• who is it ,who is the murder of this crime?
    Nobody knows or they just saying that to hide it from us.A crime at the highschool in New York.A school of more than 1000 students and a murder.All the students have to stay in school beacause the murder is still there but does that cause for more death people who knows?The murder know.


    Deze rpg speelt zich dus af in de middelbare school Belmont Preparatory High School.Een school met meer dan duizend leerlingen.Een gewone school waar niets mis kon lopen,maar daar hadden ze het mis.Een vermoorde cheerleader klonk het ze zeiden dat ze heel bekend was in school dat ze dus populair was.Maar dat betekend niet geliefd.De politie nam in en verplichte alle leerlingen in het schoolgebouw te laten blijven tot ze wat meer weten over de moordenaar,maar als de moordenaar nog steeds in het gebouw doolt betekend dat niet een groter gevaarvoor de leerlingen ?
    So who is it?


    Rollen :
    Students(nerds ,populaire mensen(waaronder cheerleaders en footbal players) , pestkoppen(max2 kunnen ook footbal players zijn), seutenbitcherige types ,(max2 kunnen ook cheerleaders zijn)normale studenten , ...)

    -James Johnsen ~Moonly~Normale student
    -Isabel 'Bel' Melinda Silverson ~ Tsubaki ~Cheerleader
    -Kylie Louise Adams~carpediemx~Normale student
    - Yune Brighton~Memoria~Normale leerling, cheerleader
    -Charles Johnsen~Assassin~Alternatieve student
    -Rayn Maxwell Golddigger~Nyan~ Football speler, populair iemand
    -Jayden Brooks~Memoria ~Normale student, Football speler
    -David Pure~Moonly~Populair iemand, footballplayer
    -Lou Mc.Down~Nyan~Gewoone student,Nerd
    - Elena Yana Bennett ~LostMagic ~Normale Studente, nerd
    -Evalyn Janice Fisher~ Arriver~ Normale leerlinge
    -Riley Lauryn Mayer~Khione~Leerling, skatermeisje
    Moordenaar(s)
    (Max 2 dan moeten ze wel samen werken)
    -Aileen Sony Millers ~Rememberyouxx +Cheerleader meisje
    -Steven Gavin McLawerson ~Tsubaki ~Moordenaar
    Politie(max 3)
    -Angelica Wolfe~Assassin
    -Axel Cael Rebel~Isuzu
    -


    Regels

    Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 3 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~als je niet meer wil meedoen met deze Rpg meld het dan even aub
    ~Naamsverandering melden
    ~Speel niet voor een ander
    ~Begrijp je iets niet of zijn er vragen gb mij dan



    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Owkeee :3)
    Rayn Golddigger
    De bel ging maar niet en ik was mijn klaslokaal toch niet binnen gegaan.Ik besloot dan maar terug naar buiten te gaan.En terug op de tribunes te gaan zitten.Ik keek even rond en zag Elena en die andere.Ik ging er niet naartoe,maar bleef er gewoon naarkijken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Iemand die wilt praten met David of James? Degene met wie James aan het praten was reageerd niet meer...)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Elena Yana Bennett
    Ik voel ogen op me branden en kijk om. Ik zie Ryan zitten en even glimlach ik maar dan herinner ik me het gips weer om Lou's hand en er stroomt woede door me heen. Ik sta op en loop kwaad naar Ryan. 'Waarom deed je dat? Waarom brak je zijn pols?' zeg ik en kijk hem aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (@Moonly je kan David naar Rayn laten komen en zich laten bemoeien in het gesprek als je wil)
    Rayn Golddigger
    Ze hqd me opgemerkt en glimlachte eerst licht.Daarna verdween haar glimlach en liep ze op me af.Ze leek kwaad.Ze vroeg waarom ik die jongen zijn pols gebroken had."H.Het was een ongelukje."mompel ik.Ok ik had hem mischien tegen de muur geduwt wat te hard,maar het was niet de bedoeling zijn pols te brekeken


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik sla mijn armen over elkaar heen. 'Een ongelukje?' herhaal ik en ik schud mijn hoofd. 'Laat me raden, je pestte hem en er is iets misgegaan?' Ik wil nog steeds kwaad zijn maar mijn stem is iets zachter dan daarnet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rayn Golddigger
    Ik zuchtte."Ik duwde hem iets te hard tegen een muur,maar het was niet de bedoeling iets te breken."mompel ik en keek haar schuldig aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    'Waarom duwde je hem dan?' het komt er nu fluisterend uit. Ik voel me wel rot dat Lou daar nu zo alleen zit en draai me even naar hem om en wenk hem. Ik kijk hem geruststellend aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    Ik was best verward.Ik had niet verwacht dat hij met'nerds'zou praten.Elena draaide zich even naar me om en wenkte me.Ik aarzelde en stond dan toch op.En slenterde langzaam naar hen toe.
    Rayn Golddigger
    "Ik wilde stoer over komen."mompel ik zacht en zag dat die jongen onze kant op kwam."Je hebt hem toch niet verteld dat..."


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik schud mijn hoofd en kijk weg. Ookal zou ik het Lou willen zeggen, ik mag niet. Dan breng ik niet alleen mijn leven in gevaar maar ook dat van Ryan. Als het alleen het mijne was zou ik het wel gemeld hebben.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rayn Golddigger
    Ik knik zacht en kijk dan naar de jongen die erbij was komen staan.Ik kende niet eens zijn naam.Ik keek naar zijn gips waar een draak op stond getekend."Het spijt me van dat."mompel ik zacht tegen hem.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik ga met mijn hand even door mijn haar en kijk naar de 2 jongens. Ik ben even stil. Ik snap niets van hen, echt niets. Is status dan zo belangrijk? Blijkbaar wel maar toch verontschuldigt Ryan zich tegen Lou.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    Ik zwijg en kijk gewoon naar de grond hij verontschuldigde zich,maar veel ben ik er niet mee.Ik wilde het liefst weg nu,maar ik bleef voor Elena.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik moet met Ryan nog eens praten over daarnet maar dat kan niet met Lou erbij. Ik kijk hem even aan en zie dat hij hier helemaal niet wil zijn. 'Lou? Ik moet even praten met Ryan, vind je het erg om?' Het komt er twijfelachtig uit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    'Lou? Ik moet even praten met Rayn vind je het erg om?'kwam er toch twijfel achtig uit,ik schudde mijn hoofd en ging weg.Ik zuchtte opgelucht en ging wat verderop in het gras gaan zitten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik zucht en ga naast Ryan zitten. 'Ik haat het om te liegen tegen hem of iets achter te houden.' mompel ik en kijk Ryan aan. 'Wat doen we nu? We mogen A niet aangeven maar we kunnen haar toch ook niet ongestraft laten doen?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'