• Welkom op Hollywood Arts High School,
    de school voor jongeren met een talent voor kunst.
    Als je kan zingen, een muziekinstrument bespeelt en/of kan acteren ben je hier meer dan welkom.
    Een school met verschillende unieke leerlingen, gekke leraren en tienerproblemen.


    Jongens:
    Damon Salvatore - WillNotLearn
    Daniël Scagotti - WillNotLearn
    Robbie Shapiro - 5HELLEY
    Beck Oliver
    Logan Drew Silvas - Coockies
    Louis James Golddigger - LostMagic
    Didier Declan Greystone - BlueHope
    Robert Alexander Loghwood "Moose" - LostMagic
    André Harris - LittleMixer
    Brandon Torres - Depay
    Lars Connor Austen - BlueHope

    Meisjes: [Full]
    Tori Vega - Jaimyhoi
    Catarina "Cat" Hannah Valentine - WillNotLearn
    Jade West - Spraggan
    Madison Jules Moore - LostMagic
    Laureen Rags - jaimyhoi
    Trina Vega - DreamWishes
    Carmella Adriane Bordeaux
    Rosalie Lauren Angels - Coockies
    Mikayla Rowene Carté - Curlies
    Kennedy Molly Khan - 5HELLEY
    Cherine Rose Marchelle
    Caitlynn Louise Djinn - RememberYoux

    Leraren:
    M.:
    Erwin Sikowitz - 5HELLEY
    V.:
    Mable Night - BlueHope

    Regels:
    - OCC tussen haakjes () [] {}
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Topics worden door mij aangemaakt (of door degene die ik ervoor toestemming geef)


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 6:52 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Cat
    'Nee' Andwoorde ik vervolgens hooftschuddend en liet mijn haar metrust, 'In de vakantie ben ik zes keer naar het strand geweest' Zeg ik vervolgens, mischien was het wat minder geweest maar er waren altijd wel leuke jongens te vinden.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jade West
    'oké, als er wel iets is, ik beloof dat ik niet bijt,' zeg ik en ik schenk haar een kleine glimlach. 'Mijn ouders hebben mij als baby 7 keer laten vallen,' Misschien was dat de reden dat ik volgens hun psychisch niet helemaal lekker ben. Als het echt zo is, weet ik in elk geval dat het niet mijn schuld is.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 8:57 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [Moet gaan moet bij mijn opa eten. Tot vanavond x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Didier Declan Greystone
    Als ik besef dat ik te laar ben spring ik overeind."Fuck." Zeg ik en ren naar mijn lokaal. Ik volg Moose en Maddie ok de voet. Als ik bij het lokaal ben aangekomen sluip ik ook naar binnen en ga naast Lars zitten. "Wat heeft hij gezegd?" "Ben er ook pas net." Zegt hij tegen me en ik ga zitten.


    We've lived in the shadows for far too long.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Damon
    Ik haalde mijn schouders op bij haar vraag, 'Volgensmij zijn we te laat voor de les' Zei ik vervolgens, niet dat het me veel kon schelen. Maar eerder als een soort mededeling.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Dat is toch tegen Laureen? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jup :3


    Don't be like the rest of them, darling

    Laureen Rags
    Ik kijk gelijk op mijn horloge als Damon zegt dat we te laat zijn. 'Waarom haal je je schouders op als ik vraag waarom je weg bent gegaan van je vorige school?' En ik kijk hem dan aan met een scheve glimlach. 'Dingen te verbergen?' Zo'n badboy lijkt hij me wel. Met zijn uiterlijk en dat zwarte leren jasje.. Ja.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damon
    'Van mijn vorige school ben ik niet zelf weg gegaan ik ben eraf getrapt' zeg ik simpelweg. Blijkbaar hadden ze er problemen mee als je de auto van een leraar in brand zet -deze was duidelijk aan vervanging toe-


    Don't be like the rest of them, darling

    ...


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik had wat getypt D: argh kak het is weg.
    Gimme a sec]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Laureen Rags
    Ik grinnik, toch een badboy dus. 'Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?' Vraag ik met een scheve grijns. 'En we zijn inderdaad te laat dus laten we nu doorlopen zodat we niet te veel missen.' En ik trek hem aan zijn arm mee naar Drama van Sikowitz.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    That sucks....


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    Laureen Rags
    Ik grinnik, toch een badboy dus. 'Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?' Vraag ik met een scheve grijns. 'En we zijn inderdaad te laat dus laten we nu doorlopen zodat we niet te veel missen.' En ik trek hem aan zijn arm mee naar Drama van Sikowitz.


    Damon
    'blijkbaar vinden ze het niet zo leuk als je de auto van je leraar in brand steekt, ookal was die al lang aan vervanging toe' andwoorde ik luchtig en keek naar de man die eerder leek op een zwerver dan een leraar.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 21:05 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Laureen Rags
    Ik moet om hem lachen. 'Een auto in de fik gestoken? Cool. Ik begrijp niet waarom ze je van school afgetrapt hebben.' En ik knipoog naar hem. Ik zie dat de anderen bezig zijn met een improvisatie opdracht en ik kijk even bij de anderen en zie dan wat die opdracht inhoudt. Ik vertel het snel even tegen Damon. 'Ik ben vandaag één leuk persoon tegengekomen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.