• St. William's is een internaat voor jeugd met aanleg voor speciale krachten. Op St. William's leren ze deze krachten te beheersen en te verbeteren, maar dat gebeurt onder streng toezicht van het schoolhoofd.
    Dat betekend dat er strenge regels zijn, en hoge straffen. Verder heeft iedereen vrijwel dezelfde lessen, al heb je niet of nauwelijks aanleg voor de kracht waar die les over gaat.

    (School)Regels

    Zoals iedere school heeft ook St. William's regels. Hierop wordt streng toegezien door het schoolhoofd (wanneer je je geroepen voelt schoolhoofd en/of docent te spelen, geef het aan!). Zoals al genoemd zijn er hoge straffen (maar vrees niet, het zal niet te ver gaan (: ).

    - Het gebruiken van krachten binnen de school is niet toegestaan, enkel tijdens de lessen onder toezicht van een docent.
    - Jongens en meiden slapen gescheiden.
    - Het op elkaar uitproberen van krachten is niet toegestaan.
    - Het schoolterrein kan niet verlaten worden zonder toestemming.

    Regels zijn er om overtreden te worden, dit mag dan ook gewoon. Maar let wel op dat je andere spelers in hun waarde laat en zorg wel dat je ook (wel eens) gestraft wordt.

    Wanneer je graag mee wilt spelen kun je je aanmelden in het rollentopic;
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143237&page=1

    Wil je het vorige topic nog eens doorlezen?
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143273&page=last&message=66#4151244

    De volgende personages spelen mee;
    Anthony (chasinghoran)
    Kate (mismi)
    Roselyn (Thatlastkiss)
    Daniel (Montmarte)
    Jesper (BlueHope)
    Livia (jaimyhoi)
    Lauren (alice24)
    Paige (Rider)
    Allison (DreamWishes)
    Aria (Coockies)
    Jacob (Coockies)
    Zoey (RememberYoux)
    Cahlista Aloys Docente (Rider)
    Arjan (chasinghoran)

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 15:53 ]


    You oughta know

    Livia O'Dair
    Ik loop al weg en die vrouw zegt nog wat dingen. Ik luister er al niet meer naar.
    'Blabla, whatever,' zeg ik met een handgebaar.
    En ik doe nog een poging om een vuurbal naar achteren te sturen zonder de moeite te doen om te richten. Rustgevende dingen, water, pf. Dat is mijn andere helft. Het is heel irritant om water en vuur te hebben. Het zou veel makkelijker zijn om water en lucht te hebben. Of aarde en lucht. Maar vuur is cool. Daar kan je gave dingen mee doen. Dus aan de andere kant is het ook weer niet zó irritant. Het is alleen verschrikkelijk dat dit in mijn leven is. De woorden van de vrouw over dat het wel goed komt. Misschien in de toekomst, maar met het verleden dat ik nu heb niet meer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Kate Miller
    Net als ik wat gevraagd heb aan Anthony, hoor ik een meisje iets tegen mij zeggen. "Hey, jou heb ik ook nog niet ontmoet. Ik ben Lauren" zegt ze vrolijk en ik glimlach. "Ik ben Kate" zeg ik dan. "En deze grappenmaken slash kunstenaar is Anthony" en ik wijs even naar Anthony die naast me zit. "Vind je het een beetje leuk hier?" vraag ik dan.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 16:10 ]

    Alice24 schreef:
    Lauren

    Paige probeerde zo blij mogelijk te reageren, maar ik had haar door. Natuurlijk, ik zat lekker te showen met mijn gaven terwijl zij het moeilijk had. 'oh, sorry' stamelde ik. Mijn gezicht betrok. Waarom kon niemand blij zijn met zijn/haar gaven? 'Ik wou dat ik je kon helpen, ik zou graag met je ruilen, maar dat kan nou eenmaal niet. Sorry' zei ik beteuterd, maar ik bedacht me dat ze dit natuurlijk zou voelen en probeerde me zo neutraal mogelijk te voelen. 'Word je niet gek van al die emotie's? ontplof je dan niet? Je kan toch niet zoveel tegelijk voelen?' vroeg ik haar.


    Paigelyn 'Paige' Channary Butterfly

    'No shit,' zei ik sarcastisch en ik leunde achterover tegen mijn stoel aan. 'Maar ja, blijkbaar is het leuk om mij te treiteren.' Bij dat laatste werd mijn stem wat luider en schreeuwde ik meer naar boven dan naar iemand in de klas. Ik zuchtte even en keek naar Lauren.
    'Maar maak je geen zorgen, het kan als het goed is een vet coole kracht worden. Hopelijk weet de school er iets op. En stop dus maar met je medelijden. Ik haat zelfmedelijden of medelijden in het algemeen en op het moment heb ik last van beide. Wees gewoon blij met je kracht, dan ben ik ook blij. Letterlijk.' Ik staar wat voor mij uit, terwijl ik alle emoties die door mij heen gaan probeer te negeren. Lauren praatte al weer met andere mensen, wat voor mij een opluchting was.

    (Dat heeft ze dus nog even tussendoor gezegd. Anders is het ook zo vaag dat ze geen antwoord geeft)

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 16:21 ]


    Happy Birthday my Potter!

