• who is it ,who is the murder of this crime?
    Nobody knows or they just saying that to hide it from us.A crime at the highschool in New York.A school of more than 1000 students and a murder.All the students have to stay in school beacause the murder is still there but does that cause for more death people who knows?The murder know.


    Deze rpg speelt zich dus af in de middelbare school Belmont Preparatory High School.Een school met meer dan duizend leerlingen.Een gewone school waar niets mis kon lopen,maar daar hadden ze het mis.Een vermoorde cheerleader klonk het ze zeiden dat ze heel bekend was in school dat ze dus populair was.Maar dat betekend niet geliefd.De politie nam in en verplichte alle leerlingen in het schoolgebouw te laten blijven tot ze wat meer weten over de moordenaar,maar als de moordenaar nog steeds in het gebouw doolt betekend dat niet een groter gevaarvoor de leerlingen ?
    So who is it?


    Rollen :
    Students(nerds ,populaire mensen(waaronder cheerleaders en footbal players) , pestkoppen(max2 kunnen ook footbal players zijn), seutenbitcherige types ,(max2 kunnen ook cheerleaders zijn)normale studenten , ...)

    -James Johnsen ~Moonly~Normale student
    -Isabel 'Bel' Melinda Silverson ~ Tsubaki ~Cheerleader
    -Kylie Louise Adams~carpediemx~Normale student
    - Yune Brighton~Memoria~Normale leerling, cheerleader
    -Charles Johnsen~Assassin~Alternatieve student
    -Rayn Maxwell Golddigger~Nyan~ Football speler, populair iemand
    -Jayden Brooks~Memoria ~Normale student, Football speler
    -David Pure~Moonly~Populair iemand, footballplayer
    -Lou Mc.Down~Nyan~Gewoone student,Nerd
    - Elena Yana Bennett ~LostMagic ~Normale Studente, nerd
    -Evalyn Janice Fisher~ Arriver~ Normale leerlinge
    -Riley Lauryn Mayer~Khione~Leerling, skatermeisje
    Moordenaar(s)
    (Max 2 dan moeten ze wel samen werken)
    -Aileen Sony Millers ~Rememberyouxx +Cheerleader meisje
    -Steven Gavin McLawerson ~Tsubaki ~Moordenaar
    Politie(max 3)
    -Angelica Wolfe~Assassin
    -Axel Cael Rebel~Isuzu
    -


    Regels

    Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 3 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~als je niet meer wil meedoen met deze Rpg meld het dan even aub
    ~Naamsverandering melden
    ~Speel niet voor een ander
    ~Begrijp je iets niet of zijn er vragen gb mij dan



    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Nikki, alvast een waarschuwing: Hij is agressief bezig.)

    Axel Cael Rebel
    Ze trek haar wenkbrauw op, waardoor het uitstraalt alsof ik degene ben die gek geworden is of zo. Alleen de gedachte daarbij al maakt me nog kwader. Wolfe snuift eventjes. ‘Daar maak je het zelf naar hoor.’ Dodelijk rol ik mijn ogen. ‘Tuurlijk, ik heb hier echt om gevraagd. Jezus zeg, Wolfe.’ Grom ik gehumeurd, waarbij ik mijn hoofd schudde.
    Hierna liep ik al weg, aangezien ik nog geen enkele seconde met haar samen kon zijn zonder haar te wurgen, waardoor ik zelf een moordenaar zou worden. Ik hield van mijn werk, alleen niet van de regeltjes dat je persé iemand samen moest werken, en ik moest de zaak niet verpesten door haar. Angelica Wolfe, wie denkt ze wel niet dat ze is?
    Een vrouwelijke stem riep me nog wat na. Natuurlijk, als je het over de duivel hebt… ‘Je kan het echt niet hebben hé, dat iemand je op je achterlijke gedrag wijst.’ Roept ze me na, terwijl zij nu ook niet op haar toon let, aangezien het veel harder is. Ik hield direct halt, waardoor het gekraak onder mijn schoenen eveneens stopte. ‘Wat?’ murmelde ik, mijn adem ongecontroleerd, mijn blik vestigde ik op de grond.
    Met een snelle beweging draaide ik me om en liep terug naar haar, waardoor ik nog kon horen wat ze zei. ‘Pfft, je bent gewoon een bangeschijterd.’
    Mijn kaken waren hard op elkaar, waardoor mijn hele uitstraling dodelijk en kil leek. ‘Wat?’ Gromde ik weer, al was het meer roepen. Ik was nu bijna bij haar, omdat ik best snel liep met die grote passen. Ze stampte al weg op haar kisten, maar weer pakte ik haar ruw bij haar arm en drukte haar witheet van woede tegen een dichtstbijzijnde boom aan. Mijn hand hield haar arm nog steeds vast, terwijl mijn andere hand zich om haar keel sloot. Nog wel zo dat ze adem kon halen, maar wel sterk.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Riley Lauryn Mayer.
    Waarom moest Dave Charlie nou ook zo nodig slaan? Als hij dat niet had gedaan zou Charlie waarschijnlijk nog met me wil praten maar nu is alles verpest, ik kan niet kiezen tussen Dave en Charlie. Charlie is al een eeuwigheid mijn beste vriend en wil die vriendschap echt niet kwijt, als ik die nu nog kwijt ben tenminste en Dave heeft gewoon iets wat me aantrekt.
    'Riley...' hoor ik Charlie dat ineens zacht mompelen. Gelijk probeer ik mijn tranen en snikken in te houden, ik wil niet dat hij me hoort huilen, ook al heeft hij dat waarschijnlijk net toch al gehoord. 'Ik wil wel met je praten,' zucht hij dan. 'Ik wil onze vriendschap niet kapot maken, sorry'. Aarzelend bijt ik op mijn lip en veeg ik de tranen van mijn wangen. Dan kom ik langzaam overeind en op ik de deur een klein stukje, net ver genoeg dat ik mijn hoofd door de opening kan steken. Als ik Charlie zie springen er weer tranen in mijn ogen. 'Wat wil je?' vraag ik zacht.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 16:29 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Angelica Wolfe

