• who is it ,who is the murder of this crime?
    Nobody knows or they just saying that to hide it from us.A crime at the highschool in New York.A school of more than 1000 students and a murder.All the students have to stay in school beacause the murder is still there but does that cause for more death people who knows?The murder know.

Deze rpg speelt zich dus af in de middelbare school Belmont Preparatory High School.Een school met meer dan duizend leerlingen.Een gewone school waar niets mis kon lopen,maar daar hadden ze het mis.Een vermoorde cheerleader klonk het ze zeiden dat ze heel bekend was in school dat ze dus populair was.Maar dat betekend niet geliefd.De politie nam in en verplichte alle leerlingen in het schoolgebouw te laten blijven tot ze wat meer weten over de moordenaar,maar als de moordenaar nog steeds in het gebouw doolt betekend dat niet een groter gevaarvoor de leerlingen ?
    So who is it?

Rollen :
    Students(nerds ,populaire mensen(waaronder cheerleaders en footbal players) , pestkoppen(max2 kunnen ook footbal players zijn), seutenbitcherige types ,(max2 kunnen ook cheerleaders zijn)normale studenten , ...)

-James Johnsen ~Moonly~Normale student
    -Isabel 'Bel' Melinda Silverson ~ Tsubaki ~Cheerleader
    -Kylie Louise Adams~carpediemx~Normale student
    - Yune Brighton~Memoria~Normale leerling, cheerleader
    -Charles Johnsen~Assassin~Alternatieve student
    -Rayn Maxwell Golddigger~Nyan~ Football speler, populair iemand
    -Jayden Brooks~Memoria ~Normale student, Football speler
    -David Pure~Moonly~Populair iemand, footballplayer
    -Lou Mc.Down~Nyan~Gewoone student,Nerd
    - Elena Yana Bennett ~LostMagic ~Normale Studente, nerd
    -Evalyn Janice Fisher~ Arriver~ Normale leerlinge
    -Riley Lauryn Mayer~Khione~Leerling, skatermeisje
    Moordenaar(s)
    (Max 2 dan moeten ze wel samen werken)
    -Aileen Sony Millers ~Rememberyouxx +Cheerleader meisje
    -Steven Gavin McLawerson ~Tsubaki ~Moordenaar
    Politie(max 3)
    -Angelica Wolfe~Assassin
    -Axel Cael Rebel~Isuzu
    -

Regels

Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 3 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~als je niet meer wil meedoen met deze Rpg meld het dan even aub
    ~Naamsverandering melden
    ~Speel niet voor een ander
    ~Begrijp je iets niet of zijn er vragen gb mij dan

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

David Pure

'Ow, oke. Ik ga het onthouden!' Zeg ik, al was ik haar naam nu al weer vergeten. Meisjes maakte het ook meestal daarom uit, omdat ik hun naam niet wist. 'Geen idee,' antwoord ik op zijn vraag, 'En wat doen jullie hier?' Ik strijk mijn shirt glad en kijk hun aan.

James Johnsen

'Ik ga maar weer eens.' Zeg ik en ik druk de sinaasappel in haar hand. Ik draai me om en loop naar een leeg lokaal. Ik open mijn tas en haal er een basketbal uit. Ik stuiter en gooi tegen het bord aan. Dan schuif ik alle tafels naar elkaar en ga erop staan. Dan dribbel ik weer. Ik raap mijn tas op en loop dribbelend het lokaal uit. Ik deed soms nogal rare dingen...

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

Assassin schreef:
    [Hebben jullie serieus 3 pagina's of meer volgespampt met oneliners?]

(Dit. Het is echt fucking irritant, want ik moest terugzoeken naar de post van Angel. Kunnen er geen langere posts geschreven worden?)

Axel Cael Rebel

Angelica probeert me nog steeds weg te duwen met haar benen, maar het werkt niet, niet veel in elk geval. Al moet ik toegeven dat ze wel sterk is, voor een vrouw. Nadat ik mijn lippen ruw op die van haar had gedrukt, was het duidelijk dat ze voor enkele seconden verbijsterd is. Hierna drukt ze haar lippen echter gewoon net zo ruw terug op die van mij. Even ben ik hierdoor verbaasd, maar probeer het zo min mogelijk te laten merken.
    Dan trekt ze haar hoofd snel terug. ‘Zo, je vindt jezelf wel heel wat hé.’ Zegt ze spottend, maar lichtelijk hees. Een opmerking waar ik gelijk terug op wil antwoorden, ze is me echter voor. ‘Ik heb wel echtere mannen gehad dan dat, hoewel je gelijk had over die sulletjes. Jij bent echt minder dan hen.’ Kort lach ik spottend naar haar, terwijl ik mijn hand, die om haar keel gesloten zat, af laat dwalen over haar lijf naar haar heup. Mijn andere hand ligt er ook al, waardoor ik haar hier tegen de boom blijf aanduwen en een lichtelijk verleidelijk glimlachje op mijn lippen krijg.
    ‘Dat kan wel zo wezen, maar ik kus nog steeds beter,’ Grijns ik half, terwijl mijn woede overslaat in wellust en ik weer richting haar lippen ga. ‘Ik ben ook beter in iets anders, wanna try?’ plaag ik haar, al geef ik haar geen tijd meer om antwoord te geven, want ik druk mijn lippen ruw op die van haar.

Quiet the mind, and the soul will speak.

Angelica Wolfe

Hij lijkt zoals ik al had verwacht lichtelijk verbaasd te zijn als ik hem terug kus, maar hij laat er verder bar weinig van merken. Ik geef hem geen tijd om te antwoorden, maar erna lacht hij kort spottend naar mij, terwijl hij zijn hand, die om mijn keel gesloten zit, af laat dwalen over mijn lijf naar mijn heup. Zijn andere hand ligt er ook al, waardoor hij mij hier tegen de boom aan blijft duwen en een lichtelijk verleidelijk glimlachje op zijn lippen krijgt. "Dan kan welzowezen, maar ik kus nog steeds beter." grijnst hij half, terwijl zijn woede overslaat in wellust en hij weer richting mijn lippen gaat. "Ik ben ook ook beter in iets anders, wanna try?" plaagt hij, al geeft hij me geen tijd er om antwoord te geven, want hij drukt zijn lippen ruw op die van mij.
    Ik slaak een zacht, onverwacht kreuntje door zijn ruwe gekus. Oké, ik moet toegeven dat ik dit nooit achter Axel gezocht had, om mij te kussen op zo'n manier. Dat hij het lef heeft! Toch kus ik hem terug, waarna ik tegen zijn lippen aan begin te mompelen. "Hou op, Rebel." grom ik lichtelijk, maar mijn stem klinkt veel heser dan ik verwacht. Ik zet mijn handen tegen zijn borstkas aan, omdat ik hem een zet wil geven van mij af. In plaats daarvan voel ik zijn spieren en wil ik mijn handen gewoon op hem houden, in plaats van weg te duwen. "Je kan het helemaal niet beter." klinkt er daarna spottend uit mijn mond, al zit er een uitdagend tintje aan verworven, ik kan het gewoon niet laten. Hij maakt een heel andere kant bij mij los dan hij ooit gedaan heeft.

Your make-up is terrible

(Ow op mijn gsm lijken de posts langer -_- )
    Rayn Golddigger
    Ik glimlach flauwtjes en haal mijn schouders op"Gewoon uit verveling i guess."mompel ik dan en doe mijn vest toe zodat je de bloedplekken op mijn shirt niet zag.Ik was nu wel ongemakkelijk ,omdat David hier was.Ik kon dus ook niet verder praten met Elena.Ik probeerde een onderwerp te vinden dat niets met vandaag temaken had."Heb je al veel geoefend voor de volgdende wedstrijd?"vraag ik hem dan.En pruts wat aan de mouw van mijn vast waar er een klein gaatje was.Ik begon licht zenuwachtig te worden.

