• who is it ,who is the murder of this crime?
    Nobody knows or they just saying that to hide it from us.A crime at the highschool in New York.A school of more than 1000 students and a murder.All the students have to stay in school beacause the murder is still there but does that cause for more death people who knows?The murder know.


    Deze rpg speelt zich dus af in de middelbare school Belmont Preparatory High School.Een school met meer dan duizend leerlingen.Een gewone school waar niets mis kon lopen,maar daar hadden ze het mis.Een vermoorde cheerleader klonk het ze zeiden dat ze heel bekend was in school dat ze dus populair was.Maar dat betekend niet geliefd.De politie nam in en verplichte alle leerlingen in het schoolgebouw te laten blijven tot ze wat meer weten over de moordenaar,maar als de moordenaar nog steeds in het gebouw doolt betekend dat niet een groter gevaarvoor de leerlingen ?
    So who is it?


    Rollen :
    Students(nerds ,populaire mensen(waaronder cheerleaders en footbal players) , pestkoppen(max2 kunnen ook footbal players zijn), seutenbitcherige types ,(max2 kunnen ook cheerleaders zijn)normale studenten , ...)

    -James Johnsen ~Moonly~Normale student
    -Isabel 'Bel' Melinda Silverson ~ Tsubaki ~Cheerleader
    -Kylie Louise Adams~carpediemx~Normale student
    - Yune Brighton~Memoria~Normale leerling, cheerleader
    -Charles Johnsen~Assassin~Alternatieve student
    -Rayn Maxwell Golddigger~Nyan~ Football speler, populair iemand
    -Jayden Brooks~Memoria ~Normale student, Football speler
    -David Pure~Moonly~Populair iemand, footballplayer
    -Lou Mc.Down~Nyan~Gewoone student,Nerd
    - Elena Yana Bennett ~LostMagic ~Normale Studente, nerd
    -Evalyn Janice Fisher~ Arriver~ Normale leerlinge
    -Riley Lauryn Mayer~Khione~Leerling, skatermeisje
    Moordenaar(s)
    (Max 2 dan moeten ze wel samen werken)
    -Aileen Sony Millers ~Rememberyouxx +Cheerleader meisje
    -Steven Gavin McLawerson ~Tsubaki ~Moordenaar
    Politie(max 3)
    -Angelica Wolfe~Assassin
    -Axel Cael Rebel~Isuzu
    -


    Regels

    Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 3 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~als je niet meer wil meedoen met deze Rpg meld het dan even aub
    ~Naamsverandering melden
    ~Speel niet voor een ander
    ~Begrijp je iets niet of zijn er vragen gb mij dan



    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Charles Johnsen

    Ze trekt haar wenkbrauw een stukje op. "Hoe bedoel je: “Zo'n gozer?'" vraagt ze wat verontwaardigd. "Wat bedoel je er sowieso eigenlijk mee?" vraagt ze dan op een heel wat zachtere toon. "En je hebt nog geen antwoord gegeven op mijn vraag." mompelt ze er achteraan. Ze schud haar hoofd en geeft het hele zakje aan mij. Ik frons lichtjes, pak een Skittle eruit en duw hem tegen haar lippen aan, als teken dat ze hem moet opeten.
    "Ik bedoelde dat jij anders bent dan hem, niet zijn soort. Hij is onze soort niet. Hij is een populaire klootzak en jij bent lief." probeer ik uit te leggen en ik zucht. "Niet dat het nog iets uitmaakt wat ik denk, je bent immers al verkocht." Ik rammel even met de Skittles in het zakje en kijk er naar, met een rood hoofd. "Ik bedoelde er niets bijzonders mee hoor, ik zei het per ongeluk, omdat ik niets beters wist." mompel ik.


    Your make-up is terrible

    [Yeeh, dankjewel.]