    Dodelijk rolt hij met zijn ogen. "Tuurlijk, ik heb hier echt om gevraagd. Jezus zeg, Wolfe." gromt hij gehumeurd, waarbij hij zijn hoofd schud. Ik reageer er verder niet op aangezien ik vind dat hij er wel om vraagt met zijn gedrag. Als ik hem naroep, komt hij me zo plots achterna, dat ik nog harder weg begin te stampen. Nu mag hij het alleen uitzoeken ook, dat wilt hij toch zo graag? "Wat?" hoor ik hem grommen, al is het maar roepen. Ik negeer het, maar ik hoor zijn grote passen achter mij aan komen.
    Hij pakt me weer ruw bij mijn arm en drukt me witheet van woede tegen een dichtstbijzijnde boom aan. Ik schrik er lichtelijk van, maar kijk hem vooral dodelijk aan. Zijn hand houd mijn arm nog steeds vast. terwijl zijn andere hand zich om mijn keel sluit. Het is sterk, maar ik kan nog wel gewoon ademen. Mijn ademhaling gaat iets trillerig, maar dat laat ik verder niet merken. "Dat je er niet tegen kan dat iemand je op je achterlijke gedrag wijst en dat je een bangeschijterd bent." verklaar ik duidelijk opnieuw tegen hem en probeer me ondertussen los te wurmen uit zijn greep. "Laat me los, Rebel." grom ik hem toe.

    Charles Johnsen

    Ik hoor wat gerommel achter de deur, de deur gaat een stukje open en ik zie dat ze haar hoofd door de opening kan steken. Er springen tranen in haar ogen. "Wat wil je?" vraagt ze zacht. Ik kijk haar even medelijdend aan. "Jou, Riley." mompel ik en ik zet aarzelend een stap haar richting op, terwijl ik probeer na te denken. De pijn in mijn wang voel ik nu amper door de adrenaline. "Ik wil je vriendschap houden, mag dat? Het spijt me echt van daarnet en ik ben bang dat ik het verpest, al snap ik dat." vraag ik twijfelend en aarzelend. Ik ben bang voor de afwijzing gaat komen, aangezien ik er bijna zeker van ben dat die eraan komt.


    Your make-up is terrible

    Lou Mc.Down
    'Hi Lou.'zei ze."hey Elena."zeg ik terug."Ik ben blij dat je er nu bent ik dacht even ..." "Ik dacht even het ergste."vervolgde ik zacht.Ik ging het heel erg vinden als ze er niet meer was.Ik kon met haar praten en ze was een soort vriendin van me.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Mijn nep glimlach glijd weg. Hij zat dichter bij zijn vermoedens dan hij dacht. 'Niets aan de hand, het is gewoon een hectische tijd nu.' zeg ik zachtjes en speel wat met mijn stylo. 'Hebben ze hem al? Nee zeker.' zeg ik alsof ik echt niet weet wie het is.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    Haar glimlach verdween en ze zei dat het niets was.Ze speelde met haar stylo en vroeg dan of ze de moordenaar al hebben.Ik schudde mijn hoofd."Ik heb er niemand iet horen over zeggen,dus ik denk van niet."zeg ik zacht.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    'Ik wil naar huis.' mompel ik zachtjes. Nu weet ik zeker dat ze ons niet naar huis zullen laten gaan, als ze Luce haar lijk vinden. Ze zouden niet willen dat de moordenaar ontsnapt. Ik zucht. Ik stel me aan. Er zijn mensen vermoord en het enige wat ik erg vind is dat ze ons niet naar huis laten gaan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    'Ik wil naar huis.'mompelde ze."Ik ook ,iedereen hier denk ik."zeg ik en speel wat met mijn vingers.Ik wilde echt weg van hier.Wie weet vallen er meer dan 1dode.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik kijk hem aan en bijt zachtjes op mijn lip. Ik zie hem met zijn vingers spelen en word er nerveus van. Ik kijk hem aan. 'Lou stop alsjeblief met met je vingers te spelen, ik word er zenuwachtig van.' zucht ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axel Cael Rebel
    Ze stampt nog harder weg, maar het was niet snel genoeg, want enkele seconden later duw ik haar al ruw tegen een boom aan. Ze schrikt er eerst lichtelijk van, maar kijkt me vooral dodelijk aan. Ik let niet eens op haar ietwat trillerige ademhaling, aangezien mijn aandacht gaat naar haar gezicht. Mijn ogen worden dan ook dodelijke pijlen die ik in die van haar boor. We staan vlakbij elkaar en ik houd haar onderlichaam in bedwang door mijn lijf tegen die van haar te drukken.
    ‘Dat je er niet tegen kan dat iemand je op je achterlijke gedrag wijst en dat je een bangeschijterd bent.’ Verklaart ze duidelijk opnieuw tegen mij en probeert zich ondertussen los te wurmen uit mijn greep, wat echter niet lukt door mijn sterke en ruwe manier van handelen. Zeker omdat ik door de woede al mijn spieren sterk aan gespannen heb. ‘Laat me los, Rebel.’ Gromt ze me toe.
    Ik luister er echter niet naar, want nu grom ik naar haar. ‘Laten we het eens over jou hebben, Wolfe,’ begin ik, half grauwend alsof ik een dier ben. ‘Je kan een echte man natuurlijk niet aan, je bent al die sulletjes van je gewend,’ vertel ik haar, met een gemeen randje eraan. Hoewel ik weet dat dit fout is en ik het dus ook echt niet meen, neemt de woede het over, wat deels overslaat in wellust. ‘Hier, ik zal je een plezier doen.’ Grijns ik, terwijl ik mijn lippen al hardhandig en ruw op die van haar druk.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Angelica Wolfe

    Zijn ogen zijn dodelijke pijlen geworden die hij in die van mij boort. Hij houd mijn onderlichaam in bedwang door zijn lijf tegen die van mij te drukken. Ik kan zijn spieren en kracht duidelijk voelen, vooral omdat hij sterk en ruw handelt, zijn spieren zijn door zijn woede sterk aangespannen. Hij gromt naar me en luistert niet als ik zeg dat hij me moet loslaten. Mijn been begint weer te trekken als ik hem ermee weg probeer te duwen. "Laten we het eens over jou hebben, Wolfe." begint hij, half grauwend alsof hij een dier is. "Je kan een echte man natuurlijk niet aan, je bent al die sulletjes van je gewend." vertelt hij me, met een gemeen randje eraan. Die opmerking raakt mij echter wel, keihard.
    "Hier, ik zal je een plezier doen." grijnst hij, terwijl hij zijn lippen al hardhandig en ruw op die van mij drukt. Ik ben verbijsterd, maar op de één of andere manier is het een redelijk prettige verrassing. Daarom doe ik er ook niets tegen en druk ik mijn lippen gewoon net zo ruw terug op die van hem. Ik weet dat hij probeert te laten zien wie er de baas is, maar dat gaat hem mooi niet lukken. Dan trek ik snel mijn hoofd terug. "Zo, je vind jezelf wel heel wat hé." zeg ik spottend, maar lichtelijk hees. "Ik heb wel echtere mannen gehad dan dat, hoewel je gelijk had over die sulletjes. Jij bent echt minder dan hen." Natuurlijk is dat een leugen, maar ik wil hem ook eens krenken zoals hij altijd bij mij doet.


    Your make-up is terrible

    Lou Mc.Down

    "Euhm sorry."mompel ik als ze zegt dat ze zenuwachtig van me word.Ik stop ermee en zuchtte zachtjes.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik heb echt nood aan frisse lucht en plots overvalt een gevoel van paniek me. Wat nu als ik een aanval krijg en het lokaal niet meer mag verlaten? Het ene scenario volgt het andere op. Even erg.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    Ik kijk haar vragend aan."Gaat het wel met je?"vraag ik bezorgd.Ze zag er wat bleekjes uit.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    'Ik was aan het denken.' zeg ik zachtjes maar de scenarios blijven door mijn hoofd spoken. Niemand wist van mijn aanvallen behalve het meisje in de toiletten en mijn ouders. Zelf Maddie weet er niets van.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'