• Hayhay.
    2 vriendinnen van mij en ik gaan binnenkort naar een feest toe. We krijgen Flugel aan geboden. Maar nu zou ik willen weten, 1: hoeveel % zit er in 1 flesje? 2: na hoeveel flesjes word je ongeveer aangeschoten?

    X

    Wanneer je aangeschoten word dat ligt aan jezelf.
    Maar ik zou er niet te veel van drinken, want het smaakt zoetig en sommige mensen gaan dan steeds meer ervan drinken omdat het lekker is.


    Me so good.

    Ik zal het niet weten, ik drink niet


    "Ignite, my love. Ignite."

    Iwanna schreef:
    Ik zal het niet weten, ik drink niet


    Opgeven is geen optie.

    Ik heb nog nooit flugel op, dus geen idee. Geef mij maar bier. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Iwanna schreef:
    Ik zal het niet weten, ik drink niet

    ER zit 20% in een 20 ml flesje. Dus 2 ml alcohol in totaal. Een tip, als je het gaat drinken, in een keer weg drinken, als je het langzaam op drinkt word je sneller dronken (:

    --- grapje ik had fleigel gehad, volgens mij is dat weer wat anders ofzo. lol

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 9:31 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Flügel is een energiedrank met wodka, 10% alcohol
    Maar wanneer je aangeschoten wordt, verschilt per persoon, sommige mensen kunnen goed tegen alcohol, anderen wat minder


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    er zit 10% in volgensmij x]


    Only those who listen can hear

    Je moet heel veel van die krengen ophebben wil je aangeschoten worden, nouja ik dan (quote)


    -

    Iwanna schreef:
    Ik zal het niet weten, ik drink niet


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Het is echt smerig, veel te zoet.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    iets van 10% ofzo ligt eraan of je goed tegen alcohol kan ik moet er echt heel veel drinken wil ik eindelijk dronken worden :P

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 10:15 ]


    its always the same road,it just go's on and on..

    10, dacht ik. Word je niet dronken van, das een klein kutflesje. Zelfs ik zou er niet dronken van worden, mocht ik het drinken :']


    No growth of the heart is ever a waste

    xSnoepjex schreef:
    Wanneer je aangeschoten word dat ligt aan jezelf.
    Maar ik zou er niet te veel van drinken, want het smaakt zoetig en sommige mensen gaan dan steeds meer ervan drinken omdat het lekker is.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Iwanna schreef:
    Ik zal het niet weten, ik drink niet


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.