• who is it ,who is the murder of this crime?
    Nobody knows or they just saying that to hide it from us.A crime at the highschool in New York.A school of more than 1000 students and a murder.All the students have to stay in school beacause the murder is still there but does that cause for more death people who knows?The murder know.


    Deze rpg speelt zich dus af in de middelbare school Belmont Preparatory High School.Een school met meer dan duizend leerlingen.Een gewone school waar niets mis kon lopen,maar daar hadden ze het mis.Een vermoorde cheerleader klonk het ze zeiden dat ze heel bekend was in school dat ze dus populair was.Maar dat betekend niet geliefd.De politie nam in en verplichte alle leerlingen in het schoolgebouw te laten blijven tot ze wat meer weten over de moordenaar,maar als de moordenaar nog steeds in het gebouw doolt betekend dat niet een groter gevaarvoor de leerlingen ?
    So who is it?


    Rollen :
    Students(nerds ,populaire mensen(waaronder cheerleaders en footbal players) , pestkoppen(max2 kunnen ook footbal players zijn), seutenbitcherige types ,(max2 kunnen ook cheerleaders zijn)normale studenten , ...)

    -James Johnsen ~Moonly~Normale student
    -Isabel 'Bel' Melinda Silverson ~ Tsubaki ~Cheerleader
    -Kylie Louise Adams~carpediemx~Normale student
    - Yune Brighton~Memoria~Normale leerling, cheerleader
    -Charles Johnsen~Assassin~Alternatieve student
    -Rayn Maxwell Golddigger~Nyan~ Football speler, populair iemand
    -Jayden Brooks~Memoria ~Normale student, Football speler
    -David Pure~Moonly~Populair iemand, footballplayer
    -Lou Mc.Down~Nyan~Gewoone student,Nerd
    - Elena Yana Bennett ~LostMagic ~Normale Studente, nerd
    -Evalyn Janice Fisher~ Arriver~ Normale leerlinge
    -Riley Lauryn Mayer~Khione~Leerling, skatermeisje
    Moordenaar(s)
    (Max 2 dan moeten ze wel samen werken)
    -Aileen Sony Millers ~Rememberyouxx +Cheerleader meisje
    -Steven Gavin McLawerson ~Tsubaki ~Moordenaar
    Politie(max 3)
    -Angelica Wolfe~Assassin
    -Axel Cael Rebel~Isuzu
    -


    Regels

    Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 3 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~als je niet meer wil meedoen met deze Rpg meld het dan even aub
    ~Naamsverandering melden
    ~Speel niet voor een ander
    ~Begrijp je iets niet of zijn er vragen gb mij dan



    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Kennisen van kimberly en waar de moord plaats vond ,ook het karakter van haar stond er ongeveer op)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Wil je dat soort informatie erbij zetten? Anders moeten wij het weer helemaal terugzoeken of straks zien we daardoor iets over het hoofd of zo.
    Trouwens, die kennissen van haar zijn gewoon personages die ikzelf ook kan besturen hé, of wie zijn dat?)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Charles Johnsen

    Ze kijkt me verbaasd aan. "Charlie." zucht ze zacht waarna ze me in een stevige knuffel trekt. "Dat soort dingen moet je niet zeggen." fluistert ze in mijn oor. Hierna laat ze me weer los maar blijft ze mijn handen vasthouden. "Als ze zouden weten hoe je echt zou zijn zouden ze voor je in de rij staan, dat weet ik zeker." glimlacht ze. "Je bent echt bij verre één van de liefste jongens die ik ken en je staat altijd voor je vrienden klaar."
    Er verschijnt een sarcastisch lachje op mijn lippen. "Dat heb je helemaal goed. Maar ik ben vriendenmateraal, geen vriendjesmateriaal. Meisjes willen klootzakken die ze pijn doen om vervolgens bij hun beste vriend uit te huilen, die veel liever is, haar nooit pijn zou doen en alles voor haar over zou hebben. Ik ben alleen maar een beste vriend die eeuwig wacht op het meisje, maar haar nooit krijgt. Meisjes zijn dom, Riles." Ik trek mijn handen los, ik heb al teveel gezegd nu tegen haar. Ik draai me snel om en loop met snelle passen de kantine uit.


    Your make-up is terrible

    (ja zal ik strax doen en ja de meeste kennisen kun je zelf besturen of ze zijn personages van de rpg )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Van welk politiebureau zijn ze eigenlijk? FBI, of wat?)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    (Meer onderzoeks policie agenten ofzo)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Riley Lauryn Mayer
    Er komt een sarcastisch glimlachje op Charlie's lippen. 'Dat heb je helemaal goed. Maar ik ben vriendenmateriaal, geen vriendjesmateriaal. Meisjes willen klootzakken die ze pijn doen om vervolgens bij hun beste vriend uit te huilen, die veel liever is, haar nooit pijn zou doen en alles voor haar over zou hebben. Ik ben alleen maar een beste vriend die eeuwig wacht op het meisje, maar haar nooit krijgt. Meisjes zijn dom, Riles'. Hij trekt zijn handen los om vervolgens snel weg te lopen.
    Verward kijk ik hem na. Hij maakt een grapje, dat moet wel toch? Maar aan de andere kant, het zal ergens wel zijn vreemde gedrag verklaren. Ik wil hem al achterna lopen als ik iemand mijn arm vast voel pakken. 'Alles goed?' vraagt Dave, maar voordat ik kan reageren trekt hij me al naar zich toe en drukt hij zijn lippen iets wat dwingend op de mijne. Zijn hand die hij op mijn heup had gelegd glijdt richting mijn billen en de hand waarmee hij mijn arm had vastgepakt beweegt hij richting mijn borsten. Snel trek ik me los. 'Niet op school,' mompel ik. Er lijkt even een boze uitdrukking over zijn gezicht te glijden maar die verdwijnt zo snel weer dat ik me wel moet vergissen. 'Wat jij wil liefje,' mompelt hij. 'Kom je vanavond naar mijn huis?' Ik knik zonder na te denken en werp een blik op de uitgang van de kantine, maar Charlie zie ik al niet meer. 'Sorry, ik moet echt even iets doen,' meld ik Dave waarna ik me richting de uitgang haast.
    Het duurt even maar uiteindelijk heb ik Charlie toch gevonden, in een verlaten gang. Aarzelend tik ik hem op zijn schouder. 'Charlie?' begin ik zacht. 'H-het was je net zei, dat was een grapje toch?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nyan schreef:
    Rayn Golddigger
    Ik slikte even.Die stem kende ik wel.Hoe kon ze nou zoiets doen."Aileen?Wa-waarom..."stotter ik en maak mijn zin niet verder af.1 foutje en mijn leven was voorbij.Waarom verschool ze zich nu niet indeplaats dat ze ons ging bedrijgen.Wat wilde ze van ons?


    Aileen Sony Millers
    ,,Omdat ik Kimberly niet mocht. Vanwege mijn verleden. Mijn ouders.,, zei ik kil. ,,En ik wil dat jullie niks zeggen. Niet over Kim. Niet over Luce. Tegen niemand.,, Ik hield de druk van het mes zo dat het geen pijn meer deed, maar dat hij wel de aanwezigheid zou voelen. Ik beet op mijn lip en pakte Elena bij haar schouder. ,,Loop terug naar Lucy. En raak haar aan bij het bloed. De vingerafdrukken. Als je het niet doet, is hij er geweest.,,


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Elena Yana Bennett
    Ik kijk haar aan en snik zachtjes. Ik wil het niet, ik walg ervan. Ik kijk even naar Ryan en maak dan een besluit. 'Oke...' zeg ik zachtjes en sluit even mijn ogen kort voor ik me omdraai en terug ren met een zwaar hart. Ik moet het wel doen. Anders vermoord ze nog iemand, Ryan. Ik hou de tranen tegen en steek trillend mijn hand uit naar de plaats waar ze neergestoken is. Ik kijk weg en raak de plaats kort aan.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2012 - 20:33 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Charles Johnsen

    Ik ben verwoed een lege gang in gelopen en ga op één van de tafels zitten die er staan, met mijn rug naar de kantine toe. Het duurt even, volgens mij is ze me niet eens achterna gekomen. Ergens kwetst mij dat, terwijl ik aan de andere kant liever alleen ben. Uiteindelijk hoor ik dan wel voetstappen en wrd er aarzelend op mijn schouder getikt. "Charlie?" begint Riley zacht. "H-het was je net zei, dat was een grapje toch?" Ik zucht en draai me om naar haar.
    Ik bekijk haar even, bestudeer haar. "Natuurlijk, als jij dat graag wilt." zucht ik uiteindelijk. Hierna draai ik me weer met mijn rug naar haar toe. Ik heb het waarschijnlijk helemaal verpest nu bij haar en ik vervloek mezelf dat ik het er zo makkelijk uitgelaten heb. Maar zij weet niet hoe moeilijk is het om ermee rond te lopen. Bah, ik kan wel janken nu.


    Your make-up is terrible

    Rayn Golddigger
    Elena snikte zachtjes.Ij had daarnet al gezien dat ze niet hield van bloed.Ik voelde het mes minder tegen mijn keel aangedrukt."Erg mens dat je bent."sis ik tegen Aileen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Axel Cael Rebel
    Langzaam loopt ze verder, terwijl ik achterblijf en stilsta. Ze wacht niet op me, gelijk ook, wat ik kan snappen. Even later kwam ik weer naast haar loop, mijn blik vooruit gericht. Angel blijft nog even zwijgzaam, terwijl zij mij naar de goede deur leidt. Al is deze stilte veel drukkender en ongemakkelijker dan normaal is bij ons. Waarom moet ze dan ook zo onpeilbaar zijn soms? Ze lijkt echt iets met zich mee te dragen en ik accepteer dat ze het niet aan mij wilt vertellen, maar dan moet ze het niet op mij af reageren. Pfft, vrouwen…
    ‘Hier is het.’ Mompelt ze, waardoor ik opkijk. ‘Kan jij… het woord voeren?’ Vraagt ze aan me, het klinkt onzeker en ik frons. Ik wil toch altijd het woord voeren? Wat is er met haar aan de hand? Zeker omdat ze het meestal zelf wilt doen en mij de kans er niet voor geeft, en nu opeens dit… Haar gezicht houdt ze echter neutraal en wacht geen antwoord af. In plaats daarvan klopt ze al op de deur, trekt deze open, maar wel zo dat ik in de deuropening sta en geeft me vervolgens een kort duwtje naar voren, om mij te volgen. Mijn ogen sluit ik even ongelovig, waarna ik deze weer open en de paar stappen naar binnen zet.
    Een middelbare man kijkt naar ons op met een vragende blik, terwijl ik snel een blik werp op hoe hij heet. Reynolds.
    ‘Directeur Reynolds,’ Een kort knikje van mijn kant. ‘FBI,’ Ik liet de badge zien als teken dat ik de waarheid sprak, waarna ik deze wegstopte en een paar ferme stappen naar voren liep. ‘We hebben een paar vragen voor u, als u tijd heeft.’ Zei ik hem en hij ging direct rechtop zitten, terwijl hij gebaarde dat de deur gesloten moest worden en wij konden zitten. ‘Ik maak tijd voor de leerlingen, ga zitten.’ Een korte blik deed ik naar Wolfe, waarna ik ging zitten en mijn armen op de leuningen legde. ‘Het slachtoffer is Kimberly Gams, kunt u ons daar iets over vertellen? Wat voor persoon was zij bijvoorbeeld?’ Niet te veel vragen in één keer Rebel, houd je in. De directeur knikte kort, schoof zijn brilletje beter op zijn neus en zocht in wat papieren naar enige gegevens van haar, welke hij op de tafel voor ons legde. ‘Haar adres, mochten jullie haar ouders nog willen spreken,’ Hij gaf nu Angel ook een blik, waarna hij weer naar mij keek.
    ‘Kimberly, hmm, ze was nu niet bepaald een lief meisje. Velen leerlingen en leraren die te horen kregen van haar kwamen naar mij toe om een melding te maken. Al was ze wel een goede cheerleader, ze had vele vijanden, maar wie het gedaan zou hebben?’ Reynolds haalde zijn schouders op. ‘Geen idee, volgens mij had ze zo wat de hele school tegen zich. Ik vind het toch raar, aan mij liet ze niets blijken, was ze zelfs soms lief.’ Hij zuchtte en ik knikte, terwijl ik Wolfe een blik gaf. Wat zou zij ervan vinden? Ik had te horen gekregen dat vrouwen zich gemakkelijker konden inleven, dus was ik benieuwd naar haar theorieën.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2012 - 20:57 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Angelica Wolfe

    Rebel zet een paar stappen naar binnen en vanachter zijn rug zie ik een bekend gezicht. Ik weet niet meer waarvan, maar hij is er altijd al geweest geloof ik. "Directeur Reynolds." Een kort knikje van zijn kant. "FBI." Hij laat zijn badge zien en ik volg zijn voorbeeld, terwijl ik half verstopt achter hem blijf, waarna hij deze wegstopt en een paar ferme stappen naar voren loopt. "We hebben een paar vragen voor u, als u tijd heeft." zegt hij hem en hij gaat direct rechtop zitten, terwijl hij gebaart dat de deur gesloten moet worden en wij kunnen zitten. "Ik maak tijd voor de leerlingen, ga zitten." Hij doet een korte blik naar mij, waarna ik snel de deur dichtdoe en op een stoel naast hem ga zitten. "Het slachtoffer is Kimberly Gams, kunt u ons daar iets over vertellen? Wat voor persoon was zij bijvoorbeeld?" Ik luister amper en friemel wat aan de lage staart in mijn haar. "Haar adres, mochten jullie haar ouders nog willen spreken." Hij geeft mij nu ook een blik, ik wend die van mij even snel weer af.
    "Kimberly, hmm, ze was nu niet bepaald een lief meisje. Velen leerlingen en leraren die te horen kregen van haar kwamen naar mij toe om een melding te maken. Al was ze wel een goede cheerleader, ze had vele vijanden, maar wie het gedaan zou hebben?" Reynolds haalt zijn schouders op. "Geen idee, volgens mij had ze zo wat de hele school tegen zich. Ik vind het toch raar, aan mij liet ze niets blijken, was ze zelfs soms lief. Hij zucht en Axel knikt, terwijl hij mij een blik gaf, die ik volledig negeer en de andere kant op kijk, naar een schilderij aan de muur. Het is niet zo interessant, maar ik probeer ergens de gedachte op te wekken dat ik dingen grondig in mij opneem, terwijl de helft langs mij heen gaat.
    "Niemand is wie ze lijken te zijn." mompel ik op de laatste woorden van Reynolds. Ik zit weer aan mijn staart, trek het elastiekje eruit en maak er opnieuw een staart in, een wat nutteloze handeling omdat hij eigenlijk nog steeds goed zat. Daarna zet ik mijn pet weer op mijn hoofd en probeer ik me een beetje onder de klep te verschuilen. Wauw, ik probeer net ergens onderuit te komen ofzo. Ik buig naar voren, zonder iemand aan te kijken en gris het papiertje met haar gegevens van het bureau af, om die vervolgens in mijn borstzak te proppen. Het lijkt eng veel geluid op te wekken in deze kamer en ik heb het gevoel dat ik alle aandacht naar mij toe trek.


    Your make-up is terrible

    Riley Lauryn Mayer
    Ik hoor Charlie zuchten waarna hij zich omdraait naar mij en mij bekijkt en bestudeert. Normaal gesproken had ik dat niet erg gevonden maar nu voel ik me er toch een beetje ongemakkelijk onder. 'Natuurlijk, als jij dat graag wilt,' zucht hij uiteindelijk en hij draait zijn rug weer naar me toe. Het is dus wel waar. Hoelang zou hij dit al weten? Al die keren dat ik kusjes op zijn wang hebt gedrukt, of me zelfs in zijn bijzijn heb omgekleed, dingen waarvan ik nu liever heb dat ik het niet had gedaan. Ik bijt op mijn lip, pak hem vast bij zijn schouders en draai hem naar me toe. 'Hoelang weet je het al?' vraag ik zacht.
    Ik had gehoopt dat we zo'n vriendschap zouden hem die altijd blijft bestaan, maar ik betwijfel of dat nu nog wel kan...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Charles Johnsen

    Ze pakt me vast bij mijn schouders en draait me naar haar toe om. "Hoelang weet je het al?" vraagt ze zacht. Ik zucht diep, maar blijf nu wel naar haar zitten. "Ik weet niets, Riley, want het was een grapje." antwoord ik er doodserieus op. "Ik zou zoiets toch nooit kunnen menen?" Ik glimlach lichtjes, iets wat ik niet snel volhoud. Ik ben nu echt bang dat ze me laat zakken door dit gedoe, dus zal ik dit vol blijven houden. Het was een enorme vergissing om het eruit te laten floepen, maar nu kan het niet meer terug gedraait kunnen worden.


    Your make-up is terrible