• who is it ,who is the murder of this crime?
    Nobody knows or they just saying that to hide it from us.A crime at the highschool in New York.A school of more than 1000 students and a murder.All the students have to stay in school beacause the murder is still there but does that cause for more death people who knows?The murder know.


    Deze rpg speelt zich dus af in de middelbare school Belmont Preparatory High School.Een school met meer dan duizend leerlingen.Een gewone school waar niets mis kon lopen,maar daar hadden ze het mis.Een vermoorde cheerleader klonk het ze zeiden dat ze heel bekend was in school dat ze dus populair was.Maar dat betekend niet geliefd.De politie nam in en verplichte alle leerlingen in het schoolgebouw te laten blijven tot ze wat meer weten over de moordenaar,maar als de moordenaar nog steeds in het gebouw doolt betekend dat niet een groter gevaarvoor de leerlingen ?
    So who is it?


    Rollen :
    Students(nerds ,populaire mensen(waaronder cheerleaders en footbal players) , pestkoppen(max2 kunnen ook footbal players zijn), seutenbitcherige types ,(max2 kunnen ook cheerleaders zijn)normale studenten , ...)

    -James Johnsen ~Moonly~Normale student
    -Isabel 'Bel' Melinda Silverson ~ Tsubaki ~Cheerleader
    -Kylie Louise Adams~carpediemx~Normale student
    - Yune Brighton~Memoria~Normale leerling, cheerleader
    -Charles Johnsen~Assassin~Alternatieve student
    -Rayn Maxwell Golddigger~Nyan~ Football speler, populair iemand
    -Jayden Brooks~Memoria ~Normale student, Football speler
    -David Pure~Moonly~Populair iemand, footballplayer
    -Lou Mc.Down~Nyan~Gewoone student,Nerd
    - Elena Yana Bennett ~LostMagic ~Normale Studente, nerd
    -Evalyn Janice Fisher~ Arriver~ Normale leerlinge
    -Riley Lauryn Mayer~Khione~Leerling, skatermeisje
    Moordenaar(s)
    (Max 2 dan moeten ze wel samen werken)
    -Aileen Sony Millers ~Rememberyouxx +Cheerleader meisje
    -Steven Gavin McLawerson ~Tsubaki ~Moordenaar
    Politie(max 3)
    -Angelica Wolfe~Assassin
    -Axel Cael Rebel~Isuzu
    -


    Regels

    Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 3 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~als je niet meer wil meedoen met deze Rpg meld het dan even aub
    ~Naamsverandering melden
    ~Speel niet voor een ander
    ~Begrijp je iets niet of zijn er vragen gb mij dan



    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Mijn topics]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [she's scary O.O]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {mijn topics]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    carpediemx schreef:
    Kylie Adams
    'Goedzo!' zeg ik blij. 'Zie je nou wel, het is niet eng. Nu helemaal opeten.'


    James Johnsen

    Ik kijk haar angstig aan.'Maar dan ga ik dood..' mompel ik zacht. 'Nu ga ik ook al dood, maar minder.' Ik kijk naar de sinaasappel. Eng ding!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Rayn Golddigger
    Ik schudde mijn hoofd toen ze vroeg of alles ok was.Het was allesbehalve ok,iemand word vermoord en dan houden ze nog alle leerlingen hier.Ik fronste toen ik een gesmoord geluid hoorde richting oost volgens mij."Hoorde je dat ook?"vroeg ik haar.En zette mijn blik op de kant waar ik het geluid hoorde.Het bos...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik knik zachtjes en spring recht. Ik stop mijn boek in mijn tas.' Ik wil weten wat dat was.' zeg ik en kijk hem aan. 'Blijf je hier of ga je mee?' vraag ik hem en kijk dan weer richting het bos. Waarschijnlijk is het gewoon iemand die geschrokken of zo is maar het is wel een welkome afleiding.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rayn Golddigger
    ze knikte zachten en srong recht.Dus ze had het ook gehoord.Ze zei dat ze wilde weten wat het was en vroeg dan of ik mee ging.Ik knikte zachtjes."Ik ga mee."zeg ik en sta ook op en til mijn schooltas op.Beter met 2 dan alleen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik doe mijn tas om mijn schouders en loop met hem richting het bos. Ik concentreer me even op een geluid maar hoor niets meer. Doodstil. Ik loop verder en verder en denk bijna dat we het misschien toch niet goed gehoord hebben als ik iets zie liggen. Mijn keel word droog en mijn gezicht wit. 'Wat ligt daar?' vraag ik zachtjes aan de football speler. Ryan volgens mij.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 19:30 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rayn Golddigger
    We liepen richting het bos ,steeds verder.Het enige geluid dat er was is van krakende takjes en kraaien.We gingen verder en verder en het werd ook steeds benauwder.'Wat ligt daar?'hoorde ik haar zachtjes en ook wat angstig vragen.Ik keek haar even aan ze zag lijkbleek...Ok dit was niet echt het gepaste woord.Ik keek haar richting uit en hield mijn adem in.Dat was...Een lijk.Ik begon te trillen en nam Elena volgensmij mee en rende weg.Woorden kwamen mijn mond niet meer uit ,maar ik wilde echt weg hier.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    We rennen het bos uit en met tranen in mijn ogen laat ik me tegen een eenzame boom aan vallen. 'What the hell, is er hier aan de hand?' fluister ik zachtjes en kijk geschokt naar het bos. Ik knipper met mijn ogen om de tranen tegen te houden maar er ontsnapt er één en die valt kapot in het gras. Ik voel angst. Angst en verdriet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rayn Golddigger
    Ik huiver en laat me ook naarst haar neervallen.Woorden kwamer er niet uit.En het lijk bleef in mijn gedachten geprint."I-Ik K-kende dat meisje."stotter ik. Wie wilde haar nou vermoorden ze deed geen vlieg kwaad."We gaan dat moeten melden."mompel ik als ik mijn ademhaling onder controle had.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Tranen stromen over mijn wangen. Bloed, er was zoveel bloed. Ik kijk gepijnigd naar het gras en kan me niet verroeren. Het enige wat ik nu probeer is niet te hyperventileren anders kan ik er nog een aanval bij krijgen en er zijn nu al problemen genoeg. Hij zegt dat we het moeten melden en ik knik zachtjes. Ik kan niet uitbrengen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Zal ik Aileen ze laten bedrijgen? :3]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [is goed voor mij Nyan?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (ja is goed :3)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH