• who is it ,who is the murder of this crime?
    Nobody knows or they just saying that to hide it from us.A crime at the highschool in New York.A school of more than 1000 students and a murder.All the students have to stay in school beacause the murder is still there but does that cause for more death people who knows?The murder know.


    Deze rpg speelt zich dus af in de middelbare school Belmont Preparatory High School.Een school met meer dan duizend leerlingen.Een gewone school waar niets mis kon lopen,maar daar hadden ze het mis.Een vermoorde cheerleader klonk het ze zeiden dat ze heel bekend was in school dat ze dus populair was.Maar dat betekend niet geliefd.De politie nam in en verplichte alle leerlingen in het schoolgebouw te laten blijven tot ze wat meer weten over de moordenaar,maar als de moordenaar nog steeds in het gebouw doolt betekend dat niet een groter gevaarvoor de leerlingen ?
    So who is it?


    Rollen :
    Students(nerds ,populaire mensen(waaronder cheerleaders en footbal players) , pestkoppen(max2 kunnen ook footbal players zijn), seutenbitcherige types ,(max2 kunnen ook cheerleaders zijn)normale studenten , ...)

    -James Johnsen ~Moonly~Normale student
    -Isabel 'Bel' Melinda Silverson ~ Tsubaki ~Cheerleader
    -Kylie Louise Adams~carpediemx~Normale student
    - Yune Brighton~Memoria~Normale leerling, cheerleader
    -Charles Johnsen~Assassin~Alternatieve student
    -Rayn Maxwell Golddigger~Nyan~ Football speler, populair iemand
    -Jayden Brooks~Memoria ~Normale student, Football speler
    -David Pure~Moonly~Populair iemand, footballplayer
    -Lou Mc.Down~Nyan~Gewoone student,Nerd
    - Elena Yana Bennett ~LostMagic ~Normale Studente, nerd
    -Evalyn Janice Fisher~ Arriver~ Normale leerlinge
    -Riley Lauryn Mayer~Khione~Leerling, skatermeisje
    Moordenaar(s)
    (Max 2 dan moeten ze wel samen werken)
    -Aileen Sony Millers ~Rememberyouxx +Cheerleader meisje
    -Steven Gavin McLawerson ~Tsubaki ~Moordenaar
    Politie(max 3)
    -Angelica Wolfe~Assassin
    -Axel Cael Rebel~Isuzu
    -


    Regels

    Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 3 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~als je niet meer wil meedoen met deze Rpg meld het dan even aub
    ~Naamsverandering melden
    ~Speel niet voor een ander
    ~Begrijp je iets niet of zijn er vragen gb mij dan



    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rayn Golddigger
    'Dan ben je wel heel erg uitgeschoten.'zei hij en ik was echt blij dat hij niet door vroeg.'Wat ga jij nu doen? Ik denk dat ik zo maar eens iets ga eten, je mag mee.' zegt hij en ik knik.Ik kreeg nu ook best honger.Ik stond op en veegde het gras van me af en ging met hem mee.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Charles Johnsen

    "Misschien moet je met haar praten. Het komt wel weer goed. Dat weet ik zeker!" zegt hij en ik moet er lichtjes om glimlachen. Mijn armen sluit ik om hem heen en ik trek hem eventjes tegen mij aan. "Bedankt, broertje." grinnik ik zacht en ik veeg mijn tranen weg. "Misschien doe ik dat ook wel, maar nu niet. Volgens mij zijn jongens veel makkelijker in de liefde ofzo." zucht ik eventjes.


    Your make-up is terrible

    David Pure

    Ik grijns en loop naar de kantine. Ik ga op mijn vaste plek zitten. Ik haal een zak snoep uit mijn tas en hou hem voor Rayns neus. 'Kies maar.'


    James Johnsen

    Ik glimlach als hij me knuffelt. 'Volgens mij is liefde voor iedereen even moeilijk. Maar nu we het toch over liefde hebben.. ' ik twijfel, maar maak mijn zin toch af 'Heb jij iets tegen homo's? Een vriend zei laatst dat hij homo is.' Dat laatste was gelogen. Eigenlijk ben ik wel benieuwd naar zijn reactie, maar toch doodsbang.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Charles Jonsen

    "Volgens mij is liefde voor iedereen even moeilijk. Maar nu we het toch over liefde hebben.. " begint hij en hij lijkt te twijfelen, waardoor ik hem vragend aan kijk. "Heb jij iets tegen homo's? Een vriend zei laatst dat hij homo is." Ik frons eventjes en haal dan lichtelijk mijn schouders op. Zou hij het weten van mij? Nee, dat kan niet. Alleen Riley weet het... "Neuh, het is en blijft liefde toch?" probeer ik nonchalant te zeggen, maar er klinkt een trilling door in mijn stem.


    Your make-up is terrible

    Rayn Golddigger
    Hij grijnsde en we gingen naar de kantine als we daar toegokemen zijn zet ik mijn schooltas naast me en zet me neer.Ik grijns als David een zak snoep voor mijn neus houd en zegt dat er een mag kiezen.Ik pak wat zuurtjes en eet ze op."Is dat het enige dat je meehebt van voedsel?"vraag ik grijnzend.Het zou me niet echt verbazen als hij ja zegt.Zelf haal ik het broodje voor vanmiddag uit mijn tas en neem er een hap van.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ( Topic 3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    James Johnsen

    'Neuh, het is en blijft liefde toch.' Zegt hij trillend. Ik haal opgelucht adem, maar bedenk me meteen dat ik dat niet had moeten doen. 'Ik v...vind dat j..je gelijk hebt..' Stotter ik en probeer te grijnzen.


    David Pure

    'Is dat het enige at je mee hebt aan voedsel?' vraagt hij. Ik schud mijn hoofd en zeg met volle mond 'Bik heb book nog gipjs in bijn kuisje*' ik slik mijn hap door en neem er nog een.

    (*ik heb ook nog chips in mijn kluisje)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Arriver schreef:
    Evalyn Janice Fisher
    Ik zie dat Yune in slowmotion valt en ik pak mijn tas en loop in een rustig tempo naar haar toe, 'ik zag heus wel dat dat nep was hoor Yunee' zeg ik lachend. Ik kijk naar de zon en laat me dan ook op me rug vallen, 'waarom moet een mooie dag zoals vandaag toch verpest worden doordat iemand zonodig moorden moest plegen?' denk ik in mezelf. Ik zucht, achja, sommige mensen denken niet na bij wat ze doen. De moordenaar of naars zullen er later nog wel problemen van krijgen, als ze ooit betrapt worden.
    [Byeee]

    Yune Brighton
    Met mijn pruilmomdje kijk ik naar de hemel, ze heeft niet eens medenlijden met mij. Wat Evalyn zegt klopt wel, de moordenaar zal ooit boeten. Ik hoop niet dat mensen elkaar gaan beschuldigen, ik weet nu al dat daar ruzie van gaat komen. Ik krijg genoeg van het stil liggen en ik ga kleine rondjes rennen waarbij ik rare sprongen maak, ik voel me net een lammetje die voor het eerst in de weide staat. Ik weet niet waar dit plotseling vandaan komt, maar het vrolijkt mij op.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Elena Yana Bennett
    Ik denk even na 'Tussen die 2 lijnen is jouw goal en de mijne is hier.' zeg ik dan grinnikend en leg de bal neer. Ik kijk even naar Lou en wacht even. Dan trap ik op de bal en kijk even of het me zou lukken langs hem tussen de 2 lijnen te scoren. Kleine kans maar oke.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Charles Johnsen

    James haalt opgelucht adem. "Ik v...vind dat j..je gelijk hebt..." stotterd hij en hij probeert te grijnzen. Ik trek mijn wenkbrauw een stukje omhoog en kijk hem onderzoekend aan. "James, wat is er aan de hand?" vraag ik argwanend. "Ik heb het heus wel door als er iets met jou is hoor." vervolg ik en ik blijf hem zo serieus mogelijk aankijken. Toch hoop ik maar dat hij de angst die ik voel, niet ziet. Ik zou niet willen dat mijn eigen tweelingbroer me zou verstoten om mijn aard en waar zou hij dat van moeten hebben dan?.


    Your make-up is terrible

    James Johnsen

    Charlie kijkt me onderzoekend aan. 'James, wat is er aan de hand?' Vraagt hij argwanend 'Ik heb het heus wel door als er iets met jou is hoor.' Vervolgt hij. Ik slik moeizaam. Nu moest ik het wel zeggen. 'Iedereen zegt altijd dat het zo geweldig is om verlieft te zijn op meisjes...' Ik wacht even en haal mijn hand door mijn haar. '... Maar ik ga daar nooit achterkomen of het echt zo geweldig is.' Fluister ik bijna. 'Ik val op jongens.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Charles Johnsen

    Hij slikt moeizaam op mijn vraag en ik begin nerveus te worden van het antwoord dat ik nog niet gekregen heb. "Iedereen zegt altijd dat het zo geweldig is om verliefd te zijn op meisjes..." Hij wacht even en haal zijn hand door zijn haar. Ik knik lichtjes, al vind ik het op het moment bijzonder vervelend om op een meisje verliefd te zijn. "... Maar ik ga daar nooit achterkomen of het echt zo geweldig is." fluistert hij bijna. "Ik val op jongens."
    Mijn ogen worden groot en er komt een nerveus, giechelend geluidje uit mijn mond. "Dan lijken we meer op elkaar dan we dachten, broertje." grinnik ik, laat ik het nu ook maar gelijk bekennen. "Ik val op beide." biecht ik daarna op. Hopelijk neemt hij het net zo goed op als ik bij hem.


    Your make-up is terrible

    James Johnsen

    Zijn ogen worden groot en hij maakt een giechelend geluidje. Onee, mijn tweelingbroer wilt niet meer met me praten. 'Dan lijken wij meer op elkaar dan we dachten, broertje' grinnikt hij. Ik kijk hem verbaast aan. 'Ik val op beide.' Biecht hij op. Een glimlach verschijnt op mijn gezicht. 'Maar.. Maar dat is geweldig! Jij kan gewoon uit alle jongens en meisjes kiezen!' Ik geef hem een knuffel. 'Hoe ben jij achter je aard gekomen?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Charles Johsen

    Zijn verbaasde blik laat me heimelijk grinniken en ik ben blij als er een glimlach op zijn gezicht verschijnt. "Maar.. Maar dat is geweldig! Jij kan gewoon uit alle jongens en meisjes kiezen!" zegt hij en hij geeft me een knuffel. "Hoe ben jij achter je aard gekomen?" vraagt hij, waarop ik nonchalant mijn schouders ophaalde. "Het gebeurde gewoon." antwoord ik, ik heb weinig zin om in details te treden. "Soms heb ik wel eens een kleine crush naast Riles. En bij jou?" vraag ik dan nieuwsgierig aan hem.


    Your make-up is terrible

    James Johnsen

    Hij haalt zijn schouders op. 'Het gebeurde gewoon,' antwoord hij 'Soms heb ik wel eens een kleine crush naast Riles. En bij jou?' Zeg hij. Ik grinnik en voel dat ik rood word. 'Nou, eh, toen vorig jaar Marco op school kwam... Ik vond hem schattig. Ook merkte ik dat ik steeds vaker naar hem keek. Toen ging hij van school en ik heb de hele nacht lopen huilen.. Toen dacht ik dat ik misschien gay was. Ik ging kijken of ik ook meisjes leuk vond, maar hun vond ik echt veel minder leuk. Ook bij basketbal keek ik hoe hun zich omkleden. En zo ben ik er stukje bij beetje achter gekomen.' Zeg ik zacht en glimlach even. 'Ik heb Marco nooit meer gezien...'


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!