Riley Lauryn Mayer
    Charlie draait zich om en schudt zijn hoofd. 'Denk je nou echt dat ik daar meer bij denk? Ik wend elke keer mijn hoofd af en besef me dat jij het niet op die manier wilt,' zegt hij kil, een toon die ik nog niet eerder van heb gehoord van hem. Ik bijt snel op mijn lip zodat hij niet kan zien dat die lichtjes trilt, een teken dat ik elk moment weer kan gaan huilen. 'Dus zal ik dingen ook nooit zomaar op die manier bedoelen,' vervolgt hij en hij trekt zijn hand los uit de mijne. Ik knik en sla mijn ogen neer. 'Ik kan er niks aan doen dat ik denk dat jij er meer bij denkt,' mompel ik dan. 'Je bent tenslotte wel een jongen...' Ik zacht en strijk een blonde pluk uit mijn ogen. 'Ik moet maar eens gaan, Dave wacht op me'. Met die woorden draai ik me snel om en loop ik weg, maar niet richting het lokaal maar richting buiten. Op dit moment heb ik even behoefte aan niemand, ook niet aan Dave. Als ik buiten kom ga ik op een muurtje zitten, pak ik mijn mobiel en bel ik mijn broer weer, hij weet vast wel wat ik nu moet doen, maar net zoals eerder neemt hij niet op.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Elena Yana Bennett
    Ik kijk de jongens niet meer aan en kijk wat uit over het veld. Ik weet niet echt wat te doen nu. Ik kan weggaan maar wanneer krijg ik dan weer een kans om ongestoord met Ryan te praten over wat we moeten doen. Als de jongen nu geweten had dat ik een nerd was dan was ik direct weggegaan. Gepest worden is klote en ik wil zijn reputatie niet verpesten.

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Charles Johnsen

Ze knikt en slaat haar ogen neer. "Ik kan er niks aan doen dat ik denk dat jij er meer bij denkt." mompelt ze dan. "Je bent tenslotte wel een jongen..." Ik zucht, ik probeer nog zo hard om niet zoals de andere jongens te zijn, maar blijkbaar ben ik wel even erg. Ze zucht zacht en strijkt een blonde pluk uit haar ogen. "Ik moet maar eens gaan, Dave wacht op me." Met die woorden draait ze zich snel om en loopt ze weg, ik kijk haar na. Natuurlijk, ze heeft gekozen..
    Ik slik eens en draai mezelf om. Ik heb James nodig, waar is hij? Gelijk begin ik door de school te rennen, op zoek naar mijn tweelingbroer. Mijn tranen veeg ik ondertussen van mijn wang af. Uiteindelijk vind ik een lokaal waar alles is verschoven. Snel loop ik door en zie ik James dribbelend met zijn basketbal. "James..." mompel ik zacht en aan mijn ogen kan je duidelijk zien dat er iets flink mis is, nog niet te spreken over mijn opgezwollen wang.

[ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 16:26 ]

Your make-up is terrible

Rayn Golddigger
    Ik zucht even en ga met een hand door mijn blonde haar.Ik kijk even naar Elena en haal dan een papiertje en pen uit mijn chooltas en schrijf mijn nummer erop.'voor noodgevallen'schrijf ik er ook nog bij en heef het haar.Het maakte me niet echt uit dat David het ko zien dat ik een briefje aan haar haf.David antwoorde niet echt op mijn vraag ,hij was vast in gedachtes verzonken."Als er iets is moet je me bellen ok?"fluister ik dan in Elena's oor.Stel dat A van gedacht verandert en haar achterna zit ofzo.Ook zat A in haar klas ,dus...

Elena Yana Bennett
    Ik kijk hem dankbaar aan en glimlach even. Ik steek het briefje weg in de zak van mijn jeans en sta op. Ik voel me niet zo op mijn gemak tussen de 2 jongens. Ik loop naar Lou en laat me naast hem neer vallen. Misschien kan ik Ryan straks nog duidelijk maken dat ik de stress wel aan kan als de jongen weg is maar ik betwijfel het.

James Johnsen

Ik hoor de deur opengaan en draai me om. Meteen zie ik dat er iets mis is. Charles wang is gezwollen en er is verdriet en pijn in zijn ogen af te lezen. Met een geschrokken uitrukking loop ik snel naar hem toe en laat de bal voor wat het is. 'Wat is er gebeurd?' vraag ik aan hem. 'Wie heeft dat gedaan?' en ik wijs naar zijn wang. 'Wacht, ga zitten!' Ik loop naar de deur en doe hem dicht. Ik loop naar hem toe en ga naast hem zitten. 'Wat is er gebeurd?'

David Pure

'Nah, niet echt.' antwoord ik. Rayn schrijft iets op en geeft het aan het meisje. Oke, vaag... Het meisje staat op en loopt weg. Ik kijk haar na. 'Waarom gaat ze weg?' vraag ik aan Rayn. 'Weet je, ik vind het best raar dat er mensen vermoord zijn.'