    Your make-up is terrible

    Riley Lauryn Mayer
    Charlie fronst lichtjes en pakt dan een Skittle uit het zakje die hij tegen mijn lippen duwt. Ik kijk Charlie even aan en haal dan toch maar mijn lippen van elkaar waardoor het kleine snoepje in mijn mond valt. Ik eet het snoepje op waarna ik wacht op Charlie's antwoord.
    'Ik bedoelde dat jij anders bent dan hem, niet zijn soort. Hij is onze soort niet. Hij is een populaire klootzak en jij bent lief,' zegt Charlie. Ik geef hem een stoot met mijn elleboog. 'Hij is geen klootzak, je moet hem gewoon beter leren kennen,' verdedig ik Dave.
    'Niet dat het nog iets uitmaakt wat ik denk, je bent immers al verkocht'. Ik zucht even nadat hij dat gezegd heeft. 'Tuurlijk maakt het me wel wat uit wat jij van hem vindt, je bent mijn beste vriend. Het is gemakkelijker als je hem mag, ik wil niet tussen jullie hoeven te kiezen,' zeg ik.
    Charlie kijkt met een rond hoofd naar het zakje Skittles. 'Ik bedoelde er niets bijzonders mee hoor, ik zei het per ongeluk, omdat ik niets beters wist,' mompelt hij. Verward haal ik een hand door mijn haar, dus nu ben ik ineens niet meer engelachtig? Niet dat ik dat zo graag wil zijn maar ergens kwetst dat me toch een beetje, dat hij dat zegt.
    'Zeker weten dat er niks is?' vraag ik dan zacht. 'Je begint steeds raarder te doen...'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Charles Johnsen

    Ze kijkt me even aan maar haalt dan toc haar lippen van elkaar waardoor het snoepje in haar mond valt. Na mijn antwoord, geeft ze me een stoot met haar ellenboog. Ze is echt sterker dan ze denkt. Ik heb regelmatig blauwe plekken door haar, maar ik zeg niets. "Hij is geen klootzak, je moet hem gewoon beter leren kennen." verdedigt ze hem. Ik rol enkel met mijn ogen, ja vast. Ik weet zeker dat hij dan alleen nog een grotere klootzak zal zijn, behalve tegen haar nu want hij wilt haar vast nog wel eens in bed krijgen.
    "Tuurlijk maakt het me wel wat uit wat jij van hem vindt, je bent mijn beste vriend. Het is gemakkelijker als je hem mag, ik wil niet tussen jullie hoeven te kiezen." zegt ze. "Ik zal je niet laten kiezen, dat zal ik je niet aan doen." mompel ik en ik kijk haar even aan. Zou ze dan werkelijk moeten nadenken over wie ze kiest? Het idee alleen al doet me pijn, het liefst wil ik nu gewoon van haar weglopen en haar laten, niet meer aan haar denken. Maar ik kan het niet, ik ben verslaafd.
    "Zeker weten dat er niks is?" vraagt ze dan zacht, nadat ze verward haar hand door haar haren heeft gehaald. "Je begint steeds raarder te doen..." Ik zucht en schud met mijn hoofd. "Nee, jij doet gewoon raar. Ik doe gewoon zoals ik altijd doe." zeg ik tegen haar. "Ik denk dat ik zo James even ga zoeken. Dan kan jij bij Dave zijn." zucht ik erna, misschien is het we beter als ik haar even niet zie.


    Your make-up is terrible

    Riley Lauryn Mayer
    Charlie zucht en schudt zijn hoofd. 'Nee, jij doet gewoon raar. Ik doe gewoon zoals ik altijd doe,' zegt hij. Yeah right, en ik ben de kerstman. 'Ik denk dat ik zo James even ga zoeken. Dan kan jij bij Dave zijn,' zucht hij. Gelijk komt er een teleurgestelde uitdrukking op mijn gezicht. 'Blijf gewoon hier, alsjeblieft?' vraag ik zacht. Iets wat ik absoluut niet wil is ruzie hebben met Charlie. We hebben wel eens kleine onenigheden maar die zijn na een uur alweer voorbij. We hebben slechts één keer een echte ruzie gehad, maar dat was dan ook een knallende ruzie. We hebben toen een week niet met elkaar gesproken, en dat was één van de minst fijne weken in mijn leven. 'Ben je boos op me, omdat ik met Dave ga?' vraag ik voorzichtig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Charles Johnsen

    Er komt een teleurgestelde uitdrukking op haar gezicht en ik wil al bijna meteen toegeven aan haar. "Blijf gewoon hier, alsjeblieft." vraagt ze zacht. Ik bijt zacht om op mijn lip en knik uiteindelijk. "Goed, omdat jij het bent." mompel ik en ga iets beter op de tafel zitten. "Ben je boos op me, omdat ik met Dave ga?" vraagt ze voorzichtig en ik schud mijn hoofd, waarna ik zucht. Nee, ik ben boos omdat ik het niet ben. "Nee, je moet zelf weten wat je doet, Riles." glimlach ik. "Ik ben alleen bang dat hij je pijn doet en je niet gelukkig bent, dat is alles." Ik steek het zakje Skittles op naar haar toe. "Neem wat snoep. Daar word alles beter van." probeer ik opgewekt te zeggen.


