• who is it ,who is the murder of this crime?
    Nobody knows or they just saying that to hide it from us.A crime at the highschool in New York.A school of more than 1000 students and a murder.All the students have to stay in school beacause the murder is still there but does that cause for more death people who knows?The murder know.


    Deze rpg speelt zich dus af in de middelbare school Belmont Preparatory High School.Een school met meer dan duizend leerlingen.Een gewone school waar niets mis kon lopen,maar daar hadden ze het mis.Een vermoorde cheerleader klonk het ze zeiden dat ze heel bekend was in school dat ze dus populair was.Maar dat betekend niet geliefd.De politie nam in en verplichte alle leerlingen in het schoolgebouw te laten blijven tot ze wat meer weten over de moordenaar,maar als de moordenaar nog steeds in het gebouw doolt betekend dat niet een groter gevaarvoor de leerlingen ?
    So who is it?


    Rollen :
    Students(nerds ,populaire mensen(waaronder cheerleaders en footbal players) , pestkoppen(max2 kunnen ook footbal players zijn), seutenbitcherige types ,(max2 kunnen ook cheerleaders zijn)normale studenten , ...)

    -James Johnsen ~Moonly~Normale student
    -Isabel 'Bel' Melinda Silverson ~ Tsubaki ~Cheerleader
    -Kylie Louise Adams~carpediemx~Normale student
    - Yune Brighton~Memoria~Normale leerling, cheerleader
    -Charles Johnsen~Assassin~Alternatieve student
    -Rayn Maxwell Golddigger~Nyan~ Football speler, populair iemand
    -Jayden Brooks~Memoria ~Normale student, Football speler
    -David Pure~Moonly~Populair iemand, footballplayer
    -Lou Mc.Down~Nyan~Gewoone student,Nerd
    - Elena Yana Bennett ~LostMagic ~Normale Studente, nerd
    -Evalyn Janice Fisher~ Arriver~ Normale leerlinge
    -Riley Lauryn Mayer~Khione~Leerling, skatermeisje
    Moordenaar(s)
    (Max 2 dan moeten ze wel samen werken)
    -Aileen Sony Millers ~Rememberyouxx +Cheerleader meisje
    -Steven Gavin McLawerson ~Tsubaki ~Moordenaar
    Politie(max 3)
    -Angelica Wolfe~Assassin
    -Axel Cael Rebel~Isuzu
    -


    Regels

    Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 3 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~als je niet meer wil meedoen met deze Rpg meld het dan even aub
    ~Naamsverandering melden
    ~Speel niet voor een ander
    ~Begrijp je iets niet of zijn er vragen gb mij dan



    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik kijk haar aan en ril. Ik heb Luce aangeraakt. Ik kijk walgend naar het bloed op mijn hand en tranen blijven over mijn wangen stromen. Even denk ik dat ik moet overgeven door de afschuw die door me heen gaat maar ik slik het weg en kijk haar aan. Haar stem trilt. Ik pak een blad en veeg het kleine beetje bloed van mijn hand om het weg te gooien. Ik pak Ryan's hand vast met mijn propere hand, kijk haar nog even bang aan voor het geval ze van gedacht verandert en trek hem mee het bos uit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axel Cael Rebel
    Ze komt gelukkig tot een halt wanneer ik mijn vingers om haar arm doe, waar ze kort naar kijkt. Dan geef ze me een blik en zucht, waardoor weet ik echter niet. Maar het lijkt wel alsof ze moe van alles wordt, van mij. Haar ogen wend ze bijna gelijk weer af, waardoor ik de blik in haar ogen niet helemaal kan peilen en richt mijn ogen even op de grip om haar arm. ‘Ik kan je opmerkingen niet meer hebben. Hier zijn is al erg genoeg voor mij, ik kan het er gewoon niet meer bij hebben.’ Zegt ze en rukt zich los uit mijn greep, hoewel ze gewoon blijft staan. Door wat ze zegt, zucht ik diep en schud ongelovig mijn hoofd, hoewel er een lichte spijt in mijn ogen door schemert.
    ‘Na deze zaak vraag ik om overplaatsing. Ik kan je werkelijk niet uit staan.’ Zegt ze, er klinkt een scherp randje aan haar stem. ‘Je bent zo gemeen, echt een klootzak.’ Mompelt ze, waardoor mijn blik verhard en de spijt gelijk weggaat. Abrupt verharden mijn kaken en begin ik te knarsetanden. ‘Wat the hel?’ murmel ik, wat er sissend tussen mijn opeengeklemde tanden vandaan komt. ‘Weet je wat? Het maakt me ook niet uit, vraag maar of je verdomme overgeplaatst wordt, heb ik ook geen last meer van je gezeik,’ Het is deels gelogen, maar dat hoeft zij niet te weten, deels zal ik haar wel gaan missen. ‘Ik had alleen wel gedacht dat jij wat anders was dan de rest die dat heeft gedaan. Waarom vraag je het trouwens niet nu meteen aan?’ grom ik, waarna ik mijn vuisten bal en wegloop, wel richting het lijk.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Maia, wil je misschien ook reageren bij Dimension Travel :3?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Angelica Wolfe

    Hij zucht diep, schud ongelovig met zijn hoofd, hoewel er een lichte spijt in zijn ogen door schemert na mijn eerste woorden. Na de laatste woorden verhard zijn blik echter weer en gaat de spijt gelijk weg. Abrupt verharden zijn kaken en begint hij te knarsentanden. "Wat the hel?" murmelt hij, wat er sissend tussen zijn opeengeklemde tanden vandaan komt. Ik heb al gelijk spijt dat ik dat gezegd heb. "Weet je wat? Het maakt me ook niet uit, vraag maar of je verdomme overgeplaatst wordt, heb ik ook geen last meer van je gezeik." Mijn mondhoeken trekken beledigd en lichtelijk gekwetst omlaag. "Ik had alleen wel gedacht dat jij anders was dan de rest die dat heeft gedaan. Waarom vraag je het trouwens niet nu meteen aan?" gromt hij, waarna hij zijn vuisten balt en weg loopt, richting het lijk.
    Ik kijk hem even na en moet mezelf inhouden om er niets gemeens achter aan te slingeren. Ik volg hem echter wel, met snelle passen. "Jij bent nu niet degene die boos moet worden!" zeg ik lichtelijk kwaad. "Ik heb echt mijn best gedaan elke keer om aardig te zijn maar jij... jij bent degene die elke keer opnieuw zo doet. Waarom zou ik dan anders zijn dan de rest? Het is je eigen schuld, kijk naar jezelf. Meneer de macho met zijn spieren die denkt dat alle meisjes voor hem vallen." Ik hou mijn stem wel gedempt, aangezien niet iedereen het hoeft te weten. "En ik ga het niet nu vragen want ik maak deze zaak af, klaar. Ik laat je er niet alleen mee zitten." besluit ik er dan nog snel achterna. Ik ben echt niet egoïstisch en dat moet hij ook niet denken. Ik heb alleen geen zin om keer op keer kwetsende opmerkingen aan de horen, maakt mij het wat uit hoe hij het bedoeld. Ik heb het tenminste geprobeerd.


    Your make-up is terrible

    Rayn Golddigger
    Ik voelde het mes weg van mijn keel en ik dacht dat het mijn einde was ,totdat ik haar hoorde vallen.Ik keek om en zag dat ze op de grond zat.'Waarom doe ik dit?"zei ze en ik fronste.Waarom had ze daar dan niet eerder aan gedacht! Ik was verbaast en verward en hoorde niet meer wat ze zei.Ik voelde een hand me mee trekken en ik zag dat het Elena was.Ik liep met haar mee.Zouden we het zeggen of telt haar regel nog steeds?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik ren terug naar het gebouw maar laat dan Ryan's hand los. 'Slecht voor je reputatie.' mompel ik en ga terug op de tribunes zitten omdat ik sta te trillen op mijn benen. Ik pak een flesje water uit mijn tas en een doekje en veeg het bloed van mijn hand af. Ik kijk even Ryan aan. 'Doet het pijn?' vraag ik hem iets bezorgt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rayn Golddigger
    We renen terug naaar de tribunes en daar laat ze mijn hand los.Mijn reputatie kon me op dit moment echt niet schelen.Ze gaat weer op 1 van de tribunes zitten en veeg haar hand af."Het gaat wel en bedankt om mijn leven te redden."zeg ik gemeend en ga naast haar zitten.Mijn hart ging nogsteeds tekeer van de schrik.Ik zuchtte en keek naar het bos."Waarom vermoorde ze lucy?"mompelde ik.Lucy was iemand die zelf niet bij de populaire wilde horen en ze was ook vriendelijk,dus ik begreep het niet..


