• who is it ,who is the murder of this crime?
    Nobody knows or they just saying that to hide it from us.A crime at the highschool in New York.A school of more than 1000 students and a murder.All the students have to stay in school beacause the murder is still there but does that cause for more death people who knows?The murder know.


    Deze rpg speelt zich dus af in de middelbare school Belmont Preparatory High School.Een school met meer dan duizend leerlingen.Een gewone school waar niets mis kon lopen,maar daar hadden ze het mis.Een vermoorde cheerleader klonk het ze zeiden dat ze heel bekend was in school dat ze dus populair was.Maar dat betekend niet geliefd.De politie nam in en verplichte alle leerlingen in het schoolgebouw te laten blijven tot ze wat meer weten over de moordenaar,maar als de moordenaar nog steeds in het gebouw doolt betekend dat niet een groter gevaarvoor de leerlingen ?
    So who is it?


    Rollen :
    Students(nerds ,populaire mensen(waaronder cheerleaders en footbal players) , pestkoppen(max2 kunnen ook footbal players zijn), seutenbitcherige types ,(max2 kunnen ook cheerleaders zijn)normale studenten , ...)

    -James Johnsen ~Moonly~Normale student
    -Isabel 'Bel' Melinda Silverson ~ Tsubaki ~Cheerleader
    -Kylie Louise Adams~carpediemx~Normale student
    - Yune Brighton~Memoria~Normale leerling, cheerleader
    -Charles Johnsen~Assassin~Alternatieve student
    -Rayn Maxwell Golddigger~Nyan~ Football speler, populair iemand
    -Jayden Brooks~Memoria ~Normale student, Football speler
    -David Pure~Moonly~Populair iemand, footballplayer
    -Lou Mc.Down~Nyan~Gewoone student,Nerd
    - Elena Yana Bennett ~LostMagic ~Normale Studente, nerd
    -Evalyn Janice Fisher~ Arriver~ Normale leerlinge
    -Riley Lauryn Mayer~Khione~Leerling, skatermeisje
    Moordenaar(s)
    (Max 2 dan moeten ze wel samen werken)
    -Aileen Sony Millers ~Rememberyouxx +Cheerleader meisje
    -Steven Gavin McLawerson ~Tsubaki ~Moordenaar
    Politie(max 3)
    -Angelica Wolfe~Assassin
    -Axel Cael Rebel~Isuzu
    -


    Regels

    Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 3 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~als je niet meer wil meedoen met deze Rpg meld het dan even aub
    ~Naamsverandering melden
    ~Speel niet voor een ander
    ~Begrijp je iets niet of zijn er vragen gb mij dan



    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lou Mc.Down
    Ik knik."Als er iets is hoef het maar te zeggen."zeg ik zacht.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    'Het is gewoon zo genant.' zeg ik zachtjes. Ik wil er met iemand over praten. Iemand anders dan mijn ouders maar ik weet niet wie het kan verstaan en wie niet en wie ik het kan toevertrouwen;


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Riley Lauryn Mayer
    Charlie kijkt me even medelijdend aan. 'Jou, Riley,' mompelt hij en hij zet aarzelend een stap mijn richting op. 'Ik wil je vriendschap houden, mag dat? Het spijt me echt van daarnet en ik ben bang dat ik het verpest, al snap ik dat,' vraagt hij dan twijfelend en aarzelend.
    Ik antwoord niet maar na een paar seconden vlieg ik hem om zijn hals. 'Jouw vriendschap wil ik altijd houden,' zeg ik zacht terwijl ik hem stevig tegen me aantrek. Dan bedenk ik me weer dat hij iets voor me voelt, laat ik hem snel los en doe ik een stap naar achteren. Aarzelend bijt ik op mijn lip. 'Het is denk ik alleen wel handiger als jij en Dave niet meer in elkaars buurt komen, ik wil niet dat hij je weer gaat slaan,' mompel ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Arriver schreef:
    (...)

    [Sorry, sorry, sorry voor mijn lange niet reageren]
    Evalyn Janice Fisher
    Ik was mijn handen nogmaals en loop dan de wc uit, terug naar Yune. Als ik Yune zie zeg ik 'Sorry dat het zo lang duurde, ik moest even mijn make-up goed doen' Dan gaat de eerste bel voor het tweede lesuur. 'Zullen we gaan? of blijven we deze hele dag spijbelen?' vraag ik dan en ik kijk Yune aan. Ik zie dat ze in gedachten verzonken is en daarom niet echt reageert. Ik leun tegen de kluisjes aan en wacht rustig op haar antwoord. Ik ga denk ik toch niet naar de lessen, dus ik tijd genoeg. 'Misschien ga ik zo wel weer naar huis, ik ga me wel ziek melden, ik heb namelijk geen zin in school vandaag' denk ik.

    [ik had zelf niet door dat je al gereageerd had(;]
    'Ik denk dat ik school vandaag ook even oversla.' Mijn hoofd staat er echt niet naar om nu nog naar de lessen te gaan, niemand zou ons missen. Normaal doe ik dit nooit, maar dit is een uitzondering. Ik heb zin om te lopen, even al mijn gedachten van me af zetten. Ik wil gewoon vergeten dat dit is gebeurt en dat ik morgen haar gewoon weer dood normaal in de gangen zie lopen en dat ze tijdens de training beledigingen naar mijn hoofd gooit. Ik hijs mijzelf overeind en ik kijk Evalyn aan. 'Zullen we gaan?'


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Charles Johnsen

    Ze antwoord niet, maar na een paar seconden vliegt ze me om mijn hals en glimlach ik eventjes, dat is een beter antwoord dan ik verwacht had. "Jouw vriendschap wil ik altijd houden." zegt ze zacht terwijl ze ,e stevig tegen zich aantrekt. Dan laat ze me snel los en doet ze een stap naar achteren. Aarzelend bijt ze op haar lip. "Het is denk ik alleen wel handiger als jij en Dave niet meer in elkaars buurt komen, ik wil niet dat hij je weer gaat slaan." mompelt ze.
    Ik knik begrijpend en laat mijn armen wat hopeloos langs me heen hangen. Zoals vroeger zou het helaas nooit meer worden. "Dat begrijp ik. Als je hem echt leuk vind, zoals ik merk, zal ik uit jullie buurt blijven als hij er is. Dat lijkt me beter." Ik glimlach even mager naar haar. "Bedankt dat je mijn vriend wilt blijven, Riles. Ik zou het niet lang uithouden zonder je vriendschap." beken ik zacht.


    Your make-up is terrible

    Evalyn Janice Fisher
    'Ja, we gaan' zeg ik tegen Yune en ik sta ook op. Ik pak Yune's arm vast en loop de gangen door, opweg naar de ingang van de school. Op een of andere reden raak ik in paniek en vergeet ik de weg. Dan sta ik plots stil en draai ik me om naar Yune, 'moesten we niet op school blijven' vraag ik aan haar 'dat werd toch omgeroepen?' Ik kijk haar met een blik van angst aan. 'Waarom doe ik opeens zo raar?' denk ik. In de verte zie ik de ingang. Ik zucht en laat me tegen de muur aanvallen. 'Ik wacht nog wel een uurtje' zeg ik.


    That is a perfect copy of reality.

    Lou Mc.Down
    Ze zei dat het te genant was en ik knikte licht.Er verder op in gaan deed ik niet.Onze leerkracht bleef maar weg,maar goed ook.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik neem me voor het hem ooit te vertellen, alleen nu niet. Ik kijk hem aan. 'Weet jij nog een onderwerp of zo?' zeg ik dan met een flauwe glimlach. Ik hoop van wel want anders weet ik niet meer wat te zeggen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Yune Brighton
    Ik ga naast Evalyn zitten, ik zie dat ze het moeilijk heeft. Ik zie de blik van angst in haar ogen, ik heb geen flauw idee waar dat vandaan komt. Dat was inderdaad omgeroepen, maar dat Evalyn dat nou echt zou accepteren? Nu pas schiet er in me door dat wij waarschijnlijk verdacht worden, eerst niet in de les verschijnen en dan ook nog eens niet heel goed bevriend zijn met de vermoorde studente. Iedereen kan vertellen dat wij het echt totaal niet met elkaar konden vinden, het is al een paar keer flink mis gelopen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Evalyn Janice Fisher
    'Het valt me trouwens wel op dat ik nog geen politie heb zien rondlopen' zeg ik als we allebei tegen de muur zitten. Ik denk even en zeg dan 'We gaan nu weg, er is toch geen politie, dus we kunnen ook nog niet verdacht worden' Ik kijk Yune glimlachend aan en sta dan op. Ik trek Yune ook op en laat haar dan weer los. Ik loop alvast richting de deur. Op een of andere reden werken mijn hersens niet goed mee, waardoor ik de weg naar de ingang niet meer weet. 'Waar moeten we ook al weer heen?' vraag ik verward.


    That is a perfect copy of reality.

    Lou Mc.Down
    Ik dacht even na over een onderwerp.Toen ik het had gevonden ging ik naast haar zitten."Hoe ben je begonnen met tekenen?"vroeg ik haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Yune Brighton
    Stap voor stap loop ik naar Evalyn toe, ze is zich zelf niet. Ik leg mijn hand op haar schouder en kijk haar vragend aan. 'Gaat het wel?' Zonder op antwoord te wachten trek ik haar zachtjes naar de deur, ik voel me hier opgesloten. De deur komt steeds dichter bij, ik kan hem al bijna aanraken. Mijn handen pakken de deur vast, bijna uit het gebouw. Nu pas voel ik dat ik tril over mijn hele lijf, ik kan mijn handen gewoon niet stil houden.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Elena Yana Bennett
    Ik denk even na. 'Toen ik 8 was kreeg ik zo'n mooie set potloden voor mijn verjaardag. Ik weet niet hoe het kwam maar ben direct beginnen dingen te tekenen. Ik was totaal niet goed. Ik heb het mezelf na een tijdje zo wat aangeleerd.' glimlach ik bij die herinnering. 'Op mijn 12de ben ik beginnen naar de tekenacademie gaan de woensdagnamiddag en daar heb ik Maddie leren kennen.' zeg ik glimlachend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Evalyn Janice Fisher
    'Ja, het gaat wel' zeg ik. Ik loop de deur uit, en ruik de frisse buitenlucht binnen. 'Maar ik ga nu niet meer naar huis, mijn ouders zullen me vast verdenken van de moord en dan heb ik een nog groter probleem' zeg ik tegen Yune. Ik zucht, mijn ouders sporen wat dat betreft echt niet, mijn zussen zijn ook verschrikkelijk, alleen mijn broers zullen weten dat ik nooit een moord zou plegen, of ik de gene haat of niet. 'Laten we straks maar weer naar binnen gaan, straks worden we nog opgepakt door oproepen negeren, als die politie ooit nog komt' zeg ik glimlachend. Ik loop naar een muur van de school en ga er dan tegen aan zitten. Ik ben al weken mijzelf niet, maar dat weet niemand, zelfs Yune niet.


    That is a perfect copy of reality.

    Yune Brighton
    Ik ga naast Evalyn zitten, de wind speelt met mijn haren. Ik weet niet wat we nu kunnen doen, maar even niks doen is volgens mij het ebste wat we kunnen doen. Ik staar voor me uit, ik maak mijn gedachten leeg. Ik open alle kooien vol emoties en laat ze vrij rond vliegen. Ik vergeet even alles, waar ik ben en wat er net is gebeurt. Het werkt rustgevend, ik moet dit vaker doen. Ik kijk naar Evalyn, ze ziet er bleek uit. Ik heb het gevoel dat ze iets voor me verzwijgt, ik maak me zorgen om haar.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."