    Your make-up is terrible

    Riley Lauryn Mayer
    Charlie bijt op zijn lip en knikt uiteindelijk. 'Goed, omdat jij het bent,' mompelt hij en hij verschuift iets op de tafel.Na mijn vraagt schudt hij zijn hoofd. 'Nee, je moet zelf weten wat je doet, Riles,' glimlacht hij. 'Ik ben alleen bang dat hij je pijn doet en je niet gelukkig bent, dat is alles'. Hij steekt het zakje Skittles naar me toe. 'Hij zal me heus geen pijn doen, Charlie, dat weet ik zeker. Maak je nou maar geen zorgen,' zeg ik.
    ''Neem wat snoep. Daar word alles beter van,' zegt hij opgewekt, maar het klinkt niet helemaal gemeend waardoor ik weer wil vragen of er iets is, maar ik doe het niet. Hij geeft toch geen antwoord. 'Tuurlijk maakt snoep alles goed,' zeg ik dan met een lichte glimlach.
    Misschien is hij bang dat ik niet meer met hem om zal gaan, nu ik iets met Dave heb...Als ik er nou voorzorg dat hij ook iemand vindt die hij leuk vindt. 'Zeg, Charlie,' begin ik. 'Is er niet iemand waar je een oogje op hebt?' vraag ik. 'Dan kunnen we misschien op een dubbeldate gaan'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Sorry dat ik gister ineens off was, maar moest van mijn moeder meteen afsluiten ):]
    Aileen Sony Millers
    Ik span mijn spieren aan als ik stemmen hoor. ,,We gaan dat moeten melden.,, Rayn Golddigger, footballspeler. Deze was bij mij bekend, aangezien hij bij het populaire groepje hoorde. Ik kom een klein stukje uit mijn schuilplaats. Ze staan met hun ruggen naar me toe, mooi. Ik ruk het mes uit de aarde, maak het een beetje schoon, en klim geluidluis hier weg. Langzaam loop ik naar ze toe. Stil. Ik ga achter de jongen staan. Mijn adem strijkt zacht langs zijn nek, en dan zet ik het puntje ervan op zijn keel. ,,Als een van jullie je omdraait, is hij er geweest.,, sis ik. ,,En we gaan niks vertellen. We willen niet dat onze lieve footballcaptain gewond raakt, of wel?,, mijn stem heeft een melodieuze klank. Ik drukte nog iets harder met het mes en ik zag dat er een klein beetje bloed uit het wondje kwam.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Charles Johnsen

    "Hij zal me heus geen pijn doen, Charlie, dat weet ik zeker. Maak je nou maar geen zorgen." zegt ze. Ik glimlach zwak, maar goed dat zij het zeker weet, want ik twijfel er sterk aan. "Tuurlijk maakt snoep alles goed." zegt ze dan met een lichte glimlach. Ik duw het zakje met Skittles terug in haar handen, ik heb het immers voor haar gekocht, niet voor mij. "Zeg, Charlie,' begin ik. 'Is er niet iemand waar je een oogje op hebt?" vraagt ze, waardoor ik haar abrupt aan kijk. "Dan kunnen we misschien op een dubbeldate gaan." Ik snuif even spottend. "Nee, heb ik niet." antwoord ik. "En dan nog, probeer eens een reden te bedenken waarom iemand opeens met mij uit zou willen. Je weet zelf ook wel dat dat niet gaat gebeuren." mompel ik. Natuurlijk heb ik wel eens crushes tussen door, hoewel Riley altijd op één zal staan. Voor haar zou ik iedereen laten vallen. Maar het blijft bij wat fantasie en geplaag van Riley. Meer komt er nooit uit.


    Your make-up is terrible

    {Late montopics ;P}


    Tijd voor koffie.