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    'Ik weet het niet... ze leek zelf ook een beetje geschrokken toen je zei dat ze een vreselijk mens was.' zeg ik zachtjes en kijk naar zijn keel. Ik maak een ander doekje nat en draai me iets naar hem toe om het bloed van zijn keel te deppen. 'Even stilzitten.' zeg ik zachtjes en probeer zijn kleren niet nat te maken, wat me redelijk goed lukt. 'En geen dank, je zou hetzelfde gedaan hebben voor mij of een ander.' zeg ik. Weer zachtjes. Ik hou niet zo van luid praten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Riley Lauryn Mayer
    Charlie werpt een blik vol spijt mijn kant op en ik zucht zachtjes. Ik weet nog steeds wat ik er nou van vind dat hij me zoende. Op dit moment wil ik alleen dat Dave hem loslaat zodat we naar het lokaal kunnen gaan. 'Dave,' begin ik zacht. 'Laat hem nou gewoon los, alsjeblieft,' vervolg ik met een wat smekende toon. Het duurt een paar seconden maar uiteindelijk laat hij Charlie toch los. Hij draait zich om, maar draait ook haast gelijk weer terug. Als zijn vuist Charlie's wang raakt worden mijn ogen groot. 'Je eerste waarschuwing,' sist hij tegen hem. Doordat ik wat geschokt ben merk ik niet dat Dave me bij mijn hand pakt en me ruw meetrekt. Ik heb pas doordat we zijn weggelopen als hij me tegen de muur drukt. 'Wat had dat te betekenen?' gromt hij. 'Heb je stiekem een relatie met die mongool?' Snel schud ik mijn hoofd. 'Het was niks, het had helemaal niks te beteken,' antwoord ik zacht. 'En hij is geen mongool, hij is echt heel aardig e-' voordat ik uit kan spreken onderbreekt Dave me. 'Als ik zeg dat hij en mongool is, dan is hij ook een mongool,' zegt hij op een toon die geen tegenspraak duld. Ik bijt op mijn lip, sla mijn ogen neer en knik. Waarom kunnen ze elkaar niet gewoon aardig vinden? 'Zullen we maar terug gaan naar het lokaal?' vraag ik voorzichtig. Dave schudt zijn hoofd. 'Nu nog niet,' is het enige wat hij zegt waarna hij wat ruw zijn lippen op die van mij drukt. Zijn ene hand legt hij op mijn billen waar hij me stevig tegen zich aandrukt en met zijn andere hand glijdt hij onder mijn shirt. Gelijk probeer ik hem weg te duwen wat niet lukt doordat Dave behoorlijk sterker is als mij. Met zijn tong dwingt hij me mijn lippen van elkaar te halen en als hij dat voor elkaar heeft laat hij zijn tong mijn mond inglijden. Weer probeer ik hem weg te duwen maar het lukt nog steeds niet. Zijn hand ligt al even op mijn borst en net als hij zijn hand onder mijn BH wil laten glijden klinkt er een gekuch. Met een geïrriteerde zucht laat Dave me los en draait hij zich om. Hij doet zijn mond al open om iets grofs te zeggen maar als hij zit dat het een leraar is sluit hij zijn mond weer. 'Ackles, Mayer. Hebben jullie het niet gehoord. Jullie worden verzocht naar jullie lokaal te gaan. Dit is geen tijd om elkaar af te lebberen in de gang. Mijn wangen worden rood en ik knik. Dave pakt mijn hand vast die ik snel lostrek. 'Ik moet naar de WC,' mompel ik. 'Goed,' zegt de leraar. 'Als je klaar bent kom je gelijk naar het lokaal,' zegt hij tegen mij. 'En jij,' begint hij tegen Dave, 'gaat alvast naar het lokaal. Ik zal je maar even brengen zodat je onderweg niet verdwaald,' vervolgt hij sarcastisch. Er komt een chagrijnige uitdrukking op Dave's gezicht en mokkend loopt hij voor de leraar uit. Ik wacht even totdat ik zeker weet dat ze weg zijn en loop dan snel terug richting Charlie. In de weerspiegeling van een raam zie ik dat mijn haar wat warrig zit maar ik besteed er geen aandacht aan, Charlie is belangrijker.
    Als ik hem zie blijf ik aarzelend op een paar meter afstand staan. 'Charlie?' zeg ik zacht. 'Gaat het?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rayn Golddigger
    "Dat is ze ook,ze is een moordenaar."zeg ik en voel iets nats tegen mijn keel. Ze zei dat ik even moest stilzitten en dat deed ik ook.Ze veegde het bloed af en ik keek haar dankbaar aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik kijk even naar zijn wonde. 'Het is niet diep dus niet zo gevaarlijk.' constateer ik dan en kijk hem aan. 'We kunnen niets zeggen. We mogen niet anders maakt ze af waar ze aan begonnen was.' zeg ik zachtjes en er klinkt afschuw door in mijn stem. We mogen niets zeggen ook al weten we wie de moordenaar is.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Charles Johnsen

    Riley blijft weg en ik blijf ellendig tegen de muur zitten. Ik weet dat ik nu eigenlijk naar een lokaal moet, maar ik doe het niet. Ik neem niet eens de moeite om weer op te staan, nadat ik me langs de muur op de grond had laten glijden. Met mijn hand ga ik opnieuw zacht naar mijn wang, die pijn doet en dikker begint te worden. Ik kreun zacht, helemaal geweldig. De vorige blauwe plekken van dat iemand mij zoiets flikte, waren net weg getrokken. Ze wisten dondersgoed dat ik me nooit verdedigde. Alleen vnd ik het nu minder erg, want ik word niet geslagen om hoe ik eruit zie of om hoe ik me gedraag. Ik word geslagen omdat ik verliefd ben en het uit. Ik kijk op als ik Rileys stem hoor. "Charlie?" Ze is aarzelend op een paar meter afstand blijven staan. Ze ziet er anders uit, verward. Haar haren zitten warrig en haar kleding zit anders. Ik bijt hard op mijn lip.
    "Gaat het"? vraagt ze. Ik haal licht mijn schouders op. "Yeah, I guess." mompel ik als antwoord. Ik trek mijn knieën op, sla mijn armen er om heen en verberg mijn pijnlijke gezicht ergens daartussen, terwijl ik probeer om zo min mogelijk mijn wang aan te stoten. "Je moet naar het lokaal. Het is hier helemaal niet veilig." zeg ik zacht, terwijl ik mijn hoofd verstopt houd. Op het moment maakt het mij vrij weinig uit of ik de moordenaar tegen kom of niet, maar voor Riley wel. Ze had niet terug moeten komen.


    Your make-up is terrible

    Rayn Golddigger
    Ik knik zachtjes.Het was hier veel te stil op het sportveld.Ik keek naar mijn uurwerk."Het is toch pauze nu?"vraag ik verbaasd.Mischien washet iets om iedereen binnen te houden en dat er niet weer een moord gebeurt.Ookal weet ik van wie ik zeker uit de buurt moet blijven."Mischien is het beter dat we naarbinnen gaan."mompel ik dan en kijk haar even aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik zucht. Ik wil niet naar binnen. Ik voel me opgesloten binnen. Maar ik knik toch en sta recht. Ik gooi de doekjes in een vuilbak en til mijn tas op mijn schouder. Ik twijfel even over wat ik moet doen en wacht dan toch tot hij rechtstaat. Hij kan me wegsturen wanneer hij wil. Ik zou er toch niet durven tegen in te gaan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rayn Golddigger
    Ze zuchtte.Ik zag dat ze niet echt wilde.Toch knikt ze en gooit de doekjes weg.Ik sta ook recht ."Als je niet wil ,wil ik wel bij je blijven hoor."mompel ik dan.Ik had nu wel respect gekregen voor haar .Ze had mijn leven gered.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH