• who is it ,who is the murder of this crime?
    Nobody knows or they just saying that to hide it from us.A crime at the highschool in New York.A school of more than 1000 students and a murder.All the students have to stay in school beacause the murder is still there but does that cause for more death people who knows?The murder know.


    Deze rpg speelt zich dus af in de middelbare school Belmont Preparatory High School.Een school met meer dan duizend leerlingen.Een gewone school waar niets mis kon lopen,maar daar hadden ze het mis.Een vermoorde cheerleader klonk het ze zeiden dat ze heel bekend was in school dat ze dus populair was.Maar dat betekend niet geliefd.De politie nam in en verplichte alle leerlingen in het schoolgebouw te laten blijven tot ze wat meer weten over de moordenaar,maar als de moordenaar nog steeds in het gebouw doolt betekend dat niet een groter gevaarvoor de leerlingen ?
    So who is it?


    Rollen :
    Students(nerds ,populaire mensen(waaronder cheerleaders en footbal players) , pestkoppen(max2 kunnen ook footbal players zijn), seutenbitcherige types ,(max2 kunnen ook cheerleaders zijn)normale studenten , ...)

    -James Johnsen ~Moonly~Normale student
    -Isabel 'Bel' Melinda Silverson ~ Tsubaki ~Cheerleader
    -Kylie Louise Adams~carpediemx~Normale student
    - Yune Brighton~Memoria~Normale leerling, cheerleader
    -Charles Johnsen~Assassin~Alternatieve student
    -Rayn Maxwell Golddigger~Nyan~ Football speler, populair iemand
    -Jayden Brooks~Memoria ~Normale student, Football speler
    -David Pure~Moonly~Populair iemand, footballplayer
    -Lou Mc.Down~Nyan~Gewoone student,Nerd
    - Elena Yana Bennett ~LostMagic ~Normale Studente, nerd
    -Evalyn Janice Fisher~ Arriver~ Normale leerlinge
    -Riley Lauryn Mayer~Khione~Leerling, skatermeisje
    Moordenaar(s)
    (Max 2 dan moeten ze wel samen werken)
    -Aileen Sony Millers ~Rememberyouxx +Cheerleader meisje
    -Steven Gavin McLawerson ~Tsubaki ~Moordenaar
    Politie(max 3)
    -Angelica Wolfe~Assassin
    -Axel Cael Rebel~Isuzu
    -


    Regels

    Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 3 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~als je niet meer wil meedoen met deze Rpg meld het dan even aub
    ~Naamsverandering melden
    ~Speel niet voor een ander
    ~Begrijp je iets niet of zijn er vragen gb mij dan



    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mijn topics.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Mijn topics.]

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 13:46 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [Topics =)]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    mijn topics.


    night thinking, day dreaming

    Kylie Adams
    'Goedzo!' zeg ik blij. 'Zie je nou wel, het is niet eng. Nu helemaal opeten.'


    night thinking, day dreaming

    Tortura schreef:
    Mijn topics.


    Your make-up is terrible

    [Mijn topics]


    That is a perfect copy of reality.

    Memoria schreef op 13 okt 2012 - 16:35:
    Yune Brighton

    Terwijl Evalyn naar de wc toeloopt waar Kimerley is vermoord dwalen mijn gedachten af. Wie zou haar hebben vermoord en waarom? Ik weet dat het nu heel egoistisch klinkt maar ik ben bang dat ik de volgende ben, ik ben namenlijk ook een cheerleader. Als de moordenaar namelijk iets heeft tegen de cheerleaders lopen ik en Evalyn gevaar. Ik leun wat tegen de muur aan, ik moest mijn gedachten gewoon even afleidden, dan zal alles duidelijk worden.
    Just seeing you smile makes my day
    [@Arriver hier is ie^^]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Elena Yana Bennett
    'Nou een hel is iets overdreven, er is altijd wel een lichtpuntje in ieders leven.' zeg ik aarzelend. Bij mij is dat Maddie. Ik baal echt dat ze niet bij ons op school zit. Ze trekt haar niets aan van wat anderen van haar denken en beschermt me omdat ik soms te snel mensen geloof volgens haar. Naïef noemde ze me. Ik zucht. Ik ben niet naïef, dat wil ik niet geloven.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rayn Golddigger
    "Ik overdrijf niet bijvoorbeeld vandaag is het voor mij een hel."mompel ik en kijk wazig voor me uit.Licht puntjes had ik niet,ofwel keek ik er gewoon altijd over.Ik bedacht me plots iets,ik had gisteren nog gesms't met Kim.Ik haalde mijn mobiel uit en keek naar het laatste bericht van haar,waar ik niet op geantwoord had.'Slaapwel xx' stond er.Ik beet op mijn lip en probeerde de tranen nu echt in te houden.Waarom en wie had haar vermoord?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik zwijg en trek mijn benen op. Waarom praat ik eigenlijk met hem? Hij is een pestkop. Mijn gsm gaat af maar ik druk het gesprek weg. Geen zin om te bellen. Ik kijk naar de wolken en laat hem nadenken. Hij heeft het blijkbaar nodig.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rayn Golddigger
    Verschillende gedachten bleven rondspoken.Een kleine snik verliet mijn mond en ik probeerde echt mijn best te doen niet te gaan janken.Wat als de moordenaar mij ook dood wil of dat ik er nu mee stond te praten echt niemand kon je vertouwen,maar alleen zijn wilde ik ook niet.Ze zag er trouwens niet gevaarlijk uit.Ik ademde even diep in en liet me weer tot rust komen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik aarzel even. Aan de ene kant wil ik hem een knuffel geven om hem te troosten maar aan de andere kant... misschien wil hij die niet en maak ik het alleen maar erger. 'Alles ok?' vraag ik zachtjes, iets bezorgt. Dit is vast verschrikkelijk voor hem. Zijn exvriendin is vermoord en hij zit hier nu met een nerd.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Aileen Sony Millers
    Ik beende woest weg van de tweedeklasser. Ik moest, ik moest moorden. Nu. Ik begon te rennen, ik rende de school uit, zo het bos in. De eerste persoon die ik tegen zou komen zou pech hebben. Ik kookte van woede. Ik schreeuwde, een woeste kreet die de vogels deed opvliegen. De blik in mijn ogen was donker, vol haat, lust om te doden.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Aileen Sony Millers
    Ik zag een meisje lopen, Lucy. Dat nieuwschierige kreng. Ik liep woest naar haar toe. Verbaasd keek ze op toen ze voetstappen hoorde. ,,Aileen...,, Ik griste mijn mes achter mijn rug weg. Ik spiedde snel om me heen. Niemand. Een gesmoorde gil ontsnapte aan haar mond, en ik stak. Het bloed liep over haar buik, en ik stak nog eens, en nog eens. De laatste keer recht in haar hart. Ze viel neer, en er stroomde bloed overal. Kil draaide ik me om en liep het bos verder in. Verder en verder, tot in het allerdiepste. Daar liet ik me zakken in een diepe kuil, met allemaal bladeren er over heen. Dit gebruikte ik altijd als plaats om tot rust te komen. Ik gooide het mes ruw naar de andere kant, waar het trillend bleef steken in de aarde. Ik zuchtte.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.