• who is it ,who is the murder of this crime?
    Nobody knows or they just saying that to hide it from us.A crime at the highschool in New York.A school of more than 1000 students and a murder.All the students have to stay in school beacause the murder is still there but does that cause for more death people who knows?The murder know.


    Deze rpg speelt zich dus af in de middelbare school Belmont Preparatory High School.Een school met meer dan duizend leerlingen.Een gewone school waar niets mis kon lopen,maar daar hadden ze het mis.Een vermoorde cheerleader klonk het ze zeiden dat ze heel bekend was in school dat ze dus populair was.Maar dat betekend niet geliefd.De politie nam in en verplichte alle leerlingen in het schoolgebouw te laten blijven tot ze wat meer weten over de moordenaar,maar als de moordenaar nog steeds in het gebouw doolt betekend dat niet een groter gevaarvoor de leerlingen ?
    So who is it?


    Rollen :
    Students(nerds ,populaire mensen(waaronder cheerleaders en footbal players) , pestkoppen(max2 kunnen ook footbal players zijn), seutenbitcherige types ,(max2 kunnen ook cheerleaders zijn)normale studenten , ...)

    -James Johnsen ~Moonly~Normale student
    -Isabel 'Bel' Melinda Silverson ~ Tsubaki ~Cheerleader
    -Kylie Louise Adams~carpediemx~Normale student
    - Yune Brighton~Memoria~Normale leerling, cheerleader
    -Charles Johnsen~Assassin~Alternatieve student
    -Rayn Maxwell Golddigger~Nyan~ Football speler, populair iemand
    -Jayden Brooks~Memoria ~Normale student, Football speler
    -David Pure~Moonly~Populair iemand, footballplayer
    -Lou Mc.Down~Nyan~Gewoone student,Nerd
    - Elena Yana Bennett ~LostMagic ~Normale Studente, nerd
    -Evalyn Janice Fisher~ Arriver~ Normale leerlinge
    -Riley Lauryn Mayer~Khione~Leerling, skatermeisje
    Moordenaar(s)
    (Max 2 dan moeten ze wel samen werken)
    -Aileen Sony Millers ~Rememberyouxx +Cheerleader meisje
    -Steven Gavin McLawerson ~Tsubaki ~Moordenaar
    Politie(max 3)
    -Angelica Wolfe~Assassin
    -Axel Cael Rebel~Isuzu
    -


    Regels

    Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 3 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~als je niet meer wil meedoen met deze Rpg meld het dan even aub
    ~Naamsverandering melden
    ~Speel niet voor een ander
    ~Begrijp je iets niet of zijn er vragen gb mij dan



    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik lach flauwtjes. 'Dat wil ik je niet aandoen.' zeg ik. Ik ben en blijf een nerd en hij een foot ball speler. 'Ik denk niet dat het je status goed zou doen.' voeg ik eraan toe. 'En we moeten wel naar binnen toe of ze komen ons zoeken of denken het ergste.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rayn Golddigger
    Ik knik zacht en neem mijn schooltas."Het kan me niet echt veel meer schelen die status."mopel ik en ga met haar mee naar binnen.Ik had nu chemie.Ik was ouder dan Elena ,dus had ze vast een ander vak.Als we het gebouw binnen zijn is er echt niemand in de gang."In welk lokaal moet je nu zijn?"vraag ik haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik denk even na. 'Ik denk Engels.' antwoord ik dan en kijk verbaast in het rond. 'Waar is iedereen? Het is hier doodstil.' Normaal hoor je toch lawaai uit de lokalen en zo? 'Even mijn handboek uit mijn kluisje halen. Bye Ryan.' zeg ik en glimlach even kort, ook al is het niet echt een glimlachsituatie. Ik loop naar mijn kluisje voor mijn boek en steek hem in mijn tas. Ik steek mijn geschiedenis in mijn kluisje.

    [En nu is ze alweer alleen --]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rayn Golddigger
    Ze zegt dat ze naar haar kluisje gaat en ik knik."Daag ik zie je later weer."zeg ik nog en ga dan zo rap mogelijk naar mijn lokaal.Er waren nog 2 mensen in de gang,maar ik besteede er geen aandacht aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik loop naar het lokaal van Engels en ga onder de strenge blik van mijn leerkracht op mijn stoel zitten. Ik ben bijna nooit te laat daarom zegt ze er nu ook niets van. Ik sla mijn boek open op de juiste pagina en probeer op te letten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    De deur ging open en elena kwam binnen.Ik zuchtte opgelucht bijna dacht ikn dat er iets ergs gebeurd was.Mr.Dims keek haar streng aan,maar zei er niets van en ging verder met de les.Ik keek even naar Elena en focuste me dan terug op het bord.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik merk Lou's korte blik op en zucht. Ik laat mijn hoofd leunen op mijn hand en maak ondertussen aantekeningen op een cursusblad. Gelukkig kan ik me redelijk goed concentreren. Ik schrijf alles wat niet in de cursus staat maar hij wel nog eens zou durven vragen op toetsen op.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Riley Lauryn Mayer
    Charlie haalt zijn schouders op. 'Yeah, I guess,' mompelt hij. Hierna trekt hij zijn knieën op, slaat zijn armen er om heen en verbergt zijn gezicht daartussen. 'Je moet naar het lokaal. Het is hier helemaal niet veilig,' zegt hij zacht, met zijn hoofd nog tussen zijn knieën. Ik bijt op mijn lip, hij heeft me nog nooit eerder weg willen hebben. Aarzelend loop ik naar hem toe en ga ik naast hem zitten. Voorzichtig haal ik zijn armen en knieën rond zijn gezicht vandaan. Als ik zie dat zijn wang al behoorlijk dik is geworden gaat er gelijk een schuldgevoel door me heen. 'Het spijt me,' zeg ik zacht. 'Dave had je nooit mogen slaan'. Ik zucht even en steek dan mijn hand naar hem uit. 'Kom, er moet echt even iemand naar je wang kijken'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Moonly schreef:
    (...)

    James Johnsen

    Ik kijk haar angstig aan.'Maar dan ga ik dood..' mompel ik zacht. 'Nu ga ik ook al dood, maar minder.' Ik kijk naar de sinaasappel. Eng ding!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Axel Cael Rebel
    Beledigd en lichtelijk gekwetst trekken haar mondhoeken omlaag. Het kan me echter voor geen flikker schelen op het moment. Vlak hierna was ik weggelopen, richting het lijk, ik had geen zin in nog meer gezeik als ik al wist dat ik me niet goed kon inhouden. Ze volgt me echter wel, met snelle passen, ik hoor het gekraak van takken onder haar schoenen. ‘Jij bent nu niet degene die boos moet worden!’ Zegt ze lichtelijk kwaad, waar op ik gelijk wat terug wil zeggen, maar me nog even inhoud tot al haar woorden eruit zijn.
          ‘Ik heb echt mijn best gedaan elke keer om aardig te zijn maar jij… jij bent degene die elke keer opnieuw zo doet. Waarom zou ik dan anders zijn dan de rest? Het is je eigen schuld, kijk naar jezelf. Meneer de macho met zijn spieren die denkt dat alle meisjes voor hem vallen.’ Hoewel de woorden als een pijnlijke steek door mijn lichaam trekken, wakkert dit tegelijkertijd de woede alleen maar aan.
          Angel houd haar stem gedempt, maar ik doe mijn best hier niet eens voor, het kan me niets meer schelen. ‘En ik ga het niet nu vragen want ik maak deze zaak af, klaar. Ik laat je er niet alleen mee zitten.’ Besluit ze er snel achterna, waardoor ik duidelijk en dierlijk grom.
          ‘Ik beslis zelf wel of ik boos word of niet en die bullshit die je uitkraamt komt me mijn strot uit!’ grauw ik naar haar, terwijl ik alweer stilstond, mijn blik kwaad. Onbewust werden mijn handen vuisten, waarvan de knokkels langzamerhand wit werden. ‘Wat is die crap over dat ik denk dat alle meisjes op me vallen? Ik doe alles behalve zo en het spijt me zeer dat jij wel zo over mij denkt, maar dat zegt meer over jou dan over mij. Het is trouwens onwaar, want niet alle vrouwen vallen op mij, jij laat heel duidelijk merken dat je me niet moet.’
          Mijn blik stuurt dodelijke pijlen in haar ogen, waarna ik me omdraai en al aanstalten maak om weg te lopen. ‘En wat fijn dat je deze zaak af wilt maken, dat mag je alleen wel in je eentje doen of samen met die vriend van je, want ik neem afstand van deze zaak. Nog een fijne dag verder.’ Eindigde ik duidelijk chagrijnig en kwaad, waarna ik met deze woorden weg liep.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 23:26 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Charles Johnsen

    Aarzelend loopt ze naar me toe en gaat ze naast me zitten, terwijl ik dit probeer te negeren. Voorzichtig haalt ze mijn armen en knieën rond mijn gezicht vandaan. Ik kijk haar schuldbewust aan. "Het spijt me." zegt hij zacht. "Dave had je nooit mogen slaan." Ik schud licht met mijn hoofd. "Hij had er alle recht toe. Ik kuste zijn vriendin." zeg ik erop en haal lichtjes mijn schouders erbij op.
    Riley zucht even en steekt dan haar hand naar mij uit. "Kom, er moet echt even iemand naar je wang kijken." Ik schud opnieuw met mijn hoofd. "Nee, het gaat prima. Ik haal zo wel wat ijs." zeg ik mompelend. "Sorry dat ik dat deed... Ik hoop niet dat Dave boos op je is geworden." zucht ik vervolgens en ik laat mijn goede wang in mijn hand zinken.

    Angelica Wolfe

    Hij gromt duidelijk en dierlijk na mijn besluit. "Ik beslis zelf wel of ik boos word of niet en die bullshit die je uitkraamt komt me mijn strot uit!" grauwt hij naar me, terwijl hij alweer stilstaat, zijn blik kwaad. Zijn handen worden vuisten, waarvan de knokkels langzamerhand wit worden. Ik trek mijn wenkbrauw op, ik kraam bullshit uit? "Wat is die crap over dat ik denk dat alle meisjes op me vallen? Ik doe alles behalve zo en het spijt me zeer dat jij wel zo over mij denkt, maar dat zegt meer over jou dan over mij. Het is trouwens onwaar, want niet alle vrouwen vallen op mij, jij laat heel duidelijk merken dat je me niet moet." Ik snuif eventjes. "Daar maak je het zelf naar hoor."
    Zijn blik stuurt dodelijke pijlen in mijn ogen, waarna hij zich omdraait en al aanstalten maakt om weg te lopen. "En wat fijn dat je deze zaak af wilt maken, dat mag je alleen wel in je eentje doen of samen met die vriend van je, want ik neem afstand van deze zaak. Nog een fijne dag verder." eindigt hij duidelijk chagrijnig en kwaad, waarna hij met deze woorden weg loopt. Ik blijf even verbaasd achter, dumpt hij me nou?
    "Je kan het echt niet hebben hé, dat iemand je op je achterlijke gedrag wijst." roep ik hem na, nu let ik ook helemaal niet meer op mijn toon. "Pfft, je bent gewoon een bangeschijterd." scheld ik zacht, ik weet niet eens of hij dat nog zal horen. Daarna draai ik me ook om, met een woedende trek op mijn lippen. Wat denkt hij wel niet? "Het lukt me best om dit in mijn eentje op te lossen. Ik heb niemand nodig, ook Williams niet." mompel ik tegen mezelf als ik weg stamp op mijn kisten. Ik weet even niet meer welke kant ik op moet, maar loop gewoon verder.


    Your make-up is terrible

    Riley Lauryn Mayer
    Charlie schudt lichtjes met zijn hoofd. 'Hij had er alle recht toe. Ik kuste zijn vriendin,' zegt hij en hij haalt lichtjes zijn schouders op, wat er nogal nonchalant uit ziet en het me het idee geeft dat het hem allemaal niet uitmaakt en dat het niks was.
    Nadat ik mijn hand naar hem heb uitgestoken schudt hij weer zijn hoofd. 'Nee, het gaat prima. Ik haal zo wel wat ijs.,' mompelt hij. Teleurgesteld laat ik mijn hand in mijn schoot vallen en sla ik mijn ogen neer. 'Sorry dat ik dat deed... Ik hoop niet dat Dave boos op je is geworden,' zucht hij waarna hij met zijn goede wang op zijn hand leunt. Ik bijt op mijn lip en schud snel mijn hoofd. 'Hij was niet boos op me,' mompel ik, wat niet helemaal de waarheid is.
    Ik zucht zacht en kom overeind. 'Ik ga maar. Het is duidelijk dat je niet meer met me wilt praten,' zeg ik op een zachte en gekwetste toon. Ik werp nog een laatste blik op Charlie en haast me dan de gang uit. Ik wil niet dat hij de tranen in mijn ogen ziet staan. Ik ben bang dat die kus van hem en de vuistslag van Dave onze vriendschap hebben verpest.
    In plaats van naar het lokaal te gaan loop ik richting de wc's, ik heb geen zin om straks in het lokaal in tranen uit te barsten. Het klinkt waarschijnlijk wat sneu maar dat doe ik liever in de wc, waar niemand me kan zien. Ik open de deur van één van de hokjes, loop naar binnen, doe de deur vervolgens op slot en laat me tegen de deur aan naar beneden zakken. Het duurt niet lang voordat de tranen over mijn wangen beginnen te lopen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Charles Johnsen

    Ze bijt op haar lip en schud snel haar hoofd. "Hij was niet boos op me." mompelt ze, maar ik hoor meteen dat ze liegt. Ik vraag me af wat hij heeft gedaan en wat hij heeft gezegd. Dan zucht ze zacht en komt ze overeind. "Ik ga maar. Het is duidelijk dat je niet meer met me wilt praten." zegt ze op een zachte en gekwetste toon. Ze werpt nog een laatste blik op mij en haast zich dan de gang uit. Ik wil wel met haar praten, dat is het hele probleem juist. Het hoort niet. Ik krabbel ook overeind en ga achter haar aan. Ik zie dat ze richting de wc's loopt en nog net dat ze er naar binnen gaan.
    Natuurlijk, waarom zou ze ook gewoon naar het veilige lokaal gaan. Ik zucht en loop schaamteloos de meisjes wc binnen. Ik word toch vaak genoeg voor wijf uitgescholden, nu komt dat eens mooi van pas. Er zijn alleen geen meisjes, alleen een geluid dat mijn hart breekt. Riley die huilt. Ik kijk naar de deurtjes en zie er één op slot zitten. "Riley..." mompel ik zacht, om haar te laten weten dat ik hier ben. "Ik wil wel met je praten." zucht ik vervolgens. "Ik wil onze vriendschap niet kapot maken, sorry."


    Your make-up is terrible

    Lou Mc.Down
    De bel ging,het derde lesuur was gedaan , maar we moesten in het lokaal blijven.Mr.Dims zei dat we 5 minuten pauze kregen en verliet het lokaal toen.Ik zuchtte en besluit daan naar Elena te gaan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik zie Lou mijn kant op lopen en kijk even verbaast op. 'Hi Lou.' zeg ik en houd mijn gezicht in de plooi. Hij mag niet weten wat er gebeurt is, ik moet normaal doen. Het irriteert me dat we niet naar de kluisjes mogen want ik heb niet al mijn spullen mee.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'