twaalf niet heeft gezegd, maar besef dan dat ze 12 maanden zei. Nu moet ik dus met 13... 'Op 13 april heeft mijn vriendje het uitgemaakt voor iemand anders,' zeg ik. Het was nog waar ook. Waarom ik de datum onthouden heb? Ik kwam erachter op het feestje van mijn beste vriendin. De dertiende... Ongeluksgetal...'

jaimyhoi schreef:
    Laureen Rags
    Ik kijk hem aan en haal onschuldig mijn schouders op. 'Slecht vertrouwen in mensen, ze gaan te hard. En als je me niet gelooft moet ik het je dan laten zien?' En ik kijk hem nog steeds aan. 'Om de 7 jaar vernieuwen onze huidcellen zich volledig. En dat brengt ons bij 8'

Tori Vega
    '7 uur vindt je vroeg?' Vraag ik dan. 'Hm, misschien komt het doordat ik een ochtendmens ben. Ik kan niet zo goed uitslapen. En ben nagenoeg altijd vrolijk.' En ik glimlach terug naar haar. Hoe heette ze ook alweer. Ik ben echt slecht met namen. Oja. Rosalie. 'Het liefst zou ik 8 dagen in de week hebben omdat ik de tijd te snel vind gaan.'

Damon
    'Het weekend zou langer moeten duuren, of anders de weken 8 dagen inplaats van 7 zodat we een. Dag extra weekend hebben' zeg ik vervolgens aangezien ik verder niets kan bedenken

Don't be like the rest of them, darling

[hoe gaat het met Daniël :Y) ]

Laureen Rags
    Ik knik instemmend, 'Dat zou inderdaad moeten. Em. Weet je wat ik altijd apart vindt... Dat 9 omgedraaid een 6 is. Want dat is bij geen enkel ander cijfer zo. Niet zo'n grote gelijkenis tenminste.' En ik grinnik dan. 'Dat klonk volgens mij heel sullig.' En ik haal een hand door mijn haar en kijk Damon aan. Of beter gezegd mr Goodlooking.

{ Ik twijfel of ik hem terug laat gaan naar school of daar een dag mee wacht because it would be Akward.}

Damon
    'Waarschijnlijk bedacht door iemand die te lui was om iets anders te bedenken' zeg ik schouderophalend, 'Hoelang doen we dit al? Minstens meer dan 9 minuten' zeg ik vervolgens.

[mmm waarom heb je hem weg laten gaan:( haha. Het kan inderdaad beetje awkward worden, je moet zelf weten:)]

Laureen Rags
    'bedoel je niet 10 minuten?' Vraag ik dan. Ik had namelijk al net 9 gedaan. En nu doe ik 11. 'Het zouden ook al 11 minuten kunnen zijn. Wie weet. En wist je dat er geen enkel woord op twaalf rijmt?' Hoppa. Nummer twaalf ook gedaan. 'En diegene was inderdaad erg lui.

Daniël
    Ik besluit mischien na een tijdje gereden te hebben terug te rijden naar de school, ik kon toch nergens anders heen, maar bleef buiten staan. Simpelweg omdat ik geen zin had om naar binnen te gaan.

jaimyhoi schreef:
    Laureen Rags
    'bedoel je niet 10 minuten?' Vraag ik dan. Ik had namelijk al net 9 gedaan. En nu doe ik 11. 'Het zouden ook al 11 minuten kunnen zijn. Wie weet. En wist je dat er geen enkel woord op twaalf rijmt?' Hoppa. Nummer twaalf ook gedaan. 'En diegene was inderdaad erg lui.

Damon
    '13 is een ongeluks getal volgens somige mensen, bijgeloof net zoals onder een trap door lopen en een spiegel breken' zeg ik vervolgens. Hopelijk hoefden we dit niet de hele les te doen.

[Jaimzz ik snap dat je liever Damon aan de haak gaat proberen te slaan maar kan je ook reageren met Tori:) ]

Tori Vega
    Ik trek verbaasd een wenkbrauw op als ik haar woorden hoor. 'Ik? Veel aandacht van jongens?' En ik lach dan zachtjes. 'Ik denk dat ik in totaal zo'n 14 jongens vrienden heb.' Oke, wel iets meer denk ik. 'Maar dat betekent nou niet dat ik "aandacht" krijg van ze.' 'En ik vind het rot dat hij het uitgemaakt heeft. Maar er komt vast wel weer een jongen in ons leven.' En ik glimlach optimistisch naar haar. 'En anders, happy single is ook prima hoor.'