• who is it ,who is the murder of this crime?
    Nobody knows or they just saying that to hide it from us.A crime at the highschool in New York.A school of more than 1000 students and a murder.All the students have to stay in school beacause the murder is still there but does that cause for more death people who knows?The murder know.


    Deze rpg speelt zich dus af in de middelbare school Belmont Preparatory High School.Een school met meer dan duizend leerlingen.Een gewone school waar niets mis kon lopen,maar daar hadden ze het mis.Een vermoorde cheerleader klonk het ze zeiden dat ze heel bekend was in school dat ze dus populair was.Maar dat betekend niet geliefd.De politie nam in en verplichte alle leerlingen in het schoolgebouw te laten blijven tot ze wat meer weten over de moordenaar,maar als de moordenaar nog steeds in het gebouw doolt betekend dat niet een groter gevaarvoor de leerlingen ?
    So who is it?


    Rollen :
    Students(nerds ,populaire mensen(waaronder cheerleaders en footbal players) , pestkoppen(max2 kunnen ook footbal players zijn), seutenbitcherige types ,(max2 kunnen ook cheerleaders zijn)normale studenten , ...)

    -James Johnsen ~Moonly~Normale student
    -Isabel 'Bel' Melinda Silverson ~ Tsubaki ~Cheerleader
    -Kylie Louise Adams~carpediemx~Normale student
    - Yune Brighton~Memoria~Normale leerling, cheerleader
    -Charles Johnsen~Assassin~Alternatieve student
    -Rayn Maxwell Golddigger~Nyan~ Football speler, populair iemand
    -Jayden Brooks~Memoria ~Normale student, Football speler
    -David Pure~Moonly~Populair iemand, footballplayer
    -Lou Mc.Down~Nyan~Gewoone student,Nerd
    - Elena Yana Bennett ~LostMagic ~Normale Studente, nerd
    -Evalyn Janice Fisher~ Arriver~ Normale leerlinge
    -Riley Lauryn Mayer~Khione~Leerling, skatermeisje
    Moordenaar(s)
    (Max 2 dan moeten ze wel samen werken)
    -Aileen Sony Millers ~Rememberyouxx +Cheerleader meisje
    -Steven Gavin McLawerson ~Tsubaki ~Moordenaar
    Politie(max 3)
    -Angelica Wolfe~Assassin
    -Axel Cael Rebel~Isuzu
    -


    Regels

    Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 3 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~als je niet meer wil meedoen met deze Rpg meld het dan even aub
    ~Naamsverandering melden
    ~Speel niet voor een ander
    ~Begrijp je iets niet of zijn er vragen gb mij dan



    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    'Geen dank.' glimlach ik en krijg even een duizel aanval. Serieus? Niet weer. ik knijp mijn ogen dicht. 'We mogen toch wel naar het toilet he?' vraag ik Lou. De leraar kan ons niet verbieden om niet naar het toilet te gaan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    Ik haal mijn schouders op."Ik denk het."zeg im en kijk haar even aan."Is alles wel ok?"vraag ik haar dan bezorgd.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik bijt op mijn lip en besluit dat ik het nu maar moet zeggen. 'Ik heb epilepsie.' zeg ik zachtjes en voel mijn hand weer tintelen. 'En ik moet hier nu weg.' Ik ren het lokaal weer uit. Waarom krijg ik nu 2 keer zo'n aanval en anders niet?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    'Ik heb epilipsie'zei ze zacht en rende het lokaal uit.Ik wachtte niet lang en liep haar achterna.Ik had over epilipsie aanvallen gehoord en je moest echt iemand hebben die je helpt als je een aanval krijgt.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Charles Johnsen

    "Ik zou het ook niet lang uithouden zonder jouw vriendschap." glimlacht ze licht waardoor ik wel moet glimlachen. Dat is goed nieuws voor mij.Ze lijkt te aarzelen, maar pakt dan mijn hand vast waar ze even in knijpt. "Van wie moet ik anders mijn snoep krijgen." voegt ze er met een zachte lach aan toe. Ik moet er ook zacht om lachen. "Iemand anders, mijn geld is op." zeg ik wat plagerig. Dan zucht ze zacht en wrijft ze met haar duim over de rug van mijn hand heen, waar ik even naar kijk en dan terug naar haar.
    "Hoelang weet je het al?" vraagt ze zacht. Nu probeer ik haar blik een beetje te ontwijken, aangezien ik niet weet hoe ze erop zal reageren. "Uh... Dat weet ik niet precies." mompel ik zacht. "Twee of drie jaar." zucht ik vervolgens terwijl ik me besef hoe lang dat eigenlijk wel niet is en hoeveel er in die jaren gebeurd is. Ik hou mijn blik nog altijd afgewend van haar.


    Your make-up is terrible

    Riley Lauryn Mayer
    'Iemand anders, mijn geld is op,' zegt Charlie. Ik grinnik even en stomp hem tegen zijn schouder. 'Misschien kan ik Dave overhalen,' mompel ik dan waarna ik gelijk mijn hoofd schud. Dat doet hij zeker weten niet.
    Na mijn vraag ontwijkt hij mijn blik. 'Uh... Dat weet ik niet precies,' mompelt hij zacht. 'Twee of drie jaar,' zucht hij. Mijn ogen worden groot en ik laat zijn hand los. Hij vindt me al ongeveer twee à drie jaar leuk...Hoe vaak ik me in die jaren wel niet bij hem omgekleed omdat ik dacht dat het hem niks uitmaakte. Ik bijt op mijn lip en doe een stapje naar achter. We hebben meerdere keren bij elkaar in bed geslapen, sommige keren daarvan zelfs in ons ondergoed omdat het anders te warm was. Ik begin me wat ongemakkelijk te voelen en sla mijn armen wat beschermend om me heen. 'Waarom zeg je het dan nu pas?' vraag ik zacht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Charles Johnsen

    Ze grinnikt even en geeft me een stomp tegen mijn schouder, alles is weer bij het oude. "Msschien kan ik Dave overhalen." mompelt ze dan waarna ze gelijk met haar hoofd schud. Hoe kan ze nou op een jongen vallen die dat niet eens voor haar wilt. "Ik kan vast nog wel wat geld van James af troggelen." glimlach ik dan naar haar.
    Na mijn antwoord worden haar ogen groot en laat ze mijn hand los. Ik kijk haar even angstig aan, vooral omdat ze op haar lip bijt en een stapje naar achteren zet. Word ze nu bang voor mij omdat het al zolang is? Ze slaat haar armen beschermend om zich heen. "Waarom zeg je het nu pas?" vraagt ze zacht. Nu kijk ik haar wel gewoon aan, omdat ik eerlijk ben. "Omdat ik onze vriendschap niet kwijt wilde. Dat is het allerbelangrijkst voor mij. Ik heb liever jou als beste vriendin dan je helemaal niet, ik kan niet zonder je..." mompel ik. "Het klinkt vast heel stom, maar het was het gewoon niet waard om te vertellen. Ik hoor nog liever alles aan over die klootzakken in je leven dan dat ik er niet ben. Nu kan ik je tenminste nog troosten, je zien, je blij maken..." Mijn gezicht word rood en ik wend hem toch weer af. Het klinkt vast veel te stalkerig en eng.


    Your make-up is terrible

    Riley Lauryn Mayer
    Charlie kijkt me nu wel aan terwijl hij antwoord geeft. 'Omdat ik onze vriendschap niet kwijt wilde. Dat is het allerbelangrijkst voor mij. Ik heb liever jou als beste vriendin dan je helemaal niet, ik kan niet zonder je...' mompelt hij zacht. 'Het klinkt vast heel stom, maar het was het gewoon niet waard om te vertellen. Ik hoor nog liever alles aan over die klootzakken in je leven dan dat ik er niet ben. Nu kan ik je tenminste nog troosten, je zien, je blij maken...' Zijn gezicht wordt rood en hij wendt zijn blik weer af.
    Het is lief wat hij zegt, maar aan de andere kant vind ik het ook wat eng. 'Charlie,' begin ik dan op een voorzichtige toon. Ik voel me nu al schuldig, ook al heb ik de woorden nog niet uitgesproken. 'Ik weet niet of het zo verstandig is als we vrienden blijven,' eindig ik zacht. Als het kon zou ik vrienden met hem blijven, echt. Maar nu zal ik me bij elke knuffel me afvragen of hij er meer achter zoekt, ik zou niet meer hetzelfde met hem om kunnen gaan, meer aarzelen voordat ik hem dingen vertel.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Charles Johnsen

    "Charlie..." begint ze op een voorzichtige toon en ik vrees echt voor haar worden. Ik had het niet zo moeten zeggen. "Ik weet niet of het zo verstandig is als we vrienden blijven." eindigt ze zacht. Mijn hart lijkt letterlijk te breken, alsof mijn borstkas openscheurt bij die woorden. Ik weet mezelf helemaal geen houding meer te geven bij haar nu. Mijn ogen flitsen van haar naar de deur en weer terug. Ik zou het liefst heel hard wegrennen en dan zomaar ergens verdwijnen, maar dat gaat niet.
    "Maar... Riles..." murmel ik zacht en ongelovig. "Je bent mijn beste vriendin, ik kan niet zonder je. We zijn al jaren onafscheidelijk..." Nu beginnen de tranen over mijn wangen te lopen en ik kijk haar wanhopig aan. "Snap je nou dat ik het nooit vertelt heb?" vraag ik gebroken aan haar. Ik schud even kort met mijn hoofd en draai me dan om, ook al weet ik niet wat ik wil gaan doen. Ik draai me weer terug naar haar, maar ik weet niet wat ik hier op nog moet zeggen, dus draai ik me weer terug en loop ik de meisjeswc weer uit.


    Your make-up is terrible

    Moonly schreef:
    (...)

    James Johnsen

    Ik kijk haar angstig aan.'Maar dan ga ik dood..' mompel ik zacht. 'Nu ga ik ook al dood, maar minder.' Ik kijk naar de sinaasappel. Eng ding!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Elena Yana Bennett
    Ik hou me stevig vast aan de lavabo. Zo strak dat mijn polsen er wit van worden maar het houd de aanval niet tegen. Ik voel mijn lichaam verkrampen en val op de grond. Even verlies ik mijn bewustzijn en begint mijn lichaam wat te schokken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    Ze rent de meiden wc in en klampt zich vast aan te lavabo.Ze verloor haar bewust zijn en viel op de grond.Ik rende naar haar toe en sloeg zachtjes op haar wang om haar wakjer te maken."Elena word wakker."zeg ik zacht.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Na een tijdje neemt het schokken af en ik knipper pijnlijk met mijn wimpers. Ik zie Lou naast me zitten. Ik omhels hem en tranen prikken achter mijn ogen. 'Ik haat dit.' zeg ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    Na een kleinetijd stopt het schokken van haar lichaam en word ze weer bij bewust zijn.Ze knipper een paar keer met haar ogen en omhelst me dan.Ik schrik eventjes als ze dat doet ,maar herpak me snel en wrijf geruststellend over haar rug."Dat kan ik geloven, gaat het nu al wat beter met je?"vraag ik bezorgd aan haar.Ik had eingellijk nog nooit iemand omhelsd.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Yune Brighton
    Ik wil tegen Evalyn ingaan, haar ouders kennen me namelijk best goed. Ik denk als ik het heel lief zou vragen dat Evalyn dan wel bij mij mag slapen, maar dat regel ik straks wel. Ik loop de school ook weer in en ik kijk om mij heen. Over een paar minuten zal de school weer druk zijn, de les duurt nog maar vijf minuten. Ik heb echt geen flauw idee wat we gaan doen de hele dag als we toch niet naar de lessen zullen gaan, dit is serieus de eerste keer dat ik spijbel. Stoute ik.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."