• who is it ,who is the murder of this crime?
    Nobody knows or they just saying that to hide it from us.A crime at the highschool in New York.A school of more than 1000 students and a murder.All the students have to stay in school beacause the murder is still there but does that cause for more death people who knows?The murder know.


    Deze rpg speelt zich dus af in de middelbare school Belmont Preparatory High School.Een school met meer dan duizend leerlingen.Een gewone school waar niets mis kon lopen,maar daar hadden ze het mis.Een vermoorde cheerleader klonk het ze zeiden dat ze heel bekend was in school dat ze dus populair was.Maar dat betekend niet geliefd.De politie nam in en verplichte alle leerlingen in het schoolgebouw te laten blijven tot ze wat meer weten over de moordenaar,maar als de moordenaar nog steeds in het gebouw doolt betekend dat niet een groter gevaarvoor de leerlingen ?
    So who is it?


    Rollen :
    Students(nerds ,populaire mensen(waaronder cheerleaders en footbal players) , pestkoppen(max2 kunnen ook footbal players zijn), seutenbitcherige types ,(max2 kunnen ook cheerleaders zijn)normale studenten , ...)

    -James Johnsen ~Moonly~Normale student
    -Isabel 'Bel' Melinda Silverson ~ Tsubaki ~Cheerleader
    -Kylie Louise Adams~carpediemx~Normale student
    - Yune Brighton~Memoria~Normale leerling, cheerleader
    -Charles Johnsen~Assassin~Alternatieve student
    -Rayn Maxwell Golddigger~Nyan~ Football speler, populair iemand
    -Jayden Brooks~Memoria ~Normale student, Football speler
    -David Pure~Moonly~Populair iemand, footballplayer
    -Lou Mc.Down~Nyan~Gewoone student,Nerd
    - Elena Yana Bennett ~LostMagic ~Normale Studente, nerd
    -Evalyn Janice Fisher~ Arriver~ Normale leerlinge
    -Riley Lauryn Mayer~Khione~Leerling, skatermeisje
    Moordenaar(s)
    (Max 2 dan moeten ze wel samen werken)
    -Aileen Sony Millers ~Rememberyouxx +Cheerleader meisje
    -Steven Gavin McLawerson ~Tsubaki ~Moordenaar
    Politie(max 3)
    -Angelica Wolfe~Assassin
    -Axel Cael Rebel~Isuzu
    -


    Regels

    Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 3 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~als je niet meer wil meedoen met deze Rpg meld het dan even aub
    ~Naamsverandering melden
    ~Speel niet voor een ander
    ~Begrijp je iets niet of zijn er vragen gb mij dan



    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    'Ja ik denk het.' zeg ik zachtjes maar blijf zitten. Ik blijf hem vasthouden en zucht even. Dan laat ik hem los en kijk hem verontschuldigend aan. 'Sorry.' zeg ik en pak mijn mijn rechterhand mijn linkerarm vast.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    Ze hield me nog even vast en liet me dan los.Ze keek me verontschuldigend aan en zei sorry."Je hoeft geen sorry te zeggen.Je kunt er niets aan doen."zei ik dan en legde mijn hand even op haar schouder.Ik keek even op mijn horloge .Het was ongeveer vijf voor twaalf."Als je wil kunnen we even naar buiten gaan.Wat frisse lucht hebben."stelde ik dan voor.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik sta op en trek hem recht. 'Is goed.' zeg ik en tril even zachtjes voor ik weer stabiel sta. 'Frisse lucht zou leuk zijn.' Ik loop naast hem naar buiten toe. De gangen zijn nog steeds verlaten en ik moet onbewust weer aan Aileen, Ryan en Lune denken. Ik verdring de gedachten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    'Is goed'zei ze zacht en stond recht waarna ze mij recht hielp.We gaan samen naar buiten toe.Je hoorde onze voetstappen echo'en door de gang heen ,omdat heet zo verlaten is.Na even wandelen kwamen we toch buiten."Waar wil je zitten?"vraag ik haar dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik mijd angstvallig het bos. 'Het voetbalveld?' stel ik voor. De klassen die LO hebben gebruiken toch een ander veld. Ik zie het voetbalveld liggen en laat me op het gras vallen en ga languit liggen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    Ik knik en we gaan naar het footbal veld.Als we daar zijn zet ze zich op het gras en gaat languit liggen.Ik zet me naast haar neer en kijk even rond.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik neuriën zachtjes iets en denk na. Waar kan hij goed in zijn? Zingen blijkbaar niet en tekenen ook niet. 'Kan je footbal?' vraag ik zachtjes en denk verder na, wat kan het nog allemaal zijn?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    Ze neuride zachtjes en vroeg dan of ik footbal kon."Ik ben niet goed in sport."mompel ik en zuchtte zachtjes.Ik was eingelijk nergens goed in.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    'Komaan er moet toch iets zijn.' zucht ik. Ik wil Lou echt helpen. 'Als het je troost, ik kan ook geen sport.' Ik denk verder na. Boogschieten, dansen, dichten, schrijven , ...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    Ik zuchtte ook.Behalve school vakken kon ik eingelijk niets.Ik dacht ook even na wat ik vroeger leuk vond.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    'Laten we over iets anders praten dan dit, we kunnen straks nog dingen verzinnen.' Ik kijk iets verwart om me heen. 'Het is toch middag? Waar is iedereen?' De hele tijd is het terrein verlaten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    Ik kijk op mijn horloge."Ja het is al 3 na twaalf."zeg ik en kijk op.Mischien moesten ze in de lokalen blijven eten.Het maakte mij niet zoveel uit ,want ik at toch niets.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik kijk hem verwart aan en zucht even. Ik pak mijn gsm en kijk of ik berichten heb van Maddie. En ja hoor. 5 berichten. Blijkbaar is het gelekt dat er een leerlinge gestorven is op de school en denkt Maddie dat ik het ben. Ik leef nog, we zitten half vast op school stuur ik terug.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    Ik keek nog eens rond.Er was echt niemand hier.Geen lawaai en geen mensen.Ik was best wel blij dat we alleen waren ,want anders was het hier veel te druk.Vanuit mijn ooghoeken kijk ik naar Elena die aan het smsen was.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Anders moet Ryan komen want ik weet niet echt mr wat te zeggen en dan kan El. kwaad zijn ovr het feit dat hij Lou's pols heeft gebroken of zo xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'