    [Lol, Coockies, Allison en Arjan hebben geen gesprek gehad, alleen Lauren heeft een gesprek met Arjan gehad]

    Anthony

    Lauren komt aangelopen en Kate stelt me aan haar voor, ik kijk naar Lauren en grijns. 'Ik geloof dat wij al kennis hebben gemaakt.' zeg ik en kijk Kate aan.
    'Ik teken alles wel, als ik zeker weet dat het ergens op gaat lijken.' Zeg ik en even kijk ik weer naar het schoolgebouw zonder details.
    'Ik heb een hekel aan gummen in een goede tekening, dus als ik de details niet weet, begin ik er niet aan.' Even zucht ik en draai dan de bladzijde terug, naar de halve tekening van de kraai.
    Dan schuif ik het schrift in Kate's richting. 'Zoals dit, ik weet van vrijwel iedere veer waar en hoe hij ligt. Dan kan ik hem tekenen.'
    Even kijk ik zelf naar de tekening en denk terug aan hoeveel papieren het me heeft gekost voor ik ook daadwerkelijk een tekening van de kraai had waar ik tevreden mee was.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 16:15 ]


    You oughta know

    Cahlista Aloys, Docente

    Zonder veel moeite hield ik de volgende vuurbal weer tegen. Hoofdschuddend keek ik haar na. Ik was toch nooit zo erg geweest? Ik dacht even na, nee ik had een gave voor beheersing gehad. Ik was nu niet voor niets docente in het vak.
    Snel wandelde ik even naar het lokaal waar de klas van het meisje nu les moest hebben en tikte de docent aan. 'Boze leerling wilt niet meer terug naar de les. Ik pak haar wel aan in mijne, als ze zich dan nog steeds zo gedraagt,' fluisterde ik hem in. Vervolgens draaide ik mij om naar de klas, schonk hen een welgemeende glimlach en ging weer terug naar mijn eigen lokaal en bureau.


    Happy Birthday my Potter!

    [O hahaha. Kan jij Arjan tegen Aria laten praten}?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (Ja ik snap het bedankt :) ik vind trouwens dat we allemaal best goed in onze rol zijn xD klinkt vaag maar ik bedoel, iedereen's personage is boos of chaggie, maar de persoon zelf is dan juist heel aardig en melig :D)

    [Iemand voor boze Livia? :3 ze loopt in de gang.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Arjan

    Zachtjes hoor ik Menji blaffen, wanneer ik kijk, zie ik haar een wolf uitdagen. Ik zucht, ze heeft het wel met andere dieren vandaag.
    Even kijk ik opzij, naar het meisje van wie de wolf waarschijnlijk is, en ik schraap al mijn moed bijeen.
    'Is dat jouw wolf?' vraag ik haar, zachtjes, maar toch hoorbaar, en lach voorzichtig.
    Waarom moest ik toch altijd zo verlegen zijn? Hoe dan ook, het eerste contact heb ik gemaakt, hulde voor mij!


    You oughta know

    (Ik vind het trouwens wel een uitermate boeiende les :') )


    Happy Birthday my Potter!

    [volgens mij is mijn personage een van de weinige die wel vrolijk is haha xD die heeft eigenlijk wel zin in een nieuwe school om meer over krachten te leren]

    Kate Miller
    Anthony merkt op dat ze elkaar al kennen en geeft dan antwoord op mijn vraag.
    Dan bladert hij naar de tekening van de kraai en schuif zijn schrift naar mij toe. "Zoals dit, ik weet van vrijwel iedere veer waar en hoe hij ligt. Dan kan ik hem tekenen." zegt hij dan als de tekening voor mijn neus ligt. Ik kijk naar de details en glimlach. Ik ga er even overheen met mijn vingers, alsof hij echt is en dan schiet er weer een beeld door me heen van de kraai. Ik haal mijn vingers er vanaf en schuif de tekening terug naar Anthony. Ik wist niet dat ik ook beelden kon krijgen van dingen die niet leefden.

    Jacob 'Jake' Drew Williams

    Met een zucht sleep ik alle spullen met gemak achter me aan. Will rent een stukje voor me uit en kijkt vrolijk om zich heen. Hij vrolijker dan mij. Ik loop gelijk naar mijn kamer en open de deur. Het viel me op dat het heel stil was in de school. Er zal wel al les zijn. Het kon me vrij weinig schelen dat ik waarschijnlijk veel te laat ben. Er stond nou eenmaal file. Daar kan ik toch niks aandoen? Will je blijft in je kamer. En niks kapot maken Mijn gedachte klinkt streng. Will kijkt op en maakt een knikkend gebaar. Ik glimlach even en zie hoe hij op het bed gaat liggen. Ik geef een aai over zijn kop en loop dan mijn kamer uit. Vlug loop ik door de gangen. Dan zie ik een meisje met een boze blik. Ik kijk haar even verbaasd aan, maar loop dan naar haar toe.
    'Waar is de les,' vraag ik haar en schenk even een glimlach.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 16:32 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Mijn topics]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Het is de eerste les, en ik heb geen zin om allemaal docenten te gaan maken xD
    Nikki & ik hadden btw een idee wat misschien wel in 'jouw les' zou kunnen, nl dat wel een watergevecht houden waarbij we gebruik moeten maken van onze gaves, om de voordelen te ontdekken. Nuttige biologieles was dat xD]


    You oughta know

    [Deem, screw you. (duivel)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp