• who is it ,who is the murder of this crime?
    Nobody knows or they just saying that to hide it from us.A crime at the highschool in New York.A school of more than 1000 students and a murder.All the students have to stay in school beacause the murder is still there but does that cause for more death people who knows?The murder know.


    Deze rpg speelt zich dus af in de middelbare school Belmont Preparatory High School.Een school met meer dan duizend leerlingen.Een gewone school waar niets mis kon lopen,maar daar hadden ze het mis.Een vermoorde cheerleader klonk het ze zeiden dat ze heel bekend was in school dat ze dus populair was.Maar dat betekend niet geliefd.De politie nam in en verplichte alle leerlingen in het schoolgebouw te laten blijven tot ze wat meer weten over de moordenaar,maar als de moordenaar nog steeds in het gebouw doolt betekend dat niet een groter gevaarvoor de leerlingen ?
    So who is it?


    Rollen :
    Students(nerds ,populaire mensen(waaronder cheerleaders en footbal players) , pestkoppen(max2 kunnen ook footbal players zijn), seutenbitcherige types ,(max2 kunnen ook cheerleaders zijn)normale studenten , ...)

    -James Johnsen ~Moonly~Normale student
    -Isabel 'Bel' Melinda Silverson ~ Tsubaki ~Cheerleader
    -Kylie Louise Adams~carpediemx~Normale student
    - Yune Brighton~Memoria~Normale leerling, cheerleader
    -Charles Johnsen~Assassin~Alternatieve student
    -Rayn Maxwell Golddigger~Nyan~ Football speler, populair iemand
    -Jayden Brooks~Memoria ~Normale student, Football speler
    -David Pure~Moonly~Populair iemand, footballplayer
    -Lou Mc.Down~Nyan~Gewoone student,Nerd
    - Elena Yana Bennett ~LostMagic ~Normale Studente, nerd
    -Evalyn Janice Fisher~ Arriver~ Normale leerlinge
    -Riley Lauryn Mayer~Khione~Leerling, skatermeisje
    Moordenaar(s)
    (Max 2 dan moeten ze wel samen werken)
    -Aileen Sony Millers ~Rememberyouxx +Cheerleader meisje
    -Steven Gavin McLawerson ~Tsubaki ~Moordenaar
    Politie(max 3)
    -Angelica Wolfe~Assassin
    -Axel Cael Rebel~Isuzu
    -


    Regels

    Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 3 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~als je niet meer wil meedoen met deze Rpg meld het dan even aub
    ~Naamsverandering melden
    ~Speel niet voor een ander
    ~Begrijp je iets niet of zijn er vragen gb mij dan



    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lou Mc.Down
    Ze glimlachte licht bij het vertellen van haar verhaal."Dus je tekent al lang en wat teken je allemaal in de academi?"vraag ik dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    'Portretten, landschappen, gewoon dingen uit je zelf. Je leert er ook dingen zoals het tekenen van schaduwen en zo.' zeg ik en denk na over een ander onderwerp want ik raak bijna uitgepraat. 'Wat vind jij van Ryan Golddigger?' vraag ik hem dan maar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Riley Lauryn Mayer
    Charlie knikt begrijpend en zijn armen hangen een beetje hopeloos naast zich. 'Dat begrijp ik. Als je hem echt leuk vind, zoals ik merk, zal ik uit jullie buurt blijven als hij er is. Dat lijkt me beter,' glimlacht hij magertjes. 'Bedankt dat je mijn vriend wilt blijven, Riles. Ik zou het niet lang uithouden zonder je vriendschap,' bekent hij zacht. 'Ik zou het ook niet lang uithouden zonder jouw vriendschap,' glimlach ik licht. Ik aarzel even maar pak dan toch zijn hand vast waar ik zachtjes in knijp. 'Van wie moet ik anders mijn snoep krijgen,' voeg ik er met een zachte lach aan toe. Dave weet wel dat ik van snoep houd maar zou daar niet zou snel zijn geld aan uitgeven, hij geeft het eerder uit aan bier en sigaretten. Ik zucht zacht en wrijf met mijn duim over rug van Charlie's hand.
    'Hoelang weet je het al?' vraag ik zacht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Evalyn Janice Fisher
    'Yune, kun je een geheimpje bewaren?' vraag ik aan haar. Ik zucht, moet ik dit haar wel vertellen? 'Tuurlijk, ze is mijn beste vriendin' denk ik. Ik kijk Yune aan en zeg dan 'Je kent mijn zussen Madeline en Skye wel, die vreselijke tutten toch?' vraag ik 'nouja, hun hebben weken geleden me harstikke voor gek gezet bij hun vriendinnen door mijn kledingstijl helemaal af te kraken, mijn ouders beschuldigen me al weken van dingen die ik niet doe, maar mijn zussen. Alleen mijn broers doen nog een beetje normaal tegen me. Ik hou het niet meer uit thuis, alles wordt van me afgepakt, mijn mobiel, mijn laptop, mijn keyboard waardoor ik geen songs meer kan schrijven, ik heb of huisarrest of ik mag wel naar buiten, maar niet afspreken met vrienden. Please Yune, help me!' vervolg ik. Ik zucht, het voelt wel fijn om nu alles aan iemand kunnen te vertellen.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 21:34 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Yune Brighton
    Ik staar haar aan, ik had gelijk. Troostend sla ik mijn arm om haar heen, ik weet dat ze enorm gehecht aan die spullen is'Wil je anders een paar dagen bij mij komen logeren? Alleen maar leuke dingen doen en even al je problemen van je af zetten.'Vriendelijk kijk ik haar aan, ik hoop dat ik haar goede steun geef. Dit verdient ze namelijk, vooral doordat ze mij de moeilijke periode heeft weten te halen. Gelukkig gaat het nu beter thuid, nu is het mijn beurt om de opvrolijker te zijn.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Evalyn Janice Fisher
    Ik kijk Yune aan en zeg 'Dat zou geweldig zijn, maar mijn ouders staan dat nooit toe' Ik zucht, 'kom we gaan weer naar binnen, het maakt me nu niet meer uit of we verdacht of opgepakt worden, ik heb toch al problemen genoeg' zeg ik. Ik zucht en sta op, dan loop ik de ingang weer binnen. Ik zucht en wacht aan de binnenkant van de school op Yune, misschien vindt Yune me nu raar, maar mij maakt niks meer uit. Ik denk aan Yune, al die tijden dat ze me gesteund heeft, nu moet ik iets terug doen. 'Ik ga er voor zorgen dat zij niet verdacht gaat worden, ook al wordt ik ervoor opgepakt' denk ik.


    That is a perfect copy of reality.

    Lou Mc.Down
    Ik knik als ze begin op te sommen.Ze veranderde dan van onderwerp en vroeg wat ik vond van een popi."Een pestkop ,een popi en een gemene kerel."zeg ik zacht zodat zei alleen het kan horen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik knik zachtjes en bijt op mijn lip. Ik had niets anders van antwoord verwacht maar waarom was Ryan het omgekeerde vanmiddag? Plots was hij een gewone jongen met verdriet, wie niets gaf om zijn status en me niet pestte. 'Je hebt vast gelijk.' mompel ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    Ik knik."well dit heeft hij me ook aangedaan."zeg ik en kijk naar mijn pols die in het gips zit."Waarom vraag je dat?"vraag ik dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik open mijn mond even maar sluit hem dan. Ik denk na over mijn woorden voor ik ze zorgvuldig uitspreek. 'Hij leek me anders, aardig. Maar misschien heb ik het dan inderdaad mis.' Ik pak een stift en begin voorzichtig een mooie tekening op zijn gips te maken.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 22:14 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    Ik zuchtte licht."Nou dat os hij dus niet."mompel ik."waarom vinden sommige mensen het leuk om te pesten?"vraag ik dan zacht.Ik kijk naar mijn gips waar ze een mooie tekening op zette."Je kunt echt mooi tekenen."zeg ik dan en glimlach licht.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    'Omdat ze bang zijn om zichzelf te zijn. Ze verdoezelen hun fouten door de fouten van iemand anders in het vet te zetten.' zeg ik en glimlach dan even naar hem. 'Dank je.' Ik teken verder. 'Dus eigenlijk zijn wij dapperder dan hen. Wij zijn onszelf.' Ik zeg het zachtjes, niemand anders hoeft dit te horen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    Ik kijk haar fronsend aan."Hoe weet je dat dan?"vraag ik haar.En kijk verder naar wat ze tekende.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik zucht en antwoord even niet. 'Ik weet niet, ik heb wel een paar psychologische boeken gelezen en dat stond in één van hen. Tjee ik ben echt een nerd.' Ik grinnik zachtjes en concentreer me weer op de tekening. Het is bijna af. Eigenlijk is het meer een schets maar ok.'Voila een draak.' lach ik en leg de stift terug weg. 'Het is redelijk eenvoudig maar tekenen op gips lukt niet zo goed'

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 22:34 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    Ze zuchte en gaf even geen antwoord.Niet veel later zei ze dat ze het had gelezen in een boek.Ze was klaar met de tekening die er echt cool uitzag."Dankje het is echt cool."glimlach ik.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH