• who is it ,who is the murder of this crime?
    Nobody knows or they just saying that to hide it from us.A crime at the highschool in New York.A school of more than 1000 students and a murder.All the students have to stay in school beacause the murder is still there but does that cause for more death people who knows?The murder know.


    Deze rpg speelt zich dus af in de middelbare school Belmont Preparatory High School.Een school met meer dan duizend leerlingen.Een gewone school waar niets mis kon lopen,maar daar hadden ze het mis.Een vermoorde cheerleader klonk het ze zeiden dat ze heel bekend was in school dat ze dus populair was.Maar dat betekend niet geliefd.De politie nam in en verplichte alle leerlingen in het schoolgebouw te laten blijven tot ze wat meer weten over de moordenaar,maar als de moordenaar nog steeds in het gebouw doolt betekend dat niet een groter gevaarvoor de leerlingen ?
    So who is it?


    Rollen :
    Students(nerds ,populaire mensen(waaronder cheerleaders en footbal players) , pestkoppen(max2 kunnen ook footbal players zijn), seutenbitcherige types ,(max2 kunnen ook cheerleaders zijn)normale studenten , ...)

    -James Johnsen ~Moonly~Normale student
    -Isabel 'Bel' Melinda Silverson ~ Tsubaki ~Cheerleader
    -Kylie Louise Adams~carpediemx~Normale student
    - Yune Brighton~Memoria~Normale leerling, cheerleader
    -Charles Johnsen~Assassin~Alternatieve student
    -Rayn Maxwell Golddigger~Nyan~ Football speler, populair iemand
    -Jayden Brooks~Memoria ~Normale student, Football speler
    -David Pure~Moonly~Populair iemand, footballplayer
    -Lou Mc.Down~Nyan~Gewoone student,Nerd
    - Elena Yana Bennett ~LostMagic ~Normale Studente, nerd
    -Evalyn Janice Fisher~ Arriver~ Normale leerlinge
    -Riley Lauryn Mayer~Khione~Leerling, skatermeisje
    Moordenaar(s)
    (Max 2 dan moeten ze wel samen werken)
    -Aileen Sony Millers ~Rememberyouxx +Cheerleader meisje
    -Steven Gavin McLawerson ~Tsubaki ~Moordenaar
    Politie(max 3)
    -Angelica Wolfe~Assassin
    -Axel Cael Rebel~Isuzu
    -


    Regels

    Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 3 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~als je niet meer wil meedoen met deze Rpg meld het dan even aub
    ~Naamsverandering melden
    ~Speel niet voor een ander
    ~Begrijp je iets niet of zijn er vragen gb mij dan



    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rayn Golddigger
    Ik ging zitten en Elena kwam naast me zitten."Ik weet het niet.We kunnen A aangeven,maar we weten niet met hoeveel ze waren toen ze de moorden pleegden.Als zij vast zit kan ze ons wel niets doen."mompel ik en dacht na."Maar we hebben ook geen bewijs."zucht ik.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Memoria schreef:
    Yune Brighton
    Ik wil tegen Evalyn ingaan, haar ouders kennen me namelijk best goed. Ik denk als ik het heel lief zou vragen dat Evalyn dan wel bij mij mag slapen, maar dat regel ik straks wel. Ik loop de school ook weer in en ik kijk om mij heen. Over een paar minuten zal de school weer druk zijn, de les duurt nog maar vijf minuten. Ik heb echt geen flauw idee wat we gaan doen de hele dag als we toch niet naar de lessen zullen gaan, dit is serieus de eerste keer dat ik spijbel. Stoute ik.


    Evalyn Janice Fisher
    'Now, what shall we do?' vraag ik aan Yune 'wachten en niks doen, of eh..' vervolg ik. 'Dit is toch je eerste keer dat je spijbelt, nouja dat je niet naar de lessen komt?' vraag ik dan aan haar. Man, wat is dit een saaie dag, en goed in organiseren zijn ze ook totaal niet. Ik kijk Yune aan en vraag dan 'Vind jij het ook niet een heeél saaie dag vandaag?' Ik zucht, ik val zo echt in slaap van saaiheid hoor. Dan kijk ik naar de klok en zie ik dat het tweede lesuur allang voorbij is, 'zeg Yune, was het tweede lesuur niet om tien uur afgelopen?' vraag ik aan haar.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 11:52 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Elena Yana Bennett
    'En mijn vingerafdrukken staan nu op Lune en ze kan zeggen dat ik het gedaan heb.' zeg ik zachtjes en kijk weg. Ik walg nog steeds van mezelf. Voor het eerst verlang ik naar LO om me te kunnen douchen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rayn Golddigger
    "Het is Lucy niet Lune."verbeterde ik haar en zuchtte."Ik ik heb bloed op mijn shirt."mompel ik.Ze konden ook zeggen dat het bloedspetters van anderen waren,maar het was van mijn bloedneus en ook wat van mijn keel."Wij zien er zelfs verdachter uit dan A."


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik zucht en kijk hem aan. 'Jouw zouden ze nog verdedigen, jij hebt een alibi, dus wees niet ongerust.' zeg ik en denk even na. Hij was vast bij iemand toen Kimberly vermoord werd.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Hebben jullie serieus 3 pagina's of meer volgespampt met oneliners?]


    Your make-up is terrible

    Rayn Golddigger
    "Je hebt vast gelijk."zucht ik en keek haar aan."Wat als ze Lucy niet vinden en haar lijk daar blijft?"vraag ik dan.Ze gingen haar vast dan zoeken.Stomme vraag van me.Ik zuchtte de kans was groot dat ze Elena gingen verdenken,maar dat wilde ik niet."Mischien moet ik je vinger afdrukken gaan verwijderen en mij verdachter maken."zei ik dan.Ze had teminste mijn leven gered en ik moest wat voor haar terug doen wat dan ook.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik glimlach flauw. 'Dat moet je niet doen. Ik overleef het wel.' Ik speel weer met mijn vingers. Een gewoonte die ik van Lou blijkbaar heb overgepakt. 'Ik heb liever dat ze mij verdenken dan jou.' voeg ik er aan toe.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rayn Golddigger
    Ze glimlachte flauw .'Dat moet je niet doen. Ik overleef het wel."zei ze en begon wat met haar vingers te spelen.'Ik heb liever dat ze mij verdenken dan jou.'vervolgde ze verder en ik schudde zacht mijn hoofd."Ik kan de druk vast beter aan dan jou."zeg ik.Ik wreef even over mijn slaap.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Riley Lauryn Mayer
    Als ik ben uit gesproken en Charlie's gezicht zie voel ik me nog schuldiger. Zijn ogen flitsen van mij naar de deur, alsof hij weg wil rennen. 'Maar... Riles...' murmelt hij zacht en ongelovig. 'Je bent mijn beste vriendin, ik kan niet zonder je. We zijn al jaren onafscheidelijk...' Er beginnen tranen over zijn wangen te stromen en hij me wanhopig aan waardoor mijn hart een beetje breekt. Charlie huilt bijna nooit, het is raar om hem zo te zien. Het liefst zou ik nu hem een stevige knuffel geven, zijn tranen wegvegen en zeggen dat het wel goed komt, maar ik denk niet dat dat veel helpt. 'Snap je nou dat ik het nooit vertelt heb?' vraagt hij gebroken. Hij schudt met zijn hoofd, draait zich om en draait zich dan weer terug, alsof hij nog iets wil zeggen. Maar hij zegt niks en draait zich weer om en loopt hij de meisjes wc uit. Schuldig bijt ik op mijn lip waarna ik hem snel achterna loop en hem bij zijn hand pak, zodat hij wel moet stoppen met lopen. 'Charlie, het spijt me echt heel erg,' zeg ik zacht. 'Geloof me, ik wil echt heel graag nog bevriend met je blijven maar ik weet gewoon niet hoe ik me nu bij jou moet voelen,' beken ik. 'Ik bedoel, je hebt me halfnaakt gezien, ik heb bij je in bed geslapen'. Ik zucht zachtjes. 'En dat voelt nu wat ongemakkelijk'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (@nyan waar is hij?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Op het football veld met Elena)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    David Pure

    Ik loop de les uit. Hmm, waar zou ik eens heen gaan? Football veld! Ik loop langs de wc van de moord en huiver. Snel loop ik door. Als ik bij het football veld aankom zie ik daar twee mensen. Eentje herken ik omdat hij ook in het footballteam zit. De ander herken ik niet, ach ik lette nooit op mensen. Ik kende bijna niemand, niet dat ik mijn best daar voor deed. Ik loop naar hun toe 'Hey Rayn en ... Hoe heet je ook alweer?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Charles Johnsen

    Het verbaasd me echt heel erg dat ze me achterna komt en me bij mijn hand pakt zodat ik moet stoppen met lopen. Ik draai me alleen niet meer om naar haar. "Charlie, het spijt me echt heel erg." zegt ze zacht. "Geloof me, ik wil echt heel graag nog bevriend met je blijven maar ik weet gewoon niet hoe ik me nu bij jou moet voelen." bekent ze. "Ik bedoel, je hebt me halfnaakt gezien, ik heb bij je in bed geslapen." ze zucht zachtjes. "En dat voelt nu wat ongemakkelijk."
    Nu draai ik me om naar haar en schud ik met mijn hoofd. "Denk je nou echt dat ik daar meer bij denk? Ik wend elke keer mijn hoofd af en besef me dat jij het niet op die manier wilt." zeg ik kil tegen haar. Mijn tranen stoppen, maar ik neem niet de moeite om degene van die op mijn wangen liggen eraf te vegen. "Dus zal ik dingen ook nooit zomaar op die manier bedoelen." Ik trek mijn hand los uit die van haar.


    Your make-up is terrible

    Rayn Golddigger
    Vanuit mijn ooghoeken zag ik David naar ons toelopen.Gellukkig kende hij niet veel mensen en wist dus ook niet echt dat Elena bij de 'nerds'hoorde.'Hey Rayn en..Hoe heet je ook alweer?"vroeg hij dan aan haar."Hey David dit is Elena."zeg ik zacht en kijk even om me geen of er geen andere mensen waren.Gelukkig niet."Wat doe je hier?"vraag ik dan aan hem.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH