• who is it ,who is the murder of this crime?
    Nobody knows or they just saying that to hide it from us.A crime at the highschool in New York.A school of more than 1000 students and a murder.All the students have to stay in school beacause the murder is still there but does that cause for more death people who knows?The murder know.

Deze rpg speelt zich dus af in de middelbare school Belmont Preparatory High School.Een school met meer dan duizend leerlingen.Een gewone school waar niets mis kon lopen,maar daar hadden ze het mis.Een vermoorde cheerleader klonk het ze zeiden dat ze heel bekend was in school dat ze dus populair was.Maar dat betekend niet geliefd.De politie nam in en verplichte alle leerlingen in het schoolgebouw te laten blijven tot ze wat meer weten over de moordenaar,maar als de moordenaar nog steeds in het gebouw doolt betekend dat niet een groter gevaarvoor de leerlingen ?
    So who is it?

Rollen :
    Students(nerds ,populaire mensen(waaronder cheerleaders en footbal players) , pestkoppen(max2 kunnen ook footbal players zijn), seutenbitcherige types ,(max2 kunnen ook cheerleaders zijn)normale studenten , ...)

-James Johnsen ~Moonly~Normale student
    -Isabel 'Bel' Melinda Silverson ~ Tsubaki ~Cheerleader
    -Kylie Louise Adams~carpediemx~Normale student
    - Yune Brighton~Memoria~Normale leerling, cheerleader
    -Charles Johnsen~Assassin~Alternatieve student
    -Rayn Maxwell Golddigger~Nyan~ Football speler, populair iemand
    -Jayden Brooks~Memoria ~Normale student, Football speler
    -David Pure~Moonly~Populair iemand, footballplayer
    -Lou Mc.Down~Nyan~Gewoone student,Nerd
    - Elena Yana Bennett ~LostMagic ~Normale Studente, nerd
    -Evalyn Janice Fisher~ Arriver~ Normale leerlinge
    -Riley Lauryn Mayer~Khione~Leerling, skatermeisje
    Moordenaar(s)
    (Max 2 dan moeten ze wel samen werken)
    -Aileen Sony Millers ~Rememberyouxx +Cheerleader meisje
    -Steven Gavin McLawerson ~Tsubaki ~Moordenaar
    Politie(max 3)
    -Angelica Wolfe~Assassin
    -Axel Cael Rebel~Isuzu
    -

Regels

Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 3 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~als je niet meer wil meedoen met deze Rpg meld het dan even aub
    ~Naamsverandering melden
    ~Speel niet voor een ander
    ~Begrijp je iets niet of zijn er vragen gb mij dan

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

[...]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

(nu is ze off ...)

[jep... o.O]

[anders moet Ryan nog eens reageren? Elena is toch nog te veel in shock om het te melden.]

Zijn er doden gevallen?

Quiet the mind, and the soul will speak.

[Jep al 2]

(ah dan doe ik wel zelf iets)
    Rayn Golddigger
    ze knikte zachtjes en ik stond op.Ik sta mijn hand naar haar uit om haar recht te helpen,maar hij leek niet te stoppen met trillen.Ik voelde een ademn in mijn nek strijken en daarna iets puntigs in mijn nek.Angstig blijf ik staan en ik voel het puntige ding wat harder steken.

[wie of wat is het nu eigenlijk? xd]

(Het puntige ding is haar mes als je dat bedoeld?)

Staat dat in het rollentopic? Ik ga namelijk niet alles lezen wie waar vermoord is en zo. D:

Axel Cael Rebel
    Hoe ik haar ruw vastpak, laat haar lichtelijk schrikken, iets wat aan haar gezichtsuitdrukking te zien is. Na mijn woorden komt er een trillerig zuchtje van haar lippen af. ‘Goed.’ Zegt ze erop, met een onvaste stem. Hierna kucht ze even en trekt haar uniform weer recht, omdat deze behoorlijk scheef werd getrokken door mij daarnet. ‘Dit is nooit gebeurd.’ Vervolgt ze verder, waar ik enkel bevestigend op knik. ‘Dat is goed, dat was mijn plan ook al.’ Zei ik haar, terwijl ik haar kort peilend in me op nam en vervolgens mijn blik weer afwendde, al zag ik nog wel hoe ze me een vragende blik op me wierp. Had dat te maken hoe ik net naar haar keek of met iets anders? Ach, vrouwen snapte ik toch al niet, dat was nu net bewezen.
    ‘Goed, de directeur.’ Weer knikte ik kort, mijn gladde praatjes had ik verloren nu, kwijt. Haar stem klinkt alweer bijna normaal, maar als ik zou praten, dacht ik dat er een rare toon in te vinden was, dus hield ik mijn mond maar dicht. Angel draait zich alweer om, om verder te kunnen lopen, terwijl ik gewoonweg met mijn armen over elkaar geslagen blijf staan. Vraag me niet waarom, maar ik had wat bedenktijd nodig wat er tot nu toe allemaal gebeurd was. We deden allebei al de hele dag raar tegen elkaar, waarschijnlijk zonder enige reden, maar er moest toch een reden voor zijn? Dat was het altijd.
    Zwijgzaam kwam ik weer naast haar lopen, met mijn blik voor me uit, terwijl ik haar volgde.

Quiet the mind, and the soul will speak.

[en het is Aileen? xd]

Elena Yana Bennett
    Ik wil zijn hand vastnemen als ik hem voel verstijven en kijk op. Ik zie een mes tegen zijn keel en een meisje. Ik kijk haar bang aan. 'Laat hem los.' zeg ik en probeer mijn stem vast te laten klinken maar hij beeft en ik krimp even in elkaar.

(Jep hier staat het ze is vermoord in het boss ten oosten van het voetbal veld en ja Aileen )

[ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 20:44 ]

Riley Lauryn Mayer
    Charlie schudt lichtjes met zijn hoofd en zucht. 'Ik snap niet wat zo'n gozer met jou moet, en jij met hem,' mompelt hij afwezig. Ik trek mijn wenkbrauw een stukje op. 'Hoe bedoel je: “Zo'n gozer?' vraag ik wat verontwaardigd. Ik heb geen idee hoe ik dit moet opvatten. Vindt hij soms dat Dave te populair voor mij is of dat ik niet knap of mooi genoeg ben voor hem? 'Wat bedoel je er sowieso eigenlijk mee?' vraag ik dan op een heel wat zachtere toon. 'En je hebt nog geen antwoord gegeven op mijn vraag,' mompel ik er achteraan.
    'Hé, zijn de Skittles al op?' vraagt hij dan. Ik schud mijn hoofd en geef het hele zakje aan hem, iets wat niet echt iets voor mij is omdat ik snoep het liefste voor mezelf houd.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

[Misschien is het handig dat als zoiets gebeurd, het met een rode mededeling gedaan word in dit topic.]

Angelica Wolfe

Op mijn opmerking dat dit nooit gebeurd is, knik hij. "Dat is goed, dat was mijn plan ook al." zegt hij en hij neemt me kort peilend in zich op. Blijkbaar heeft hij mijn blik niet echt gezien of opgemerkt want hij zegt niets. Gelukkig maar, want eigenlijk wil ik het ook helemaal niet weten. Het is goed genoeg zo. Het liefst hoor ik geen enkel woord meer uit zijn mond en zeg ik ook niets meer dan noodzakelijk is tegen hem. Met niet praten heb ik toch teveel moeite. Hij knikt opnieuw kort, geen rare opmerkingen of andere dingen.
    Als ik weg loop, blijft hij met zijn armen over elkaar geslagen staan. Toch reageer ik hier niet op, niet praten. Ik loop langzaam aan verder, niet zoals ik normaal altijd half wegren om hem te irriteren of plagen. Even later komt hij zwijgzaam naast mij lopen, zijn blik vooruit gericht. Ik blijf even zwijgzaam, terwijl ik hem naar de goede deur leid. Hoewel ik blij ben dat het nu stil is, lijkt deze stilte een stuk drukkender en ongemakkelijker dan normaal. Waarom moeten knappe mannen dan ook altijd klootzakken zijn? Nog een reden waarom ik me liever niet aan de waag, maar nu moet het wel. De mannen die ik doorgaans ontmoet, zijn wat knulleriger en absoluut niet zo... gespierd.
    "Hier is het." mompel ik, alleen het nodige. "Kan jij... het woord voeren?" vraag ik aan hem. Het klinkt onzeker, ik had het veel liever geëist van hem. Normaal zou ik dat nooit vragen, ik ben leergierig, ik wil de beste zijn en alles als eerst doen. Ik hou mijn gezicht neutraal en wacht geen antwoord af. In plaats daarvan klop ik op de deur en trek ik hem open, maar wel zo dat Axel in de deuropening sta en ik erachter. Dan geef ik hem een kort duwtje naar voren, om hem te volgen.

Your make-up is terrible

(Oké dat zal ik de volgende keer doen)