    RememberYoux schreef:
    [Sorry dat ik gister ineens off was, maar moest van mijn moeder meteen afsluiten ):]
    Aileen Sony Millers
    Ik span mijn spieren aan als ik stemmen hoor. ,,We gaan dat moeten melden.,, Rayn Golddigger, footballspeler. Deze was bij mij bekend, aangezien hij bij het populaire groepje hoorde. Ik kom een klein stukje uit mijn schuilplaats. Ze staan met hun ruggen naar me toe, mooi. Ik ruk het mes uit de aarde, maak het een beetje schoon, en klim geluidluis hier weg. Langzaam loop ik naar ze toe. Stil. Ik ga achter de jongen staan. Mijn adem strijkt zacht langs zijn nek, en dan zet ik het puntje ervan op zijn keel. ,,Als een van jullie je omdraait, is hij er geweest.,, sis ik. ,,En we gaan niks vertellen. We willen niet dat onze lieve footballcaptain gewond raakt, of wel?,, mijn stem heeft een melodieuze klank. Ik drukte nog iets harder met het mes en ik zag dat er een klein beetje bloed uit het wondje kwam.


    Elena Yana Bennett
    Ik sla geschrokken mijn handen voor mijn mond. 'L-laat hem los' probeer ik met een vaste stem te zeggen maar mijn stem trilt en ik krimp even in elkaar. 'Alsjeblief!' Ik kijk niet echt naar het meisje alleen naar het mes op Ryan's keel. 'Alsjeblief.' stamel ik nog eens.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Memoria schreef:
    Memoria schreef op 13 okt 2012 - 16:35:
    Yune Brighton

    Terwijl Evalyn naar de wc toeloopt waar Kimerley is vermoord dwalen mijn gedachten af. Wie zou haar hebben vermoord en waarom? Ik weet dat het nu heel egoistisch klinkt maar ik ben bang dat ik de volgende ben, ik ben namenlijk ook een cheerleader. Als de moordenaar namelijk iets heeft tegen de cheerleaders lopen ik en Evalyn gevaar. Ik leun wat tegen de muur aan, ik moest mijn gedachten gewoon even afleidden, dan zal alles duidelijk worden.
    Just seeing you smile makes my day
    [@Arriver hier is ie^^]


    [Sorry, sorry, sorry voor mijn lange niet reageren]
    Evalyn Janice Fisher
    Ik was mijn handen nogmaals en loop dan de wc uit, terug naar Yune. Als ik Yune zie zeg ik 'Sorry dat het zo lang duurde, ik moest even mijn make-up goed doen' Dan gaat de eerste bel voor het tweede lesuur. 'Zullen we gaan? of blijven we deze hele dag spijbelen?' vraag ik dan en ik kijk Yune aan. Ik zie dat ze in gedachten verzonken is en daarom niet echt reageert. Ik leun tegen de kluisjes aan en wacht rustig op haar antwoord. Ik ga denk ik toch niet naar de lessen, dus ik tijd genoeg. 'Misschien ga ik zo wel weer naar huis, ik ga me wel ziek melden, ik heb namelijk geen zin in school vandaag' denk ik.


    That is a perfect copy of reality.

    Rayn Golddigger
    Ik slikte even.Die stem kende ik wel.Hoe kon ze nou zoiets doen."Aileen?Wa-waarom..."stotter ik en maak mijn zin niet verder af.1 foutje en mijn leven was voorbij.Waarom verschool ze zich nu niet indeplaats dat ze ons ging bedrijgen.Wat wilde ze van ons?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Riley Lauryn Mayer
    Charlie snuift spottend. 'Nee, heb ik niet,' antwoordt hij. 'En dan nog, probeer eens een reden te bedenken waarom iemand opeens met mij uit zou willen. Je weet zelf ook wel dat dat niet gaat gebeuren,' mompelt hij dan. Ik kijk hem verbaasd aan. Zou hij echt zo over zichzelf denken? 'Charlie,' zucht ik zacht waarna ik hem in een stevige knuffel trek. 'Dat soort dingen moet je niet zeggen,' fluister ik in zijn oor. Hierna laat ik hem weer los maar ik blijf zijn handen vasthouden. 'Als ze zouden weten hoe je echt zou zijn zouden ze voor je in de rij staan, dat weet ik zeker,' glimlach ik. 'Je bent echt bij verre één van de liefste jongens die ik ken en je staat altijd voor je vrienden klaar'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (Er staat trouwens in de rollenstory dat Lucy een lijst met dingen had over Kimberly, maar wat stond erin dan?)


    Quiet the mind, and the soul will speak.