Charles Johnsen

Met een geschrokken uitdrukking op zijn gezicht loopt hij snel naar me toe en laat hij de bal voor wat het is. "Wat is er gebeurd?" vraagt hij aan me. "Wie heeft dart gedaan?" en hij wijst naar mijn gezicht. Ik krijg amper de tijd om ook maar ergens op te antwoorden. "Wacht, ga zitten!" Hij loopt naar de deur en doet die dicht, terwijl ik ergens ga zitten. Daarna loopt hij naar mij toe en gaat hij naast mij zitten. "Wat is er gebeurd?" vraagt hij.
    Mijn onderlip begint lichtjes te trillen. "Riley heeft een vriendje." zeg ik zacht. "Ze is met hem naar bed geweest, zomaar." zeg ik wat beledigt erachter aan. "Hij vind me niet zo aardig, vast omdat ik haar kuste..." Ik bijt hard op mijn lip en kijk James dan aan.

Your make-up is terrible

Rayn Golddigger
    Ze keek me dankbaar aan en glimlachte even,daarna stond ze op en ging weg.Ik keek haar nog even na en keek toen weer naar David 'Waarom gaat ze weg?"vraagt hij en ik haal mijn schouders op."Volgens mij moest ze nog ergens naartoe."mompel ik .'Weet je, ik vind het best raar dat er mensen vermoord zijn.' zei hij en ik slikte even."Ja ik ook,het erge is dat ik Kimberly goed kende."zeg ik en zuchtte."Sommige mensen zijn echt ziek om iemand te moorden."zeg ik en dacht terug een de drijging en rilde even.Ik wist wie het was,maar als ik iets zei ,was het voor me gedaan.

Lou Mc.Down
    Ik zat wat te pruten met het gras en hoorde voetstappen dichterbij komen.Ik keek op en zag Elena."Hey."zeg ik zacht en bijt lichtjes op mijn lip.Ik was eingelijk best verward.Het leek wel een soort nachtmerry vandaag."Ik wist niet dat je hem kende."zeg ik zacht en kijk weer naar het gras.Er was een hemelbeestje op mijn broek aan het kruipen.Ik liet hem op mijn vinger kruipen en blaasde hem dan weg.

[ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 16:49 ]

James Johnsen

Ik kijk hem aan. Zijn onderlip begint lichtjes te trillen. "Riley heeft een vriendje." zegt hij zacht. "Ze is met hem naar bed geweest, zomaar." zegt hij wat beledigt erachter aan. "Hij vind me niet zo aardig, vast omdat ik haar kuste..." Hij bijt hard op zijn lip en kijkt mij dan aan. Ik kijk hem vol medeleiden aan. 'Charles.. Je wist toch dat Riley een vriendje heeft? Maar alsnog heeft hij niet het recht om jou te slaan. Wat deed Riley?' zeg ik zacht.

David Pure

."Ja ik ook,het erge is dat ik Kimberly goed kende."zegt hij en zuchtte."Sommige mensen zijn echt ziek om iemand te moorden." Ik knik. 'Inderdaad. Ik snap ook niet wat daar leuk aan is. Als je iemand niet mag, ga er dan gewoon niet mee om, zo simpel is het!' zeg ik en ik laat mijn tas vallen. Ik buk om hem weer op te rapen en kijk hem aan.

Elena Yana Bennett
    Ik laat me naast hem vallen. 'Ik ken hem ook niet echt. Ik ken zijn naam en weet dat hij een football speler is dat is alles.' zeg ik een beetje vaag en kijk naar zijn gips. Ik volg met mijn vinger de vormen van de draak. Ik kijk als hij een lieveheersbeestje wegblaast. 'Kennen is een ingewikkeld woord. Soms denk je dat je mensen kent maar ken je ze helemaal niet. Je kan alleen vergelijken. Jij kent mij bevoorbeeld veel beter dan wie op deze school maar toch minder dan Maddie. Snap je?' zeg ik.

Charles Johnsen

James kijkt me vol medelijden aan. "Charles.. Je wist toch dat Riley een vriendje heeft? Maar alsnog heeft hij niet het recht om jou te slaan. Wat deed Riley?" vraagt hij zacht. "Ik wist het niet... Ik dacht dat het alleen bij geflirt bleef." mompel ik lichtelijk beschaamd. Ik had geen eens een idee wat mijn beste vriendin uitvrat terwijl James het wel wist. "Ze heeft onze vriendschap verbroken, ze kan het niet." fluister ik daarna en ik begin weer zacht te huilen. 'Ze heeft voor hem gekozen, maar hij is een klootzak!" snik ik luid.

Your make-up is terrible