• Welkom op Hollywood Arts High School,
    de school voor jongeren met een talent voor kunst.
    Als je kan zingen, een muziekinstrument bespeelt en/of kan acteren ben je hier meer dan welkom.
    Een school met verschillende unieke leerlingen, gekke leraren en tienerproblemen.


    Jongens:
    Damon Salvatore - WillNotLearn
    Daniël Scagotti - WillNotLearn
    Robbie Shapiro - 5HELLEY
    Beck Oliver
    Logan Drew Silvas - Coockies
    Louis James Golddigger - LostMagic
    Didier Declan Greystone - BlueHope
    Robert Alexander Loghwood "Moose" - LostMagic
    André Harris - LittleMixer
    Brandon Torres - Depay
    Lars Connor Austen - BlueHope

    Meisjes: [Full]
    Tori Vega - Jaimyhoi
    Catarina "Cat" Hannah Valentine - WillNotLearn
    Jade West - Spraggan
    Madison Jules Moore - LostMagic
    Laureen Rags - jaimyhoi
    Trina Vega - DreamWishes
    Carmella Adriane Bordeaux
    Rosalie Lauren Angels - Coockies
    Mikayla Rowene Carté - Curlies
    Kennedy Molly Khan - 5HELLEY
    Cherine Rose Marchelle
    Caitlynn Louise Djinn - RememberYoux

    Leraren:
    M.:
    Erwin Sikowitz - 5HELLEY
    V.:
    Mable Night - BlueHope

    Regels:
    - OCC tussen haakjes () [] {}
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Topics worden door mij aangemaakt (of door degene die ik ervoor toestemming geef)


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 6:52 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (Wel, ik heb Thingy en dingetje...En wat moesten we nou voor de les doen? Ik heb dat gedeelte een beetje gemist.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Grr... van mijn ouders moet ik slapen en het is fucking vakantie.... Enkel omdat zij zelf gaan slapen -__-, kom terug op ipod, maar ben dan wel sloom.]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik heb Logan nog vrij]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Weet je, Brandon is alleen, Logan is alleen :Y)

    En anders mag Brandon wel joinen bij Tori en Rosalie :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Stuur maar iemand, ik reageer wel :)]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    jaimyhoi schreef:
    Laureen Rags
    Ik kijk hem aan en haal onschuldig mijn schouders op. 'Slecht vertrouwen in mensen, ze gaan te hard. En als je me niet gelooft moet ik het je dan laten zien?' En ik kijk hem nog steeds aan. 'Om de 7 jaar vernieuwen onze huidcellen zich volledig. En dat brengt ons bij 8'

    Tori Vega
    '7 uur vindt je vroeg?' Vraag ik dan. 'Hm, misschien komt het doordat ik een ochtendmens ben. Ik kan niet zo goed uitslapen. En ben nagenoeg altijd vrolijk.' En ik glimlach terug naar haar. Hoe heette ze ook alweer. Ik ben echt slecht met namen. Oja. Rosalie. 'Het liefst zou ik 8 dagen in de week hebben omdat ik de tijd te snel vind gaan.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rosalie Lauren Angels

    'Tja. Ik kan niet echt eerder me bed uitkomen omdat ik misschien wel te laat ga slapen. Mijn bed staat naast het raam dus ik kijk altijd naar de sterren en de maan voordat Ik ga slapen en soms blijf ik dan te lang staren,' grinni ik. 'Maar ik houd ook van zons opgang en ondergang. Vooral op het strand is dat erg mooi,' grinnik ik. Ik kijk haar aan. O ja. Een 9.... 'negen is mijn lievelings getal, omdat ik en mijn vader beidde op de negende van de maand jarig zijn,' glimlach ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [waar is Brandon?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ah nee! Ik had dit hele topic gemist! Ik ga hem wel bijlezen en dan morgen wat posten!]


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    [Brandon staat op de gang tegen een kluisje te leunen haha]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Depay schreef:
    [Brandon staat op de gang tegen een kluisje te leunen haha]


    [Awwww waar Tori hem achtergelaten heeft :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Logan Drew Silvas

    Ik loop met grote passen het gebouw in. Ik was niet verhuisd ofzo, alleen verandert van school. Ik vond mijn oude school te saai en wilde iets doen met zingen en alles. Dit schijnt daar een goede school voor te zijn dus vandaar. Maar aangezien ik weer vijfhonderd keer verkeerd ben gereden, ben ik bang dat ik te laat ben. Als ik de hal inloop zie ik een jongen bi de kluisjes staan. Toevallig naast de mijne. Mijne ziet er kaal uit vergeleken die van andere. 'Hoi,'begroet ik de jongen. Ik open mijn kluisje en gooi er wat spullen in. 'Is het verplicht om je kluisje te versieren?' Ik kijk de jongen vragend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Tori Vega
    'De sterren zijn ook wel mooi ja, maar ik heb geen dakraam ofzo, en ik lig met mijn hoofd naar het raam dus kan dan niets zien.' En ik haal simpel mijn schouders op als een soort van ach ja. Ze zegt dan een ding met de negen. 'Tien dagen lang heb ik liefdesverdriet gehad om mijn inmiddels allang ex-vriendje. Zo'n twee jaar geleden. Jup.' En ik grinnik dan. Dat lijkt dan ineens zo lang geleden. Ik heb ook nog een vriendje daarna gehad maar daar heb ik het zelf mee uitgemaakt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Brandon Torres
    'Hoi.' zegt een jongen die zijn spullen in het kluisje naast de mijne gooit. 'Is het verplicht om je kluisje te versieren?'
    Ik lach even als hij die vraag stelt. Die vraag stelde ik ook toen ik hier voor het eerst kwam, en ik werd voor gek verklaard dat ik dat nog durfde te vragen. Natuurlijk moest dat, want dat hoort bij zo'n aparte school.
    'Nou ja, verplicht is het niet, maar het is wel een beetje een traditie hier.' zeg ik lachend en ik kijk de jongen glimlachend aan. Ik steek vriendelijk mijn hand uit en wacht tot hij hem aan neemt.
    'Brandon Torres.'


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Rosalie Lauren Angels

    'Ahw,' zeg ik lachend en kijk haar aan. 'Twee jaar geleden,' zeg ik fronsend en kijk haar aan. 'Heb je niet een vriendje gehad tussendoor dan ofzo,' vraag ik haar en glimlach even kleintjes. Een 11.... 'Het cijfer elf schrijf je hetzelfde als het sprookjesfiguur 11,' grijns ik. Geen idee hoe ik daar nu weer bij kwam. Ik kijk haar lachend aan en dan naar Sikowitz. Hoelang moesten we hiermee doorgaan?

    Logan Drew Silvas

    Ik neem zijn hand aan. 'Logan Silvas,' stel ik mezelf voor en glimlach even. Ik kijk naar mijn kluisje. 'Ach laat ik hem dan ook maar versieren, anders ziet mijn kluisje er zo triest uit,' grinnik ik. 'En saai.' Ik kijk naar de andere kluisjes. Van sommige verbaasd het me echt dat ze dat hebben verzonnen. 'Wat heb jij,' vraag ik hem maar. Zelf had ik namelijk echt geen idee wat ik kon doen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne